יום חמישי: צרפת עם רגל וחצי בחוץ!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Franco, ‏17/6/10.

  1. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקסיקו זו הנבחרת האהובה עלי, וצרפת היא הנבחרת השנואה עלי. לכן, הניצחון של מקסיקו הערב, וכנראה השארתה של צרפת מחוץ למונדיאל, הם שווי ערך לזכיה של ביירן מינכן בליגת האלופות מבחינתי.
    היה שווה לסבול מונדיאל די משעמם בשביל זה.
     
  2. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא, בכלל לא מגיע לו...

    http://news.myjoyonline.com/photos/news/Thierry%20Henry%20hand%20ball.Xxx

    wanker.
     
  3. GiladG2 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/12/09
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במקום לראות את ג'ון אושיי, דמיאן דאף, רובי קין וקווין דויל רצים כמו משוגעים על הדשא ונותנים את כל מה שיש להם רק בשביל לתת בעיטה לשער, אנחנו מקבלים את אחת הנבחרות העלובות ביותר שהיו ביחס לחומר השחקנים שלה. תנו לסלבה להחליף את דומנק והכל נראה יותר טוב, אפילו שאין לו מושג.

    כל הכבוד לצ'יצ'ריטו הרננדז שסיים מצב כזה בקור רוח מול אחד השוערים הטובים בעולם. ייעל את המשחק של מכסיקו בהתקפה, גיז'ה פראנקו גמור, כדאי לאגירה לעשות את החילוף מההתחלה במשחק השלישי. מקווה שהוא ישתלב מהר בסגל בעונה הבאה, אנחנו צריכים חלוץ שיודע לסיים כאלה מצבים.
    לא יאומן איך השחקנים של צרפת נראים. אני מטיל את כל האשמה על דומנק. לראות ולא להאמין איך באררה המחליף עבר בקלות מרגיזה את אברה בדרך לפנדל שהוא סחט, אני לא זוכר מישהו עובר אותו ככה ב-3 שנים האחרונות, אולי ארון לנון באיזו התקפה בודדת, וזה מה שמסמן מבחינתי את המשבר בצרפת.

    לורן בלאן צריך לעשות מהפכה. איזה מועדון או נבחרת שפויה תיקח לעבודה את דומנק אחרי שהוא כבר שנים מבזה את עצמו?
     
  4. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם יש מישהו שהכי מגיע לו...
     
  5. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    למרות הכל להנרי לא מגיע!
    אשכרה היבוש על הספסל של אחד הכוכבים הכי גדולים של הכדורגל הצרפתי וזה במונדיאל האחרון שלו, לא מגיע לו.

    הוא לא טלית שכולה תכלת, ולא מגיע לו אוסקר על מה שעשה, אבל בחייאת קצת פרופורציה, היבוש של הנרי פשוט הזוי.
     
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הזוי, שגוי, לא מוצדק, לא משנה מה. לא מגיע לנבחרת הזאת להיות שם, לא מגיע לשחקן הזה להיות שם, ושיסבול כמה שיותר על מה שעשה.
     
  7. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    היו כבר שחקנים שהודו במהלך לא חוקי שעשו, ומהנרי אולי היה אפשר גם לצפות לזה.

    בכל מקרה קצת לא נעים לראות את הנרי על הספסל עם המבט הכואב שלו, אבל זה מגיע למאמן שלו שאין לו מושג ולא יודע איך הוא עדיין נשאר בתפקיד.
    אם להתאחדות הצרפתית יש ביצים, שיעיפו אותו מחר על הבוקר !
     
  8. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שגם בלי הנרי, מאמן טוב שיודע להפעיל נכון את הכישרונות שיש לו, היה מצליח להוציא כדורגל סוחף מצרפת. השחקנים שלהם לא כבויים כי אין להם חשק, בקבוצות שלהם הם ברובם פורחים, אבל כאשר אין שיטה, אין תנועה בלי כדור ואין מאמן שידריך את כל זה, השחקנים לא מוצאים את עצמם ובהתאם לכך בכל דקה שעוברת גם החשק לשחק יורד. כל שצרפת צריכה זה לא הנרי, אלא מאמן סביר שיודע לאמן התקפה, זה הכל.
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    לחלוטין. שיגיד תודה שהוא בסגל, שיגיד תודה שהוא שיחק כמחליף במשחק הראשון. לבנזמה היתה עונה גרועה פחות מהנרי כנראה, והוא עדיין לא בסגל. לא יודע מה זה כל התלונות על "השפלה". הוא לא צריך להיות במעמד גבוה יותר מאחרים. אם המאמן חושב שהוא ראוי למקום בסגל אבל לא ראוי לשחק היום, סו בי איט.
     
  10. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    דומאנק ידע שהוא עף בכל מקרה בסוף המונדיאל אז הוא אפילו לא אירגן את הנבחרת שלו למוניאל, זה מה שקרה.
     
