יובנטוס 17/18 :: תקרת זכוכית?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Bianconeri, ‏16/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    קבוצות העל של אירופה - אני מניח שמדובר בריאל מדריד וברצלונה.

    האם הניהול שם טוב יותר מביובה?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    ובאיירן. שם הניהול כנראה טוב יותר.

    אני לא יודע מה הפער הכלכלי בין ריאל מדריד וברצלונה ליובנטוס שמאפשר להן לשלם משכורות ענק בעוד יובה מוגבלת בתחום.
    יכול להיות שמארוטה אכן מוגבל והוא עושה את המקסימום ממה שהוא יכול (בדיוק כמו שאי אפשר להאשים את ספאלטי בזה שרומא שלו לא לקחה אליפות), ולמרות שהוא מנהל את יובה טוב יותר מאיך שבארסה וריאל מנוהלות זה לא סוגר את הפער.
    זה עדיין לא משנה את העובדה שבפועל יובנטוס נחותה בתחומים מסויימים מול ריאל, ברצלונה ובאיירן. רוצה להשוות אותה לפסז' ודורטמונד ואתלטיקו? אז כן, היא בהחלט ברמה שלהן ויותר. אבל מה לעשות שיש רק גביע אירופה אחד לחלק כל עונה, והסיכוי שם באיירן יתקעו, גם בארסה יסתבכו בעצמם וגם ריאל יפשלו באותה עונה די נמוך. אם וכאשר זה יקרה, סביר להניח שיובה תהיה פייבוריטית ברורה לזכייה.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    מנית פה בדיוק שלושה מועדונים שהם יותר טובים מיובה (וגם זה בפערים לא גדולים), אז בעצם גם אתה אומר שהם מועדון טופ ופשוט טוחן מים.
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אז זהו, ש'קבוצת מועדוני העל' היא לא קבוצה שבהגדרה יש בה X מועדונים. היא פשוט קבוצה של מועדונים שנמצאים ברמה אחרת.
    באיירן מינכן, ריאל מדריד וברצלונה נמצאות ברמה אחרת מיובנטוס. רואים את זה בתקציב הרכש ובמשכורות.
    יובנטוס לא עושה את הנדרש כדי להיות שם, בין אם מתוך פחדנות\הסתפקות-במועט ובין אם מתוך חוסר יכולת כלכלית.
    מעבר לזה, קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי עושות יותר כדי להיות שם מאשר יובנטוס. זה שהן כושלות בגלל החלטות ניהוליות נוראיות זה סיפור אחר, וכאן כמובן יש ליובנטוס יתרון כמו גם בעמדת המאמן, אבל זה לא הופך את יובנטוס לקבוצת על. בגמר מול ברצלונה יובנטוס היתה נחותה באופן מובהק. בגמר מול ריאל יובנטוס היתה נחותה באופן מובהק. אלה לא צירופי מקרים של כאפה בחדר ההלבשה, אלא פער מהותי בין קבוצה שמסתפקת בסקודטו ומסע מוצלח בליגת האלופות לקבוצות שמבחינתן אי זכייה בליגת האלופות היא סיבה לפיטורי מאמן.

    זאת לא האשמה ולא העלבה. זאת פשוט המציאות. ניהול מוצלח ומאמן גאוני יכולים לסגור פערים (כמו שקורה באתליקו לדוג'), אבל זה לא משנה מהות.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חושב שעד שיובה עשתה מהלך שובר שיגרה מבחינתה, נקרא לזה ככה - כי את היגואין היה קשה יותר לחטוף מנאפולי מאשר לקחת לרומא את פיאניץ' ועוד עסקאות כאלה שהחלישו את היריבות - היא טעתה. היגואין לא היה שווה את הכסף. אם יובה הייתה הולכת בכל הכוח על אלכסיס הקיץ זה היה מראה על כיוון אחר. כרגע עוד מוקדם לומר שהיא לא פייבוריטית לזכייה נוספת באליפות אבל בטח שבאירופה אני לא חושב שהמצב ישתפר. כדאי ליובה לפעול מהר, כל עוד בופון עדיין כאן, וכנ"ל אלגרי.

