יובנטוס- היום שאחרי מחר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Ampelmann, ‏6/4/07.

  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,370
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    הבניה צריכה להיותעם מחשבה קדימה,כלומר בעיקר צעירים,טוני למשל לא יכול להיכלל בתוכנית הזו.
    אנחנו צריכים לבנות את העתיד ולכן בוז'ינוב ופאלדינו הכרחיים,כמו פארו.חזרה של אמרסון לא תעשה לנו טוב כמו בואו של סיסוקו/אלמירון/ווטאבר.אסור לצפות לסקודטו בעונה הראשונה,צריך להשתלב בין ה6 הראשונות כדי שתהיה אירופה ושנה אחרי זה להתחיל לעשות עוד שיפורים ואולי לעשות הצהרת כוונות.מה שכן,אנחנו לא עולים כדי לסיים באמצע טבלה,Europe is a must!
     
  2. bianco-nero Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/07
    הודעות:
    100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הללויה !! טרזגה הודיע שהוא נשאר!

    דויד טרזגה התראיין מיד לאחר המשחק מול אלבינולפה ואמר שברצונו להישאר ביובנטוס:
    "לאחר 7 שנים בטורינו, יש לי כבוד גדול לחולצה הזאת ואני רוצה להישאר. אני מוכן להקריב את ליגת האלופות! בלי המפעל המכובד הזה, נוכל להתמודד על סקודטו ואפילו לזכות בו."


    הוא קוסם ! הוא קוסם ! הוא קוסם!
    דויד נשמה ..דויד נשמה..דויד נשמה
    (טוב הטניס הזה שיגע אותי היום , אבל זה לא העיקרון )

    אני כל כך שמח לשמוע את זה, אלה..אלה השחקנים שאני רוצה, לא אמרסונים, ווירים וקנאברויים שנוטשים ספינות טובעות, שחקנים שמשחקים בשביל הכסף..שיילכו לעזאזל השחקנים האלה. אנחנו רוצים רק שחקני נשמה ביובה! וכך זה יהיה, החוד טוני את טרזגה נהפך ליותר ויותר ריאלי סקודטו הנה אנחנו באים שנה הבאה!!

    וכפי שזה נראה זה ההרכב שמסתמן לנו שנה הבאה-

    --------------------בופון--------------

    קלייני ---- באלזראגלי ---- <?> -------גרגרה

    נדבד -------אמרסון ------זאנטי {פארו} ----- קאמורנסי

    ---------טרזגה--------------לוקה טוני--------

    חברה..זה הרכב לאליפות!

    ** ערכתי לך את ההודעה,קצת שימוש בשפה יפה יותר לא יזיק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/4/07
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,370
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    כמה דברים:
    א' אני אאמין לזה שהוא נשאר או כשהוא ייחתום על חוזה חדש או בסוף אוגוסט.עד אז דברים יכולים להשתנות והצהרה כזאתי לא מבטיחה את ההישארות שלו.
    ב' אתה צריך להבין שעם טרזגה נשאר זה אומר שלוקה טוני לא יבוא,יותר מזה אפילו לא יחשבו על להביא אותו.סגל החלוצים שכולל את דלפיירו,פאלדינו,בוז'ינוב,טרזגה וזלאייטה לא נופל מהגדולות של אירופה לדעתי.
    וג' מאיפה הבטחון שאמרסון יחזור,והאמת מי בכלל צריך אותו?
     
  4. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    bianco-nero, אתה כנראה פשוט מסרב לקלוט שכיום כבר כמעט ואי אפשר לשחק עם שני חלוצי מטרה בהרכב אחד.
     
