יום 6: אנגליה מפרקת את שוויץ, צרפת מסיימת רק בתיקו

הנושא בפורום 'פורום יורו 2004' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏17/6/04.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אתה מתכוון בנגיעת יד של טרזגה? ברור שהשער הזה היה צריך להיפסל. נגיעת יד שלמרות שהיא לא הייתה מכוונת היה צריך להישרק פה שריקה.

    ואסור להספיד את הצרפתים... לעלות הם עלו, עוד קצת מזל ברבע גמר ו-2 משחקים טובים בחצי ובגמר יספיקו לה... משחק אחד טוב והיא מנצחת כל נבחרת בעולם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/6/04
  2. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קראת היטב את מה שכתבתי? אמרתי שכרגע לצרפת אין את הכלים. על הנייר הכל טוב ויפה, אם כולם ישתפרו פתאום זה יהיה נהדר, אבל אני מסתכל על המגרש כבר שני משחקים. ניחא נגד אנגליה, אבל מה שראיתי היום זו הנבחרת הצרפתית המשעממת ביותר שראיתי ב-12 השנים האחרונות, אפילו שצרפת עפה לישראל ולבולגריה היה בה יותר תחכום. כל מה שנתת הם שמות: טרזגה נעלם ל-90 דקות והוא בכלל לא מעורב, פירס לא מקבל קרדיט מהמאמן האידיוט שלו, זידאן נותן הברקה פה ושם אבל עדיין רוב המהלכים שלו שקופים, ורק ויירה באמת שומר על כושר גבוה וסוחב את צרפת בקישור. על הכושר של הנרי חבל להרחיב את הדיבור, הוא פשוט עלוב. אבל זה לא ממש מפתיע, הירידה בכושר שלו זה משהו שנמשך כבר חודשיים (הוא לא כבש שום שער שדה מאז לידס!), ועכשיו זה שיא השפל.

    אני לא רואה בצרפת של היום את מה שראיתי בשנים שעברו- כן, גם כשהם עפו מהמונדיאל. אני לא רואה הצטרפות של המגנים להתקפה (כמה פעמים עלה היום מיקאל סילבסטרה להתקפה? גאלאס עלה קצת יותר, אבל הוא לא היה רלוונטי כמעט בהתקפות, וכשפירס היה זקוק לעזרה מהאגפים כשהוא נכנס- אף אחד לא היה שם בשבילו), אי אפשר לראות תנועה בלי כדור, אין מהלכים קבוצתיים פרט ל"תמסרו לזידאן", וההגנה... על בארטז אתה מדבר? ליליאן טוראם ממשיך את הכושר הבינוני שלו מיובה, ודסאיי הוא בדיחה עצובה.

    לאיזו נבחרת יש? לא יודע, אבל אם צרפת תזכה בדרך הזו, זה יהיה עצוב מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/04
  3. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדרך של צרפת לאליפות סלולה. ב- 98, שרשרת של קאמבקים מוזרים והתעלויות מקריות הובילה אותם לגמר, בו הם נתנו את המשחק הטוב היחיד שלהם בכל הטורניר. ב- 2000, צרפת שיחקה טוב יותר אך עדיין נזקקה להחמצות של ראול, פנדלים בהארכה ושוויון בשנייה האחרונה כדי לזכות. לאחר התקלה ב- 2002, צרפת כובשת 4 שערים מקריים העונה, המשלבים בהם טעויות של שוערים, מגנים ושופטים. כשזה קורה ב- 3 מתוך 4 האליפויות האחרונות, קשה לקרוא לזה צירוף מקרים.

    ובנימה יותר רצינית.....

