יובנטוס 17/18 :: תקרת זכוכית?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Bianconeri, ‏16/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    הוא לא רוצה, מעדיף לעסוק בפרשנות. אמר שהוא שוקל לעבור לאימון.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    מסתבר שלא רק המדינה שלנו בת 70

     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מרצ'לו ליפי אגדה ללא ספק, האחרון שהביא ליובה את הגביע עם האזניים הגדולות ואחר-כך עוד שני גמרים עם קבוצה סופר-חזקה, אבל גם זוכר את יובה שלו בתחילת שנות ה-2000 כקבוצה סופר-חזקה, זה שידוך שהם נולדו זה לזו[נכשל במקומות אחרים פה ושם - כמו כולם - באינטר], האליפות הדרמטית ב-2001/02 וגמר הצ'מפיונס שנה אחר-כך. אגב, יש לו 5 אליפויות איטליה, גם אלגרי בדרך לחמישית, לקאפלו יש 5 שהן בעצם 7, מי שיאן האליפויות בסרייהA?

    יש חדש לגבי אלגרי, אולי איכשהו הפרידה המכובדת של יובה מאירופה גרמה לו לשנות את דעתו ולהמשיך בקבוצה או שהוא נעול על הליגה האנגלית? אני לא יודע אם זה נכון לומר שאלגרי יכול להיות חתום על הבנייה של הקבוצה ה-2 הגדולה של יובה כי זה אולי מוגזם, אבל אם בופון הולך ויהיו עוד שינויים בסגל אז יש אתגר מסוים אבל לגבי אירופה יובה אולי בבעיה.

    ומשהו אחרון, קראתי את זה ב-AS: אחד מהכותבים הבכירים והעורכים של 'הגאזטה' האיטלקי כתב מכתב אישי לבופון וביקש ממנו להתנצל על התנהגותו נגד ריאל מדריד ובעיקר על ההתבטאות כלפי השופט - "ג'יג'י, תחשוב על כל הילדים הקטנים שחולמים להיות כמוך ומסתכלים על ההתנהגות של האלופים". המכתב המלא פורסם בעיתון כמובן. הוא קורא לבופון לחזור בו בניגוד לזידאן שתמיד תישאר לו התווית מגמר מונדיאל 2006 כשנגח במטראצי. 'תזכיר לנו שוב שבכדורגל יש חוקים וצריך לכבד את כולם'.

    אני חושב שזה אובר-מתייפייף. יכול להבין את הסיטואציה ולכל אחד מותר למעוד פעם אחת בקריירה.
     
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    מי אמר שאלגרי נעול על הליגה האנגלית? שום דבר עדיין לא נקבע, אף אחד לא אמר או רמז על משהו אחר.
     
  5. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,304
    לייקים שהתקבלו:
    2,049
    מין:
    זכר
    אף אחד לא מדבר על זה - אבל זה באוויר.

    אומנם זה לא ברמה של סארי... שאני משוכנע ב 99 אחוז שבקיץ יעזוב. אבל יש מין תחושה כזאת שגם אלגרי (שוב, לדעתי) בקיץ הקרוב יעבור למקום אחר.
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אני חושב שעכשיו זה הזמן לעשות הערכת מצב לגבי הקיץ האחרון בעקבות ההצלחות באירופה ובליגה וההגדלה בהכנסות הגדלנו בהתאם גם את ההוצאות. לדעתי זה היה תקציב הרכש הכי גדול בעידן של "יובה החדשה". אז בואו נעבר קצת על השמות שהגיעו בקיץ:
    מטוידי-חלק אולי לא יסכימו איתי על זה אבל לדעתי מדובר באכזבה. יש לו הרבה יותר משחקים לא טובים ממשחקים טובים. היום לא היה קיים, נגד טוטנהאם היה איום ונורא ומה שקסי עשה לו הרגיש כמו סצנה טיפוסית של סימון אדביסי וקני ונגלר באוז.
    דוגלאס-בהחלט עומד בציפיות, הבעיה שהציפיות מלכתחילה לא היו גבוהות מדי. יכול להיות אחלה שחקן משלים בקבוצה גדולה, בדיוק כמו שהיה בבאיירן של פפ, לא מעבר.
    ברנרדסקי-אמנם מספק את המספרים אבל רחוק מאד מרמה של שחקן הרכב. אומרים שבשנים הבאות יתפתח לאחד כזה, לי יש את הזמן.
    דה שיליו-מגן רוטציה נחמד שמשום מה הגיע בתור מגן פותח, מה שעוד יותר מתסכל לאור זה שקנסלו היה על המדף. איך אומרים-אלגרי והשטויות שלו.

