יובנטוס: דשאן התפטר!,מחפשים מאמן חדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Bianconeri, ‏17/7/06.

  1. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מצטער להגיד,אבל יובה הייתה יכולה להשיג מחיר הרבה הרבה יותר גדול מאשר 20 מליון על שתי השחקנים ביחד. אני זוכר שלאחר שניתן גזר הדין החלו כבר לצוץ שמועות של 40-45 מליון רק על קנאברו לדוגמא,איך לעזאזאל יובה הגיעו למצב שהם מוכרים גם את קנאבור + אמרסון במחיר של 20 מליון בלבד? עם כל הכבוד לגיל,(שזה פקטור אצל אמרסון בעיקר,לקנאברו לדעתי למרותשהוא בן 32 יש עוד שנים טובות לתת ) הבלם הכי טוב בעולם + אחד הקשרים הכי טובים בעולם לא אמורים להמכר במחיר כזה.
     
  2. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה כן קריטי "לבזבז" שנה כשמדובר בכדורגל. מילא מבחינת הגיל (הרי הם בטח ימשיכו לעשות בערך אותו כסף), אבל מבחינת הכושר- כשאתה משחק ומתרגל לרמה נמוכה יותר היכולת יורדת. לדעתי, בכל מקרה, הדבר הטוב ביותר שיובה יכולה לעשות זה לשעוט על הגביע כמו שהם לא שעטו כבר כמה עשורים (אגב, יהיה מאוד מנחם לקבל את הכוכב הכסוף הראשון בכדורגל האיטלקי דווקא בעונה הזו!)
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא מסכים איתך לגבי אמרסון וקנבארו..ליובה אין ברירה והמצב הכלכלי שלהם מתדרדר והם חייבים למכור ואלה ההצעות הכי טובות שהיו...מה גם שיובה הביאה את אמרסון וקנבארו במחיר זול יחסית כשהם היו יותר צעירים ובסופו של דבר גם עשו עליהם כסף...
     
  4. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    זה מאוד תלוי, אם אתה מתכוון לבוז'ינוב, קייליני, מארקיוני ושאר צעירי יובה, הרי שהם עוד לא היו במעמדים גדולים והם מסכנים בכך שהם נשארים ביובה-אך הסיכון לא גדול מדיי ובעתיד השנה הזאת שהם בזבזו בסרייה ב' יכולה להשתלם להם בגדול.
    אם אתה מתכוון לדל פיירו, בופון ושאר וותיקי יובה, הרי ששנה לא תשכיח מהם את נסיונם הרב וכמו כן הם לא ישכחו לשחק כדורגל בגלל השנה הזאת.

    בכל מקרה, האתר של יובה ממשיך להביא ראיונות עם שחקנים שמבטיחים להישאר ביובה בשנה הבאה והיום היה זה תורו של הבלם לגרוטגלייה שהגיע ליובה עם הרבה ציפיות אך קרס ביחד עם כל הקבוצה בעונת 03\04 והושאל לסיינה, הוא הבטיח להישאר ביובה ולנסות ולכפר על אותה עונה.

    לבינתיים, הרשימה כוללת את:ברינדלי, דל פיירו, קייליני, בוז'ינוב, מארקיוני ולגרו. בופון ונדבד הבטיחו להישאר גם כן, אך הם עדיין לא התראיינו לאתר הרשמי של הקבוצה.
     
  5. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אבל גם קנבארו צוטט לאחר גמר המונדיאל ואמר שהוא נשאר, ועכשיו הוא בטח מחפש דירות בפרברי מדריד, וזאת כשנדבד ובופון מקושרים חזק לטוטנהאם ומילאן בהתאמה. לומר את האמת, אני לא יודע אפילו אם להרגיש מודאג (ואני מדבר כבר על המצב בליגה השניה). השמות שנשארים גם הם חזקים ביחס לליגה שניה, אבל 30- זה כבר רצחני. מה ההתפתחויות בגזרת המאמן?
     
  6. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    מילאן סגרה למעשה את האפשרות לרכישתו של בופון לאחר שהשאילה את אביאטי לטורינו שהיה אמור להיכלל בעיסקת בופון. סקו היום אמר שבופון ישאר ביובה ומבחינתו הסיפור הזה סגור.

    לגבי קנבארו, הוא צוטט לפני המונדיאל כאחד שהבטיח להישאר יובנטיני עד אשר יפרוש, אך כנראה שעזיבתו של קאפלו עשתה את שלה וקנאבארו התחרט ועזב את יובה, בכל מקרה, משחקן שמרמה את ראשי הקבוצה שלו לא היה אפשר לצפות לאחרת.

