יהודי איראן יאולצו לענוד סרט צהוב

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Alexander Hleb, ‏19/5/06.

  1. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא תהיה מלחמה גרעינית במזרח התיכון, אם תל אביב תיראה כמו מדבר גם בלבנון סוריה ירדן ומצרים יתחילו להיוולד מוטציות כמו בהירושימה. זה הכל הרתאה אחת גדולה.

    "לחסל אותנו זה בסדר - להקדים מכה לאיראנים זה "רצח עם"....נו טוף...."

    אתה מחזיר אותי לנקודה הראשונה - לא כולם רוצים לחסל אותנו, והם לא יחסלו את כולנו, ההסטוריה הוכיחה שרצח עם זה בלתי אפשרי, ומלחמה גרעינית כמו שאמרתי, לא תהיה, גם מהסיבה שאני מאמין שהמצב לא ימשיך כמו שהוא עד שתהיה להם יכולת גרעינית, עוד יהיו הרבה שינויים.

    אני אזכיר שוב את המלחמה הקרה, גם שם הייתה שנאה אידאולוגית, לשני הצדדים היו כמויות אדירות של נשק גרעיני והם, בניגוד לאיראן וישראל יכלו לעשות את זה בלי חשש לבעיות אקולוגיות קשות גם על אדמתן של עצמן, ועדיין, במקום שהיכולת הגרעינית שרכשה בריה"מ החריפה את הסכסוך היא דווקא גרמה למדינות לשבת הרבה יותר בשולחן הדיונים. גם אם זה לא יקרה, חוץ מהתראה דו צדדית לא נראה פה כלום, גם פריקים דתיים צריכים להיות טיפה פוליטיקאיים, אחרת הם לא היו שולטים במדינה של עשרות מיליוני אנשים שלא אוהבים אותם.
     
  2. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    ממש לא. אתה פשוט מן הסתם לא שמעת על רוב העמים שנרצחו. אתה יודע כמה שבטים באפריקה נטבחו להם בגלל שהם לא מצאו חן בעיני שאר השבטים?
     
  3. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי, בחרת להתייחס לאחד המשפטים היותר שוליים שכתבתי בדיון הזה אבל שיהיה, האמת שעברה לי אפריקה ומאות קודמות יותר בראש, אבל אני אישית לא מכיר לעומק את הנושא אז לא אתווכח, אם אתה אומר שגזעים נמחקו באפריקה שיהיה, זו לא הנקודה החשובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/06
  4. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אתה משווה בין מנגנון קבלת ההחלטות של ברז'נייב / פוטין שהוא עם הרבה שפיות , לבין האין מנגנון / פאנאטיות דתית של אחמד בן זונה ניג'אד?

    זה כמו להגיד שליגאל אמיר היה שיקול דעת ( הוא שמע קולות של רבנים ,ששמעו קולות ....)

    ההרתעה ההדדית יכולה לעבוד אם שני הם שפויים, ורוצים לחיות, ולא יכולה לעבוד אם צד אחד הוא מטורף דתי שחושב שנשמתו של מוחמד נכנסה בו!

    ועוד פעם: אני לא שש לחסל אזרחים, אבל אם אין לי אפשרות אחרת כדי לחיות, והצד השני משתמש בהם מגן אנושי ( כמו שהיה בעיראק ) , אז אין לי שום בעיה מוסרית.
     
  5. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאמרתי, גם מטורף דתי צריך להיות פוליטיקאי, אחרת קשה מאוד להחזיק עם שלם בשליטה כשהוא לא מת עליך.

    וכן, אני משווה, בריה"מ נראיתה בשנות ה-50 וה-60 איום הרבה יותר גדול מאשר זה של איראן עלינו, לפחות מהסיבה שאם איראן תשלח לפה איזהשהוא נשק גרעיני, כל הפלסטינאים יאכלו אותה יחד איתנו, בעוד שלבריה"מ לא הייתה שום בעיה ברגע נתון למחוק את וושינגטון.
     
  6. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אז זהו, שלברז'נייב היתה בעיה - ולאחמד הבן זונה ניג'אד אין בעיה למחוק אותנו יחד עם הפלסטינים, שממילא מהווים בשבילו קבלני מישנה זולים ותו לא.

    אתה מכיר עוד אומה, שיש בקירבה מאתיים אלף שמוכנים להתאבד? שיש שם רשת מיכללות לטרור ? אני לא!
     
  7. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קמיקאזה יפנים? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    בכל מקרה, אתה אומר 200,000, שזה בערך 0.4% מהאוכלוסיה הכללית באיראן. אז בוא נגיד שבישראל תמצא 20,000 אנשים שהיו רוצים להשמיד את הערבים (ואני בטוח שיש יותר), אז זה מצדיק את הצד השני?
     
