יובנטוס 2016/17 :: מכוונים גבוה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    ולמה שלבה יחתום ביובה? היגוואין זה החלוץ הטוב ביותר שפנוי כיום, הסכום באמת מוגזם (סוארז נקנה בפחות אם אני לא טועה), אבל אין מה לעשות.
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,222
    לייקים שהתקבלו:
    937
    אומרים פה לבנדובסקי, אגווארו וכו' אבל שוכחים שלסכומים צריך להוסיף גם משכורות ואת זה שלא לאגווארו ובטח לא ללבנדובסקי יש אינטרס לעבור ליובנטוס לא מהבחינה הכלכלית בכל אופן ואצל הפולני גם לא מהבחינה המקצועית.
    מה גם שאגווארו קטן כולה בשנה אחת מהיגוואין, הוא פצוע די כרוני והוא גם יצטרך שנת הסתגלות לליגה בעוד היגוואין בא כבר אחרי שנתיים בסריה.
    גם לדברים הללו יש משמעות. אז כן הסכום הוא גבוהה מאוד אבל לפעמים משלמים הרבה מעבר לשווי השוק, אני לא מת על זה אבל אם מארוטה ואלגרי הולכים על זה, כנראה שיש מאחורי זה מחשבה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לבאנדובסקי לא רלוונטי לדעתי, ריאל מדריד מאוד רצתה אותו ובאיירן החליטה שהוא לא למכירה. כמובן שאפשר היה לתהות מה היה קורה אם הצעה כזו הייתה מונחת על השולחן אבל הסיכוי היה נמוך. לגבי אגווארו, אם כבר היה צריך 'להוציא אותו' משם לפני בואו של גוארדיולה, אני באמת חושב שלמאמן יש השפעה כזו ועכשיו סיטי תתחיל להיות קבוצה רצינית ולא רק אוסף של שחקנים נטולי יומרות וכעת אני מתקשה עוד יותר להאמין שהוא יעזוב את סיטי אלא אם כן ימאס לו וירצה לחזור לארגנטינה אך יש עוד זמן. אגווארו כל-כך מוכשר שאני אישית כן הייתי מצרף אותו לריאל מדריד למרות סימן השאלה לגבי הפציעות. ההבדל בין סוארז להיגואין הוא שסוארז לטעמי היה מהשחקנים האלה שאתה בטוח שיצליחו במאה אחוז, שחקן כל-כך טוב שלא יכול להיכשל - פיגו, זידאן, רונאלדו 'השמן' - הפרויקטים הישנים של פרס, ומהדור הנוכחי - כריסטיאנו רונאלדו. היגואין נרכש בסכום של כריסטיאנו.
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    חבל שדיון שהיה יכול להיות מרתק ונוגע באחד האירועים המכוננים בתולדות הליגה והכדורגל האיטלקי מוכתם בכל-כך הרבה זבל שהוא בלתי קריא.

    תודה לכולם. באמת.
     
    Sprewell ו-Franco אוהבים את זה.
  5. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,838
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    יותם, עוד לא מאוחר להפוך את הדיון למרתק כמו שהוא צריך להיות.

    הפורום זקוק לדחיפה למעלה וכדאי להתחיל מאיפשהו.

    (סליחה אם זה נשמע כמו ביקורת).

