יום ראשון: הסמבה הצהובה חוזרת?

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Nesta, ‏20/6/10.

  1. The_Magpie Member

    הצטרף ב:
    ‏28/2/04
    הודעות:
    645
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואתה עוד מדבר על האנגלים השחצנים? תסתכל במראה תפוזון.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    מי שבאה ברוכה הבאה. אין שום סיבה לפחד מאף נבחרת, ולא מפחדים מאף נבחרת. שאנחנו חלשים אז אנחנו חלשים, עפנו מול רוסיה ב- 2008, כך שאנחנו יכולים לעוף גם מול פראגוואי, אין שום בעיה עם איטליה, אין שום בעיה עם פארגוואי. אם הולנד לא עוברת כל אחת מהן היא לא ראויה לשלבים הבאים, פשוט מאוד.
     
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא, אין מה להשוות בין שני המצבים, ולא רק כי מה שקורה בצרפת הוא מתחת לכל ביקורת. השחקנים אוהבים את ליפי, ואם לא אוהבים אז מכבדים. הבעיות של איטליה הן בחומר השחקנים והשיטות שליפי מתאים להם.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    שמח מאוד מתוצאה הזאת שקצת הורידה מהאגו הנפוח של "אלופת העולם נבחרת איטליה", אף פעם לא אהבתי אותם ואת הליגה שלהם, והתיקו הזה והסגל האיטלקי מראה מה המצב של הכדורגל האיטלקי, לא טוב בכלל, המשחק של איטליה חסר מעוף לגמרי ועוד 2 ס"מ בבעיטה של ווד ואיטליה כבר אורזת את המזוודות, בכלל אני לא חושב שהם פחות שחצנים מהאנגלים(לא מבין למה כולם חושבים שהם שחצנים, האוהדים שלהם הכי פסימיים שיש לפני גביע העולם).

    שאפו לנבחרת ניו-זילנד, הופתעתי מאוד מזה שיש להם רק 25 שחקנים מקצועניים, נתנו מלחמה אדירה ובהחלטט מגיע להם כל מחיאות הכפיים, מול 2 נבחרות אירופאיות עדיפות מהם שאחת היא אלופת העולם הם לא הפסידו ולא הראו נחיתות כמו שציפו מהם, לפני הטורניר כולם זילזלו בהם וחשבו שהם יקבלו תבוסות, וכולם אוכלים את הכובע.

    רק 2 מילים אחרונות למאיר איינשטיין - מאיר תירגע!
     
  5. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הייתי אומר את ההיפך, הייתי הולנדי? אני לא אוהד איטליה, זה הימור רגיל.
     
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    ההבדל הוא, שלאיטלקים יש על מה להשתחצן, לאנגלים אין.
     
  7. xArtur Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    212
    לייקים שהתקבלו:
    10
    אני בטוח שגם אחרי היום יש לכם עוד על מה להשתחצן.
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני לא חושב שמדובר בסבוטאז' כמו אצל הצרפתים, פשוט בחוסר יכולת. מה אתה מצפה שיאקווינטה וקאמורנזי הכורי פחם האלה יעשו עם הכדור? פשוט חבורה חסרת כישרון שבאיזשהו שלב כבר לא ידעה מה לעשות.
    קשה לדעת עכשיו מה יהיה מול סלובקיה, כי בכל זאת זה לא שהוכחנו שאנחנו מסוגלים להבקיע שער שדה אבל תקווה תמיד יש. אם תיקו מול ניו זילנד זה מה שליפי היה צריך כדי להתעורר ולהתחיל בשינויים המתבקשים, שגם ככה לא מבטיחים כלום לאור הזימונים ההזויים שלו, אז אני בולע את הצפרדע בכיף.

    אין מקום לג'ילארדינו ויאקווינטה באותה רחבה. על חשבון אחד מהם (עדיפות לג'ילארדינו) חייב לפתוח די נטאלה. ה4-4-2 הביזיוני גם כן צריך להשתנות כי זה פשע לשחק עם מרקיזיו כקיצוני בצד. בכלל אני לא יודע אם זה התפקיד הלא טבעי שגורם לו להיראות ככה או שהוא פשוט לא מתאים. ליפי צריך להגיע להחלטה אם הוא פותח איתו באמצע כחלק משלישיית קישור או עם פאלומבו.
    דבר שני - להזמין טיסה עוד היום לקאמורנזי בדרך לטורינו. חוץ מלחבל במשחק ההתקפה הוא לא עשה כלום בפעמיים שנכנס כמחליף. אם הוא צריך ליווי לשדה התעופה אז קרישיטו יכול לפנות את יום חמישי בלו"ז. אין לנו מה לעשות איתו מול נבחרות שמסתגרות ובמקומו אפשר לתת הזדמנות למאג'יו להוכיח את עצמו. יצליח - אחלה, לא יצליח - גם אחלה. זה לא שהמצב יכול להיות יותר גרוע.

    ואת קנאברו אני מניח שכל אוהד איטלקי רואה עם דמעות בעיניים. כמה שהוא אכזר הטבע הזה.
     
  9. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    גם אם איטליה תפסיד לסלובקיה, זה לא יכול למחוק היסטוריה שמלאה בהישגים (מה שאין לאנגליה).
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,258
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    אם ניקח את הנבחרות הגדולות של אירופה, כמעט כולן כבר הספיקו להסתבך ללא סיבה ממשית.
    רק הולנד שומרת על ריכוז וגם זה תוך מאמצים מינימליים(פשוט ריכוז בסיסי בהגנה) ולא דרך כדורגל גדול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/6/10
  11. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה דיון משחק או דיון ילדים קטנים ומפגרים שרבים על מי יותר שחצן?
     