  5. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תרשו לי להיות קצת פסימי, אבל אתם באמת מאמינים שאפשר יהיה למשוך עונה שלמה על נדבד ודל-פיירו? החבר'ה מלאי נשמה אבל גיל 35 ו-32 זה כבר לא צחוק ואלסנדרו כבר היה במצב של comes and goes עוד בעונה הראשונה של קאפלו.
    אני חושב שזו תהיה טעות לא לבנות את הקבוצה מסביב לשניים האלה בעונת השיבה לסריה א', אבל כבר עד סוף ינואר צריכים להיות לשניהם מחליפים הגונים כי לסחוב שנה שלמה על שני הגבים האלה עלולה להיות טעות טראגית.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    bianco-nero,אולי אתה באמת חי בעולם משלך עצמך,כי אחרת לא ברור כמה שטויות יש בהודעה אחת..
    תקשיב דבר ראשון,כמו שאמרו פה אם טרזגה ישאר בסוף,טוני לא יבוא,כי היום לא משחקים עם 2 חלוצי מטרה,תמיד יש חלוץ אחד שהוא נסוג,ובא עם הפנים לשער.
    דבר שני,מי הבטיח לך שאמרסון,בארזגלי וטוני יגיעו ליובה ?!
    דבר שלישי,אתה באמת חושב שקבוצה שרצה לאליפות תישאר בהרכב אם שחקנים כמו נדבד (שהוא באמת היה שחקן ענק,אבל עכשיו הוא כבר בן 35 וקשה לו לשחק את כל הכמות משחקים הגדולה שיש בעונה),פארו או זאנטי,שחקנים מאוד בינונים בייחס לליגה הראשונה,ובטח שלא יוכלו להיתמודד עם קישור כמו של אינטר,מילאן או רומא.
    ודבר אחרון,אתה באמת מאמין שיובה שרק תעלה לליגה הראשונה,כבר תיקח אליפות בעונה הבאה. בנאדם צא מהסרט !,ליבנות קבוצה חדשה זה לוקח זמן,וכסף ולא בטוח שיהיה ליובה את כל אלה כבר בתקופה הקרובה.
    זה תהליך שיקח שנתיים-שלוש [/B]לפחות כדי שיובה תחזור להיות יובה גדולה.
     
  7. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט גדולה של מועדון, אין לי מילים. שחקנים כה גדולים הסכימו לרדת עם יובה לליגה השניה בלי היסוס קל, ועכשיו רוצים להשאר למרות הכתם שיש לקבוצה. שחקנים עם עתיד גדול לפניהם (כמו טרזגה בוג'ינוב וכו') ומנגד שחקנים שיכלו ללכת לתת עוד עונה או קצת יותר בקבוצות אחרות כדי למצא את הקריירה שלהם (כמו נדבד) והחליטו שהם נשארים ביובה. לא נקלט כמה זה עצום.
    השאיפות של יובה באופן טבעי כמו תמיד הם הכי למעלה שאפשר, אבל גם הסבלנות והניסיון כאן מהווים יתרון גדול. יובה עושים זאת בסבלנות מרשימה, בלי לשפוך כסף גדול מידי (בראצו העברה חופשית) וכו'.
    אומנם כך לא מדביקים את אינטר, אבל ההדרגתיות כאן נבונה להפליא, הרי להפציץ כוכבים עכשיו רק יגרום לזעזוע יותר מאשר להתקדמות נכונה.

    כבר אין סבלנות לראות את הליגה חוזרת לעצמה בעונה הבאה :aaa15:
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,370
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    האמת היא שפארו וזאנטי הם ממש אבל ממש לא שחקנים בינוניים,הם לא קמביאסו וויירה אבל הם ממש לא בינוניים.התהליך לא ייקח שנתיים שלוש,הוא לא ייקח יותר משנתיים.
    לגבי דל פיירו,אם התקוות נכונות פאלדינו יתחיל לקבל דקות משחק על חשבונו בשלב מסוים במטרה להחליף אותו יום אחד.האמת היא שפאלדינו יכול לשחק גם במקום של נדבד אבל ברור שצריך מחליף.כריטאנו רונאלדו לא יבוא וגם לא מסי ,וגם סביר להניח שלא קיומינטו וקונקו שימשיכו לבלות בגלות.מי שמסתמן שיבוא הוא אנטוניו נוצ'רינו שאולי ייחזור הביתה מהגלות.הוא לא נדבד אבל הוא כשרון ענק.אני מאמין שעם הוא יבוא זה יהיה רק כדי לחמם את הספסל או לעלות על חשבון נדבד לפעמים.בנוסף אני מקווה שדשאן יבין שאפשר גם לשלוח את מרקיוני ואפילו את קמוראנזי שמאלה עם צריך.
     