    @קווווווון
     
    Nesta אוהב/ת את זה.
  6. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    לכל צקצקני ה"מחיר מוגזם מדי!111" ו"רונאלדו נקנה באותו מחיר!111", באמת לא ברור לכם שזה טיעונים דמגוגים מצד אחד ומנותקים מהמציאות מצד שני? דמגוגים כי רונאלדו נמכר במחיר שהוא נמכר בו לפני 7 שנים. כאילו, לא מזיז לכם שמשהו קטן ושולי השתנה בכל כך הרבה זמן? משהו קטן ושולי כמו מחירים? במציאות בו מתנהל עולם הכדורגל בו אנחנו חיים המחירים עלו משמעותית עם המשך המתסחרות המשחק. אם פעם 65-70 מיליון היה נחשב מחיר לוורלד קלאס היום זה מחיר למאחרזים, די מאריות ודה בריינים. היגואיין נתן עונה של וורלס קלאס שמתווספת לשנים של מספרים טובים מאוד. אלמלא המפלצות רונאלדו ומסי הוא מתמודד על כדור זהב. אחד כזה, במציאות של היום, שווה ועוד איך את ה-94 מיליון האלה. במיוחד אחרי תקדימים כמו בייל וחאמס, שנמכרו בסכומים שהם נמכרו בלי שהיה להם חצי מהקילומטראז' שיש להיגואיין בכדורגל האירופי. אז דה לורנטיס אומר לעצמו, אם הם כן, למה גונזאלו לא? ובצדק. ובאמת נראה לכם שאם רונאלדו יוצא למכרז היום הוא נמכר ב-91? המכרז יתחיל מ-150 ומי יודע לאן ייטפס.

    האם כדאי למארוטה לשלם זה כבר דיון אחר לגמרי שאני לא יודע את התשובה. מה שאני כן יודע שאם המטרה של אלגרי זה קראק רציני להתקפה אז בשוק החלוצים הדל של היום היגואיין זו האופציה הריאילית היחידה שבאמת יכולה לעשות אימפקט (ומה לעשות, זה מה שהוא עולה).
     
    Enzo Maresca ו-Franco אוהבים את זה.
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @Alta Tensione,

    מסכים עם החלק השני, פחות עם החלק הראשון (כלומר, לא מסכים לחלוטין).

    יש כאן גם עניין של סיטואציה ״מורכבת״/״מיוחדת״ + עוד הערות פחות קשורות (מצטער מראש על הבלבול):
    1. יובנטוס רוצה את ליגת האלופות. עכשיו.
    2. אין חלוצים, כמו שהזכרת = מעלה את הערך של היגוואין.
    3. היגוואין הוא: א) הדבר הפנוי שהכי קרוב לסוארזים, לבנדובסקים וכו׳. ב) מכיר את הכדורגל האיטלקי מקרוב. ג) בשיא הקריירה שלו.
    4. נאפולי יריבה ישירה והיא לא מוכנה לרדת מסעיף השחרור, ובצדק.
    5. המילה ״מוגזם״ חוזרת על עצמה בעיקר בגלל הכשרון + גיל ביחס לשחקני התקפה כמו: רונאלדו, סוארז ניימאר ואחרים.
    6. זה שריאל/כל קבוצת נפט שהיא לא יונייטד החליטו ״לקפוץ מהגג״ לאורך ההיסטוריה לא אומר שיובנטוס צריכה לחקות אותם.
    7. זלאטן ליונייטד = חינם, לבנדובסקי לבאיירן = חינם, מיקיטריאן = הגיע בסכום מגוחך יחסית (אותו דבר יקרה עם אלכסיס ואוזיל בקיץ הבא). my point? סיטואציה של שוק. לא על כל שחקן WC או משהו שמתקרב אליו ישולם סכום עתק, והיגוואין ״אובייקטיבית״ (?) לא באמת שווה זאת. מצד שני, אם עוד כמה שנים נחזור לכאן ויובנטוס זכו בעוד כמה אליפויות, ליגת האלופות, והוא הפציץ 3-4 עונות רצופות - who gives a shit?

    מודה שאין לי מושג איך לאכול עסקה כזו במידה ותצא לפועל, אז כנראה שנצטרך לחכות קצת כדי לשפוט את זה.





    נ.ב: חלאס עם הקראק. חייבים למצוא הגדרות אחרות!