  11. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה באמת סוג של קארמה, אני חושב שהיום כל אוהד נייטרלי יכול להגיד שאירלנד הייתה תורמת פי כמה למונדיאל הזה, הן על הדשא והן ביציעים.


    שאלה שככה מסקרנת אותי - איך אוהדי ארסנל, במיוחד כאלה שהתבגרו בשנות ה-90', לא שומרים פינה חמה בלב לנבחרת צרפת?
     
  12. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה לא לשמור פינה חמה בלב? קודם כל, כי הפינה החמה הזו שייכת להולנד ולדניס ברגקאמפ... (וגם את הולנד לא אהבתי אחרי שדניס פרש, בשנים האחרונות חזרה קצת הסימפטיה ולא רק בגלל ואן פרסי).

    בכל אופן, התשובה היא שדי ברור מה הקשר בין הנבחרת והשחקנים שמרכיבים אותה היום לבין דור הזהב הנהדר שהיה להם בעבר. את הנבחרת הצרפתית מעולם לא אהבתי כנבחרת, אבל תמכתי בהם כששיחקו בה שחקנים שאהבתי מאוד, כמו ויירה שהיה פרקטיקלי אליל מבחינתי, ושחקנים שהם אגדות בארסנל היו חלק בלתי נפרד ממנה. זו הייתה נבחרת מרגשת. למשל, השער של וילטורד נגד איטליה גרם לי אושר גדול. לראות את זינדין זידאן משחק, זו הייתה זכות. אבל הנוסטלגיה הזו כבר לא מדברת אליי.
    ומה יש לי לחפש שם היום? את דיאבי המתסכל? את גאלאס שאני לא סובל? את סאניה אני אוהב, אבל הוא לא באמת מספיק לעומת כמות הגועל וה-Attitude השחצני שמרוכזת שם. זו נבחרת משעממת כבר הרבה שנים, אז גם הכדורגל האיכותי נעלם. השחקנים רחוקים מלהיות הווינרים הגדולים של הדור הקודם, למרות שהם בטוחים שהם כוכבים גדולים, רובם המוחלט הם בעלי אופי מסריח. תוסיף לזה את הרמאות והשחיתות שהתגלתה נגד אירלנד שהגדישה את הסאה והנה לך התשובה איך כל פינה חמה שעוד הייתה, נעלמה.

    חשוב לי רק לומר שאני מדבר רק בשם עצמי, כמובן... יש אוהדי ארסנל שיותר תומכים בצרפת ויש כאלו שלא ותומכים בנבחרות אחרות. התווכחנו על זה כאן בפורום גם לפני המונדיאל.
     
  13. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא לא טענתי לרגע שהיום יש מה לאהוב בנבחרת של כלום הזאת. חשבתי פשוט שזו סימפטיה שמפתחים בניינטיז וגוררים הלאה, אבל אני מבין לחלוטין את הנקודה שלך.
     
  14. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    obafemi,

    כן הייתה לי סימפטיה גדולה לנבחרת צרפת (אפילו יש לי חולצת רטרו של הנבחרת) אבל הנבחרת הזו הצליחה לחרב כל סימפטיה אליה בגישה ובכדורגל המגעיל שהיא מציגה. אנגליה היא הנבחרת שתמיד ריגשה ותמיד תרגש, סימפטיה באה והולכת.
     
  15. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    תשמע מישה, בגדול אני מזדהה לגמרי עם ההודעה של עדי. אני (וגם הוא, וגם רפאל ואני מניח שעוד כמונו) אוהדים של נבחרת אנגליה, שבשנות ה-90 עוד היו בה לא מעט שחקנים של ארסנל (מה שלצערי הרב אין בה כיום). ברור שכשבנבחרת צרפת היו הרבה שחקנים שהערצנו רצינו בהצלחתם, וכפועל יוצא מכך גם בהצלחתה של נבחרת צרפת. בדיוק כשם שרציתי שדניס ברגקאמפ יצליח עם נבחרת הולנד, פרדי ליונגברג עם נבחרת שבדיה וכו'. כיום השחקנים הצרפתים שהערצנו כבר לא בנבחרת/על הספסל של הנבחרת הזו, והשחקנים הצרפתים של ארסנל שכן בהרכב שם הם לא בדיוק חביבי הקהל, לכן אין לי שום סיבה מיוחדת להיות בעד צרפת. אני לא שונא אותם אבל גם לא אוהב אותם, אני די אדיש כלפיהם.
    את נבחרת אנגליה, גם אם כל ההרכב שלה יורכב משחקנים של היונייטד, אני עדיין אוהב. הנאמנות שלי כלפיה היא אבסולוטית. לכן גם כיום, כשהיא מרכיבה בעיקר שחקנים שאוהדי ארסנל מתעבים, אנחנו עדיין בעדה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/10