    מחצית שנייה מצויינת ומרתקת הייתה היום. עד לשוויון של טרזגה, קרואטיה טסה על המגרש, השטיפה של אוטו באריץ' באמת אבדה. רוסו היה טוב מאוד, ורפאיץ' תיעל את הנסיון שלו ליעילות על המגרש. פרשו, למרות השער והבחירה התמוהה לאיש המשחק, דווקא היה לא חד ואיבד יותר מדי כדורים. אם באריץ' יצליח להשליט את אותן האנרגיות בנבחרת שלו גם במשחק הבא, בהחלט יהיה לקרואטיה מה להראות.
    צרפת שוב מאכזבת. כל מילה של עדי על המשחק של אלופת אירופה היום חזק בסלע. כל כך חלש, כל כך חסר דמיון, כל כך צפוי. איפה התנועה של הנרי? איפה המיקום של טרזגה? איפה האלגנטיות של זידאן? איפה צרפת? משהו לא טוב עובד על הכחולים, הם נראים אבודים, מבולבלים, עייפים. במחצית הראשונה, לא הייתה להם שום תוכנית משחק כלל. כמו ספרד אתמול, הצרפתים שיחקו בהנחה שהשער יבוא מעצמו. וכך היה, אבל הקרואטים היו לא רחוקים מלהפסיד, אם רק מורנאר היה שומר על קור רוח. מה דסאי עושה במרכז ההגנה? מקומו הוא במוזיאון פרה-היסטורי, לא בקבוצה שמתיימרת להיות הטובה בעולם? מה דאקורט האפור וחסר התועלת עושה על המגרש? כרגע, זה נראה רע.

    בכלל, בשלב זה נראה שגם ביורו נזכה לראות בעיקר הפתעות. כל הקבוצות הגדולות מאכזבות, ומציגות כדורגל שנע ברמתו בין הבינוני לחלש. הקבוצות שנראות טובות באמת הן האנדרוגים, ואל תתפלאו אם נראה נבחרות כמו שבדיה, דנמרק, אפילו יוון בחצי הגמר. השחקנים שלהן, לשם שינוי מאלה של המועמדות, לא שחוקים, מאורגנים יותר ואפקטיביים יותר. אבל כל זאת, כאמור, אך ורק כפי שזה נראה בשלב זה.
     
  4. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    בקשר לפרשו, אני לא מבין למה באריץ' תקע אותו בצד ימין.
    פרשו הוא חלוץ גדול מאוד (פיזית), הוא היחיד שיכול להתמודד עם ההגנה הצרפתית בגלל הגובה שלו, לכן היה צריך למקום אותו בתוך הרחבה, ולנסות אולי לסחוט קרנות דרך האגפים של רוסו ורפאיץ', ואז יהיה לפרשו יתרון גובה ואולי הוא יוכל לנגוח פנימה. הגול של פרשו אתמול נבע מטעות חמורה של דסאיי, ואם לא טעויות של ההגנה הצרפתית (ואין הרבה כאלו), אז האפשרות הכמעט היחידה היא להבקיע ממצבים נייחים (אפילו אנגליה הצליחה להבקיע רק ממצב נייח).
    בקיצור, לחלוץ גדול פיזית ואפילו מסורבל אין מה לחפש באגף ימין, או בכל אגף.
     
  5. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    בקשר למשחק אנגליה - שוויץ.
    השחקן שהכי התרשמתי ממנו באנגליה זה לא ווין רוני ולא ג'רארד, זה דאריוש ווסל, שחקן ענק, תוך שנה-שנתיים יהיה מהטובים בעולם.
    אגב, אתמול היה משחק בין השוער הכי גרוע באליפות (יורג שטיל) לבין השוער הכי מטומטם באליפות (דיוויד ג'יימס).
     
  6. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    וואסל שחקן נפלא, גם העונות שלו בוילה פארק מוכיחות שכך. רק צריך לקבל הזדמנות ראוייה
    במקום אואן, והוא ייראה לכל אירופה ולא רק לאנגליה, מה הבחור שווה.
     
  7. מטורף!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏18/6/04
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אחד שמאוד מאוד מאמין במושג מזל של אלופים. וככה זה ניראה הולך להיות עם הצרפתים משחק ראשון היא חזרה מכלום במשחק הזה לא היה מגיע לה יותר מידי אבל שער אחרי טעות גדולה של ההגנה ושל השופט מעניקים לה כמעט בודאות את הכרטיס לשלב הבא. קבוצה שיש לה כל כך הרבה מזל וגם יכולת טובה היא ככל הניראה תגיע רחוק, רחוק מאוד אפילו.

    בכל מיקרה מבחינת הקוראטים הם הולכים למשחק האחרון שלהם נגד האיטלקים אני בטוח שרוסו יהיה חייב לפתוח אחרי החגיגה שהוא נתן פה.. וזה הולך להיות משחק על כל הקופה.. משהו מהסרטים בכלל.
     
