יום ג': ברזיל בראש בית המוות

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י cazzo, ‏15/6/10.

  1. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/goodpost.Xxx

    איכס איזה שחקן מגעיל, פשוט להקיא ממנו. הוסיף עוד צלילה במחצית השניה שקיבל עליה את השריקה. וזה רק במשחק הפתיחה.
     
  2. רמי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/05
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשך ישיר למה שראינו עד עכשיו, פרט לשתי קבוצות: גרמניה ודרום-קוריאה.

    אתמול ישבתי וראיתי את "יציע העיתונות" (שאני כבר לא מבין מה הקשר של התוכנית הזו לכדורגל אבל זה כבר נושא אחר לגמרי), וישב יעקובי ולא התבייש לצעוק כמו מטורף שמונדיאל הזה הוא טוב!

    אני מקווה שמה שהיה היום בשני המשחקים הראשונים שכנע גם את הפרשן הגרוע במדינה שמונדיאל הזה פשוט עלוב.

    אני באמת לא מבין על מה משלמות ההתאחדויות למאמנים?! בשביל מה צריך אותם? מתוך כל המשחקים עד עכשיו הייתה השפעה ל4 מאמנים: לב, ומי שאלה לא יהיו המאמנים של דרום קוריאה, יפן וארה"ב.

    מה לעזאזל עשה קיירוש לקראת המונדיאל הזה? אני מזועזע ברמות אחרות כבר. אין בפורטוגל שום דבר שמראה לי שהייתה הכנה אילו מינימלית למונדיאל. חומר השחקנים שלה הוא מספיק טוב כדי לייצר התקפה אחת נורמלית ב90 דק' וגם זה לא קרה.
    אותו כנ"ל לגבי אריקסון. כבר היה עדיף לתרום את המיליונים שהוא מרוויח לאיזו קרן צדקה באפריקה.

    אני עדין לא רוצה להספיד את הטורניר הזה ועדין נותרו שתי נבחרות שיכולות להרים את הרמה, אבל אין ספק שכרגע זה לא זה, אפילו לא קרוב.
     
  3. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש מגמה מעניינת עכשיו בין שני הפרשנים הכי טובים בארץ לכדורגל עולמי,אבי מלר ונדב יעקבי. מצד אחד מלר לא מפסיק להתלונן על המונדיאל ומאשים בין היתר את הכדור ואת המאמנים שמשחקים הגנתי,מצד שני יעקובי אומר שהוא משוכנע שהמונדיאל הזה עוד ישתפר ובסופו כולם יתווכחו האם זה היה המונדיאל הטוב בהיסטוריה. היום לאחר המשחק של פוטורגל וחוף השנהב יעקבי התארח בחדשות הספורט ונראה חסר אונים לחלוטין. תקשיבו,יש גבול. עד עכשיו זה לא רק הקטע של הגולים,הרמה של המשחקים פשוט איומה. מהנבחרות הקנטנות אני לא מצפה לכולם מלבד בונקר ויציאה למתפרצות,אבל הגדולות מאכזבות ובגדול. הולנד,צרפת,אנגליה,פורטוגל,חוף השנהב,אפילו ארווגאי שהאוהדים שלה עשו רעש וצילצולים על הכישרונות שיש שם, או קמרון שיש שם ים כישרון והיא נראית כמו בני יהודה ביום רע, כולן נראות פח יחסית לפוטנציאל ולהבטחות- מי יותר ומי פחות. עד עכשיו זה המונדיאל הכי גרוע בהיסטוריה ללא שום ספק.
    הכי מצחיק שכולם מחכים לברזיל בשביל לראות הצגות,אבל לברזיל יש מאמן סטייל מוריניו שמשחק הגנתי ואין שם מספיק כישרון ואיכות בשביל לראות הצגות. הימים של רונאלדו הגדול,ריבאלדו,קאפו,רוברטו קרלוס,רונאלדיניו,קאקה (בשיאו) ועוד המון כוכבים, נגמרו. הכוכב הכי גדול שלהם,קאקה, זה שחקן שלא פוגע כבר כמה שנים.
    עצוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/10
  4. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    משחק משעמם ונורא. המשחק הכי חשוב בבית המוות נגמר בתיקו אפס משמים, מה שאומר שהעולה מהמקום השני תיקבע ע"י מי תבקיע יותר שערים מול צפון קוריאה ומי תפסיד הפסד מינימלי יותר מול ברזיל.הפילים יותר טובים בהתקפה(ההתקפה של פורטוגל זה רונאלדו ונגרים) ולא נופלים בהגנה ולכן לדעתי הם יעלו.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    נדב יעקבי ליצן, הוא מבין כדורגל כמו שאני מבין רוגבי, שילוב של ידע רב, אבל הבנה ששואפת ל-0.

