יובנטוס 2015/16 :: משהו חדש מתחיל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏7/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר

    אין לי בעיה עם הרכש הזה, באמת. אבל גאד דמט אנשים. עשינו גמר צ'מפיונס, לא הגיע הזמן לעשות את המעבר הזה מקבוצה שמטפחת כשרונות צעירים בשביל למכור אותם אך כך לקבוצות גדולות, לקבוצה גדולה בעצמנו? לנצח נשאר ההפועל גליל עליון של אירופה?
     
  2. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    גם דורטמונד עשתה גמר צ'מפיונס, אז מה?
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אם תחזור לשרשור גמר הצ'מפיונס תראה שכתבתי שם שהקבוצה צריכה למנף את הגמר ולא להפוך לדורטמונד. אבל תקוות לחוד ומארוטה לחוד....
     
  4. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    מה זה למנף? זה שהגעתם לגמר לא אומר שאתם יכולים לבזבז כמו סיטי ופסג' אם לזה אתה מצפה. מתבצעים חילופי משמרות, יש ירידת מתח ושובע אחרי 4 סקודטו רצוף. גם אם אלה שעזבו היו נשארים זה היה המצב פלוס מינוס.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    למנף זה אומר שכשאתה מגיע לגמר אתה מקבל הרבה כסף ובנוסף אתה ממתג את השם שלך כפינליסט בצ'מפיונס,מה שמושך שחקנים טובים לבוא אליך. אני ציפיתי שבקיץ יבוא לפחות איזה קבאני. בפועל במקום להשתדרג מהעונה שעברה רק הלכנו אחורה. אז בשביל מה בכלל הגענו לגמר הצ'מפיונס? רק בשביל לחכות לפעם הבאה בעוד 20 שנה? אם אין לזה המשכיות זה חסר משמעות.
     
  6. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אני מוצא רק דברים חיוביים מההחתמה הצפויה (למרות שעכשיו אני סקפטי לגבי הכל) של הרנאנס. כמובן שאני אומר את זה בפרספקטיבה של ה-31.8.15 ולא של ה-1.7 אבל עדיף להיות אופטימי מאשר פסימי ומריר. ועכשיו להסבר:

    - דרקסלר היה חווה פה כישלון עצום ביחס למחיר שהוא היה מגיע. אני לא חושב שהוא שווה שום דבר מעבר להצעה הראשונית של מארוטה (20-25 מיליון יורו), ועצם הסחיבה במו"מ כל כך הרבה זמן נובעת מכך שהוא גם לא העדיפות הראשונה של אלגרי. חוסר הניסיון שלו באיטליה היה מדבר חזק מאוד וכרגע מה שאנחנו צריכים זה מנייה בטוחה לפחות לסריה A. גם הניסיון האירופי שלו הוא לא מאוד מרשים ביחס לזה של גצה ואיסקו.

    - ניסיון זה שם המשחק. בתחילת הסייקל הקודם הובא הקשר הטוב בהיסטוריה של המשחק ובגיל בשל מאוד, והניסיון הזה בלט מהשנייה הראשונה על הדשא והרים את כל הקבוצה, שהייתה פחות צעירה ושוקיסטית מהחבורה הנוכחית, למעלה. אז הרנאנס הוא לא בדיוק פירלו, לא מבחינת ניסיון ובטח שלא מבחינת יכולת, אבל זה בהחלט שדרוג משמעותי.

    - סוף סוף מישהו שיודע לבעוט בעיטות חופשיות. תארו לכם שהיד של דה רוסי (שאיכשהו הפכה לבעיטה חופשית ולא פנדל) הייתה מתורגמת לגול של פירלו (סבירות של 0.99). או שאחת מהבעיטות אל מעל ליציע של פוגבה במשחק הראשון הייתה הופכת לגול - איך היינו מסתכלים על פתיחת העונה אז?

    - תאורטית מסוגל להחליף את מרקיזיו. לא עוד מאסטרו פדואין לעמדת הרג'יסטה כשמרקיזיו פצוע (תארו לכם פציעה שלו לחודשיים באמצע העונה - מה לעזאזל היינו עושים אז?), אבל אני מסוגל לחיות עם זה. אבל יותר מזה, אנחנו נואשים לשחקן התקפה שייקח את הכדור ממרכז המגרש ויעשה איתו מטעמים מקדימה, זו הייתה מהותו של טבס (והשערים כמובן) וזה מה שצריך כדי לגרום לפוגבה להוציא סרטון יוטיוב חדש. כשפריירה נכנס אתמול למגרש זה התחיל קצת לעבוד, ולא במקרה לדעתי.

    - הוא עושה אחלה סלטות.