    */aaaprot
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/7/16
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  8. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    @רודמן

    מקבל הכל חוץ מ-5 ו-7:

    5: מה זה קשור? לא ברור שאם כל השמות הנ"ל יוצאים למכרז הם עולים יותר מהיגוואיין? סוארז נמכר ב-80 ואחרי העונה המפלצתית האחרונה העלה את הערך שלו בלפחות עוד 50 אחוז. ניימאר רק משתפר עם הזמן וכבר מזמן שווה יותר ממה שנקנה (ובכמה הוא נקנה באמת? תלוי את מי אתה שואל) אז אם היגואיין עולה 94 כל השאר פה זה 100+. לא רואה איפה הבעיה.

    7. זה כבר דמגוגיה. לבנדובסקי היה בסוף החוזה. כנל זלאטן. מיקיטריאן, אוזיל וסאנצ'ז = מאחרזים, די מאריות ודה בריינים עד שיוכיחו אחרת. הם לא גיים צ'ינגרים. אגב אותו דבר לגבי אגווארו. אגב (2) לגבי זלאטן רק היום מבינים כמה גליאני יצא דפקט שמכר אותו לפסג' רק ב-21. אני מתבייש אפילו לכתוב את זה.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הייזנברג,

    5: מקבל.

    7: אתה קורא לזה ״דמגוגיה״ ואני קורא לזה ״סיטואציה״. תמיד יהיה bargain/מחירים יותר שפויים בשוק, גם לשחקנים הבולטים (עוד דוגמא: טבז). תמיד יהיו מועדונים פרייארים/שחקנים שלא יהיו מוכנים לחדש חוזה ותמיד יהיה מי שינצל את זה. הבעיה באמת היא שאין היצע גדול ומספיק איכותי בעמדת החלוץ שגם יוכל להתאים את עצמו לרמה של יובנטוס הקיץ, והזמן כאמור משחק כאן תפקיד משמעותי בשאיפות של יובנטוס.

    להיגוואין יהיה אימפקט, זה ברור, אבל אני לא משוכנע עד כמה גדול הוא יהיה. אני לא יודע אם אני מצליח לראות אותו הופך באירופה ל-GAME CHANGER כשאני מסתכל על הכישרון שלו. אני לא בטוח שלא היה שווה להמר על שני ״פלסטרים״ במקומו ולחכות לקיץ הבא עם שחקן כמו אלכסיס למשל (יכול לעשות חתיכת קפיצה תחת אלגרי, לטעמי). מצד שני, הגעה של היגוואין לא בהכרח סותר הגעה של תותח אחר בקיץ הבא. אז באמת שאני כבר לא יודע ויש כאן כל מיני שיקולים - אפילו מסחריים/תדמיתיים - כמו שצויין כאן בעבר. הנקודה היא שאני מבין גם את מי שפחות מתחבר לסוג של העברה כזו - ואני באופן אישי בלי להסתכל על סוג של העברה כזו בראייה לאחור אחרי כמה שנים באמת לא יודע מה להגיד באופן חד משמעי. אני לא רואה כאן איזה הימור שהוא no brainer כמו רונאלדו או סוארז (ויכול להיות שגם את זה אני אומר ביותר נוחות רק בדיעבד).

    ומתנצל שוב על הזגזוגים שלי. היגוואין הזה תיסבך אותי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/7/16
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    1.ליובנטוס שווה\משתלם לרכוש את היגוואין ב94מ'*.
    2.היגוואין לא שווה 94מ' בשום סיטואציה לא לקבוצות דרג א' ולא לב' (יובה נמצאת בtransition בין א' לב' ולכן לא נכנסת לאף אחת מהקטגוריות).
    3. 2 לא סותר את 1.

    *הייתי מוסיף שיובה פשוט חייבת לבצע רכישה כזו. גם מקצועית וגם כלכלית.

