יום שני: ספרד ופורטוגל יוצאות למקצה שיפורים

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏21/6/10.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    יש מצב שאני חי ביקום מקביל?

    כי ביקום שאני מכיר נבחרת ספרד ניצחה, יכלה להביס, ונמצאת עדיין במצב שהיא תלויה בעצמה.

    ראבק, כנסו כבר לפרופורציות, יש פה אוהדים שראו את הנבחרות שלהם מתבזות גם ביכולת וגם ב*תוצאה* מול נהגי אוטובוס ולא הוציאו כאלה תגובות, מה זה?!
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    תלוייה בעצמה או לא, ביכולת הזאת אין סיכוי שספרד תנצח את צ'ילה, היום היא ניצחה 2-0 שחקנים לא מקצועניים, אומנם זה יכל להיות יותר, אבל ראו בבירור שספרד פשוט לא משחקת את הסגנון הרגיל שלה ומשחקת במערך ובשחקניםפ שלא מתאימים בכלל למערך הזה.

    נגד פולין במשחקת הידידיות ספרד שיחקה עם הרכב טוב והביסה 6-0 רק לפני שבועיים, ובמחצית הראשונה הייתה גרועה עם הרכב שהוא לא טוב.

    עם הרכב טוב היום המשחק היה יכול להגמר 10-0.

    אני מקדים את המאוחר, אחרי שספרד תלך הביתה ביום שישי אתה תירא את כולם מדברים אותו דבר.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אחרי הזכייה ביורו יש מהנבחרת ציפיות אדירות ולא תמיד הסלקסיון תוכל לעמוד בהן. מצפים בכל משחק להנעת כדור סוחפת, לחמישיות ושישיות, לבידור ועוד, בטח מול נבחרת מצחיקה כמו זו שעמדה ממול. אני לא מאלה שמשתוללים עם הביקורת, אבל אני לא מסכים שספרד שיחקה טוב או אפילו בסדר, בטח לא היום, כי היריבה הייתה הונדורס. משחקים כאלה הייתה מקבל אם היריבה הייתה חזקה הרבה יותר. הנבחרת הייתה רכה מידי מול השער ופרט לגולים אולי יצרה שלושה-ארבעה מצבים נוספים, וזה לא מספיק. אני עדיין לא רואה בנבחרת את משחק הצירופים שאיפיין את הנבחרת בעבר, בין השאר בגלל חולשתו של צ'אבי.

    העניין הוא שנאבאס של הנבחרת עד עתה לא מציג את אותה יכולת שאנחנו רגילים לראות ממנו מידי שבוע במדי סביליה. נאבאס בדרך-כלל מרים הרבה יותר חד ומדוייק והוא לרוב מצליח להשאיר מאחור את המגן שמולו. בשנים האחרונות הוא הפך לשחקן שבא לידי ביטוי גם בפן הסטטיסטי. מדובר בשחקן שאני מאוד מחבב, אבל כרגע הוא מאוד מאכזב. אולי הוא מתרגש ואולי הוא פשוט לא מתאים לסגנון המשחק של הנבחרת - ספרד רגילה לשחק על הקרקע, על הנעת כדור מסודרת דרך המרכז, כפי שהיה ביורו. נאבאס אוטומטית הולך הצידה ומרים.

    בתור אחד שעוקב אחרי הנבחרת, מפתיע שעוד לא הבנת שיורנטה לא נלקח בחשבון על-ידי דל-בוסקה. מדובר בחלוץ בינוני ולא יותר. התכונה החזקה שלו היא משחק הראש, אבל השאיפה, אפילו של דל-בוסקה אני מניח, היא שנאבאס יפסיק להגביה בלי להסתכל. גם ויאה וטורס הם בעלי משחק טוב. ההגבהות היום היו גרועות וגם אם קראוץ' וזיגיץ' היו משחקים בחוד - זה לא היה עזור. החילוף של מאטה לא היה כזה טרגדייה - הוא איפשר לויאה לזוז לשחק במרכז. טורס היה גרוע והוחלף בצדק. פדרו ראוי לצ'אנס אבל הוא לא ההבדל בין 2-0 ל-6-0, חד-משמעית. אין לך כח לציין את הטעויות של דל-בוסקה? אל תעשה את זה.

    ביקורת על היכולת של ספרד לגיטימית לחלוטין. זה שיש כאן אנשים שהולכים כמה צעדים רחוק מידי - זה כבר סיפור אחר. חבל שהם לא מבינים שלא הכל בחיים זה שחור או לבן. מדובר באותם אנשים שלוקחים ללב משחקי ידידות.

