יום שני: ספרד ופורטוגל יוצאות למקצה שיפורים

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏21/6/10.

  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אני לא חושב ששוויץ תנצח 2-0 את הונדורס, לדעתי יש לנבחרת המרכז אמריקאית מה להציע, והשוויצרים עוד לא הראו שהם מסוגלים לעשות משהו בתור הנבחרת היוזמת. את יוון הם ניצחו במוקדמות פעמיים אבל הפסידו ללוקסמבורג.

    אני החזקתי מצ'ילה מאז הניצחון על ארגנטינה במוקדמות (במשחק האחרון של המאמן לפני מראדונה, שכחתי את השם שלו), הם הדרום קוריאה של דרא"מ, כולם נמוכים וטכניים וקשה מאוד להבדיל ביניהם, אבל יש להם תיאום מושלם וכדורגל גדול. פרדס 2 התקפות רצופות חירבן עם חוסר מדהים בראיית משחק, אבל מנגד הביא כמה מהלכים כולל הגול הגדול.
     
  2. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק מאה אחוז, אך הנאיביות הזו היא במידה רבה פועל יוצא של הסגנון ההתקפי. במצב של 1-0 קטן 10 דקות לסיום רוב הקבוצות (והנבחרות) היו מנסות לשמור על התוצאה ומעמידות 9 שחקנים לפחות אחרי הכדור, אבל אצל צ'ילה זה לא המצב. הם המשיכו להשאיר ולשלוח שחקנים קדימה ולהפעיל לחץ גבוה על כל כדור. לכן הם הגיעו להרבה הזדמנויות מצד אחד, אך מצד שני גם יכלו לספוג את השיוויון כיוון שהם לא שיחקו אחראי כביכול בדקות הסיום. בכל מקרה, אני אוהב לראות את הסגנון הזה, ואני גם אוהב נאיביות (וסבלתי ממנה רבות בתור תותחן)...





     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    שימו לב שגם בבית הזה, כמו בכל הבתים חוץ מבית 1 ו 7 (וקצת בית 2) בכל שאר הבתים כל הנבחרות תלויות בעצמן. ניצחון והן בשלב הבא.
    הסיבוב השלישי הולך להיות מרתק.
     
  4. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,221
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אין ספק אבל עדיין, מתוך השלושה-ארבעה מצבים של מיליון אחוז שהיו להם הם היו חייבם להכניס אחד, אולי אם סואזו היה משחק היינו רואים גולים נוספים מול הונדוראס ושוויץ אבל לצערי הם חירבשו את ההזדמנויות שלהם. פשוט חבל.

    -----------------------

    לערוך טקס קבורה לנבחרת של בייאלסה זה מוקדם מדי אבל אני מניח שהוא שובר את הראש עכשיו כי יש לו דילמה רצינית מה לעשות, צ'ילה צריכה לעלות מול ספרד במערך זהיר יותר כי תיקו משתלם לה, הבעיה היא שהצ'יליאנים הם לא ממש נבחרת שיודעת להתגונן וגם חסרים פיזיות ואיכות בחלק ההגנתי שלהם וזה יהיה מאוד מאוד בעייתי בשביל הצ'יליאנים. אני חושב שבייאלסה יצטרך טיפה למתן את הנטייה שלו לכדורגל התקפי בכל מחיר ולעלות מול הספרדים במערך קצת יותר זהיר, להמשיך עם הלחץ המצויין של כל שחקני השדה כי אין ברירה וההגנה לא תעמוד בלחץ הספרדי בנוסף לכך שהצ'יליאנים לא יוכלו לתקוף גלים גלים כמו שהם עושים אלא חייבים לנסות לעקוץ את הספרדים שיהיו חייבים לנצח, זה לטעמי המפתח של הלה רוחה ולטעמי רק ככה הם יוכלו להמשיך לשמינית.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/Black354X281/174518.Xxx