    - המחיר. 11 מיליון יורו זה כסף שאנחנו משלמים גם על שחקני ספסל. כלומר, אם זה יהיה מוצלח - מעולה. אם זה לא - גצה יהיה מתוסכל מגווארדיולה גם בחלון ההעברות הבא.
     
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    הבעיה הטקטית שלנו,והיא אותה בעיה שהייתה למילאן של אחרי פירלו היא שבגלל שהוא כזה גאון,מנסים למצוא לו מחליף,ואני אומר - לא! אין לו מחליף,לא היה ולא יהיה וגם לא וראטי.אנחנו צריכים לשחק בשיטה(לא מערך,שיטה) אחרת. לא רג'יסטה שמנווט הכל,אלא קשרים 50-50 אם יותר אופי,נטל הובלת הכדור מתחלק בצורה שווה ,לא עוד קווטרבק של כדורגל.אנחנו צריכים לנצל את ההיפרדות מפירלו כדי להפוך את הקישור לחזק יותר מהיר יותר ודינאמי יותר,ולא לנסות להחזיר את מה שהיה - כי פירלו יש אחד . למה אני מתכוון? תראו את הקישור של הקבוצות הטובות באירופה, אם זה אינייסטה-ראקטיץ'-בבוסקטס או מודריץ'-חאמס-קרוס או מי שתרצו - אין רג'יסטה. הקשר האחורי שלנו צריך להיות פיזי,חזק ואחד שיודע לצאת קדימה(ביחד עם שאר החוליית קישור) ולא להתחיל לנהל את המשחק לבדו מאחורה.נראה לי שהבנתם את הרעיון.
    מקווה שגם אלגרי יבין

    ואגב מרקאטו - רק אני חושב שברגע שלאציו עפו מהאלופות היינו צריכים לשים את ה30 שחשבנו להשקיע בדרקסלר על פליפה אנדרסון?
     
  8. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183


    לא נותר אלא לאחל בהצלחה ושישחזר את היכולת הטובה מלאציו.

    רשמי - דה צ'לייה (בהשאלה) ואיסלה עוברים למארסיי כשלמינה עושה את הדרך ההפוכה בהשאלה עם אופצייה לרכישה (10.5 מיליון יורו).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/15
  9. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    לוטיטו לא היה נותן לו לעזוב בשביל פחות מ50 וגם בלי קשר אני מתחיל לחשוש שהוא קצת אוברייטד. מאז ההתפוצצות הרגעית באמצע העונה שעברה הוא בעיקר מאכזב.

    מסכים עם אלכס דל פיירו המלך, הרנאנס זה אחלה ריבאונד. גם אלטרנטיבה ראויה למארקיזיו ברג'יה וגם רוטציה שלא מאיימת במיוחד על ההתפתחות של פריירה ב3/4.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/9/15
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,222
    לייקים שהתקבלו:
    937
    טוב שדראקסלר לא בא, מי ישמע איזה שחקן על הוא, אולי בוולפסבורג הוא יפרח אבל בכדורגל האיטלקי החיסרון הפיזי שלו היה בא לידי ביטוי והוא לא היה מספק סחורה.
    הרנאנס רכש טוב לדקה 90
     
  11. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    הגיעו - רוגאני (חזר מהשאלה באמפולי), פריירה (אופציה על 14 מ' שמומשה מאודינזה), דיבאלה (32 מ' לפאלרמו לפני בונוסים), קדירה (חינם מריאל מדריד), מנג'וקיץ' (19 מ' מאתלטיקו), נטו (חינם מפיורנטינה), זאזה ("18" מ' מסאסואולו), אלכס סנדרו (26 מ' מפורטו), קואדראדו (השאלה ב1.5 מ' מצ'לסי), למינה (השאלה ב2 מ' ממארסיי), הרנאנס (11 מ' מאינטר). כדאי לשים לב גם לודאלה (חלק מעסקת טבז, יעביר את העונה בפרימברה) וצ'רי (נחטף מפארמה המפורקת והושאל לקליארי).

    הלכו - רומולו (סיים השאלה וחזר להלאס), מאטרי (סיים השאלה וחזר למילאן), פפה (סיים חוזה וחתם בקייבו), סטורארי (סיים חוזה וחתם בקליארי), טבז (שוחרר לבוקה תמורת אופציה על שחקנים צעירים), פירלו (שוחרר לNYCFC ושבר לנו את הלב), אוגבונה (11 מ' לווסטהאם), מארונה (הושאל לקארפי), סורנסן (2.5 מ' לקלן), יורנטה (שוחרר לסביליה), וידאל (37 מ' לבאיירן מינכן), קומאן (השאלה דו עונתית בסך 7 מ' לבאיירן מינכן), איסלה (השאלה למארסיי), דה-צ'לייה (השאלה למארסיי).