    --
    Q&A עם עצמי:
    "כן אבל בכסף הזה קנו את רונאלדו" - קנו בלשון עבר -> כבר קנו את רונאלדו -> אי אפשר לקנות את רונאלדו.
    "כן אבל לבאנדובסקי ואגוארו טובים יותר אז למה לא לשים את הכסף הזה עליהם?" - כי לבנדובסקי ואגואו לא נמצאים בשוק והיגוואין כן.

    יובה לאן:
    לדעתי היגוואין+וויטסל+פיאצה > מוראטה+פוגבה+זאזא. בעיקר כשהבלגי מגיע במחיר סוף עונה ומאפשר ליובה לאזן ולחזק את שאר הסגל, וזאזא ממן במלואו את פיאצה. החלק של המרקאטו מגניב מאוד.
    מה לא מגניב מאוד?
    2\3 קישור מורכב ממארקיזיו שיחמיץ את החצי הראשון של העונה (ויפצע שוב בחצי השני), מחדירה שיחמיץ חצי מהעונה כי זה חדירה, ופיאניץ' שגם הוא נוהג להחמיץ יותר מחצי עונה סתם ללא סיבה. למינה וסטורארו יקבלו יותר מ20 משחקים כל אחד. זה מסוכן. מאוד.

    נאפולי לאן:
    לא היה להם רעיונות מה לעשות עם הכסף של הצ'מפיונס ליג. מאמין שלא יהיה מה לעשות גם עם הכסף של היגוואין. כנראה שתהיה עוד הצעה על איזה באקה כדי לסמן וי ולשכנע את האוהדים שהגיע "מחליף" לנסיך התורן שלהם. אך אם זה היה תלוי בי, הייתי שם את כל הביצים על גביאדיני, מצרף עוד איזה סאפונרה לרוטציה וקורא לזה יום.
     
    Enzo Maresca אוהב/ת את זה.
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    היגוואין מבחינה מקצועית: פרקטית מבטיח ליובנטוס אליפות. סבבה. הטענה היא שיובנטוס מנסה לזכות בליגת האלופות ושהיגוואין לא שחקן למעמדים גדולים. אני רק רוצה להזכיר שיובנטוס כבשה 4 נגד באיירן ו-3 נגד ריאל. לכבוש במשחקים הגדולים נגד הענקיות שלא מסתגרות נגדה ליובנטוס אין בעיה. איפה כן יש בעיה? בעובדה שהייתה צריכה לפגוש את באיירן כבר שמינית כי לא הצליחה לשים גולים נגד גלדבאך וסביליה. לכאן נכנס היגוואין. הוא השחקן שאמור לעשות את ההבדל בין קבוצה שמדשדשת בבתים ומתחילה להרשים רק בנוקאאוט לקבוצה שיכולה לדרוס גם בבתים את כל הקטנות.

    המחיר של היגוואין: אנשים תמיד אומרים שמחירים מוגזמים. אני זוכר איך צחקו כאן כשנאפולי החתימה אותו תמורת 37 מיליון. סכום מגוחך במונחים של היום. האינפלציה מכה פרקטית בשווקים הרבה לפני שהיא מכה ונתפסת בתודעה. דויד לואיז ב-55 מיליון. דה-בריינה ב-70 מיליון. חאמס רודריגז ב-80 מיליון. על עמוד תאורה צבוע בשחור שעונה לשם רומולו דורשים גם כן 70 מיליון. אז 94 מיליון על חלוץ שהוא ככל הנראה טופ 5 בעולם כיום, שנמצא בשיאו ויש לו 4 שנים עוד לתת בטופ? הרבה? בוודאי. מוגזם? ביחס לשאיפות ולמחירים שרצים היום בשוק? לא נראה לי. זכייה בליגת האלופות שווה הרבה יותר מה-94 מיליון האלו. זה הימור סביר בעיניי. בהנחה וחותם על חוזה ל-5 שנים הוא יעלה בשיקלול של מחיר העברה ומשכורת כ-33.5 מיליון יורו בעונה ליובנטוס. תעשו עם המידע הזה מה שאתם רוצים.