    אנחנו נזכור את המשפט הזה, אל חשש. תכין כבר את כתב ההגנה שלך. אני מאוד מאמין בנבחרת גם במידה ונקבל את ברזיל. אני בטוח שדונגה לא ישן בלילה על האפשרות שהוא יכול לקבל את אלופת אירופה כבר בשמינית הגמר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  4. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נאבס שיחק היום בשלישיה התקפית. נאבס הוא קשר ימני נטו,הוא לא מסוגל לשחק בשלישיה קדמית ולעשות חילופי מקומות עם החלוצים. ביזיון של דביל בוסקה. בוסקטס ואלונסו שוב פתחו ביחד בהרכב ושוב ראו שזה פשוט לא מתאים. למה לעזאזל מול נבחרת כמו הונדורס ססק או סילבה לא קיבלו מקום בהרכב על חשבון קשר הגנתי? הרי זה היה ברור כשמש שספרד לא תוקפת מספיק טוב. כול המשחק של דל בוסקה היה שבלוני וצפוי,לא היה סדר מינמלי על המגרש של ספרד ו90 אחוז מהמהלכים בהתקפה נבעו בגלל טעויות של שחקניה החובבנים של הונדורס.
    החילופים של דביל בוסקה היו הזויים לגמרי. הוציא את טורס במקום לתת לו לנסות לכבוש שער שיכניס לו טיפה ביטחון להמשך,ועוד הכניס במקומו את מאטה. וייה כבש שני שערים אבל כול המשחק הוא היה תקוע בצד שמאל במקום להצטרף להתקפה לעזור לטורס. כול המערך הזה היה לא סימטרי בעליל וספרד בישה לדעתי את הסמל היום. דל בוסקה הוא המאמן הכי גרוע שראיתי אי פעם,אצלי הוא עקף את דומנק.
     
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    ספרד עדין הנבחרת עם הסגל החזק ביותר (או אחד החזקים ביותר), ואפילו אם מתעלמים מהמשחק נגד שוויץ כנפילה חד פעמית גם היום הם לא הבריקו. ויאה הביא צמד, אבל טורס חלוד מאוד, נאבאס עם אותה הגבהה משעממת כל המשחק, מאטה כלום. בקישור צ'אבי רק סביר כשהוא משחק כל כך מקדימה, אלונסו ובוסקטס כמעט ולא תומכים התקפית. סך הכל ספרד עוד יכולה להתחבר ולהתפוצץ, אבל זה ממש לא נראה ככה בינתיים.
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אתה הזוי דור, אתה רואה שהנבחרת לא מרשימה שתי משחקים רצופים, והיום בכלל שיחקה יותר גרוע מנגד שוויץ, ואתה כבר מדבר על המשחק נגד ברזיל שיש משחק סופר סופר קשה נגד צ'ילה? אתה כל כך נאיבי.

    עם הנבחרת תשחק בשיטה נורמאלית ותשחק עם השחקנים הנכונים היא תגיע רחוק, עם זה ימשך כמו היום ונג שוויץ תגיד להתראות כבר בשלב הבתים.
     
  7. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די כבר עם השטויות שלכם,ספרד שיחקה היום ב10% יכולת ונגד צ'ילה היא תשחק במלוא עוצמתה,וכמובן שזה יראה אחרת.
    הזלזול של ספרד לא במקום,על במה כזאת לא צריך להציג משחק כזה מזלזל.
    איך לוקחים משחקים כאלה כדוגמא אני לא מבין.
     
  8. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    משני המשחקים שראיתי היום צ'ילה פשוט חייבת להיות בשלב הבא..חבל שלדעתי זה יהיה על חשבון ספרד(במידה ויקרה) בגלל ההפסד המעצבן לאנטי הכדורגל משוויצריה...

    כל כך מקווה ששוויץ לא תעלה שלב, לא ניסתה לתקוף בשניה אחת מתוך שני המשחקים
     
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    ספרד משחקת בצורה אלגנטית ויפה עם המסירות המדויקות על הדשא, זה גורם לאשליות, אבל אכן, זה נראה כמו משחק אימון והתוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה. הונדורס נבחרת מאוד התקפית והגנה זה לא ממש באוצר המילים שלה. היה חופש עצום באמצע המגרש והאדומים יכלו להכניס עוד איזה שלושה או ארבעה שערים.

    אגב פרננדו טורס עושה רושם מאוד חלוד.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כ"כ חבל שדווקא השוויצרים יעלו שלב ועוד מהמקום הראשון כנראה והכל בזכות הפראייריות של ספרד וצ'ילה
    שתיהן היו צריכות לנצח את הונדורס בתואה גבוהה יותר. ספרד הייתה צריכה לתת לפחות הרבה וצ'ילה לפחות 3, הן לא עשו את זה ותסמכו על היצפלד שייתן להונדורס לפחות 3-0 כמו גדול ויעלה מהמקום הראשון.
    אגב,שוויץ שמרה על רשת נקייה 559 דקות רצופות במשחקי מונדיאל, שווה לבדוק אם זה שווה שיא כלשהו. השער האחרון ששוויץ ספגה במונדיאל היה בדקה ה88 מול ספרד בשמינית הגמר של מונדיאל 1994.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  11. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוויץ אכן שברה שיא, הקודם היה שייך לאיטליה עם 550 דקות ללא ספיגה.