    סך הכל - 123.5 מ' הוצאות פחות 57.5 מ' הכנסות = 66 מליון יורו. התחיל נפלא, הסתיים צולע, בסך הכל ציון 7 למארוטה ופראטיצ'י. בשעה טובה זה נגמר, אפשר להתחיל להתעסק במה שחשוב באמת.
     
  12. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    ההחתמה המסקרנת של הקיץ היא ללא ספק זו של למינה, לפחות מבחינתי. לא ראיתי אותו משחק אפילו שנייה אבל מהמעט שיצא לי לקרוא ולראות אותו ביוטיוב, זה קשר 50/50 עם הרבה גרינטה וטכניקה לא רעה בכלל. אני מצפה בקוצר רוח לראות אותו על הדשא.

    ואיך אני מסכם את המרקאטו? כמו שנאמר, התחיל מצוין כשהעזיבות של פירלו וטבס מיד נענו עם רכש ברמה גבוהה, אך נכנס לסחרור רציני עם המכירה של וידאל. לא ברור לי אם זו הייתה מכירה הכרחית (שחקנים כבר שיחקו בקבוצות למרות שרצו לעבור מהן), לא מדובר על שחקן כמו טבס עם פתיל קצר שיכול לחרבן את כל הקבוצה אם היה נשאר בכוח. אני בטוח שעם ווינר כמו וידאל לא היינו נראים כמו שאנו נראים היום. בכל מקרה, שיהיה לו בהצלחה. ולפניו - בהצלחה לאלגרי עם האתגר הלא פשוט שעומד לפניו.
     
  13. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    הפעם היחידה שראיתי את למינה הייתה במשחק ההכנה שלנו מול מארסיי לפני הסופרקופה. לא ראיתי משהו מיוחד, גם כי הסטרים היה גרוע וגם כי הוא התעסק פחות בכדורגל והרבה יותר בלבעוט לשחקנים שלנו ברגליים. כנראה שגם מארוטה ראה את הגרינטה הזאת ובחר להכניס אותו לחיים שלנו. בכנות, לא יודע למה לצפות ממנו ונותר רק לקוות שזו עוד עקיצה סטייל וידאל. העמדה והמחיר זהים, מאחל לו ולנו שגם היכולת תהיה דומה.

    אני דווקא מאוד מאמין בקטע של להעזיב את מי שלא מעוניין להיות אצלנו. מוטיבציה, גרינטה ולחימה עבור החולצה הם עקרונות בסיסיים באידיאולוגיה שלנו כמועדון, מי שהראש שלו נמצא במינכן או בכל מקום אחר לעולם לא יספק את ה110 אחוז שנדרשים מכל אחד שעולה למגרש עם המדים שלנו, לפחות לא לאורך תקופה. אם אין אופציה ורצון לשדרג את החוזים של אלו שמבקשים "להתקדם" (הכל זה פונקציה של כסף בסופו של דבר) צריך להוציא עליהם סכום ראוי ולהמשיך הלאה. זה נכון גם לוידאל וגם לקומאן.
     
  14. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    http://nst.sky.it/content/dam/static/contentimages/original/sezioni_old/sport/settembre_09/del_piero_maglia_scirea_ap.Xxx


    היום לפני 26 שנה. אגדה שהייתה באמת. אישיות. אחד מגדולי שחקני ההגנה בכל הזמנים. בשורה הראשונה עם הגדולים ביותר. איש שהיה מושא להערצה ומודל חיקוי עבור כולם. מהאנשים היותר איכותיים שהיו על המגרש ומחוצה לו. אלוף איטליה, אלוף אירופה, אלוף עולם. מצוינות, לויאליות, הקרבה, גרינטה, ג'נטלמניות, קור רוח, קלאסה ומה לא. בנאדם ושחקן שמייצג עבורי את כל הערכים שאני רוצה לראות במועדון שלי. גאה ושמח ששמעתי עליו כ''כ הרבה. יובנטינו אמיתי. אחד הגדולים של יובה ואיטליה בהיסטוריה ללא צל של ספק.

    גאטנו שיראה, אגדה שהייתה באמת.
     
    אלעד, Don Joan Roman ו-ADP אוהבים את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אז כמה צפוי,מסתבר שכל הדיבורים האלה על "בונים קבוצה מלמטה" התבררו מהר כבולשיט ובקבוצה עצמה מודים שרוצים הישגיות עכשיו.
    אגב יפה שמארוטה מסיט את האש ממנו ומפיל הכל על אלגרי
    ynet יובנטוס: קאפלו וליפי מועמדים להחליף את אלגרי - ספורט

    והנה חלק מהדיווחים בתקשורת האיטלקית
    Fabio Capello y Marcello Lippi candidatos a dirigir a la Juventus - Diario Diez

    Capello o Lippi por Allegri | Radio HRN
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/15
מצב נושא:
הנושא נעול.