יום המשחקים הראשון: אין הכרעות

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Franco, ‏11/6/10.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גונזו18, עם מה אתה לא מסכים? חזרת על דברים שאני טענתי בתגובה שלך...

    .

    מרטינס לא יועד לתפקיד של נאצ'ו ולודאירו לכן הוא לא רלבנטי לעניין, אבל אם להתעקש אז מאלאקה קיבל הזדמנויות במוקדמות והיה חלש. את סבוז'ה רודריגס הזכרתי כבר אבל אני אזכיר לך שהיום ובמשחק הבא הוא לא יכול לשחק גם ככה כי הוא מורחק, וכמו שאמרתי בערך בכל תגובה שלי בנושא - למרות זאת הייתי מזמן אותו אבל זה לא רלבנטי למשחק הערב. צ'ורי קאסטרו? יכול להיות, לא חושב שהוא עדיף על לודאירו וגם אתה לא יכול לקבוע זאת מבלי לראות את ניקו יותר.

    די כבר עם החארטה הזאת, יש בזה משהו קצת אולי, אבל זה לא אומר הכל. ב-2006 השחקן הכי טוב אולי של ארגנטינה שיחק בליגה הברזילאית הנחותה כביכול מהאירופאיות, איפה נאצ'ו משחק לא מעניין אותי, מעניין אותי שהוא משחק לא טוב. ריוס שמגיע מליגה נחותה עוד יותר מהיוונית הציג משחק סביר, גם ויקטורינו (החלש משלישיית הבלמים) היה בסדר למרות הליגה ממנה הוא בא. מי ישמע סוארס בא מליגה חזקה.

    פח זבל? אתה מגזים ובטירוף, לא מדובר בכוכבים אבל בשחקנים טובים. מצחיק אבל שאתה מציין את פאליטו פריירה כאחד שהוא לא פח זבל, אבל את מקסי פריירה שהיה הרבה יותר טוב ממנו העונה ובכלל לאורך הקריירה, אתה סופר כפח זבל, כשהם אפילו באותו תפקיד רק בצד השני.

    אורוגוואי נבחרת בינונית שהעפילה רק בפלייאוף למונדיאל, וגם זה לא בקלות, אף אחד לא טוען שהם כוכבים גדולים ואף אחד לא טען כך למיטב ידיעתי. אבל אתה מגזים בטירוף כהרגלך.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/6/10
  2. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לרן בן שמעון הספיק משחק אחד בשביל להבין שאורווגאי זו נבחרת שהבטן שלה חלשה מאוד. הבלמים לא רעים וההתקפה מעולה אבל כול השאר בינוני ומטה, לא שחקנים טובים ולא נעליים. קאבני למשל הוא חלוץ טוב אבל אני במילא לא סופר אותו כי המאמן ההזוי של אוורגואי גם כן לא סופר אותו. ניקו ככול הנראה סיים היום את דרכו במונדיאל 2010.