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    רגע,פארו עשה משו ביכלל בכדורגל האיטלקי שאתה כ"כ מחזיק מימנו..?! הוא נתן איזה שהיא עונה טובה בסיראה א'?!
    להיות תותח בליגה השנייה זה לא חוכמה גדולה..
    הוא בטח שלא יכול להיתמודד עם ווירה או קאמביאסו או עם דה רוסי או גאטוזו או פירלו.
    ולקבוצה עם שאיפות כמו של יובה,הוא כרגע,ואני מדגיש כרגע לא מספיק טוב.
    לגבי זאנטי,הוא כבר מימזמן אחרי השיא שלו.
     
  10. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,370
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    גם ויירה אחרי השיא שלו וזה לא מונע ממנו להיות טוב.זאנטי לא ברמה של ויירה אבל הוא לא בינוני.
    פארו ד"א שיחק בסיינה בעונה אשתקד וכן יש לו נסיון בסריה אה.ד"א האימרה הזו ששחקן לא הוכיח כלום לא הופכת אותו ללא טוב,עם הגישה של ברצלנוה הייתה שמסי לא הוכיח כלום ולא מגיע לו מקום בהרכב הרי שהוא היה היום מושאל לאיזה ריאל סוסידאד.קצת אמונה.
     
  11. bianco-nero Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/07
    הודעות:
    100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אני שמח לגלות שהכנסתי לפורום הזה דיונים על יובה , כשנרשמתי בקושי מצאתי פה ושם איזכורים על יובה והנה עכשיו גם האוהדים האחרים מתחילים לדבר על יובה.

    טוב לגבי ההתקפה -
    זה לא!! זה פשוט לא , דל פיירו עם כל הכבוד ויש המון הוא לא שחקן ל90 דקות, פלאדינו עדיין לא הוכיח את עצמו ברמה הגבוהה, זה שהוא שם שלושער באיזה משחק בסריה ב' זה יפה, אבל אסור לבנות עליו! פשוט אסור..צריך לשלב אותו במשחקים מהספסל , אבל לא לבנות עליו כחלוץ הרכב. בוז'נוב לדעתי לא יישאר מכיוון שדשאן לא סובל אותו וזאלייטה ? עבור..

    אין מה לעשות, גם אם הופכים את סגל החלוצים אלף פעם תמיד נשאר טרזגה שהוא החלוץ היחיד שיוכל להיות בהרכב של יובה, לכן אני מאוד מקווה שטוני יבוא ..ואם לא אז הונטלאר גם בסדר , ואתם יודעים מה .. גם על סביולה לא הייתי מסרב, בסך הכל יוכל להשלים את טרזגה בצורה הכי טובה.. צרפת וארגנטינה זה צמד קטלני.

    אם היית עוקב אחרי ההודעות שלי , היית רואה שהוא התראיין לטלווזיה איטלקית ואמר שהוא מתגעגע ליובה , ואם יבוא הצעה רצינית הוא ישמח לחזור. הוא פשוט לא מוצא את עצמו בריאל ואני לא מאשים אותו, ריאל קבוצה מבולגנת ויכולים להצליח בה רק שחקני התקפה.

    אני וכל אוהדי יובה שרוצים שהקישור לא תקרוס מול הגדולות שנה הבאה, עם כל הכבוד לפארו את זאנטי זה קישור לרמה ג' .. לא לרמה שיובה מחפשת אותה.

    טוני הוא לא חלוץ מטרה קלאסי, ואני אומר את זה בפה מלא. זה שבפיורנטינה משחקים איתו כחלוץ מטרה זה פשוט כי אין חלוץ משלים / מטרה אחרת ממנו, ביובה יש את טרזגה וטוני אפילו באיטליה אפשר היה לראות שהוא יודע לעבור שחקנים , לבשל וזה יהיה מופלא אם יחבור לטרזגה. חוץ מזה אני לא רואה מישהו אחר שיבוא , זה לא שליובה יש על המדף מבחר חלוצים ואם טוני ירצה לבוא ליובה אז חייבים לקפוץ על הרעיון ולהביאו.

    עברית אתה יודע? כתבתי ההרכב המסתמן , זה ההרכב שנראה ככה שיהיה שנה הבאה עם שינויים פה ושם ..אבל זה העיקר.