    המונדיאל הזה מזעזע, כי הרבה נבחרות התחלשו בטירוף בשנים האחרונות, חוף השנהב נחלשה, פורטגל נחלשה ויש לה מאמן גרוע, צרפת כ''נל, ארגנטינה כ''נל. הפריקאיות מאכזבות בטירוף וגם הם התחלשו, חוף השנהב שנתנה תצוגות גם שהפסידה במונדיאל הקודם כרגע עם מאמן עלוב שבא לעשות כסף, קמרון התחלשה ואין לה כשרונות כבר בעבר, גם גאנגה שהציגה כדורגל טוב במונדיאל הקודם זה כבר לא זה, ודווקא הנבחרת הכי טובה באפריקה לא נמצאת.

    נבחרות נפלאות כמו טורקיה, רוסיה, קוראטיה לא נמצאות בטעוניר, לעומת זאת סולבניה וסלובקיה הבינונית להחריד כן.

    מי שיכול להציל את הטורניר, אלה ספרד, ברזיל, אנגליה, גרמניה, הולנד ואולי איטליה.
     
  6. GiladG2 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/12/09
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פשוט איום ונורא. כמות גדולה מאוד מהשחקנים של הנבחרות ששיחקו עד עכשיו נראים כאילו שהכירו אחד את השני 5 דקות קודם לכן. איפה המאמנים? בשביל מה יש משחקי הכנה? אין סיבה בעולם שתסביר למה הדברים נראים ככה, גם לא הכדור. המחצית השנייה היום הייתה מביכה. אני לא חושב שהיה מהלך התקפי בודד עם יותר מ-2 מסירות. אני מקווה שבמחזור השני של הבתים החבר'ה יתעשתו על עצמם. המחסור בשערים לא נובע בכלל ממשחק הגנתי או הגנות קשוחות. ההתקפות פשוט כל כך עלובות וחסרות דיוק.

    הכל כנראה קונספירציה של לוזון. דווקא למונדיאל הזה נבחרת ישראל לא עלתה, כשהצד החזק שלנו זה לא להצליח לחבר 2 מסירות בהתקפה. חבל.
     
  7. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים לגבי הולנד וגרמניה (שכבר עשתה כבוד) אבל אני די סקפטי לגבי אנגליה ובעיקר איטליה שהיא פשוט לא קרובה קמצוץ מבחינת כישרון למה שהיא היתה בעבר,ואפילו אוהדיה הכי שרופים מודים בזה. יש ירידה באיכות של הנבחרות הגדולות,כאמור,אנגליה לפני 4 שנים היתה הרבה יותר איכותית מהנבחרת הנוכחית (היתה להם על הנייר נבחרת מפחידה אז) וכמובן איטליה,אבל מלבד גרמניה הולנד איכזבה,ארגנטינה איכזבה,צרפת כמובן איכזבה למרות הכישרון,ובמיוחד איכזבו אותי נבחרות דרג ב' שאמורות להיות סוס שחור כמו סרביה (היו עלובים),קמרון (מה זה החרא הזה? השחקנים שלהם לא רצו בכלל),ניגריה (פח לעומת הנבחרת הגדולה של 98),אורגוואי (נבחרת עם שחקנים מוכשרים נראית כמו צואה). פשוט אכזבה עצומה עד עכשיו גם מהנבחרת הגדולות וגם מהנבחרות שהזכרתי.

    אני מתפלל שספרד תציל את העולם מהשיעממום הזה אבל כולם יודעים את דעתי לגבי המאמן של ספרד שאוהב לעלות במערך הגנתי ופחדתי עם טורס על הספסל ו-וייה לבד בלי שום שחקן התקפי שיעזור לו.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ישראל היא נבחרת טובה יותר מלא מעט נבחרות במונדיאל כרגע, ובהחלט היה לה מקום במיוחד עם הכשרונות שיש כיום בארץ.

    בכל מקרה, המאמנים במונדיאל הזה גרועים מאוד, אבל זה לא רק הם, החלוץ של פורטגל הוא כלומניק כמו לייסון, איך היא תכבוש בדיוק? לפורטגל כבר שנים אין חלוץ נורמאלי.
     
  9. Lazarobbie Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/07
    הודעות:
    987
    לייקים שהתקבלו:
    12
    איףף... איזה משחק מייאש, אבל אלה משחקים ראשונים של כל נבחרת, השחקנים לא מרגישים שהם צריכים להביא את היכולת הגבוהה ביותר שלהם עכשיו, אני נתלה על ההשערה הרופפת הזו כדי לשמור על אופטימיות מול האכזבות שמגיעות זו אחר זו.

