יוזמה: משחק ידידות בין נבחרות ישראל ופלסטין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Don p1, ‏6/9/02.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דייר, מה זאת אומרת "רגילות"(אני יודע למה אתה מתכוון, אבל זה ממש גזעני להגיד "רגילות")?

    ואני לא אכנס לפוליטיקה כי זה לא המקום, אבל רוב הפלשתינים כבר היו מתים להגיע לשלום...
    מאיפה אתה חושב הם מקבלים את החינוך הזה?
    מעראפת ושות', שאין להם מה לעשות בחיים, וסם החיים שלהם זה להשמיד את ישראל. אם תבוא לסתם פלשתיני ברחוב, רוב הסיכוים שהוא יגיד לך שהוא מוכן להתפשר, העיקר שההרג הזה יפסק.
     
  2. דל-פיירו המלך Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    172
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל יוזמה טובה ונחמדה מאד!!
    אני מקווה שזה יצא לפועל,אם זה יצא אז זה בטוח יתקיים באירופה,זינאדין זידאן כבר הוזמן לשחק,זה יהיה משחק ראווה אם לא הבנתם ובמקרה שזידאן ישחק זה יגרום הרבה קהל,והוא ועוד כל מיני כוכבים אחרים ינסו לגרום למשחק להיות יותר רגוע ופחות אלים!!
    גם ראול הוזמן למשחק!!!

    אני לא מאמין שזה יעזור בשלום כי המחבלים לא יראו על המשחק,לא ישמעו עליו ולא מעניין אותם בכלל מה היה על מגרש כדורגל,הכדורגלנים הפלסטינאים הם לא יד ימינו של מנהיג החמאס כך שגם אם נתנהג יפה,לא יקרה כלום!!
    ולמה לא בעצם שיהיה משחק-אז היו מלמחמות,אבל כולנו בתקווה(גם רוב הפלסטינאים),שהמצב ישתפר בהרבה,שלא יהיו פיגועים,ושהחיילים הישראלים לא יפריעו לפלסטינאים,שלא יהיו התנחלויות ושנעזור להם בהבט הכספי-קצת כדי שיוכלו להתאושש "מהמלחמה"!!

    אני אישית מאד מקווה שזה יצא לפועל,אהה יש לי רעיון שיעשו את זה משחק ראווה לפני משחקה של חיפה מול היונייטד כך יבואו באמת הרבה צופים,וגם אני יהיה שם כי אני כפי הנראה יסע לניקוסיה!!!