יורוליג 2011/12 - פאו גוברת על מכבי אחרי דרמה

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏20/10/11.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    עידן, מצדי תמחוק את התגובות של ילדים שמעדיפים קודם כל לשנוא מאשר לאהוב. התגובות של שני חבר'ה פה פשוט מוריד את הדיון לביוב. כל כך קל לתת להם נוק אאוט מוחץ שזה כבר מצחיק. אני לא ארד לרמה הילדותית של הילדים האלה. שילמדו מאמיר ע', אותו אני מעריך. לא כולם צריכים לאהוב את מכבי, אבל הוא לא מודיע לנו ש'המכביזם מת' או שם תמונה ילדותית של הקהל של פאו. זה עשה ילד שאוהב קבוצה עם אוהדים שמקללים בישראל יהודים אחרים במלים כמו 'נאצים' ומתביישים להיות ישראלים. פשוט עדיף שתמחק את הזבל שלהם!

    לחזור לעניינינו.
    בעיניי מיותר שאנשי מכבי יתעסקו בשניות הסיום. אחרי שהאדרנלין ירד אני בטוח שהם יבינו שביד אליהו השריקה כן היתה נשרקת. אין מה לעשות, איבדנו את הסדרה במשחק הרביעי. אני חוזר ואומר, אני מאמין שלא היה לנו הרבה סיכוי, אם בכלל, לנצח את צסק"א. מכבי לא היתה בנויה השנה להגיע לגמר המפעל למרות שהתקשורת שוכחת ששריקה אחת יכלה דווקא להדיח את ה'קבוצה העדיפה'...

    ידיעה מעניינת:
    http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Arti...405.118721.html
    כרגע נראה שבעונה הבאה נראה שוב שינויים רבים, אבל לי אין בעיה עם רב השחקנים שמתנדנדים יעזבו. מה אני חושב עכשיו על השחקנים לעונה הבאה?
    * הנדריקס - חייב להשאר. לתת לו יותר שכר ולסכם איתו דיל לגבי הפציעה שלו בכתף.

    * אוחיון - חייב להשאר. תנו לו לידו שחקן שיכול להוביל ויהיה בסדר. הוא לא היה יציב העונה, אבל חייבים לזכור שזו עונתו הראשונה ביורוליג. הוא בהחלט גדל בשבועות האחרונים והראה פוטנציאל.

    * דווין סמית' - שחקן יעיל ואני מקווה שיישאר. טוב לי שמדובר בשחקן שלא דורש בכח תשומת לב. מוכן להיות פועל שחור בשביל הצלחת הקבוצה.

    * סופו - אם מצפה להעלאה בשכר אז הוא לא רציני. אני מאמין שיעזוב בתום העונה. מול הקבוצות האמיתיות בליגה הוא נתן פחות מדי. הוא חייב להסתכל במראה ולהבין את זה.

    * קית' לנגפורד - שחקן שיכול במשחק נתון להיות כוכב הערב, אבל אם בקבוצה לא רוצים להמשיך איתו אז זה בסדר. לי אין ממש דיעה לגביו לכאן או לכאן.

    * ליאור אליהו - ברור שיישאר. עדיין לא השחקן הכי אהוב שלי, אבל ברגע שהקליעות המוזרות שלו נכנסות אז אחלה. לא מבין למה הוא לא מתחיל ברצינות לעבוד על ג'אמפ שוט? זה היה עושה אותו שחקן הרבה יותר מסוכן.

    * דיוויד בלו - היו משחקים שהייתי מוכן להגיע אישית לארץ ולתת לבחור כאפה...לפעמים חשב שהוא קובי בראיינט עם זריקות משוגעות שלא נכנסו. היו גם משחקים שהוא תרם המון לקבוצה עם שלשות מכריעות. אם יפרוש אז בסדר, אם לא אז גם בסדר.

    * דמונד מאלט - לא היה צריך מלכתחילה להגיע לקבוצה. החתמת 'אפי בירנבוים'...

    * תיאו פאפאלוקאס - אם בלאט לא מאמין בו אז שישחררו אותו. לי אישית היתה הרגשה שהוא עדיין יכול לתרום. הוא אולי לא דיאמנטידיס, אבל אני מתקשה לקבל את העובדה שהוא שיחק כל כך מעט.