    יובנטוס היא קבוצת מותג, קבוצות יבואו לטורינו כשהם אנדרדוג וזה לא משנה מי משחק על הדשא. יובנטוס היא הקבוצה הכי מצליחה באיטליה והכי מפוארת מבחינת תארים, וזה בכלל לא ריאלי לפסול את יובה , כזה שלא תוכל לזכות באליפות. אני מסתכל על היריבות , מילאן בעונה גרועה .. הביאו את רונאלדו , ג'ילא חלש ..קאקא השחקן היחיד שהוא טוב אבל הרבה לא השתנה מעונה שעברה , זה שנכנעה ליובה במרוץ לאליפות. אינטר , אי אפשר לדרג אותה מכיוון שהשנה זה באמת משחק ילדים עבור אינטר מכיוון שלא הייתה לה יריבה ראויה, יובה תהיה כזאת עונה הבאה. רומא משתפרת והלוואי שהיא גם תתחרה על האליפות שנה הבאה.. כמה שיותר מועמדים ככה ליובה תהיה סיכוי גדול להדביק ואולי לגנוב אליפות בסוף העונה.

    Bianconeri , דיי כבר לתפוס מפארו איזה דווידס הבא או משהו ..צריך לזכור כל הזמן שהוא לא הוכיח את עצמו עוד ואסור להמר לגבי ההרכב לשנה הבאה בצעירים חסרי נסיון , ובטח ובטח לא בתפקיד כזה חשוב באמצע..צריך להביא מישהו עם נסיון , מישהו שיידע להסתדר ביובה..מישהו שעונה על השם אמרסון. שמעתי גם לא פעם את השם של סילבה מארסנל, ופרינגס כמובן בתמונה חזק .. שאחד מהשלושה יבואו ואני יהיה מבסוט ואם יבואו 2 אז בכלל.

     
  12. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,454
    לייקים שהתקבלו:
    144
    לטעמי תהליך הבנייה של יובה יקח רק שנתיים וזו מהסיבה שכבר עכשיו ההרכב שלה הוא לא רע בכלל לסריה א' שנחלשה המון בשנים האחרונות.
    בעקרון יובה צריכה 2 שחקנים קריטיים וזה קשר אחורי ברמה טובה ובלם טוב , היא תשקיע את הכסף הזה ושחקנים ירצו לבוא כי יובה זה שם גדול אין מה לעשות.
    הותיקים כמו טרזגה ,דל פיירו וקמורנזי אמורים להוות את העוגן של הקבוצה ובעצם לתת לה את האופי בליגה הראשונה לצד כשרונות כמו פאלדינו ובוז'ינוב.
     
  13. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,370
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    אמרסון אמר שזה היה לא מכובד כשויירה וזלאטן עברו לאינטר היריבה,זה לא אומר שהוא יעבור גם עם הוא אמר שהוא מתגעגע.אל תשכח שהוא עבר עלינו מרומא,שהיא לבדיוק אחת הקבוצות האהובות עלינו ולא אנחנו עליה.
    לא ידעתי שאתה מייצג את כל אוהדי יובה.אם היית רואה עוד דעות של אוהדים יובנטינים,לא מישראל דווקא,הייתה רואה שכולם מעדיפים קבוצה צעירה שתבנה לעתיד.פארו פאלדינו ובוז'ינוב הם העתיד וצריך להתחיל לסמוך עליהם,אחרת הם אף פעם אל יוכיחו את עצמם.המשפט הזה של לא הוכיח את עצמו הוא פשוט תירוץ עלוב.
    לסאביולה אין מה לחפש אצלנו,עם כל הכבוד.הונטלאאר הוא יופי של חלוץ אבל הוא יהיה על חשבון בוז'ינוב או פאלדינו וזה חבל.(במקרה שהונוטלאר יבוא לא אכפת לי לקנות את בוז'ינוב ולהשאיל אותו)
     
  14. bianco-nero Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/07
    הודעות:
    100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כדי להכשיר צעירים צריך לשתף אותם במשחקים..לפתוח איתם במשחק פה ,במשחק שם ..אבל לא לבנות עליהם להרכב! ראה מה קרה לארסנל עם כל הילדים שהביאו.
     
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,370
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    ראית את הכדורגל שארסנל משחקת? פשוט תאווה לעניים,כדורגל מהיר,יפה וטכני בארסנל הדבר נעשה קצת בהקצנה ואין בוגרים שיכוונו את הצעירים ולכן הכשלונות.עם דל-פיירו נדבד,טרזגה,בופון,קמוראנזי וכו',לצעירים תהיה הכנה והכוונה נכונה.