    והתכוונתי לפריירה של פורטו,שחקן מעולה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/10
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    דומנק הזה ליצן, מה גובו ודיאבי עשו על המגרש 90 דקות אני לא יודע. אנלקה פשוט פרחח, המשחק יכל להיראות אחרת אם האידיוט הזה היה עוזב לגובו את הכדור בהתחלה במקום לעצור אותו באמצע ולהתפס בנבדל.
    מאלודה היה צריך להכנס יותר מוקדם, כמו גם ג'יניאק המניאק והנרי, אולי הם לא השחקנים האידיאלים אבל לפחות יש להם רצון.
    אם הייתי אוהד של צרפת, הייתי רוצה מאוד להרוג את גובו, נתן משחק פשוט מעצבן.
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    ראיתי את המשחק בטלוויזיה השוויצרית ובסוף דומנק רואיין ואמר שהוא מרוצה מאיך שצרפת שיחקה, אבל לא היה מרוצה מהתוצאה ולכן היה מעדיף שצרפת הייתה משחקת בצורה מגעילה אבל מנצחת 1-0. זה הבעיה, דומנק מרוצה מהמשחק הכל כך שבלוני הזה, כל כך לא יצירתי בהתקפה, אף אחד לא לוקח אחריות ואין מנהיג בקישור ההתקפי כמו זידאן של פעם. אין, פשוט אין. אבל אולי צרפת עם הזמן תתרגל ותצליח גם להבקיע במשחקים נגד מכסיקו ודרום אפריקה כי ההגנה של אורוגוואי פשוט חומה, 3 בלמים והמצטיין מביניהם הוא לוגאנו.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לאנלקה יש מקום בהרכב הצרפתי, אבל לא בשיטה הזו. אנלקה לא יכול לשחק בתור חלוץ לבד, הוא צריך לשחק מאחורי חלוץ נוסף, או לצידו, זה בדם שלו לברוח לאגפים, ושהוא משחק לבד זה פשוט גומר לקבוצה שלו את ההתקפות, היום התנועה הזאת שלו חיסלה לצרפת לפחות 3 התקפות. הוא יודע להיות יעיל בהתקפה, הוא יודע לתת את הפעולה החיובית מתי שהמשחק תקוע, אבל לרוב הוא עושה את זה מהאגף, הוא לא קילר שיעמוד לך בתוך הרחבה, בשיטה עם חלוץ אחד אין מה לאנלקה לעשות על המגרש.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    משחק חלש מאוד, הזכיר לי את המשחק המשמימים של צרפת נגד רומניה ביורו ונגד שוייץ במונדיאל הקודם.
    נראה שלרוב השחקנים אין ממש חשק לעלות למגרש, והתוצאה בהתאם, משחק חסר מעוף עם הרכב רע מאוד בחלק הקדמי של צרפת, מה לעזאזל גובו עושה בהרכב?! ממש אמיל האסקי של צרפת, שחקן שהיה רלוונטי לפני 8 שנים ומאז הוא לרוב רק בירידה, גם לשם את אנלקה כחלוץ חוד בודד זאת טיפשות כי הוא כל הזמן בורח לצדדים ודורך לגובו וריברי על המשבצת, אנלקה הוא אחד השחקנים שאני יותר שונא בצרפת הוא כל הזמן היה פוץ גם בריאל גם בארסנל גם בסיטי וגם בליברפול ונראה שהוא לא רוצה להשתנות, איזה שחקן מושתן שעסוק בעצמו ומלבדו השחקנים שמהם ציפיתי היום למשהו גורקוף וריברי נראו כמו הצל של עצמם, משחק שמבוסס על כדורים ארוכים נגד נבחרת מאוד בינונית כמו אורוגוואי שבאמת פרט למספר שחקנים השאר הם מאוד בינוניים.
    אבל עדיין אין סיבה כרגע שצרפת לא תעלה מהשלב הבא כי את דרא"פ החלשה היא סביר להניח תנצח ותיקו ממקסיקו הוא גם ריאלי ככה ש-5 נקודות מינ' יספיקו לשלב הבא ומשם אלוהים גדול.

    מי שהרשימו בצרפת היום היו דיאבי ששילב יפה מאוד בין הגנה להתקפה, אברה וסאניה שני מגנים מצוינים וזאת נראית החוליה החזקה של צרפת, מאלודה גרם לטעם של עוד ואני מקווה שכבר במשחק הבא נראה אותו בהרכב.
    באוסף הצ'חצ'חים של אורוגוואי התאכזבתי מסוארז הערס הצוללן והפרובקטור(ההעתק האורוגוואי של רונאלדו, אחד לאחד) ונראה שכל הנבחרת מאורוגוואי עסוקה יותר בצלילות, פרובוקציות וריבים, מעדיף את מקסיקו על פניהם למרות שלראות את אל לוקו אבראו זה תמיד נחמד ואני רוצה בהצלחה אישית שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/10
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אם רן בן שמעון אמר אחרי משחק אחד, שבו הוא רואה את מרבית השחקנים לראשונה, אז מי אני לטעון אחרת? אז אני אגיד לך מי אני, סתם חובב כדורגל שרואה חלק גדול מהשחקנים האלו לאורך הקריירות שלהם ולא מצהיר הצהרות על בסיס אי ידע ומשחק אחד או שניים. יכול להיות שאני טועה ויכול להיות שבן שמעון גאון כדורגל שבמשחק אחד יודע להעריך שחקנים להם יש שנים בקריירה, אבל אני לא יכול להתווכח עם גאונות שכזו לצערי.

    ראית את קאבאני במוקדמות? הוא נספר ולא החזיר מספרים בתמורה. אני גם לא מבין מה הקשר לטענות המקוריות שלך ולתגובה שלי אליהן?

    אני יודע, מה לא הבנת במה שכתבתי?