  8. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, שבחים לרוסו על משחק מצוין http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx . דבר שני, נבחרת קרואטיה שיחקה אתמול הרבה יותר טוב מצרפת ששני הגולים שלה נבעו מהנאיביות וחוסר הניסיון הקרואטי וגם מטעות איומה של נילסן. המהלך של השער של פרשו היה יפה מבחינת המבשל (בהתחלה אמרו שזה שוקוטה, אחר כך אמרו שזה רפאיץ') שראה שפרשו בניבדל, נתן לו לצאת ממנו ואז חילק לו אסיסט גדול, פרשו הראה לכולם מה שווה דסאיי היום בעמדת הבלם והפגיז את בארתז שאני לא מתכוון להאשים אותו בשער, אבל ראיתי שוערים ולא מעט, שלא הודפים אלא תופסים כדורים כאלה.
    לצרפת יש הרבה הרבה יותר מזל מיכולת באליפות הזו וזה לא טוב מבחינתם ולא טוב מבחינתנו, אוהדי הכדורגל הנייטרליים.
     
  9. מטורף!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏18/6/04
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא אני אוהב מלבד יכולת טובה של קבוצות גם דרמות גם קצת מזל. אחרת זה היה הרבה פחות מעניין עם בכל פעם הקבוצה המנצחת היתה לוקחת ולא היו סיפורים והפתעות שמרגשים אותנו.
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טריבו ווסט,פרשו נתן אתמול משחק מצויין ועשה הרבה צרות מהאגף,באמת עדיף שהוא ישחק בתור חלוץ שמגביהים אליו את הכדור אבל הוא היה טוב מאוד אתמול,לעומת שוקוטה שהיה חלש ואני לא מבין למה ממשיכים לתת לו לפתוח..

    כולם מאשימים את השופט בשער אבל צריך לזכור שטודור עשה טעות ענקית וגם בוטינה לא יצא נקי מזה.

    וואסל באמת חלוץ ענק,בדקה אחת הוא עשה פי 2 ממה שאואן עשה בשני משחקים ואריקסון חייב לפתוח איתו במשחק הבא.
     
  11. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר אחד צריך להבין האנגלים והשויצרים לא בנויים לחום כזה וגם בקהאם אמר את זה לאחר המשחק,בכל מקרה ההגנה שוב עמדה טוב,גרארד התחיל להניע את הנבחרת בקהאם התחיל שני גולים,רוני(גימי גרימבל) מצוין ורק אואן לא משהו למרות הבישול,לדעתי אואן יחזור לעצמו נגד הקרואטים וואסל הוא כח אדיר כשהוא קם מהספסל,אם נשיג את התוצאה נסיים מקום שני ונקבל את יוון שתסיים כנראה ראשונה בבית המקביל :aaa12:
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אני מסכים אם עדי אך חושב שהיכולת כרגע של צרפת לא תשפיע על ההמשך.
    מצד אחד, צרפת כרגע נראת כמו הצל של עצמה.
    גם מול אנגליה וגם מול קרואטיה היא הייתה חלשה ולא הציגה את הכדורגל שאופיני לה.
    שמות זה דבר מאוד נחמד על הנייר, אבל כשצרפת לא מנצחת את קרואטיה, בטח לא מהאריות של הטורניר, ולבטח קבוצה שלא תהיה בשלב הבא, זה מסמל משהו.
    מצד שני, אני לא חושב שזה ישפיע בשלבים המאוחרים.
    צרפת הולכים, לצערי הרב, לנצח את שוויץ, וגם תיקו יספיק להם לעלות(אני לא רואה את צרפת מפסידה).
    גם אם במשחק הבא צרפת תאכזב ובמקרה הכי גרוע, תעשה תיקו, היא תהיה בשלב הבא.
    וברבע הגמר, כל הסיפור שונה לחלוטיין.
    ברגע שמתחילים שלבי הנוק אואט, באמת שלא משנה מה היכולת שהצגת בבתים.
    חוץ מהעובדה שלדעתי רוב הנבחרות יעלו את רמתם (בעקבות העובדה שאין להם אפשרות שנייה, שהפסד ישלח אותם הביתה), אני גם חושב שכאשר נבחרות מהדרג הראשון נפגשות, הם באופן אוטמוטי מעלים את הרמה ונותנים יותר.
    אין מה לעשות, משחק בבתים מול קרואטיה לעומת משחק רבע גמר מול פורטוגל או ספרד, יש הבדל עצום במוטיבציה ובאיך באים למשחק.
    כאן בא לידי ביטוי היכולת של קבוצה גדולה, היכולת להעלות את היכולת ברגעי האמת.
    וצרפת הוכיחה כבר, לצערי הרב, שברגעי השיא היא מעלה את היכולות שלה.
    אל תיקחו מה שראיתם עד עכשיו כביטחון או סממן למה שיקרה בעתיד.