    * טל בורשטיין - מה אני אגיד עליו? בלאט אוהב אותו, אבל בשבילי טל שחקן די גמור. אם הוא היה שוקל פרישה במקום בלו הייתי יותר שמח...

    * גיא פניני - קצת נעלם לנו. ברור לי שנראה אותו בעונה הבאה בקבוצה. אולי יצליח אז לחזור לכושרו הטוב. פניני נתן בשנים האחרונות משחקים מאד טובים ואני מאמין בו הרבה יותר מאשר בורשטיין.

    * שון ג'יימס - היות שאני לא מסתכל למשחקי הליגה הישראלית עדיין לא הבנתי למה מכבי הביאה אותו? ביורוליג בלאט לא בנה עליו ואתם יכולים להגיד לי אם זה חבל או לא.


    בקיצור, אנחנו לדעתי נראה בעונה הבאה לפחות 5 שחקנים חדשים. זה אומר שמכבי תבנה מחדש קבוצה. לדעתי כשמנתחים את הקבוצה הנוכחית אנחנו רואים שבלאט עשה מעל ומעבר. קבוצה כמו ריאל מדריד התבזתה עם שחקנים הרבה יותר טובים. גם בפילזן לא ציפו לבטח כבר להיות בחוץ לפני הפיינל פור שייערך באולם שלהם. אני לא חושב שהעונה הזאת כשלון בטח לא בגלל ששריקה אחת כנראה מנעה מאיתנו העפלה על חשבון אלופת אירופה היוצאת...אם המשחק היה מתקיים ביד היינו היום מדברים לגמרי בצורה אחרת...אני גאה בקבוצה ומאמין שתמצא הדרך לחזור במהרה לפיינל פור נוסף.
     
  3. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את ג'יימס הביאו כדי שיגבה את הנדריקס וסופו בליגה ובאדריאטית וייתן מענה להרכב של שני סנטרים ביורוליג, זה דווקא הלך לא רע למרות הפציעה שלו.
    ישחררו אותו בוודאות, מכבי לא מועדון שמשקם שחקנים (דורון פרקינס) אין כסף בשביל שחקנים טובים בטח שלא מחזיקים שחקן שנתן החודש את שירת הברבור מבחינתו.
    מכאן הוא רק ייעלם.

    את סופו דווקא הייתי משאיר, למרות הכל הוא כלי שאין להרבה קבוצות והוא לא ממש מבוקש כרגע באירופה, לחדש לו את החוזה עם העלאה קטנה בשכר.
    הנדריקס שחקן מצוין אבל אם מציעים לו בספרד או ברוסיה יותר ממיליון וחצי יורו לעונה, למכבי אין את הכסף הזה כדי לתת לו, לשחרר אותו והוא כבר יחזור עונה אחרי על 4, הוא לא סנטר אמיתי וכל קבוצה שתביא אותו תבין את זה מהר מאוד.

    חבל לי גם על פאפא, אני בטוח שהוא יכל לתרום ברבע האחרון המון עם היה משחק עם יוגב לצידו, אם יש טעות של דיוויד לדעתי העונה זה אי ציוות השניים ברגעים מכריעים.
    מדובר בגאון כדורסל, באחד השחקנים המעוטרים באירופה וחבל שככה הוא נאלץ לסיים את הקריירה.

    סמית להשאיר בכל מחיר, הוא העלה את רמת האגרסיביות והאסרטיביות ברגעי השיא, הוא ישתלב מצוין בכל הרכב בעונה הבאה.


    אני מקווה שבקבוצה הבינו העונה שמכבי חייבת להבנות עם סגל קצר של שחקנים מוכחים ושחקני מציאות זולים לצידם.
    לנסברג ופרקינס יעלו הרבה פחות מיותם וחבל שהקבוצה תבזבז כסף יקר בשבילו.
    את ליאור הייתי משחרר אם בלו נשאר, יש לנו את מילאן שהוא מצוין ובשכר טיפה גבוה מליאור אפשר לקבל שחקן מאוד מגוון שהוכיח השנה המון.