    פאליטו פריירה, של פורטו, נתן עונה בינונית בליגה הפורטוגזית ובסה"כ יש לו קריירה שעדיין לא נסקה, אך אתה טוען שהוא אחד מהבודדים שלא פח זבל. בעוד את מקסי פריירה, שנתן עונה אדירה בבנפיקה עימה זכה באליפות, לו יש קריירה מוצלחת יותר בסלסטה משל פאליטו מפורטו, אתה מגדיר כפח זבל (וכמו שציינתי שניהם משחקים מגן-קשר).

    לדעתי זה מגוחך לקבוע בכזאת נחרצות דברים כאלו ללא הכרות עם השחקנים. בכלל יש לך נטייה להגזים ולמשוך את הטענות שלך לגבול האבסורד, זה חבל, כי זה הופך את ההתייחסות לטענות הלגיטימיות שלך לקשה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/6/10
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    וואו! זה היה פשוט סבל עצום לראות את המשחק של צרפת נגד אורוגוואי, פשוט עינוי. משחק נורא ואיום כאילו חזינו באותו משחק נורא ואיום ממונדיאל 2002, וגם אז זה נגמר ב-0:0 משמים. האם צרפת בדרך לעוד הדחה משפילה ללא שער זכות? איך שזה נראה עכשיו כן, ואל תגידו לי הנרי ומאלודה ישנו, צרפת פשוט נראתה זוועה. כל שחקן ניסה להציל את המולדת, שום מהלך, פשוט כלום, גם המצב היחידי המסוכן שלהם שמוסלרה הדף הגיע בבעיטה חופשית של גורקוף. מצד שני אורוגוואי גם לא בדיוק באה לשחק, באה לחלץ תיקו ואולי לגנוב שער ניצחון, ההיפך ממה שהרבה אנשים חשבו, כנראה שההופעה מול ישראל העלובה קצת בילבלה אותם. סך הכל במחצית השניה יאמר לזכות אורוגוואי שהיא ניסתה יותר ואם פורלאן יותר מדויק הוא גם מכניס את המצב בסביבות הדקה ה-70 אבל מהרגע שהיה אדום, זה היה ברור שהמשחק נגמר, כי צרפת פשוט עקרה ומגעילה, ולא משנה גם אם תחזיר את זידאן בשיאו, עם הנבחרת הזאת, הוא לא יגיע לכלום, בואו נזכור גם ב-2002 שגם לו לא הלך כשבמשחק המכריע הוא הגיע מול סורנסן באחד על אחד מול דנמרק והתבלבל ברגליים ומעד בדרך להפסד 2:0 והדחה משפילה.

    לגבי דרום אפריקה נגד מכסיקו, היה משחק באווירה מאוד נחמדה, מחצית ראשונה האפריקאים נראו בהלם מהמעמד, ומכסיקו הגיעה לשני מצבים טובים. במחצית השניה המשחק של דרום אפריקה השתפר וגם הכניסה של מסיללה עזרה (אגב הוא לא אשם בשער כמו שאמרו בטלוויזיה אלא מספר 4 שלא יצא לנבדל). הגול של טשאבלאלה היה גולאסו, וואחד גולאסו, איזה פצצה, איזה חיבורים, איזה סיומת, וגם לא היה חסר הרבה שדרום אפריקה תכפיל את היתרון, אבל מה לעשות הקלישאה הידועה מנצחת תמיד, כשלא כובשים, סופגים, ואכן טעות אחת בהגנה וזה נגמר בשיוויון. במכסיקו אני יכול לציין את ג'ובאני דוס סאנטוס שהיה לא רע בכלל, גם את קרלוס ולה שעם קצת יותר חדות מסיים עם גול אחד לפחות. מנגד השוער של מכסיקו פשוט גרוע, להבדיל מקונה השוער הדרום אפריקאי שלא ביצע ולו טעות אחת, פרט להדיפה המוזרה בדקה שניה.

    סך הכל כשאני מסכם את בית מספר 1, נראה שהנבחרות נמצאות בשיוויון אבל אם אני יכול לקחת נבחרת שכרגע נראית יותר בשלה לשלב שמינית הגמר, זו מכסיקו בלי ספק, שנמצאת בכושר טוב ומשחקת כדורגל טוב. אחריה אני יכול לשים בכיף את דרום אפריקה שהיתה לא רעה יחסית למעמד הגדול והמחייב ואין לי ספק שבמשחק הבא הרבה לחץ ישתחרר ונראה אותם יותר טובים. צרפת ואורוגוואי, ירחם השם למה עליתם למונדיאל, בשביל זה? היה עדיף שישראל תהיה במונדיאל לפחות אנחנו יודעים מה היינו מקבלים, 90 דקות של פח, ולא 90 דקות של סבל משתיהן שבכלל ציפו שיהיה משחק טוב בשל כמות השחקנים המצוינת שמשחקת בשורותיהן.

