יובנטוס 2013/14 :: פתיחת עונה בינונית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏20/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    הקוריירה מפרסם היום שריקרדו סנטוריון, ווינגר ארגנטינאי צעיר ("די מריה הבא", בצד ימין) כבן 20, צפוי להגיע ליובנטוס הקיץ. הוא היה סגור באנז'י, אך משום מה העסקה התפוצצה ועכשיו יובה מעוניינת.

    אין ספק שלפי הסרטון יש לו כישרון, בעיקר מהירות מאוד גבוהה, אבל הוא גם נראה כמו עלה נידף שנופל מכל מגע ובאיטליה יכסחו אותו הרבה. אני בטוח שאליאס יודע עליו קצת יותר ממני.
     
  2. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    חבל שיובה לא מאמינה בחלוץ שיש לה מתחת לאף במקום לחפש בשדות זרים.

    אין לי ספק שמאטרי לא נופל בשום רמה מיורנטה, ואין לי ספק שאם קונטה יאמין בו (קרי יתן לו לפתוח ב-25-30 מחזורים) וייתן לו גב, מאטרי יחזיר בגדול, גם בצ'מפיונס ליג.

    מדובר בסקורר האיטלקי הכי טוב שקיים כרגע, לטעמי אנדרייטד גדול שלא מוערך כראוי.
    הצרה שלו היא ההגעה ליובנטוס, כי בקליארי הוא היה ממשיך לחורר רשתות והיה מגיע בדלת הראשית לאחת הגדולות באירופה.

    חורה לי מאוד שלוטיטו פסל על הסף את צירופו. הוא תפור למערך של לאציו עם חמישיית הקשרים שמצטרפים דרך האגפים. המחיר שלו לא יהיה מכשול, אבל כנראה שיש דברים אחרים. מבאס.
     
  3. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    די מריה הבא?לא יודע עד כמה זה מחמיא להיקרא די מריה הבא אבל שיהיה.

    הבעיה של יובה בשנים האחרונות זה שהיא רכשה שחקנים מתוך לחץ להתחזק או מתוך לחץ של התקשרות והקהל.במקום לקנות שנים-שלושה חלוצים שירוצו כמה שנים היא רכשה והשאילה חלוצים בלי סוף ובסופו של דבר לא יצא מזה כלום.עכשיו היא תקועה עם עודף חלוצים ועוד הבעיה שלה זה בעמדת החלוץ וזה כבר אומר הכל.אני מדבר בעיקר על הרכישות של בנדטנר,אנלקה,בוריילו,טוני וכאלה וזה רק בעמדת החלוץ.

    להגיד שיש השנה שינוי אני לא בטוח.טבז אולי מוכשר יותר אבל זה תמיד סיכון איתו וגם יורנטה לא באמת רמה אחרת מווצניץ',מאטרי ושאר החברים.בקיצור יש פה תוספת בהתקפה אבל שוב יובה תקועה עם עודף שחקנים על אותה עמדה.

    מה שלי היה יותר מוזר לראות זה את יובה מוכרת את ג'יאנקנירי.הוא סוג של שחקן קישור יצירתי עם יכולת התקפית טובה שיכול לשחק כמעט בכל משבצת בקישור.שאר שחקני הקישור פחות תורמים התקפית וזה נראה כמו משהו שחסר בקישור של יובה.

     
  4. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    ג'אקריני הוא בלוף, הוא נתן טורניר יפה מאוד בקונפדרציות אבל לא הראה רבע מזה ביובנטוס. כן שחקן משלים טוב, עם מוסר עבודה גבוה, אבל יכולת התקפית טובה? לא הוא.

    בנדטנר, אנקלה, בוריילו וטוני ממזמן לא בקבוצה. כרגע העודף בחלוצים מתבטא בקוואליירלה, מאטרי, ג'ובינקו ו-ווצ'יניץ'. שני הראשונים צפויים להימכר (לפי העיתונות הבוקר- קוואליירלה ב-10 מיליון יורו, מאטרי ב-12) ולהכניס כסף לא קטן לקופה יחדיו. ג'ובינקו לצערי יישאר, למרות שהוא כישלון גדול מאוד, ועל ווצ'יניץ' קיים סימן שאלה.

    לאציו, מאטרי חלוץ מצוין, אבל הגיע למיצוי בקבוצה. הרענון היה מתבקש, גם אם השיפור באיכות לא דרמטי.
     
  5. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    את קוואליירלה דווקא הייתי משאיר. איכשהו בשקט בשקט, הוא עשה מספר יפה של שערים. בעונה עם כל המסגרות שבפנינו, הייתי שמח שהוא נשאר.
    שחקן 12 לא רע לדעתי.
     
  6. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אז איסלה נשאר. הסחבת עם דה לאורנטיס לגבי סוניגה מגוחכת ועדיף להשאיר את איסלה מאשר לשחררו ולהביא שחקן פחות טוב ממנו. אני מקווה מאוד שאיסלה יתנער סוף סוף מהפציעה ויציג את היכולת האמיתית שלו על הדשא, אם זה יקרה אין ספק שקיבלנו פה חיזוק טוב מאוד, הרבה יותר טוב מסוניגה. ואם אפשר לקנח עם סוניגה בחינם בסוף העונה - מעולה. החלטה טובה של מארוטה.
     