  8. Gerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/04
    הודעות:
    1,990
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי נו מיכאל די כבר!
    אל תיתמם לי פה ותנסה להוכיח את עמדתך ע"י השוואת הפאנטים הערבים לדיפלומטים הסוביטיים.
    אתה לא דן פה בסוגיית נשק ומלחמה עם דיפלומטים בכירים שערך החיים בשבילם הוא הגבוה מכל!, יש לך פה עסק עם פנאט רציני שכל מה שיש לו בראש זה המחשבה על בור ענק בחוף המזרחי של הים התיכון, גם אם במחיר מותו ומות כל העולם הערבי.

    מטורתיו של אחמדינאג'אד ברורות לכל, הוא הצהיר עליהן בפרהסיה כבר כמה וכמה פעמים!, הוא לא מתבייש להסתיר אותן והוא מתגאה בהן.
    משאת הנפש של החמורים בשלטון האיראני היא להכחיד אותנו וכמה שיותר מהר, הם שונאים אותנו כל כך שלא מעניין אותם מה יהיה מחיר ההשמדה הברוטלית הזו!.

    אין מסר יותר ברור מזה ששלח לנו החמור האיראני, הרי הוא בכבודו ובעצמו הודיע לך מראש שברגע שהוא ישיג את מבוקשו הוא ישמיד אותך ככה שאפילו האפר שלך לא ישאר עליי אדמות.



    מכל מקום, אתה יכול להיות יפה נפש, היפי, מגן הילדים והקשישים, פיס פייטר אמיתי, זה לא ישנה את העמדה של מר נג'אד. מדובר פה באדם שלא סובל משום איום ממשי מישראל, אנחנו אפילו לא שכנים שלהם, לאורך כל ההסטוריה לא פגשנו אותם פנים מול פנים על אדמתם ומאז קום המדינה לא לקחנו מהם ולו סנטימטר אחד מאדמתם ככה שאין אין לו שום סיבה ממשית להשמיד אותנו, ובכל זאת הוא מבטיח לשלוח אותנו ל"שייט תענוגות" חינם במימי הים התיכון ברגע שתהליך האטומיזציה האיראני יושלם. אדם כזה מוכרח להיות מטורף לגמרי.

    מזה כמה חודשים כבר ברור שאנחנו נמצאים במלחמת קיום בעוד פקטור הזמן פועל לטובת האיראנים. אתה מסכים למלחמה "בתנאים מסוימיים" אבל אתה בעצמך שמעת שמלחמה באיראן תגרור פטרייה ענקית מעל שמי הגולן,הגליל,המרכז,השפלה,ירושלים,יהודה ושומרון,הנגב,הערבה,ואפילו בבית של סבא טוביה שנמצא ממש על גבול הצפון.
    אתה לא יכול להתנהג בתמימות דעים שכזו כי לבסוף תמצא את עצמך במקלט נושא תפילת "שמע ישראל" לפני מותך.

    אנחנו חיביים לפעול ראשונים כי ברור לכולנו שאם נהסס נקבל על זה בראש.
    עם חזק שרוצה להמשיך להתקיים צריך וחייב להכתיב את ההסטוריה בעצמו כדי לא להפוך לאחת כזו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/06
  9. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העם היהודי יושב גם במקומות אחרים לא רק בישראל, אבל זו לא הנקודה. הדיבורים של אחמדינג'אד הם פרובוקציה אחת גדולה ולא יותר מזה, ברגע שנתקוף הוא רק יוכיח לכולם שכל מה שהוא טוען כביכול היה נכון. ארה"ב לצערי לא תתערב הפעם ולא נוכל לשבת מאחוריה ולצחקק כמו עם עיראק.

    זה לא עניין של יופי נפש, יש הרבה אנשים שלא צריך לחוס עליהם, אבל העובדה שאתם כיהודים מדברים על רצח עם כעל משהו הכרחי בגלל איום עלינו רק מראה שאף אחד לא לומד פה כלום מהעבר.

    בואו ניקח לשנייה את התסריט שאנחנו באמת מפגיזים את איראן, בואו נהפוך אותו לאופטימי עד כדי התנתקות מהמציאות ונגיד שלא תהיה שום השפעה על ישראל (למרות שזה ממש לא נכון, עם פצצות חזקות פי כמה מאלה שנפלו על הירושימה יהיה לנו את החרא הזה באוויר עוד הרבה שנים). נו ומה יהיה אחרי זה? אני מהמר על סכסוך עם מדינה קצת שבניגוד לערבים יודעת דבר או שתיים על מלחמה, יש לכם תסריטים אחרים?

