טופס של יום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Cup of Tea, ‏28/10/09.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עוד סיפור אמיתי:

    אני לא זוכר במדיוק אבל נראה לי זה היה לפני שנתיים וחצי (אל תתפסו אותי במילה פה) ובני השרון שיחקו מול מכבי ת"א, הייתה אפשרות להמר על מי יקלע יותר בין טפירו להלפרין (שוב פעם אל תתפסו אותי). דקה לסיום המשחק היה גמור ואחד מהשניים (זה שקלע יותר) ירד לספסל לקול תשואות הקהל (הגזמה). השחקן השני פתאום לקח הכל עליו וקלע בשתי התקפות רצופות, וירד לספסל גם הוא (עכשיו שהוא ביתרון). פתאום חצי דקה לסיום המאמן מחזיר את השחקן הראשון למרות שכבר קיבל סטנדיג אוביישן ובאופן לא מפתיע אותו שחקן לוקח בכח את הכדור לסל ללא לשתף אחרים, בתגובה יריבו להימור הוכנס גם הוא...

    הסיפור לוקה בהמון פרטים חסרים אבל אני זוכר את הסיטואציה בוודאות. לא יודע אם המועצה מעורבת, או אם זה המאמנים\עסקנים\שחקנים שמהמרים על דברים כביכול שוליים בהם קל יותר להשפיע מבלי לפגוע בקבוצה, אבל אני כן יודע שעל הכדורסל הישראלי אני לא מהמר.
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קחו את גמר הפלייאוף לפני שלוש שנים אני חושב. הפועל ירושלים מול מכבי ת"א. אנדר אובר ג'יימי ארנולד ואנדר אובר וויל ביינום. שניהם תפסו איקס. מה ההסתברות שהם ינבאו במדוייק כמה השניים ייקלעו בדיוק?
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    זה שונה קצת, גם אם מעלה תהיות

    צריך לראות את המשחק בשביל להחליט, זה הרי יכול לקרות, אבל אם עכשיו אני אשיג את המשחק המלא אני אבחן את ההתנהלות בדקות הסיום של שני השחקנים והמאמנים שמחליטים מי עולה למגרש ומי לא.

    כל המקרים הללו מובילים שוב למסקנה אחת מבחינתי: לא להמר על הכדורסל הישראלי, אלא אם אתה מקורב ויודע מה הסידור כמובן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  4. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,341
    לייקים שהתקבלו:
    795
    או לשים X ולהתעשר.
     
  5. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    או להמר פשוט באינטרנט ולדעת שאם במקרה יצא תיקו הכסף חוזר אליך/ההימור לא נחשב