    פורטוגל הדהימה היום אפילו את עצמה. מי האמין שאת הניצחון המוחץ ביותר במונדיאל עד עתה, תשיג דווקא הנבחרת המושמצת של קיירוש שמבין הגדולות נראתה הכי רע פרט לצרפת? שביעייה נהדרת לרשת של קוריאה כאשר ישנם לא פחות משישה כובשים שונים. כריסטיאנו הסתפק בגול אחד. המחצית הראשונה עוד הייתה שיוויונית פחות או יותר, אבל פורטוגל ירדה למחצית ביתרון והייתה מאוד בטוחה בעצמה. המחצית השנייה כבר הייתה שחיטה. מיותר לציין שזה המשחק הטוב ביותר של הנבחרת תחת עידן קיירוש.
    המשחק הנוכחי היה בידיוק ההיפך ממה שהיה מול חוף השנהב - השחקנים הראו רעב גדול ובמחצית השנייה עלו למגרש במטרה להתפוצץ; שחקני הנבחרת עשו תנועה רבה ללא כדור; מרכז השדה נתן את הטון כאשר מעל כולם נמצאים מיירלס וטיאגו שהיו פנטסטיים וגם כבשו(האחרון אפילו כבש צמד); היו מהלכים קבוצתיים ולא כל אחד לחוד ניסה להציל את המולדת(הכי אהבתי את השער של סימאו). הוגו אלמיידה חלוץ טוב יותר מליידסון. יש לו בעיטה חזקה ונוכחות. הוא אומנם מעט כבד לטעמי אבל הוא זה שצריך לאייש את עמדת החלוץ בנבחרת. אני חייב לציין שהשוער מקוריאה שספג גול שטותי גם ממאייקון, תמיד היה במרחק נגיעה מלעצור את הכדורים בשערים הראשונים, אבל פיספס. ייתכן שעם שוער יציב יותר, התמונה הייתה פחות עגומה מבחינת הקוראינים, שזרקו לפח את כל הכבוד שהרוויחו מהמשחק נגד ברזיל.

    צ'ילה ניצחה את שוויץ בצדק ואני שמח על כך, שכן התוצאה היום מאפשרת לספרד לזכות בכל-זאת במקום הראשון בבית, בהנחה שתנצח את שני המשחקים הקרובים ותיהיה עם הפרש שערים עדיף מצ'ילה(דבר בהחלט הגיוני, אבל ספרד תצטרך לנצח היום 3-0), ואז תיהיה אפשרות למנוע מפגש אכזרי עם ברזיל כבר בשמינית הגמר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  6. Andrea Pirlo Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/05
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי כמה שאני אתבאס אם צ'ילה לא תעלה...
    כרגע זה לא נראה טוב עבורם ופשוט חבל שנבחרת מבאסת כמו שוויץ כנראה הולכת לעלות על חשבונם.
    שתבינו, אני לגמרי לא פוסל אפשרות של תיקו בין צ'ילה לספרד למשל, אבל אז ספרד תודח וגם את זה אני לא רוצה.
    אני מניח שהיום ספרד תנצח את הונדורס ותעשה את זה בהפרש של יותר משער אחד, מה שאומר שלשוויץ יספיק 2-0 במחזור האחרון כדי לעלות. מקווה מאוד שההונדורים יתנו פייט יפה לשוויץ כי אנחנו יכולים לקבל פה 2 מפגשי ענק בשמינית מהבתים האלה, גם ספרד-פורטוגל, גם ספרד-ברזיל, גם צ'ילה-פורטוגל וגם ברזיל-צ'ילה נשמעים כמו משחקים אדירים... שוויץ-פורטוגל ושוויץ-ברזיל לעומת זאת? not so much.

    אגב... אם שוויץ מנצחת 1-0 את הונדורס וצ'ילה מפסידה 1-0 לספרד אז צ'ילה דווקא כן עשויה לעלות על חשבון שוויץ בגלל שאז נכנס הקטע של המשחק בין הקבוצות ושם צ'ילה ניצחה.