    יובה הצליחה להדיח את ריאל מדריד ב-2015 וזה היה מרשים והיא הייתה גם קרובה מאוד לעשות זאת לבאיירן וגם זה משהו. לא יודע לגבי מארוטה, אין לי גרף ומספרים מול העיניים. ההתחדשות של יובה מקבוצה שעלתה ליגה והיה לה סגל בינוני מאוד להוציא כמה כוכבי על - דל-פיירו גם בגילו, טרזגה, בופון, אולי נדבד חצי קלאץ' - הייתה די מהירה ומרשימה לדעתי. וזה גם בזכות קונטה.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    ודוידס היה ריג'קט של מילאן.
    ודוידס היה ריג'קט של מילאן.
    תגיד יובה של ליפי בקדנציה הראשונה(לטעמי הקבוצה האיטלקית הגדולה ביותר פוסט גרנדה מילאן), ביצעה רכישות של "קבוצות טופ" או לא?
    דל פיירו מאיפה בא? וקונטה? וזידאן?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/17
    Dayatso ו-EO11 אוהבים את זה.
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    בעבר, בתקופה שהמועדון השוויץ במחלקת הנוער המפוארת שלו. היום מדובר בעוד מועדון עשיר ועצלן שמתעלק של מועדונים אחרים, עם דגש על שניים ספציפים. זאת לא חכמה גדולה לגנוב לדורטמונד את כל הכוכבים שלה. זאת לא חכמה לגנוב ליובה את וידאל אחרי שהוא כבר הפך לכוכב, אבל כשהיה מתחת לאף שלך בלברקוזן לא השתנת לכיוון שלו. זאת לא חכמה גדולה ללכת על טוליסו רק אחרי ששמעת שיובה מעוניינת בו, רבאק תבנה לך מחלקת סקאוטינג משל עצמך טפיל. אני גם לא חושב שלהביא את חאמס זאת גאונות, זה שחקן שבערך כל אירופה חוץ מריאל רצתה אותו. לקחת שחקנים כמו דיבאלה,סנדרו,וידאל ופוגבה שאף אחד לא שמע עליהם ולהפוך אותם לכוכבי על זאת גאונות. לקחת שחקנים שנראו גמורים כמו פירלו וטבס ולהחזיר להם את הברק זאת גאונות. זה הערך המוסף שאנחנו מביאים וזה מה שמקזז את הפערים בינינו לבין העשירות יותר.
     
    Dayatso ו-Gianzola אוהבים את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לגבי היגואין אני חושב שזה קצת שונה, הוא בהחלט ראה את הדלת החוצה בריאל מדריד אבל הגיע ליובה אחרי עונה גדולה ואפילו מפלצתית מנאפולי, הוא מכל דבר עשה שער והרקורד שלו היה פסיכי, שבר שיאים מימים ימימה. הוא כן 'שיפר את המוניטין' שלו למרות שבנבחרת ארגנטינה זה לא היה ככה, בערך(סוגייה אחרת לגמריי). הבעייה הייתה תג המחיר שאולי מנע מיובה התחמשות בשחקנים אחרים והיא הלכה על הדרך הקלה. יובה גם לא מצליחה להתחרות על כוכבי על ונגד הגדולות אני רואה בה די דמיון לאתלטיקו מדריד, ומצד שני היא מאבדת את שחקני המפתח שלה. נראה מה יקרה עם סנדרו, עליו צריך לשמור פי כמה בטח כשבונוצ'י עזב.

    לזה שמעליי - יש שחקנים שלא מצליחים בקבוצות גדולות. לא שזה היה נראה ככה לגבי וידאל. חולק עלייך, המהלך של באיירן מול יובה ברכישתו של וידאל היה לא פחות ממבריק, רכש עצום.
     
  9. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,853
    לייקים שהתקבלו:
    2,349
    מין:
    זכר
    תרחישי האימה כאן לדעתי לא מדויקים.
    בסיכומו של עניין היו קבוצות על בכל תקופה בכדורגל וכאשר רונאלדו ומסי יפרשו הדברים עשויים להיראות אחרת.

    אינטר זכתה בליגת האלופות בתקופה של מועדוני על אחרים, גם יובנטוס תעשה זאת. וברצלונה ההיא, וואו כמה שהיא הייתה מפחידה.
     