    מה שכן יש שתי "רכישות" מצויינות שעשינו השנה-פיאניץ' ובנעטיה. אחרי עונת התאקלמות לא קלה הרווחנו אותם השנה בענק. שחקני וורלד קלאס.
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    כן יש דיבורים על זה. לי אישית זה יהיה חבל כי הוא ממש התחבר למועדון ותרם לו רבות אבל הרצונות שלו הם לגיטימים, מה גם שהשנה הוא בדעיכה.
    יהיה מעניין לראות מה נעשה בקיץ. פיאצה חוזר אבל השאלה אם המועדון יסתפק רק בזה או שיביא עוד חלוץ.
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    מאנדוקיץ אכן עלול לעזוב וזה יהיה באסה, בעיקר בגלל שהוא כזה גבר ויורק דם תמיד.
    התקפית זה לא ביג דיל שהוא הולך, מקצועית זה אומר שיצטרכו למצוא מישהו אחר שיודע להשתתף במשחק ההגנה, כי אף אחד אחר אצלינו בחלק הקדמי,מלבד קוודראדו לא יודע לעשות את זה, אבל גם הקולומביאני לא מתקרב לאיכות של מריו בקטע הזה.

    אני בהחלט יכול להבין אותו,במיוחד אחרי ריאל, במיוחד אם נאבד את האליפות .
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    לא בהכרח, אני אישית מעדיף חלוץ שאולי פחות ירד לגליצ׳ים אבל יתן לך יותר תפוקה בחלק הקדמי. אם יש משהו שהעונה הזאת לימדה אותנו זה שצריך להתחיל לחשוב יותר התקפה.
     
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    העונה היא התוצאה של 'לחשוב יותר התקפה'.
    זאת העונה שבה מרכז הכובד שלכם היה על הצמד דיבאלה-היגוואין, בתוספת קוסטה-ברנרדסקי וגיבוי של קוואדראדו ומנדזוקיץ'.
    במאקרו אפשר להגיד שזה לא עבד.

    הבעיה היא שהתקפה טובה תלויה בעיקר באינדוידואלים שמרכיבים אותה, וכדי להשיג אותם צריך להתחרות כלכלית בקבוצות העילית של אירופה, דבר שיובנטוס לא רוצה - או לא מעוניינת - לעשות. אף אחד כאן לא חושב שאם הזארד, גריזמן או לבנדובסקי יחליטו לעזוב את הקבוצות שלהן אז יובנטוס תהיה חלק מהמאבק עליהן.
    אפשרות אחרת היא לקנות את הכוכבים צעירים ולנסות לשמור עליהם כשהם מבשילים. כרגע זה המצב עם דיבאלה (שהתבגר מבחינת יכולת אבל יש לו עוד לאן להתקדם מנטלית) ואולי זה יהיה המצב עם ברנרדסקי. אני לא חושב שזה יקרה עם קוסטה, אבל זה גם אפשרי.
    אם אלגרי עוזב אפשר ללכת על מאמן בסגנון קלופ שאצלו ההתקפה בנויה יותר על סגנון מאשר על שחקן ספציפי, אבל קשה לי לראות משהו כזה עובד באיטליה ואני לא מאמין שמישהו בכלל חושב על הכיוון הזה.

    הרבה יותר אפשרי לבנות הגנה חזקה או קישור דומיננטי משחקנים שהם לא הכי טובים בעולם מאשר התקפה כזו.
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    דיברנו לא פעם על זה שיובה שמה את הביצים שלה על ההתקפה, דבר הנוגד את כל מה שהקבוצה נבנתה עליו בשנים האחרונות, זה לא עבד בהתחלה ורק אחרי שאלגרי ייצב את ההגנה שברים התחילו להתחבר. מבחינת התקפה, המספרים שלנו מראים שיפור ואנחנו כובשים יותר מההתקפה המהוללת של נאפולי, צריך כמובן לסייג את זה שהאינדיבידואלים אצלינו לא מספיק טובים בשביל אירופה בהקשר הזה.

    אם אלגרי יעזוב אני מניח שינסו לפתות איזה אינזאגי או אפילו ירחיקו לכת לכיוון דשאן, בטח שלא מישהו כמו קלופ. ההעדפה ביובה תהיה תמיד למאמן איטלקי, או שחקן עבר.
    מקווה שלא נצטרך לחשוב על זה בכלל
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    כמות השערים משקרת. נאפולי בדרך כלל שהיא עושה 0:2 מורידה הילוך כדי לשמור כוחות להמשך העונה(ככה זה כשהרוטציה קצרה) אלה משחקים שאם היתה רוצה היתה מסיימת אותם בשישיה. ההתקפה שלנו לעומת זאת מאד מקרטעת ולא מרשימה בכלל. נכון יש סדר ויש תיאום בין השחקנים והמשחק מרווח, אבל זה לא קרוב בכלל להתקפה של נאפולי או של ליברפול או של סיטי.