    ווזלה - נורא פשוט נורא, עשינו כמה דקות מיוט וזה היה פשוט תענוג, החזרנו וזה היה פשוט נורא. אגב איך יש לעזעזאל לאפריקאים האלה כוח כל הזמן לצפור בזבל הזה? רבאק תנוחו! אפילו במחצית הם חופרים עם זה, איזה סיוט זה לתייר לשבת וש-10 מסביבך עושים עם הדבר הזה, זה פי 100 יותר נורא ממה שאנחנו שומעים שלא לדבר על זה של-10 האלה מצטרפים עוד עשרות אלפים ביציע עם הזבל הזה

    אני חייב להגיד שהכדור הזה פשוט נורא, מה זה הדבר הזה?

    בית א'

    1. דרום אפריקה (1:1) 1
    2. מכסיקו (1:1) 1
    -------------------------
    3. אורוגוואי (0:0) 1
    4. צרפת (0:0) 1

    דרום אפריקה - מכסיקו (0:0) 1:1
    צרפת - אורוגוואי 0:0

    מחזור הבא:

    דרום אפריקה - אורוגוואי
    צרפת - מכסיקו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/10
  9. ענבל רואד Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    141
    לייקים שהתקבלו:
    0
  10. PANDIANI Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/09
    הודעות:
    10
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מה שצפיתי לפני המשחק קרה מלבד דבר אחד, שצרפת לא שמה לנו גול
    לרגע לא חשבתי שאנחנו הולכים לקחת את המונדיאל ואפילו לעבור את שלב הבתים לא היה נראה לי משהו ריאלי, אבל לא חשבתי שאנחנו נראה כל כך כמו פח אשפה.
    יכולים לומר שהשחקנים לא מוצלחים שהסגל חלש ובלה בלה בלה בלה
    טבארז משחק במערך שמסרס כל ניסיון של לשחק את המשחק הזה שלשמו התכנסו 32 נבחרות, כדורגל.
    אתה לא יכול לנצח משחק שיש לך 6 שחקנים שלא יודעים לתת פס
    ולבנות על נאצ'ו אחד שיעשה את מה שציפו ממנו כבר 28 שנים לעשות ועדיין לא עשה
    באמת שרחמיי עם פורלאן ,מצד אחד תענוג לראותו מצד שני הוא משחק לבד
    והסגל שהוזמן בזיוני כיעכשיו שניקו(טמבל) מורחק אין לך ברירה אלא להשאר עם נאצ'ו בהרכב וכפי שראינו היום זה לא זה
    אם אני המאמן אני מוציא את ויקטורינו ומשחק עם קבאני
    ומוריד את נאצ'ו ושם את אגורן וככה מאזן בין ההתקפה להגנה ,במסגרת הסגל הקיים זה נראה לי הפתרון הכי טוב, מיותר לציין שזה לא יקרה.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    נשחקתי היום בכדורגל בצהריים ותקוותי הייתה לשכב במיטה ולהנות מהמשחק. לא חשבתי שהעייפות תכריע אותי ורוב הזמן אני אמצא את עצמי נלחם לא להירדם. המשחק היה משעמם לא רק בגלל הכדורגל הירוד, אלא בעיקר כי מעט מאוד שחקנים באמת ניסו להתעלות מעל המשחק. הבעיה היא שגם מאלה שניסו, לא כולם מסוגלים להציג משהו מיוחד.