    נ.ב
    וחוץ מזה, צרפת היו צריכים אתמול נקודה כדי להבטיח עלייה מהמקום הראשון(כי את שוויץ הם ינצחו) והם עשו זאת.
     
  13. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוב הסיכויים שצרפת תפגוש את ספרד או פורטוגל ברבע הגמר ואנגליה את יוון אם יוון תנצח את רוסיה שכבר עפה מהטורניר ואנגליה לא תמעד :aaa12:
     
  14. shmulikwe Member

    הצטרף ב:
    ‏22/12/03
    הודעות:
    1,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוקוטה אתמול היה גרוע אבל לדעתי צריך להזאיר אותו במגרש.. למה? בגלל שהמחליף שלו (אוליץ' אולי.. לא זוכר בדיוק..) פשוט הרבה יותר יעיל כשהוא עולה מהספסל.. אם מכניסים אותו בדקה השישים בערך, כל ההגנה עייפה ולכן הוא יכול לנצל את המהירות שלו ובהתחלה כולם גם ככה טריים ככה שהוא לא כ"כ אפקטיבי.
    פרשו לטעמי, לא היה טוב (חוץ מהגול כמובן) הוא הרבה לאבד כדורים, לא היה מספיק נייד ולא חתך בצורה חכמה למרכז כדי לקבל כדורים, ואני לא מדבר על מתפרצות אלא בהתקפה עומדת.
    צרפת עם משחק עצוב, אין עוד דרך לסכם את זה.. שיכניסו את דסאיי כבר להיכל התהיל ושינעלו אותו שם, בלם שמאבד כדור כזה, לא מגיע לו להיות בנבחרת ישראל!
    זידאן ניסה, אבל ללא עזרה של וילטורד ויכולת חלשה של החלוצים (שציפיתי מהם למהלכים יפים והם ממש אכזבו אותי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx ) הוא לא יכול לבד, וויירה כמה שהוא היה טוב הוא עלה למעלה רק כשראה שטח פנוי ולא כדי לקבל כדורים.
    קרואטיה שיחקה בהתחלה חכם, שחקה לאט ושיגעה את הצרפתים שהיו מתים לגמור כבר את הבית המוקדם.. ובתחילת המחצית השנייה היא פתאום נכנסה להילוך חמישי ופשוט (כן כן) קרעה את הצרפתים!
    הקהל היה באטרף ורק הגול הלא חוקי (לא מאשים את השופט, אבל את הקוון כן.) של טרזגה השתיק אותם.
    רוסו היה טוב, אבל לא כמו שעשו ממנו, בהתחלה הוא איבד כדורים בצורה מזוויעה ועשה הרבה יותר מידי פאולים באיזורים מסוכנים (יש מצב שהוא עשה את העבירה שגרמה לגול הראשון?), אבל לאט לאט הוא השתפר, דייק יותר במסירות קדימה ואפילו הצליח לסחוט פנדל (בדגש על לסחוט).
    במחזור הסיום אני רואה את קרואטיה מצליחה לשחק נגד אנגליה באותה רמה שהם שחקו נגד הצרפתים אבל בניגוד לצרפתים לאנגלים אין מזל.. אה, ויש להם דייוויד ג'יימס בשער..
     
  15. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    טרזגה והנרי פשוט חושך, נכון לעכשיו נבחרת צרפת זה זידאן וגאלאס.
    העקב המדהים של זידאן לראש של גאלאס היה חייב להיגמר בשער אני עדיין לא מבין איך הוא החטיא את זה.