  12. xArtur Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    212
    לייקים שהתקבלו:
    10
    כנראה שלא..וזה גם יכול להראות את ההתחלה של ההשפלה החוזרת של איטליה לשנים הקרובות.
     
  13. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לגמרי.

    מזל טוב לניו זילנד שהשתיקה את כל הפרשנים המזלזלים שכותבים בעיתוני איטליה. אין לי עוד מילים על ניהול המשחק של ליפי ועל המשחק הרע בהתקפה.
     
  14. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,034
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    טוב שלא רשמת פאציני... על מה ולמה? איכזב מאוד בשני המשחקים. זה ההרכב שהייתי שמח לראות:

    מארקטי - מאג'יו, קנבארו, קייליני, זמברוטה - דה רוסי, פירלו, פאלומבו - קוואליירלה, ג'ילארדינו, פפה.
     
  15. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    כמו שאמר אבי רצון, המשחק הזה משקף את כל מה שחששנו בפניו לפני המונדיאל, וזה החוסר בשחקן יצירתי בהתקפה. המעט שעוד שיחק (פפה) הוחלף במחצית, אז איך אפשר לנצח ככה בונקר? בשלב מסוים זה נהיה פתטי ומצחיק, כל המסירות האינסופיות במרכז המגרש, כל ההרמות הסתמיות שגם הן לא היו מדויקות בכלל וכל האנמיות בחלק הקדמי (שלא פסחה על אף חלוץ, מלבד אולי יאקווינטה שהיה בינוני).

    סוגיה שהייתי רוצה להעלות היא קנאברו. למה?
    למה לזמן שחקן שבמכבי ת"א לא היה בולט יתר על המידה להרכב של אלופת העולם?
    איזה מן ערך מנטלי מוסף יכול להביא שחקן שעושה טעויות קריטיות בכל משחק (והיום פעמיים)? איך שחקן שרמתו המקצועית ירודה ביותר יכול להוות קפטן מוביל לנבחרת שהציפיות ממנה עצומות?
    אני לא חושב שאפשר לתת הסבר הגיוני לזימון של הקפטינו. מרבית המתרצים לא צפו ביובנטוס העונה, וציפו לראות את הקפיטאנו ביכולת טובה, אם לא סבירה. הבלון הזה התפוצץ בפנים - בפניו של קנאברו שחשב שיוכל לספק את הסחורה, בפניו של ליפי שחשב שהוא יכול לזמן את מי שבא לו וזה ימשיך לעבוד (ועל זה אכתוב בהמשך) ובפניהם של האוהדים הנאיביים שקיוו להנפת גביע נוספת.
    זה לא זה, זה לא עובד. אם יכולנו לרחם קצת על קנאברו לאחר השער של פרגוואי, הפעם היו לו 2 טעויות של טירון, טעויות שמאפיינות את קנאברו שקבוצתו ספגה 55 שערים העונה.
    יש הרבה מאוד שחקנים ותיקים בסקוואדרה שיש להם את היכולת המנטלית לסחוב את הנבחרת. בופון, דה רוסי, פירלו. הייתי יותר משמח לראות את אחד משלושתם נושא את סרט הקפטן, שורש הבעיה טמון במנהיג הבעייתי אך גם ביכולת המזוויעה שלו ולכן כל אופציה של השארה של קנאברו בהרכב הייתה עולה לנו בשערים מגוחכים.

    ליפי ניהל את המשחק בצורה הכי כושלת שאפשר. עושה רושם שהוא פשוט לא לומד מהטעויות שלו. אם זה בעובדה ששוב ספגנו ממצב נייח ואם זה בעובדה שקמוראנזי הוא לא שחקן טוב. בחירת השחקנים שלו לקראת המונדיאל חטפה הרבה ביקורות, ואם האשליה שה"ליכוד הקבוצתי" ינצח שוב אז האשליה הזו התפוצצה בפנים.
    ולגבי המשחק היום - אי אפשר לנצח בונקר ע"י מסירות רוחב על קו האמצע. אי אפשר לנצח אותו כשנותנים לקשר מרכזי לשחק באגף (מרקיזיו), ולהחליף את הקיצוני האמיתי שלנו עוד במחצית (פפה). למה לא להכניס את קמוראנזי במקום מרקיזיו ואת פפה להעביר שמאלה? לא מובן. לא ניתן לנצח בונקר ע"י הגבהות חוזרות ונשנות כשהבלמים של היריבה גבוהים ובעלי משחק ראש טוב, והפעמים היחידות שבהן איימנו על השער היו דווקא מבעיטות מרחוק - ככה מנצחים בונקר. דה רוסי הוא בועט בחסד ולא בעט בעיטה אחת בכל המשחק, ואם הוא רק היה מנסה במקום לשלוח הגבהות סתמיות לחלוצים אולי היינו לוקחים את זה. למה להכניס את פאציני במקום מרקיזיו ולא במקום קנאברו/קייליני? הרי הניו-זילנדים לא תקפו ממילא, ועוד שחקן במרכז המגרש לא יכול להזיק, הרי התרומה ההתקפית של הבלמים שאפה לאפס. מרקיזיו יכול לשחק טוב אם רק ימקמו אותו במרכז. שוב, ניהול משחק כושל. ליפי יכול היה להכניס במקום פאציני את קוואליירלה שבועט מצוין מרחוק. יש עוד הרבה נקודות אבל בכלליות, ליפי פשוט מאכזב אותי.