    הדיפלומטים הסובייטים האלה עלו לשלטון באותה דרך מוסלמית - הטרור, אם אתה חושב שהם לא הקריבו קורבנות, כמו למשל עשרות מיליונים אנשים שגוועו ברעב על בסיס יומיומי במחנאות העבודה, או ריענוני השלטון של סטאלין, שלהזכירך היה זה ששם את ידיו על הפצצת האטום, טעות בידיך. זה שטויות, איראן לא מתכוונת לשים את כל העם הערבי ואת עצמה (האיראנים בחיים גם לא יערבו את עצמם עם הערבים, הם עם שונה עם הסטוריה שונה) כמגה-שאהיד, זה לא נותן להם כלום, וכמו שאמרתי, בתוך כל פריק דתי שמגיע לשלטון צריכה להיות גם פוליטיקה, עם אמונה טהורה באל אתה לא מגיע רחוק יותר מהמסגד השכונתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/06
  10. Gerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/04
    הודעות:
    1,990
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע מה איתך אבל אני לא מוכן לקחת את הסיכון שבהשמדת המשפחה שלי רק כי אני "חושב" שמדובר פה בפרובוקציה ובהטרדה שאמורה לגרום לנו לפעול כדי להוכיח איזה משהו טיפשי.

    באמת נראה לך הגיוני שאדם שפוי יחפש להביא על עצמו פצצת אטום רק כדי להוכיח איזו עמדה מפגרת?
    הוא מביא על עצמו את כל החרא!, הזה הוא מנופף עם דף עליו כתוב "השמדת ישראל" ועם טייפ בו הוא משווה אותנו לנאצים וקורא למחיקתנו מעל פני האדמה בעוד שבמקביל המדענים שלו ושל מר פוטין מפתחים לו ליד הבית פצצת אטום.
    אין יותר מבואר מזה, אני לא מוכן שמשפחתי תמות פה בחיבוטי קבר רק כי לאף אחד לא היו ביצים לקחת יוזמה ולהציל את המדינה.
    העם היהודי נמצא תחת סנכת הכחדה רצינית, חורבן שלישי ממש, ולא אכפת לי מה מחיר ההגנה עלינו, אני לא הורג פה אנשים בלא עוול בכפם ללא שום סיבה הם הביאו את זה על עצמם, ואם הם מאימיים להשמיד אותנו ראשונים אסור לנו לתת לזה לקרות.
    אנחנו מגינים פה על חיינו ואנחנו נאלצים לעשות זאת בעצמנו כי אם אנחנו לא נעשה את זה אף אחד לא יעשה את זה (אחח יוני נתניהו), לא מעניין אותי שארה"ב לא תעזור לנו, אם אנחנו צריכים לעשות זאת בעצמנו אז נעשה את זה!

    אני מעדיף "ליפול" בפרובוקציה ו"במלכודת" של נג'אד במקום להיות מושמד כי חשבתי שאלה דברי סרק.
    אני מעדיף לרגע לא לחשוב על העבר כדי לא להפוך לעבר בעצמי.

    עם נשק גרעיני לא מסתלבטים.


    לא אכפת לי מה סטאלין עשה לעם של עצמו, כל עוד הוא לא פתח מכללות מתאבדים בלב מוסקבה וחיפש כיצד להביא על עצמו מות שהיד הנשק הגרעיני שלו טיפה פחות מפחיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/06
  11. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב פעם, גם אם לקחת את אחמדינג'אד ברצינות לרגע מי שנמצא בסכנת הכחדה זה לא העם היהודי אלא מדינת ישראל, הבדל משמעותי.

    ולא, הוא לא מפתח פצצת אטום כדי להוכיח עמדה, הוא מפתח פצצת אטום כדי לקרב את הכוחות במזרח התיכון לאיזון וליצור בעצם הרתאה דומה מצד האויב כלפינו. או שאתה באמת חושב שהוא כל כך בטוח בצבא שלו, שלא הצליח במשך שנים להתמודד עם הצבא של סדאם, שאפילו לאמריקאים לקח בדיוק חודש לפזר, או ביכולת גרעינית שאולי תהיה לו בעוד 3-4 שנים שהוא פותח ככה את הפה?

    תמיד יהיו קריאות להשמיד את ישראל, יש גם נאצים בארה"ב שקוראים למחיקת העם היהודי, בוא נמחוק את ארצות הברית. האנטישמיות ברוסיה בכלל בשמיים, בוא נמחוק את העם הרוסי, בואו בכלל נמחוק את כל העמים חוץ מהעם היהודי כדי שנוכל להתכרז במלחמות הפנימיות שלנו לשם שינוי.

    או לחילופין, נתעורר מסיפורי אגדות ונסתכל על זה בצורה הגיונית, כי בפעם המאה, הפריקים הדתיים באיראן לא מפגרים.


