יובנטוס 2010/11 :: אושר תקציב רכש משמעותי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏2/7/10.

  1. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עומר, ההבדל שלפחות אני רואה בין יובה של העונה לבין זאת של עונה שעברה הוא שהם התחילו לקבל שכל בכל הנוגע להעברות. נכון שגם עונה שעברה "הושקעו" כספים רבים, אך לא הייתי אומר שבצורה נבונה, לדוגמה על מארטינס גם אם אף אחד לא ציפה שיתגלה כפלופ, כולם טענו ששולם עליו סכום מגוחך. בעונה שעברה ראיתי את יובה בונה את עצמה בחדש (מה שהצליח יותר במילאן ופחות אצלם) עם כישות של קראסיץ', בונוצ'י, קוואגס ומאטרי שהם הבסיס. הם אחד אחד שחקנים מעולים, אך לא הייתי מגדיר אותם מהטופ האירופי (אולי קראסיץ' אחד כזה, לא בטוח). כאן ההבדל, הזברות לא יכולים להרשות לעצמן לראות את שתי המילאנזיות מקושרות לשחקנים הטובים ביותר ולשתוק. אגווארו הוא שחקן שכל קבוצה הייתה חולמת עליו והוא ללא ספק מהטובים בעולם (וגם מהמוכשרים).
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/6/11
  2. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    קוואגס = קוואליארלה?

    עצלנים!
     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    הרמה של הליגה נכנסת כשיקול מתי שהשחקן משחק בליגה אחרת או אחת עם רמה יותר טובה(לפי הדברים שאתה אומר). בינתיים השמות שמקושרים אל יובנטוס הכי חזק הם ליכשטיינר, אינלר זיגלר(חתם) ומירקו שמשחקים כבר באיטליה ובאסטוס שמשחק בליגה עם איצטדיונים מיושנים מסוימים גם כן. אבל נגיד שמתעלמים מזה, לא כולם(על גבול הכולם לא) דון קישוטים רומנטיקניים כמו אוהדי הכדורגל שאכפת להם באיזה איצטדיון לשחק, מה שמעניין זה כמה כסף הם יכניסו לחשבון בסוף החודש וכמה הבחורות שם נראות טוב. זהו פחות או יותר(טוב נו, לא תופס במקרה של אגוארו).

    אתה יודע, ההוכחה שאתה צריך להביא זה לא שיובנטוס ניסתה ולא הצליחה, אלא קבוצה שעשתה הצלחה מיידית בדרך אחרת. וזה הרבה יותר נדיר.


     
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    אין ספק שיש משהו במה שעומר אומר,המועדון עד עכשיו פשוט טועה,מנסה כל שנה לבנות מחדש ולהפוך עולמות וסדרי עולם,אני פשוט מעריץ את בופון שהוא בכל זאת נשאר איתנו למרות כל הבלאגן.

    אנחנו גם לא מפסיקים לטעות,כל המהפכות האלה תמיד נגמרו רע עד עכשיו,האמת מדברת בעד עצמה - כשהקבוצה הייתה ביידים של ראנירי,שהייתה יציבות יחסית וזה עוד היה עם סגל פחות טוב ממה שקיבלו אלו שאחריו - התוצאות היו הכי טובות.כל התהפוכות האלה רק מדרדרות אותנו.

    אין ספק שכדי לחזור צריך איזשהי תהפוכה,אבל חייבת לבוא המשכיות - אי אפשר להרעיד את כל המערכת כל יום ולעשות שאפל לסגל בתקווה שפעם אחת זה יפול. את דייגו זרקנו סתם וגם את ג'יובינקו אנחנו מבזבזים, אנחנו לא נותנים להגנה להבנות ולקישור להתפתח,כל דקה משתנה מערך,שיטה וחצי סגל - זה לא עובד ככה. גם מהפכות צריך לעשות עם חשיבה קדימה.
    אני מלא תקווה שאולי הפעם,אולי בגלל שלא כל שנה יהיה כלכך הרבה כסף להוציא, העניינים יתחילו להרגע ותתחיל בניה אמיתית.
     
  5. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    הייתה לנו מהפכה גם בעונה הראשונה תחת ראניירי. יודעים מה היה המפתח להצלחה? החוסר במפעל אירופי. אין לי ספק שקבוצה מתחברת טוב יותר כשאין עליה לחץ. יש לנו את היתרון הזה עונה.