    ההרכב שצריך להיות:
    רכזים- יוגב ורכז מוכח
    2- פרקינס ולנגפורד
    ובנוסף גארד חמישי הייתי מכניס את רוט שהוא זול יחסית או לנסברג במקומו של טל.
    3-סמית ופניני
    4-מילאן ובלו
    5-סופו ושרמנדיני\רפאל מסרגוסה

    ההרכב הזה יחסית די זול, הלוואי ואני טועה וישקיעו כסף מעבר לזה, אבל קשה לי לראות את זה קורה כרגע.
    בכל מקרה אחרי עונה של טעויות רבות בבניית הסגל אני מצפה לעונה טובה בשנה הבאה.

    כל הכבוד על סדרה ענקית, מכבי פשוט קבוצה מדהימה עם לב ונשמה שאין לקבוצות אחרות ביבשת.
    תביאו את האדריאטית ואת הקופליג כדי להשלים עונה נפלאה.
     
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    בן כמה בלו שהוא שוקל פרישה?
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    32. פחות עניין של הגיל, הוא כבר דיבר על זה שהשנים הרבות מחוץ לבית בארצות הברית קשות לו, והוא מעוניין לשוב הבייתה.
     
  6. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקיץ הוא יחגוג 32, זה לא מבוגר מאוד אך גם לא צעיר.
    הוא רוצה לחזור לארה"ב עם משפחתו, זאת הסיבה המרכזית.
    השנה הזאת בטוח לא עשתה טוב לזרים הנשואים שלנו, ההשלכות של האדריאטית מכבידות לא רק על העונה הזאת אלא גם על הבאה.
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,461
    לייקים שהתקבלו:
    6,388
    למה שזה לא יהיה בכלל?
    כמה סדרות יותר גדולות מזו ראית?
     
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    יותר מאחת.
     
  9. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אני לא ראיתי בעצמי, כי לא יצא לי לראות סדרות שלמות בעבר.
    אבל סביר שבNBA יגחכו אם יאמרו להם שזה יותר גדול מכל הסדרות שהם עברו, עם כל הכוכבים לאורך השנים.
    ברוב העולם הסדרה הזאת עברה מתחת לראדר התקשורתי.

    http://sports.espn.go.com/nba/playoffs/201...atestseries-1-5
     
  10. Leoforos Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/11
    הודעות:
    282
    לייקים שהתקבלו:
    39
    איזה סדרה עצומה שהחזירה את הכיף לאוהדים שלנו באמצע הימים הכי קשים אולי בהיסטוריה במועדון הספורט של פנאתינייקוס. פנאתינייקוס כקבוצת כדורסל היתה טובה יותר לאורך כמעט כל הסדרה למעט מחצית ראשונה במשחק 3 והרבע הרביעי אתמול. מכבי נתנו סדרה פשוט לפנתיאון בזכות נחישות מלחמה והרבה לב, התעלויות רגעיות עצומות של שחקנים, אקס פקטורים כמו אוחיון ופניני במשחק 5 וקצת ג'יימס. שוב סדרה עצומה שכל אוהד צהוב לא יכול שלא להיות גאה שהוא אוהד מכבי תל אביב.

    וקצת על פאו... היה לי העונג\הכבוד\החלום להתלוות לפנאתינייקוס בעת שהותה בישראל... מעטים הרגעים שבהם אוהד ספורט יכול לראות את אליליו מקרוב בעת שהם אולי חותמים 12 שנים שיזכרו לעד בתולדות הכדורסל האירופי... דיאמאנטידיס באטיסט צרצאריס שאראס וכמובן אלברטיס והגדול מכולם זליקו אוברדוביץ' אדם מופלא, צנוע וחביב בדיוק ההפך מהתדמית שמצטיירת ממנו על הפרקט. זאת חבורה שהעניקה למועדון הספורט של פנאתינייקוס ולאוהדים שלה רגעים קסומים ומרגשים... והתחושה היא שהכל הולך להסתיים... יש חושך בקצה המנהרה והאי ודאות שולטת...סופו של עידן מתקרב וזה הפך את הסדרה הזאת לכל כך מרגשת.