    תספר את זה לאמריקאים שבנו מקלט אטומי על כל כמה רחובות ומפעל אטומי על כל מדינה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/5/06
  12. Gerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/04
    הודעות:
    1,990
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב פה ממש איכזבת אותי!
    לא יכול להיות שאתה באמת מאמין ב"איזון כוחות" במזה"ת!
    במיוחד אם איזון הכוחות הזה כולל נשק גרעיני בידי אלו שמבטיחים להשמיד אותנו אז איזון כוחות בתחת שלי!
    אתה עוד משווה קבוצות אנטישמיים וגזענים שכל מה שיש להם זה סכין ואולי גם אקדח לפנאט האיראני ששולט בעם האיראני כולו וחשוב מכל במצבורי הנשק הגרעינים שיהיו לה בקרוב?
    מה עוד שאתה מאמין לפירסומים כי לאיראן יהיה נשק אטומי רק בעוד 3-4 שנים?


    זה לא איזה מחזה שמציג הבימה, אין פה איזה סיפור קומי שמבוסס על בדיחה אחת גדולה מצד נג'אד.
    אין אנקדוטות עם נשק גרעיני, אתה מדבר איתי על להתעורר מעולם האגדות ולחשוב בצורה הגיונית בעוד שאתה מספר לי שכל מה שהפריק האיראני מחפש זה שנפיל עליו מהלומה שתגמור אותו רק כדי להוכיח איזו עמדה טיפשית, אני לא מוצא פה שום היגיון, גם היגיון בהבלגה לאיומי השמדה מצד מנהיג עם פצצת אטום לא נשמעת לי הגיונית כל כך.
     
  13. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    איראן לא תתקוף את ישראל בנשק גרעיני, אהמדינג'אד וחאמנאי לא מטומטמים והם לא יעשו דבר שיעלה בחיים של לא מעט מהאומה שלהם, אך אם כל זאת אני לא שולל תקיפה של איראן על ישראל עם טילי השהאב.
    אסור לישראל לשבת ולחכות בכדי שארה"ב תעשה את הצעד כי במקרה של תקיפה אמריקאית ישראל תהפוך ליעדה הראשון של איראן ואז יהיה מאוחר מדי בכדי לפעול.
    אני לא אומר שכבר מחר צריך לחרוץ את גורלה של איראן ולהתחיל במלחמה(קודם חובה על ישראל להעביר משם את היהודים), בסה"כ הגיע הזמן שאולמרט\פרס שיעברו מדיבורי סרק גם להצהרות רציניות.
     
  14. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0

    שמעון פרס אמר לפני כמה ימים ש"גם את איראן אפשר להשמיד", האם זה נותן עכשיו לגיטימציה לתקוף אותנו?

    ואתה באמת מאמין שהממשלה הזאת מייצגת דיעה של כל איראני ואיראני? מוזר, משום מה כל מדינה מוסלמית שהמשטר הקיצוני בה מודח (עיראק ואפגניסטן לדוגמא) משנה את פניה במהרה, אבל אתה בוודאי מכיר את הנושא מבפנים.

    תן לי סיבה לא להאמין לזה. בכל מקרה זו סתם ספקולציה, באותה מידה אני יכול לבוא אליך בטענות שאתה מאמין שאיראן מפתחת את הגרעין לא לצרכי שלום, השערה חסרת בסיס.

    יש 7-8 מדינות שמחזיקות באופן גלוי בנשק אטומי, בינהן גם הודו ופקיסטן, מדינות שהגבול בינהן רועש במשך שנים, גם לישראל יש נשק אטומי וגם לסין וצפון קוריאה האגרסיביות, ועדיין, פצצות האטום היחידות שנפלו היו על הירושימה ונגאסקי, ההיסטריה שאתה נכנס אליה זה בדיוק מה שאחמדינג'אד מנסה להשיג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/06
  15. Gerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/04
    הודעות:
    1,990
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלא מה? עדיף לשבת בשקט ולשתוק לקול כל האיומים האלה על השלכתנו ליום כמו פסולת רעילה?

    כל עוד היא זו ששולטת באיראן ומצבורי הנשק שבידיה לא מענייין אותי התושבים שבה כי אני יודע שזה או הם או אנחנו, מה עוד שאחמד שלנו עלה לשלטון בצורה לגאלית וכשרה למהדרין בזכות מרבית העם שרצה אותו וידע מה הוא מצעו.

    סליקים של אורניום מועשר נמצאו באזור איראן לפני כמה ימים, לא צריך להיות פרופסור כדי להבין שאנחנו קרובים לנקודת האל חזור.


    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx אני גם בטוח שכל ראשי המדינות שבידיהן יש את אותו הנשק האטומי מצהירים בפומבי על שנאתם ואת רצונם להשמיד עם שלם http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dunno.Xxx