    @yonmu עם איזה קבוצות עילית ליברפול התחרתה כשהיא הביאה את סלאח פירמינו ומאנה? עם איזה קבוצות עילית טוטנהאם התחרתה כשהיא הביאה את סון ואריקסן? עם איזה קבוצות עילית יובנטוס התחרתה כשהיא הביאה את דיבאלה והיגוואין? לא חסר שחקנים מתחת לרדאר של הגדולות שאתה יכול להביא.
     
    טל. אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דווקא בקיץ כשיובה הביאה את מאטווידי חשבתי שהיא מכוונת בדיוק למשחקים האלה נגד ריאל וכו', שנעשתה הבנה שיובה לוקה בחסר בחלק מהעמדות ושיטת המשחק תהיה 4:3:3, אבל זה לא מדויק. אני מסכים עם הגישה של 'שחקנים מתחת לראדר'(עוד דוגמא: זוכר את קנבארו אומלל באינטר וקם לתחייה ביובה), לא כל יום מביאים את בופון ונדבד בזמנו, וגם זה קרה אולי משום שמכירתו של זידאן הכניסה הרבה כסף, אבל גם ליובה מותר נקודתית להשתולל וכן יש רצון ותיאבון להגיע לטופ של אירופה, ואני מאוד מופתע שיובה 'השתוללה' דווקא על גונזלו היגואין(עם כל הכבוד למכה מוראלית והחלשת היריבה מס' 1). זה ישמע לא חכם אבל אולי דווקא כישלון בישורת האחרונה ואיבוד האליפות יאיצו את השינויים ביובה והיא תצא חזקה יותר בטווח הרחוק. אני גם הרגשתי שיובה טובה התקפית למרות שאלבס עזב אבל בעייתית בשאר העמדות.

    גם לי זה נראה שדשאן יחזור ליובה בשלב מסוים והאמת שחשבתי גם על זידאן כשיימאס לו מריאל מדריד אבל זה לא יקרה הקיץ כנראה. חייב לומר משהו, מאמן לא קובע ה-כ-ל מבחינת סגנון המשחק. אמרו על מוריניו שהוא בונקריסט, וכמובן שזה היה מוגזם, וריאל מדריד שלו כבשה 121 שערי ליגה. היא שיחקה 'הגנתי' נגד שתי קבוצות בידיוק - בארסה ובאיירן, וזה הכל. זה תלוי גם בחומר השחקנים. זה תלוי באופי של מועדון.
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @DRORIKO
    ליברפול מצליחה התקפית קודם כל בגלל קלופ. זה דבר שלא יקרה ביובנטוס.
    מאנה ופירמינו הם באמת רכישות 'מתחת לרדאר' ובצדק - הם וורלד קלאס בנסיבות הנוכחיות, אבל זה לא שאם מילאן מביאה מחר את פירמינו הוא ייתן את אותם מספרים שהוא נתן העונה. אלה שחקנים טובים שנראה טובים-מאוד-מאוד בגלל השיתוף פעולה ביניהם ובגלל קלופ.
    סלאח הוא באמת הברקה אבל אף אחד לא אמר שבקיץ ריאל לא תקנה אותו לפני שהוא זוכה עם ליברפול בתואר גדול. זה לא משהו שיובנטוס צריכה לחתור אליו.

    היגוואין הוא מקרה ספציפי ולדעתי בסך הכל רחוק מלהיות הצלחה גדולה.
    דיבאלה זה כן בול פגיעה ולכן ציינתי אותו קודם. אולי אותו דבר יקרה עם ברנרדסקי ואולי-אולי אפילו עם קוסטה.
    הסיכוי שככה תבנו משהו שיכול להתחרות עם מה שבארסה וריאל עשו בעשור האחרון נמוך לדעתי. יש לכן הרבה יותר סיכוי לעשות מה שאתלטיקו עשתה - פחות שחקני התקפה נוצצים ויותר חוליית הגנה מגובשת וקישור חזק שנבנים על ידי מאמן.

    ריאל ובארסה זוללות CL בגלל שלהן יש את מסי ורונאלדו. היום שבו יהיו שחקני התקפה משמעותיים יותר ממסי ורונאלדו זה היום שבו השחקנים האלה יהיו מחוץ להישג היד הכלכלי של יובנטוס.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.