    הגאזטה מדווח היום שיובנטוס תרכוש חצי מכרטיסו של פרנצ'סקו גרנדולפו, החלוץ הצעיר והסופר מוכשר של בארי שכבש שלושער במחזור האחרון בליגה. חכם ושימושי, והרבה זמן לא שמעתי על קנייה של צעיר מבטיח אצלנו. לפי הגאזטה מתגבש גם טרייד בין פיורנטינה - צ'רצ'י תמורת מארטינס. אני אוהב את צ'רצ'י, הוא נתן עונה מצוינת ולפי הגאזטה קונטה מאמין שהוא מתאים לקבוצה. זה טוב, כל עוד זה לא בא על חשבון באסטוס או שחקן בכיר אחר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/6/11
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    א. אתה צודק בקשר להצלחה המיידית - מי השקיעה והצליחה ממש מיידית? אני לא זוכר קבוצה כזאת, ואפילו לא אינטר של 2006/07, בעונה הראשונה אחרי הקאלצ'יופולי, היית מביא שק של קקי וזה היה מביא לאינטר אליפות, זה לא היה חוכמה באותה עונה.
    ב. השמות שנזרקים לאוויר הם אכן כאלה שמשחקים באיטליה ולכן אני לא מבין על מה המחיר הגבוה כל כך? זה מזכיר לי את מכבי שמשלמים על שחקנים מהליגה סכומים מפוצצים שהם לא שווים את זה. ליכשטיינשר שווה 10 מיליון ויותר מכך? לא, וכמוהו גם אחרים, אז אם מוזרמים להם 70 מיליון יורו והם לא מתכוונים לזרוק אותם על 2-3 שחקנים מהטופ העולמי, אז בשביל מה הכסף הגראנדיוזי הזה? להיות ריאל מדריד 2: לקנות יקר למכור בזול?. איזה שכל בדיוק יובה השקיעה? הביאה את פירלו? זה לא נקרא שכל. הביאו את זיגלר? שחקן שהעונה האחרונה שלו לא היתה עלייה אלא ירידה תלולה למטה? קראסיץ' עם כל הכבוד נתן 3 חודשים טובים ומאז עדיין מחפשים אותו. זה שהוא עשה פה ושם דברים באיזור אפריל - מאי, זה כאשר הם שיחקו למטרות כיף ולא על משהו בליגה.
    ג. כשרוצים לקחת לדוגמא את יובה ולהפוך אותה לקבוצה יותר טובה, אי אפשר פתאום לקפוץ ממקום 7 למקום 1. זה כמעט שלא קורה, זה נדיר. ואי אפשר לבוא להביא 7-8 שחקנים להרכב ולצפות שפוף יהיה קסמים. חייב להיות לך שלד שמשחק על המגרש מהעונה הקודמת, אחרת מה עשית בשנה שלפניה? וזו שלפניה? כלום. הרי כבר כמה שנים עם כל ההחתמות, מי בסופו של דבר אותם חבר'ה שסוחבים על יובה? בופון, מן הסתם כי הוא הכי טוב שיש, קייליני, דל פיירו ואולי עוד איזה מישהו שאני שוכח - כשכל השאר מתחלפים מתחלפים. הטעות הכי גדולה של יובה היא ללכת ולהביא ב-70 מיליון 4-5 שחקנים בנוסף לאלה שהוחתמו בחינם, 3 מקסימום חיזוקים של שחקנים מהרמה הגבוהה יתנו יותר לסגל הקיים מעוד הפיכה.

    אני לא חושב שדווקא היעדר אירופה הוא מתכון לחיבור. אם האיטלקיות היו לוקחות את הליגה האירופאית ברצינות אז זה היה עוזר להם, אבל כשהמאמנים מעלים הרכב שני + נערים, למה שזה יתרום? הרי זה ידוע כשמביוחד שמביאים סגל גדול, ככל שמשחקים יותר משחקים ביחד, ככה החיבור יעבוד יותר, גם אם לא באופן מושלם. תשחק פעמיים בשבוע זה לבטח יהיה עדיף מלשחק פעם אחת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/11
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    איזה מהפכה ואיזה נעליים?

    בשנים 07-09 שבהם ראנירי אימן אלו היו השנים הכי טובות שלנו מאז הקאלצ'ופולי,והשלד שם היה אותו שלד של לפני הקלצ'ופולי בכלל(בופון,נדבד,קמוראנזי,דל-פיירו,טרזגה) אותה שיטה (4-4-2) שאפיינה את הקבוצה כבר אז וגם אם הסגל זז ובאו כל מיני יאקווינטה ואמאורי,או מלברג או לא יודע מי היה לקבוצה את אותו בסיס ואז אגב שיחקנו גם בליגת האלופות והודחנו ע"י צ'לסי,ואין בכלל ספק שנראינו הרבה הרבה יותר טוב מהיום(לא שנראינו טוב אז כן?)
     
  8. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    טיאגו, אלמירון, אנדראדה, קרישיטו, סליהמידזיץ', גריגרה, נוצ'רינו, מולינארו, סיסוקו.

    שלד יש לנו גם עכשיו, שלד גם היה לנו בכל מהפכה קודמת, הפעם זה לא מתחלק לטרום-קאלצ'ופולי ופוסט-קאלצ'ופולי אבל יש את קייליני, בופון, קראסיץ', מאטרי... כולם שיחקו בקבוצה וצפויים להיות דומיננטים בעונה הקרובה.