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    לדעתי זו ההחלטה הכי טובה שיובה יכלה לעשות בתפקיד הזה, לא שווה לשלם עשרה מיליון על סוניגה עונה לפני תום חוזהו ולשחרר את איסלה תמורת שבעה מיליון, במיוחד שאיסלה במידה והוא יצא כבר מהפריז של הפציעה הוא שחקן לא פחות טוב מהקולומביאני
     
  8. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לדעתי אפילו יותר טוב מהקולומביאני, אבל התרומה שלו באה לידי ביטוי בעיקר בשיטת המשחק של גוידולין ופחות בשל קונטה. אין לי ספק שהוא יכול להאקלם גם לצורת המשחק הנוכחית, ולפי משחקי ההכנה עד כה - עושה רושם ששחקן כמוהו עם מהירות מתפרצת יכול לעזור לנו מאוד (היו הרבה ניסיונות לבליצים במשחקי ההכנה, סטייל באיירן בשנה שעברה, משהו חדש של קונטה כנראה).
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין צ'ילאנים יותר טובים מקולומביאנים, מצטער http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

    -------------------------------------------------------

    ואפרופו יובה וקולומביאנים, נפוצה שמועה שקונטה מעוניין להביא את ויקטור איבארבו שהרשים מאוד בקליארי, אבל הנשיא שלהם קצת עף על התג מחיר וענה להם שהוא משחרר אותו ב-15 מ' יורו. "איבא" שחקן נהדר עם פוטנציאל אדיר, אבל לטעמי קצת מוגזם כרגע לדרוש עליו כאלו סכומים, מה שאומר שקליארי לא נעוניינת לשחרר אותו.
     
  10. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    צ'לינו מצמיד תגי מחיר גבוהים לכל השחקנים שלו, לכן זה לא מפתיע במיוחד. אני חושב שקונטה חושק בו לאור היכולת שלו לשחק באגף, אחרי שהוא התבטא בגאזטה שאין לו שחקנים מתאימים ל4-3-3. כרגע איברבו שווה אולי חצי מהסכום הזה, אבל ייתכן וקליארי תהיה מעוניינת בשחקנים שיש ליובה להציע.

    אני אישית חושב שיש לו פוטנציאל עצום ואם יש לנו את הכסף אז שווה לבזבז עליו, לא לפני שמנסים להוריד את צ'לינו לקרקע.
    וזאת אחת הסיבות למה:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/13
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ראיתי אותו מהיום הראשון שהוא ערך את הבכורה אצלנו בגיל 17 ואני יכול רק להצטער עבור הקבוצה שלי שלא נהנו ממנו יותר מדי. אהבתי לראות את ההתקדמות האדירה שעשה באיטליה, גם מבחינת המהירות והכוח הוא גדל בצורה מפחידה ורק לחשוב שעם כל זה, הוא אפילו לא מוזמן לסגל הנבחרת של פקרמן. מקווה שהוא ימצא את הדרך אליכם, ישדרג את המשחק שלו עוד יותר, ללא ספק.
     
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    איבארבו שחקן מצויין, אבל לא שווה 15 מיליון, אולי אפשר לשלם עליו 5-6 מיליון ולפצות בשחקנים כמו מרקו מוטה שאין ליובה צורך בהם.
     
  13. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    עוד שם לחרושת השמועות: ג'אופרי קונדוגביה הצרפתי. הגאזטה היום מדווח שמארוטה רוצה להשאיל אותו תמורת 1.5 מיליון יורו עם אופציית רכישה מסביליה (לא יעבור קיץ בלי רכישה בסגנון הזה). קשה לי לראות מה יוצא לסביליה מכל העסק ואין להם סיבה לרדת מסעיף השחרור שלו שעומד על אזור ה-10 מיליון יורו.
    מקצועית אין ספק שהוא קשר מצוין. יש לו פיזיות וטכניקה ברמה מספיק טובה בשביל להצליח באיטליה כבר בגיל הזה, אבל השאלה היותר גדולה היא איפה לעזעזאל יש לו מקום בקישור? אסמואה, על סמך משחקי ההכנה, עושה הסבה חזרה למרכז המגרש, יש את ה-MVP וגם פוגבה ומארונה מחכים בתור. גם אם מארונה יושאל או יימכר (וזה כשלעצמו די פספוס) עדיין הקישור מאוכלס ביותר מדי שחקנים טובים שדורכים על הדקות אחד של השני.
    אני כמובן לא אתנגד, אבל זה מריח לי כמו מכירה של מרקיזיו באופק.
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    או שחושבים על התקופה שאחרי המאסטרו.
     
  15. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    מאד הייתי שמח לראות את איברבו אצלנו, אבל בטח שלא במחיר המגוחך שצ'לינו הדביק לו. עשה התקדמות פנומנלית בשנה האחרונה תחת פולגה. הקולומביאני יוכל לשחק אצלנו במגוון העמדות והמערכים (3-5-2, 4-3-3 ואפילו במקרה הצורך ב-4-4-1-1 שקונטה משתמש בו בדיוק פעמיים בשנתיים, כאשר הוא יוכל להיות מצוות באחת משתי העמדות הקדמיות). הוא יכול לשחק כמעט בכל עמדה קדמית (קשר/קיצוני שמאלי, קשר/קיצוני ימני, סוג של קשר התקפי, סקונדה פונטה וכחלוץ מרכזי) סוס עבודה לא קטן, סוג של פפה אך ברמה אחת מעליו בכל הקשור לרמה הטכנית, אם כי פפה שחקן יותר "אסתטי" בצורת המשחק שלו. שחקן סופר ורסטילי שיוכל לחרוש את האגף ולתרום ב-2 צידי המגרש. מסוג השחקנים שהדון הכי אוהב ומעריך (ראו ערך ג'אק). סיכוי קלוש ביותר שהוא יובא (בטח כאשר אתה עושה עסקים עם פסיכופט כמו צ'לינו), אבל אני בעד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/8/13
מצב נושא:
הנושא נעול.