    ראויים לציון פטריס אברה ודייגו פורלן.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מעניין אותי על סמך מה אתה קובע נחרצות כי בשלבים הבאים אבידאל לא יוכל להמשיך לשחק טוב בעמדה הזאת. אבידאל הוא האיש שמוסיף לצרפת את השקט, קור-הרוח והרוגע. בליון הוא שיחק לא פעם גם בעמדת הבלם. אבידאל שחקן מהיר מאוד, אחראי ושקט - שלוש תכונות שאין לגאלאס. לטעמי השיבוץ של אבידאל כבלם הוא אחת ההחלטות הנכונות היחידות של דומאנק בעידן שלו בצרפת. בכך הוא בעצם עושה שני דברים חיוביים בבת-אחת - אבידאל בלם נהדר ומצד שני הוא לא מפסיד את האיכויות של אברה כמגן שמאלי תוקף.
    בנוגע לסאנייה - אני חושב שגם בארסנל הוא לא מבריק בפן ההתקפי, אם כבר קלישי הוא זה שמבשל שערים או מייצר מצבים מידי פעם. סאנייה לא מכדרר במהירות, כלומר אין לו את הרגעים האלה בהם הוא מחליט - אני פותח בספרינט ורץ להרים. הוא עושה הכל שבלוני ולאט. כמובן שגם שאר השחקנים אשמים - לא תמיד היו לו אופציות למסירה.

    אני מבין איך ילדים קטנים יכולים להתלהב מזה ולצפור בלי הפסקה. אבל בנוגע למבוגרים - זה יכול לטמטם. גם לי הפריע הרעש הזה.

    בהחלט, והייתי מוסיף גם את אנגליה נגד אקוואדור מאותו מונדיאל, בשלב שמינית הגמר. המשחק שאותו בקהאם הכריע בבעיטה חופשית. אף מצב לא היה בתשעים דקות ואנגליה שיחקה בעיקר על 'חלליות' - מסירות ארוכות קדימה בלי כתובת. לסיכום - דווקא המשחק הראשון אתמול, ממנו הרוב ציפו לגישושים לאורך כל תשעים הדקות - התעלה על עצמו. המשחק השני שהבטיח יותר - איכזב. אם כי האכזבה מצרפת הרבה פחות חזקה מאשר מה שהיה ב-2002 למשל.

    לו הייתה אוהד צרפת הייתה כועס מאוד על הכללתו בהרכב הפותח - האשמה רק על דומאנק. גובו נחלש מאוד פיזית, הוא כבר אינו מהיר וכך הוא לא מסוגל לתרום, אולי רק מהספסל. הוא גם שיחק כצלע השלישית במרכז השדה - לא בידיוק העמדה האידיאלית עבורו. כמוכן, הוא השחקן הצרפתי היחיד שעשה תנועה טובה לעומק - אבל אנלקה הרס לו אחרי שנגע בכדור כשהיה באופסייד כשדיאבי מסר נפלא. אף אוהד צרפת לא מצפה לדבר מגובו.

    נקודה נוספת שרציתי להזכיר - לדעתי באורוגוואי היו גם כאלה שתפסו את הראש אחרי המשחק. הם בטח חשבו לעצמם משהו בסגנון - 'וואו, צרפת היו אפילו יותר חלשים ממה שחשבנו. עם קצת תעוזה - אולי היינו מנצחים'. פורלהאן מבצע כדור נייח ואז רץ לרחבה לנגוח - נו באמת. גם אם לנבחרת אין פליימקר, היא יכולה לשחק כדורגל מסודר של מסירות ואז פשוט ללכת הצידה ומישהו כבר ירים כדור. אולי שחקן אחר יכניס כדור עומק לאחד החלוצים - מי אמר שרק פליימקר יכול להעמיד חלוץ מול שוער?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/10
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,253
    לייקים שהתקבלו:
    25,766
    מין:
    זכר
    מה חושבת לעצמה התאחדות הכדורגל של צרפת, שנותנת לאיש תמהוני להרוס לה את הנבחרת במשך 6 שנים?
     
  14. שגיא Guest

    האמת שלא ראיתי את המשחק אתמול, אבל על פי הדיווחים והתגובות אני יכול להבין שצרפת שמרה על הקו המשעמם שלה ובכך לא הצליחה להשתיק את המבקרים. הבזיון הגדול יותר הוא שדומנק עוד יצא מרוצה מהמשחק הזה. בלי לשים לב הוא עלול למצוא את עצמו בחוץ כבר בסיום שלב הבתים.

    ההתקפה של צרפת פשוט מוגבלת. לא רק ששחקנים כמו סידני גובו וג'יבריל סיסה בעצם מעולם לא הצליחו מחוץ לצרפת (גובו לא עזב מעולם לדעתי), את החלוץ המוביל שלו, הנרי, דומנק משאיר על הספסל ומאנלקה מעולם לא החזקתי יותר מידי.

     
  15. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    לדומאנק לא אכפת. הוא בטוח עוזב אחרי המונדיאל אפילו אם יזכה בתואר אז הוא שם זין.