    השנים של ראניירי היו טובות כי היה לו סגל עם אופי, וגם אני מאמין שהיה לו את עונת 07-08 לחבר את הקבוצה טוב טוב.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/6/11
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    כל השחקנים שהבאת באו במטרה להכנס לעמדות בשיטה קיימת עם שלד קיים,זה לא מהפכה.

    לקרוא לקראסיץ' ומאטרי שלד זה מגוכח,הם אולי אמורים להיות השלד,אבל שלד זה משהו בסיסי,אלו שרצים כבר כמה שנים ביחד ומהווים את העמוד תווך שלנו.
    יכול מאוד להיות שהבעיה שלנו היא שאין לנו שלד אמיתי היום...

    והנקודה שלראנירי היו שנתיים זה בדיוק הנקודה שלי - המשכיות,לא זעזוע כל חצי שנה.

    קניות חכמות (שחקנים מוכחים לצורך הצלחה מיידית + השקעות לעתיד) חשיבה על בניה ולא על מהפכה כל הזמן.
     
  10. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אין כרגע שלד לפי מה שאתה אומר. זה או שנעשה את הרכישות לטווח ארוך ונחכה עוד שנתיים שלוש בבינוניות הזו, או שנשקיע כספית פעם אחת כמו שצריך ונקווה להמשכיות. אם אתה לא קורא למרקאטו של 2007 מהפכה אז גם המרקאטו הזה הוא לא בגדר מהפכה - אנחנו נשארים באותו מערך, נשארים בו 4-5 שחקנים מהעונה הקודמת+כמה שחקנים ותיקים במיוחד כמו קייליני ובופון.

    אני מסכים איתך שאנחנו צריכים המשכיות. אבל אנחנו צריכים המשכיות כשהשחקנים שנמצאים הם טובים, ולא כשהם בינוניים. אם היית משאיר את אקווילאני ויאקווינטה בתור השלד שלך לא היינו חוזרים לעצמנו גם בעוד 20 שנה. היינו צריכים לעשות את ההשקעה הגדולה הזו בעונת החזרה אבל לא עשינו. זה ידוע שאנחנו מחלימים מסקו לאט. אני מעדיף מהפכה הקיץ בידיעה שיבואו שחקנים איכותיים באמת, כמו אגוארו ודיארה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/6/11
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בטעות יצא לך לשים את דיארה ביחד עם "שחקנים איכותיים באמת". תתקן.
     
  12. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
  13. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,410
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    נכון כרגע אין לקבוצה שלד אמיתי.

    כן,כרגע צריך להשקיע בלא מעט שחקנים כדי להתרומים מהר,אבל לא לעשות את זה סתם,לא לקוות שתהיה המשכיות כמו שאתה אומר,אלא לייצר אחת כזאת
    להשקיע בחוכמה,להחליט על איזשהו קו שהקבוצה הולכת איתו ועם זה לצאת למלחמה,לא להמר כל שנה מחדש.
     
  14. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אם לקבוצה אין שלד אז קנייה של שחקנים כפי שנקנו בעונה הקודמת לא תהיה מועילה, שהרי התוצאות ככה בוודאי לא יגיעו ותהיה בניה חדשה בעונה הבאה. עד שמארוטה ואניילי מתכננים לשפוך כסף ולקנות שחקנים שלא מביישים את הסמל אתה ועומר מתלוננים?

    מה שאמרת נכון, צריך לייצר המשכיות. מארוטה הבין את זה, והקניות העונה משקפות את זה. תמהיל של מבוגרים וצעירים (אם כי הוא צריך להיפטר מכמה גריאטרים עדיין) כך שהניסיון והחוכמה לא יאבדו אי שם בדרך, גיבוי מלא בכל עמדה שלא נסבול יותר מדי ממשבר פציעות שכאמור תמיד ידפוק אותנו באיזה חודש-חודשיים במהלך העונה וקנייה נקודתית של שחקנים ברמה עולמית (מדברים על ווצ'יניץ'/באסטוס כחלוץ שמאלי, אגוארו בתור חלוץ מרכזי ודיארה/וידאל/אינלר כקשר מרכזי, אלה שחקנים איכותיים מאוד). השנה נבחר קו ונלך איתו למלחמה. אם יש לנו שנה אחת להיות אופטימיים באמת - זו השנה הנוכחית, בתקווה שלא ייערמו יותר מדי קשיים במרקאטו.
     
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    האם יש אמת בפרסומים מאיטליה שסיכמתם תנאים אישיים עם אגוארו וכעת נשאר לסגור מחיר עם אתלטיקו? רושמים שאתם מוכנים לתת 35 מ' יורו אבל אתלטיקו דורשת את מלוא סעיף השחרור (45 מ'). זה אכן רציני או שזו עוד שמועה?

    עריכה: בקריאה מהירה בדיון לא ראיתי את השם שלו מוזכר אז תהיתי למה זה ואולי הפרסום הזה לא נכון. עכשיו אני רואה שגם אתם הזכרתם אותו, אז אני מניח שהוא אכן בדרך לטורינו. בהצלחה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/11