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    זה היה רכש מבריק כי וידאל הוא שחקן מבריק. אבל לא היתה שום גאונות מאחורי הרכישה הזאת. זה כמו שמחר אנחנו נקנה את מודריץ'. החכמה הגדולה זה להביא את השחקנים האלה לפני שהם הופכים לשמות גדולים. יובה היא בקבוצה מאד מצומצמת של מועדונים שיודעים לעשות את זה,ביחד עם אתלטיקו,סביליה של מונצ'י(שבינתיים עזב) ועוד כמה. באיירן הפכה מקבוצה רומנטית עם מחלקת נוער מפוארת לעוד מפלצת גרגרנית.אז תסלחו לי שאני לא מוכן להשתחוות מול ה"ניהול המרשים" שלהם(זה שלא הביא אותם לאף גמר ב-4 שנים האחרונות)
     
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @alexshw
    אין מה להשוות את המצב היום למצב פעם.

    @DRORIKO
    בסדר. אז הניהול של באיירן לא גאוני. אין להם סקאוטינג טוב. יודע מה? גם הסקאוטינג של ארסנל בזמנו היה טוב יותר. וכנראה שהסקאוטינג של אודינזה לא פחות טוב. אז מה? סקאוטינג מועיל כשאין כסף. בסוף יונייטד (פוגבה) ובאיירן (וידאל), ואולי בהמשך צ'לסי עם סנדרו - כל אלה עושות ליובה את מה שיובה עושה לנאפולי (היגוואין) ורומא (פיאניץ') או פאלרמו (דיבאלה). זה לא שההרכב של יובה בנוי מילדים שמארוטה זיהה בגיל 11 ברחוב.

    הנקודה ש @SerieA העלה כן עשויה להיות נכונה. אולי ביום שאחרי מסי ורונאלדו ההכרעה תהיה על ניהול ואימון יותר מאשר על יכולת אישית.
    כרגע מסי אחד שווה מאות שעות עבודה של מארוטה ורונאלדו אחד שווה את שנים של רבאק של קונטה וגאונות של אלגרי. אולי אחריהם ניימאר וסוארז ובייל וסאנצ'ז יהיו דומיננטים באותה רמה, אבל זה לא נראה ככה. ואולי אז אלגרי+דיבאלה יהיו שווים יותר מהמאמן-התורן+מסי. או שעד אז גם דיבאלה יחליט שהוא רוצה לעזוב...
     
  12. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,853
    לייקים שהתקבלו:
    2,349
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד עשירה לא פחות הפסידה שש שנים ברציפות בשמינית הגמר פעם. הדברים משתנים בכדורגל. אין סיבה לדאגה.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    ריאל היה מועדון גדול לפני רונאלדו ויהיה מועדון גדול אחריו. בעשור שקדם להגעתו של הפורטוגלי(2000-2009) המועדון עשה 4 אליפויות ו-2 צ'מפיונס. ביום שהוא ילך אולי לא יביאו תואם-רונאלדו,כי אין, אז פשוט יביאו 2 תותחים בהתקפה שימלאו את החלל(משהו כמו ראול את מורינטס)
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    נכון חלק מהזמן הזה הוא טרום בוסמן ועדיין לפחות בכל הקשור לליגה המקומית המצב היה מורכב יותר. הליגה הייתה תחרותית יותר וברמה גבוהה יותר יחסית לתקופה. האיטלקיות שלטו באירופה ככה שלמעשה כבר בליגה המקומית יובה הייתה צריכה להתחרות עם הקבוצות הבכירות של היבשת מדי שבוע.
    אין בשנים האחרונות אף קבוצה איטלקית פרט ליובה שבכלל מדגדגת את הטופ.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    אז מסתבר שהמאפיין היחידי למועדון טופ זה כמה הוא בזבז, כך לפחות אני מסיק לפי הדיון הזה.

    אותי אישית ממש לא מעניין בכמה יובנטוס קנתה, אלא את מי היא קנתה. כיום יש לה שחקני טופ כמעט בכל עמדה, והיא מצליחה להגיע להישגים נהדרים איתם, גם ברמה המקומית וגם בבינלאומית. הניהול שם מעולה והמועדון משתפר מעונה לעונה, אני לא רואה שום סיבה לא לקרוא ליובנטוס מועדון טופ.
     
    Dayatso, Don Joan Roman ו-DRORIKO אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.