    לגבי שאר השחקנים, קשה לי לראות שחקנים עוזבים אחרי שהם התראיינו לאתר הרשמי ואישרו את הישארותם בקבוצה, במיוחד לאור העבודה שאלו שחקנים שרק הגיעו לקבוצה ושחקנים ותיקים.

    מינוס 30 נקודות זה אכן עונש קשה(נקווה שלאור ההתפתחויות החדשות המצב לא יחמיר)אבל הוא רק אמור להקשות את העלייה של יובה קצת יותר ממה שהוא היה אמור להיות, יובה צריכה לאסוף נקודות כמו שהיא אספה בשנתיים האחרונות והיא תעלה.

    לגבי המאמן, דשאן הוא המאמן והוא הוצג לפני שבוע בערך.

     
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    תגידו, מה עם קובאץ'?
    לא שמעתי עליו בכלל מאז פרשת השחיתות, הוא נשאר או לא?
    (או שמא עבר ולא שמתי לב)
     
  8. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וזאת לא פעם ראשונה שהוא מרמה את ראשי הקבוצה שלו, עם כל הכבוד שיש אליו כבלם ענק.
     
  9. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהה בעצם ידעתי על דשאן. אבל מה הכוונה "לאור ההתפתחויות החדשות"? מצטער שאני לא מעודכן, לא יוצא לי לקרוא עיתון במהלך השבוע. בליגה השניה עם הסגל המדולדל יובה יכולה ללקט בערך 90 נקודות אבל אני לא חושב ש-60 מספיקות לעליה מתוך כל כך הרבה קבוצות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/06
  10. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    קובאץ' כנראה יעזוב. בינתיים מדברים על אפשרות שיצטרף לניוקאסל ויחבור לבומסונג וירכיב את ההגנה הכי מצחיקה באנגליה.

    אני כמובן התכוונתי למה שהוא עשה לאינטר.

    הוגשו 300 דפים חדשים על הפרשייה ולפי הדיווחים ישנם דברים חדשים על יובה(זוכרים את זמאן? אותו אחד שירד על יובה בכל פעם שדיבר? אז ככל הנראה לצ'ה בקדנציה שלו נשארה בליגה הודות לשחיתות).

    הסגל שלנו לבינתיים לא מדולדל, וגם אם כל הכוכבים יעזבו, ליובה עדיין יהיה סגל מספיק טוב בכדי לצבור 100 (ז"א לאבד 16 נקודות בכל העונה, זה קשה, אך אפשרי) שאמורות להספיק לה לפלייאוף.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/7/06
  11. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה בהחלט אתגר מעניין, ו'מירוץ נגד השעון' לסגור את ההפרש. אני מקווה שישדרו מדי פעם. גם ככה הסריה A עצמה איבדה לא מעט מהעניין.
     
  12. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אז ביובה הוא לא ממש רימה את ההנהלה, אלא יותר את האוהדים.
     
  13. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אני לא בטוח שזו משימה קשה כל כך.
    אם יובה השיגה 91 בסריה A, מעל ל-90 בסריה B לא נראית משימה כל כך קשה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/7/06
  14. GUTE Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/06
    הודעות:
    1,300
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לדעתי מבחינה מנטלית יהיה ליובנטוס קשה מאוד לסגור פער של 30 נקודות.
    תחשבו על זה ככה:
    זה כאילו שיובה התחילה את העונה כרגיל ופשוט הפסידה 10 משחקים רצופים. אם זה היה קורה בצורה הזו אף אחד לא היה חולם על עליה חזרה לליגה הראשונה. אבל, נחיה ונראה.
     
  15. saviola Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    1,177
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל כלב בא יומו... טוראם הולך הישר לספסל המרופד של הקאמפ נואו, וידוע מאוד שבלם מחליף זה שונה בהרבה מכל תפקיד במגרש מבחינת דקות משחק. אף פעם לא חיבבתי אותו, רק שלא יצליח שם. על אמרסון לא איכפת לי, גם ככה הוא כבר גמר את הסוס, יתן עוד שנה טובה ולא יוכל לסחוב יותר. איזה רכישה מטומתמת, לקנות שחקן בגיל 30 ולבנות עליו להוביל את ההרכב הראשון. לגבי קנבארו, היה ברור שהבלם הטוב בעולם לא ישחק בליגה השנייה. שיילך לאן שבא לו... אחרון, כל ליבי על זמברוטה, כמה שאני אוהב את השחקן הזה, רק שיצליח במועדון המגעיל ההוא...