    בקיצור אני מקווה לאיזה 3-0 של ספרד היום, ל2-1 של ספרד על צ'ילה בשישי ולתיקו הירואי של הונדורס נגד שוויץ(או 1-0 לשוויץ, כל עוד צ'ילה תפסיד בהפרש של שער).

    יש פשוט נבחרות שאני כל כך לא רוצה לראות בשלב הבא... שוויץ,יוון,דנמרק,סלובניה go home!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  7. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    בהחלט צ'ילה נבחרית התקפית נהדרת, ולמרות שביילסה שינה את המערך מהמשחק נגד הונדורס הם יצרו כמות מצבים דומה למשחק הקודם ואף גדולה יותר.
    ביילסה הבין במחצית מיד שסואזו לא במשחק והחליף אותו, המגינים תקפו יפה מאוד פעם אחר פעם וכל הזמן יש תנועה של השחקנים במרכז.
    אל תשכחו ששוויץ הגנה היום עם 9 שחקני שדה במשך 40 דקות, בדיוק כמו שעשו נבחרות אחרות כמו ניו זילנד אתמול, ועדיין צ'ילה הגיעה למס' מצבים לא קטן בהתחשב בנסיבות. אני מקווה שהם לא יצטערו על זה שהם ניצחו רק 0-1 פעמיים...
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ההרכב של ספרד:

    קסייאס
    קאפדוייה, פויול, פיקה, ראמוס
    בוסקטס
    אלונסו, צ'אבי, נאבאס
    וייה, טורס

    אז וייה וטורס בהרכב, אבל למה לא סילבה שמשחקים 4-4-2? עוד הרכב לא מאוזן של דל-בוסקה.
     
  9. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    נאבאס לא קיצוני? מי אמור לשחק בצד שמאל בהרכב הזה?
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    כי זה לא 4-4-2.
     
  11. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בשוק,זה ההרכב הכי הזוי שראיתי בחיים שלי. נאבס ממש לא שחקן לשלישיה התקפית. הכוונה של דל בוסקה זה 4-3-3 עם נאבס, טורס ווייה בהתקפה. הוא פשוט מטורף.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    כמו שרשמתי הרכב לא מאוזן, עם סילבה בשמאל, ונאבאס בימין ושתי הצ'אבים באמצע, או בוסקס וצ'אבי זה היה הרבה יותר נורמאלי.

    מקווה שזה יספיק, ספרד חייבת לא רק לנצח אלא גם להביס.
     
  13. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה יספיק מול הונדורס אבל ספרד תראה רע לדעתי. המערך הזה ממש לא מאוזן כמו שכתבת,דל בוסקה ממשיך להתעלל בנבחרת הזאת. אם כבר אתה מוריד לספסל את סילבה ולא רוצה לסכן את אינייסטה,אז תכניס את פדרו שהוא שחקן מעולה לשלישיה התקפית ב4-3-3. לעזאזל עם הדביל בוסקה הזה,עד מתי?
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    נראה יותר כמו:
    -----טורס----
    נאבאס-----ויאה
    ---אלונסו-צ'אבי--
    -----בוסקטס


    לא מובן לגמרי. מילא אינייסטה לא כשיר, אבל פדרו היה מעולה העונה בשלישיה התקפית, וגם סילבה שחקן נהדר.
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    משחק שני שאני רואה את צ'ילה ואני פשוט אוהב את מה שאני רואה. אמנם קשה להגיד שהם ניצחו בצדק, מאחר והשער שהבקיעו נכבש מעמדת נבדל, אך בסופו של דבר מדובר בנצחון חשוב, שהופך שוב את הבית לגמרי. לא בטוח שספרד תנצח את הונדורס. אמנם זה יכול להסתיים בשביעייה, בדיוק כפי שקרה מוקדם יותר היום, אך מצד שני זה יכול להיתקע בדיוק כמו במשחק הראשון.
    מה שלא יהיה, אני באמת רוצה שצ'ילה תעלה לשלב הבא. לא אכפת לי איך, כמה ולמה.