    נאפולי: יצאו גדולים.
     
  12. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @zitto strunz,

    נקודות טובות.

    אם כבר עברנו לתתי-דונים, מה באמת דעתך על וויטסל? למרות שהוא מקושר בערך לכל הקבוצות ביבשת, וספאלטי שיבח אותו לא אחת, אני (הרבה) פחות מבין על מה ההייפ. עם זאת, ברור שלהעריך אותו ע״ס משחקי הנבחרת הבלגית זה לא הדבר הכי חכם בעולם. מעניין אותי מה אתה חושב.

    בלי שום קשר: אלבס, פיאניץ׳ והיגוואין יכולים לקחת את דיבאלה צעד נוסף קדימה בקריירה שלו. עם כולם יש פוטנציאל לשת״פ מעניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/7/16
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    על סמך יורו + זניט (לא יותר מדי) + היילייטס של בנפיקה:
    * בגדול הוא שחקן שבנוי (פיזית) דומה מאוד לפוגבה (+ אותה חגיגת שערים דבילית).
    * יהיה קשה יותר לחלוב ממנו vines עם טריקים אך יש לו יכולת מצויינת לשמור על הכדור ולשחרר לחץ מהאזור שלו.
    * למרות הנתונים האישיים, הוא לא מרבה להתקדם לרחבת היריב. כאן יכול להיות שאלה פשוט ההוראות של המאמנים שלו. מניח שאם הוא זה שיחליף את פוגבה, אלגרי ינסה לדחוף אותו לעשות כאוס באזור הכי הקשוח, כפי שעבד לו עם פוגבה ועובד אצלנו עם החבר הבלגי שלו.
    * ואם כבר רומא, אם לא סטרוטמן, הייתי ממש רוצה אותו אצלנו.
    * נדמה שהמחיר שלו קצת מנמיך ממנו ציפיות. חשוב לזכור שהוא מסיים חוזה וכבר הודיע לקבוצתו שלא יחדש אותו וברצונו לעזוב.
    * מאחר והוא פחות הtype של גולים\בישולים ויותר מסירות מהמרכז, יובה כולה תנתב את המספרים לכיוון צמד החלוצים.
    * במחשבה שניה. עם דני אלבס וסנדרו, יהיה בזבוז גדול לפספס נוכחות נוספת באזור הרחבה. לפיאניץ' אין כל כך מה לחפש שם. וויטסל יצטרך להתאים את עצמו ולשחק קצת אחרת מבנבחרת שם ניינגולאן לקח את התפקיד הזה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    בעל הבית השתגע? אני פשוט לא מאמין שיש קבוצה שמוכנה לשים על היגוואין 94 מיליון יורו.
     
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    לא מבין למה הדיון כאן מתעסק בהאם כדאי/לא כדאי ולא במשמעות הסמלית של העניין. זה שח-מט. יובנטוס תיקח אליפות גם בלי לשפוך 94 מיליון על היגוואין וגם אם תמכור את פוגבה ולא תביא לו מחליף. האם היגוואין הופך אותה לטובה כמו באיירן/ברצלונה? אני בספק גדול. מתחילת העשור הם עובדים עם תקציבי רכש של קבוצת תחתית באנגליה ועדיין משתינים על הליגה. עכשיו הם הגיעו למצב ש90 מיליון לכאן או לכאן זה כבר לא כזה ביגי. זה כמו שחמטאי שיודע שהוא ניצח ועדיין רוצה לנקות את הלוח ולהמליך עוד 3 מלכות סתם כי הוא יכול במקום לסיים את המשחק בשני מהלכים.

    הליגה האיטלקית בהרבה מאוד שנים הקרובות = הליגה הצרפתית מאז שPSG נרכשה ע"י השייחים. זו גולת הכותרת. היגוואין לא מעניין.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.