    הרוב הגדול לא מתייחס לשוויץ כמועמדת לעלות, אבל שוכחים שלמרות האפרוריות שלה היא נבחרת אירופית שהעפילה עשר פעמים למונדיאל. ואוטמר היצפלד לא שווה הערכה? מה עשה קאפלו עם אנגליה, דל בוסקה עם ספרד, מה עשה היצפלד עם שוויץ? נכון, ספרד יותר "סקסית" (למרות שעל פי היכולת הנוכחית שלה נראה שאת ה"סקסיות" זוכרים מהליגה) וצ'ילה יותר מרתקת כי היא פחות מוכרת (ואבקש סליחה מראש מעידן וחבריו...http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/peace.Xxx )אבל בכל זאת דרום אמריקאית, ואת שוויץ נוטים לשכוח,גם בגלל שהבית שלה היה כביכול קל להעפלה (עם ישראל ועוד כל מיני נבחרות). אני לא אופתע אם שוויץ תעפיל לשמינית, אפילו מהמקום הראשון, בטח בבית צמוד כל כך, בטח עם משחק אחרון מול הונדורס.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שוויץ תעלה לדעתי יחד עם ספרד, מקום ראשון או שני אני לא יודע. מאוד חבל מבחינתי וזה לא קשור לעובדה שאני באמת לא מכיר את הנבחרת הזאת, פשוט מכיוון שאני מעדיף לראות משחק נוסף של צ'ילה (או ספרד) מאשר את ה"חוויה" השוויצרית. שהיא לגיטימית כמובן, אך לא מה שאני נהנה לראות.

    אם צ'ילה לא היו פראיירים ונאיבים בשני המשחקים הראשונים שלהם, בהם היו יכולים וצריכים לכבוש 3 גולים למשחק פחות או יותר, התמונה הייתה שונה. אבל הנבחרת הצעירה וחסרת המחץ של ביאלסה תשלם את המחיר על כך לצערי, לא רואה אותם לא מפסידים לספרד שתנצל את המרווח בין השלוש שחקנים מאחור, מרווח בו נמצא קארמונה המצויין לבד (שאפילו לא ישחק מול ספרד בגלל צהובים), עם שחקנים כצ'אבי וחבריו לקישור ו"תעניש" את הצ'יליאנים. אני אפילו חושש מתבוסה שם. אני גם לא רואה את הונדורס מצליחה לעצור את שוויץ, אך מקווה להתבדות.
     
  13. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק נורא של ספרד.נכון,היא ניצחה אבל הדרך? בלי דרך.
    צ'אבי פשוט נאבד כקשר התקפי מתחת לחלוצים.הוא פשוט לא קשר התקפי.הוא קשר 50\50.
    אני לא מבין את ההתעקשות לעלות שני קשרים אחוריים מול נבחרת ליצנים של הונדורס.עדיף היה לתת לפאברגס או אינייסטה את הרכב ליד צ'אבי,והיינו רואים ספרד מרתקת יותר.
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    נורא זה מחמאה, יום אחרי המשחק והתקשורת לא מבקרת מספיק את המשחק הנרפה של ספרד אתמול, מצד שני דל-בוסקה מקבל הרבה ביקורת מאוהדי הנבחרת.

    עוד משהו שהפריע לי אתמול, שכל פעם שהונדרס יוצאת להתקפה היא מסוכנת ומביכה את ההגנה הספרדית, ושמתי לב לדבר מוזר, הנבחרת תמיד הולכת להאגפים ובכל פעם פויול ופיקה עולים למעלה כדאי לנגוח, למזלה של ספרד הונדרס היא נבחרת מוגבלת, אבל כל נבחרת סבירה הייתה מנצלת את הברדק הזה, מה שקורה שפויול ופיקה לא מספיקים לחזור מהר וההגנה פרוצה, או שפתאום קאפדוייה למעלה ולא סוגר באגף שלו, בוסקטס גם לא מספיק להחזיק את הקישור האחורי.

    הנבחרת כל כך מבודרקת, שזה כבר מעבר לשיטת משחק. מזה הקרנות הקצרות האלה ולמה ממשיכים עם זה כל פעם?

     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אם אני צריך להמר אני מהמר על סנסציה - ספרד תשאר בחוץ.
    יהיה לה מאוד קשה לנצח את צ'ילה, בטח בידיעה שתיקו מספיק לצ'ילה. שוויץ תנצח את הונדורס ביותר משער אחד ולכן צ'ילה וספרד ישחקו על הכרטיס השני (לא בהכרח המקום השני) ופה לצ'ילה כמו שאמרתי יספיק תיקו, אני חושב שהמצב של ספרד פחות טוב ובהרבה ממה שמציגים (דיבורים על שמינית הגמר).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10