    מה שהכי מרגיז הוא שהמונדיאל הזה לאוו דווקא מתאפיין בניצחון ההגנות- אלא בחולשת ההתקפות, כמעט כל ההתקפות במונדיאל הזה [למעט גרמניה ואולי גם דרום-קוריאה] היו מאוד חלשות וכבדות. אני ממש מקווה שהמאמנים ידעו לעשות את ההתאמות הנכונות מחדש כדי שהקבוצות שלהם ייראו קצת יותר טוב... אחרת הדבר היחיד שנזכור מהטורניר הזה יהיה כדור גרוע ונחילי דבורים ביציעים.
     
  10. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ישראל לא טובה ולא נעליים,שחקנים שנראים לך טובים בליגת לוזון לא בהכרח טובים לאירופה. בן סהר זה כנראה "החתמת הכוכב" של הדבליסטית בארץ ואין לו מקום בהרכב של קבוצות תחתית בספרד.
    ישראל לא עלתה מבית עם יוון שלא עברה את החצי מול דרום קוריאה ושוויץ שהיא לא בדיוק מעצמת כדורגל.

    לגבי הכדור, שיחקתי איתו לא מזמן ואני מוכרח לומר שאני מסכים עם קסייאס,זה כדורעף. אני חושב שהסיבה העיקרית לרמה הנמוכה זה הכדור. הוא עף וקופץ כמו כדורעף והשחקנים לא מסוגלים לדייק איתו,לעצור אותו על הרגל ולתמרן את הבעיטה כמו שצריך. העיקר המילראדים שאדידס עושים על הכדור המפגר הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/10
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    עד כמה שחוף השנהב שכנעו, הם בקושי יצרו הזדמנויות. אני מרגיש שברזיל מאד אהבו לראות את המשחק הזה כי לדעתי הם לא חוששים משתי הקבוצות. למה? חוף השנהב משחקת ישר לידיים ההגנתיות של ברזיל ואני מפחד שמספיק לברזילאיים הזדמנות אחת בשביל לגמור את האפריקאיים. אם חוף השנהב לא תפסיד נגד ברזיל ואולי תסתפק בתיקו יכול להיות שהפרש שערים יכריע לטובת חוף השנהב.

    פורטוגל? אם מישהו שם לב רונאלדו חי על הפלנטה שלו. כולם שרים את ההמנון רק האדון לא עושה דבר ומרוכז בעצמו. פורטוגל מאד לא הרשימה וחוץ מהקורה של האדון החבר'ה בפרוש לא נראו טוב. פחות מדי איכות? אין לי מושג, אבל דקו למשל רחוק מכושרו מלפני כמה שנים. ליידסון לא סתם ממשיך לשחק בספורטינג ליסבון. בכדורגל הכל יכול להיות, אבל העובדה שהם מאד מאד התקשו במוקדמות כנראה לא הפתעה.

    המשחק הראשון לא ראיתי, אבל הבנתי שניו זילנד כבשה שער דרמטי בסיום. איטליה ופארגוואי יכולים לדעתי להרגע, אבל את זה כבר אמרתי אתמול.
     
  12. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחח סוף סוף זה קורה. החזירים האימפריאליסטים הולכים לקבל את שלהם. 11 לוחמי החופש והג'וצ'ה יגנו על שערי המדינה וילחמו למען המנהיג היקר והדגול, הפילוסוף הנודע וגאון הספורט והאומנות, גרנליסימוס קים ג'ונג-איל. קודם ברזיל, ואז גם השאר. קדימה הרפובליקה העממית הדמוקרטית של קוריאה!!!
     
  13. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה משחק זוועתי, ולא מפתיע כלל, זה דפוס שחוזר על עצמו במונדיאל, אני לא מבין מה קורה פה אבל זה נראה שהכדורגל של "אלופת אירופה" אינטר הגיע גם לנבחרות.
    פשוט איום ונורא, אני נרדם במשחקים, לא קרה לי דבר כזה גם בליגת העל.

    גרמניה היחידה שהגיע למונדיאל עם תצוגת כדורגל פשוט יוצאת מהכלל, כל השאר באמת גרוע מאוד ( הולנד הייתה לא רעה אבל לא הייתי בונה עליה).

    מקווה שהעניין ישתפר בהמשך וזה רק סיבוב ראשון חלש.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,965
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לדעתי לכדור חלק לא קטן בממוצע שערים העלוב.
    השחקנים עוד לא התרגלו אליו.
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    ונבחרות אחרות (גרמניה, ארגנטינה) כן התרגלו לכדור?

    חוץ מזה, הבעיה שלי במונדיאל זה לא רק הרמה הירודה, אלא המשחק האדיש. מלבד באיטליה-פרגוואי, רוב הנבחרות שיחקו כאילו לא אכפת להם מהמשחק יותר מדי.