    הכדורסל היווני שנראה היה כאילו הוא מתפורר ביחד עם כל המדינה בזמן המשבר מרים את הראש עם 2 קבוצות בפיינל פור, ב5 מ8 הקבוצות בפיינל 8 שחקו יוונים בתפקידי מפתח. מלבד פאו היו אלה הילדים של אולימפיאקוס שעלו לפיינל פור כנגד כל הסיכויים אל מול סיינה של זיסיס הנפלא, קציקאריס המאמן האדיר של בילבאו שביחד עם מברואידיס ו-וסיליאדיס שתפר את צסק"א וכמובן סופו ופאפאלוקאס בצהוב...כבוד

    נתראה ב"עיר" הלא היא קונסטינופול או בשמה המודרני איסטנבול. אולי העיר היוונית הכי מפוארת בהיסטוריה.. ועם דאימאנטידיס באטיסט שאראס וזליקו והקהל שיגיע אין מה לחשוש מאף אחד גם לא מקירילנקו ושות'.

    ושיהיה חג שמח
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    http://sports.walla.co.il/?w=/196/2523125


    אתה מבצע השוואה סטטיסטית סופית, מסכמת, של חמשת המשחקים בסדרה, ומוצא שפנאתינייקוס הובילה על מכבי בכל פרמטר: בנקודות (82.2 לעומת 77.2), באחוזים מ-2 (56.7% לעומת 52.6%), באחוזים מ-3 (41.2% לעומת 34.1%), באחוזים מהקו (69.3% לעומת 65.2%), בריבאונד (32.6 לעומת 31.4), באסיסטים (16.4 לעומת 12.4), בחטיפות (7 לעומת 6), בסחיטת כעבירות (27.2 לעומת 21.8), ובעיקר בנקודות המדד (95.2 לעומת 71.4). מבחינה מקצועית, זו אולי הייתה הסדרה הצמודה השקרית בהיסטוריה.


    "היו כאן דברים שלא קשורים לכדורסל", אמר פדרמן הבן, "מסוג הדברים שאתה לא יודע להסביר אותם. פתאום מגיע פניני עם שתי שלשות משום מקום ועוד מוציא עבירה בזריקה לשלוש, או סל ועבירה על בלו... שמע, היו כאן דברים באמת מופרעים, ככה שאני לא יודע להסביר מה קרה. זה היופי בכדורסל: לפעמים אתה לא יכול להסביר אותו במושגים מקצועיים".


    גם במכבי יודעים שהמזל נהיה חלק בלתי נפרד מהמשחק שלהם
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/12
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כן, כי ידוע שכל כתבה שמוציא אוהד גרינוולד פרי עטו היא נכונה ומדוייקת.... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx הוא גם קצת שכח לציין שפאו, שידוע מאוד במשחק הרך שלה והלא אגרסיבי בכלל, קיבלה 30 עבירות פחות לחובתה מאשר מכבי לאורך כל הסדרה, אבל וואטאבר, זה כבר ממש לא משנה. מעולם לא הייתי גאה יותר בקבוצה שלי, כשעל הנייר קבוצות חזקות ממנה ראו את ההצלבה בטלביזיה. יחד עם פאו וצסק"א מכבי מוכיחה שמתחילת המילניום אלו שלוש הגדולות של הכדורסל האירופאי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/12
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    זה לא מזל, זה רוח לחימה. זה מה שמבדיל בין ספורט לבין סתם משחק של סטטיסטיקות.
    מכבי צריכה להשאיר את הנדריקס וסמית', ולהביא תותח אמיתי כדי שיוביל אותה. מכבי השנה הייתה קבוצה של הרבה שחקנים סבירים, אבל לא היה לי אף אחד שהוא מניה בטוחה לנקודות.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    או בשתי מילים - בו מקאלב'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/12
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אתה מוזמן לבדוק את הנתונים האלה
    אני משוכנע שהוא לא המציא שם מספרים
    בחייך, המשחק החמישי מתאר הכי טוב את הסדרה הזו

    פאו שולטת וטובה יותר כל המשחק, ומכבי איכשהו בעזרת המזל (כמו שאמר פדרמן בכתבה שהעליתי) מצליחה בשיניים לחזור והופעת את המשחק לדרמטי מאוד