כדורגל ארגנטינאי - בוקה דאבליסטית!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    קצת על ראסינג בטורניר המעבר

    החתמות טרום הטורניר סיפקו תקווה לטורניר מוצלח, מיליטו, סנטוריון, וידלה וכמה מהאחרים היוו תקווה שהנה יוצאים לדרך חדשה אחרי עונה זוועתית. התקוות האלו נמהלו בלא מעט ביקורת על התנהלות המועדון, כרגיל בראסינג לא יכול להיות טוב בלי שנתווכח על זה, סביב המעורבות הלא סבירה של הסוכן של קוקה בהחתמת שחקנים (כמעט כל ההחתמות קשורות בו). את הסמל למאבק בהחתמות האלו מילא לרוע מזלו החלוץ שהגיע מהלובו - בוו. הגעתו של בוו סימנה סופית את השאלתו של רוג'ר מרטינס לליגת המשנה, רוב הקהל לא אהב את זה.

    הטורניר התחיל עם ניצחונות שהעלו את הציפיות לשמיים אך במהרה הגיע רצף רע ממנו האקדיה התאוששה רק בניצחון הנדיר על בוקה במשחק שפוצל - החלק הראשון בבריכה השחייה של בוקה נגמר ביתרון למקומיים במפגש כדורגל שהיה הכל חוץ ממשחק כדורגל. החלק השני, שתי מחציות של 17 דקות, סימל את ההתעוררות המחודשת של ראסינג עם צמד שערים של בוו שממשיך לכבוש עד היום.

    מאז שמטנו מעט נקודות אבל למאבק האליפות זה כבר לא יספיק. בין אם זה תירוץ או לא, בשום משחק בו איבדנו נקודות לא נפלנו מהיריבה ובחלק להוציא את התבוסה בויקטוריה (וגם, 4 בעיטות למסגרת 4 גולים). יש תחושה של פספוס בגלל זה, כי התחושה היא שמלבד ריבר אף קבוצה לא באמת עולה עלינו. הפסדנו ללאנוס במשחק בו היינו טובים יותר וסבלנו משיפוט והפסדנו לאינ' במשחק שקול שקיבל תפנית אכזרית מבחינת האקדמיה אחרי טעות קשה של השופט (שלא מורידה מהאחריות של סאחה). אלו שתי הקבוצות שמעלינו מלבד האלופה שבדרך שעוד לא פגשנו.

    אבל חייבים להודות באמת, אנחנו לא מספיק טובים וגם הסיפטום של שליטה במשחק והפסד מעידה על בעיות בסגל ואיכות הקבוצה. מבחינה אישית בהתקפה מיליטו תורם המון למשחק ורק חסר את הסיומת (בחיים לא ראיתי אותו מחמיץ כל כך הרבה), האוצ'ה באחד מהטורנירים הטובים בקריירה שלו ובוו עושה עבודה טובה (לטעמי גם במשחקים הראשונים קיבל ביקורת עליהם). אבל ריבוי האדומים והפציעות הוביל לכך שראינו גם את קאסטיז'ון משחק לא מעט ותורם כלום ואת רנטריה שפשוט נראה כאילו חזר מוקדם מדי מהפציעה ואיבד את האמון שהיה לקוקה בו.

    בקישור אקוניה, דיאס (כשהוא משחק קשר) וסנטוריון אמורים לדאוג לחלק היצירתי ועושים זאת בצורה חלקית ולא יציבה. מבחינתי זו אחת הנקודות תורפה הגדולות של ראסינג. אקוניה הגיע מהליגה השנייה ונזרק ישר להרכב, הוא מתאמץ ושומר טוב על הכדור אבל כמעט ולא יוצר מצבי הבקעה. דיאס שחקן חביב וכבר בישל לא מעט שערים אבל בולט בעיקר שחבריו טובים ודועך בדקות שהשאר פחות טובים. ריקי טוב העונה, אבל בד"כ נעלם מאמצע המחצית.

    במרכז השדה אאואד קיבל את המושכות ובסה"כ מציג יכולת טובה, אבל מדובר בשחקן מאוד מאוד כבד שלא מחפש כמעט את השער. לצידו משחק וידלה עליו אין לי לכתוב מילה אחת רעה, שחקן נהדר שמחלץ כדורים בשביל שלושה שחקנים ומאבד מעט מאוד. אריה. הצמד הזה היה יכול להיות נהדר עם מישהו יותר יצירתי לפניהם שידאג לייצור המצבים, אבל לנו יש את ריקי שהוא קיצוני קלאסי, דיאס שמשחק רק על הקו וגם לא הכי יצירתי, ואקוניה שאולי מתאים לתפקיד אבל במערך של הקבוצה נשלח לאגף ומעט מדי פעמים נכנס לאמצע.

    הביקורת היחידה שלי על קוקה היא לגבי הרוטציה במרכז השדה. המחליף הראשון שלו ומי שמקבל את ההרכב במידה ואחד משני הנ"ל פצוע/מורחק הוא אסבדו שפשוט רמה או שתיים מתחת לסרו ממנו מתעלם קוקה כמעט לחלוטין. בהתחלה היו דיבורים על מתיחות בין השחקן למאמן, אבל לאחרונה קוקה משתף מעט את סרו שלא כל כך מזמן התדפק על דלת הנבחרת... מעצבן גם לראות את קוקה משתמש באסבדו כאופציה לאגף כקשר ימני במשחקים מסויימים, הרי אין לו דריבל ואין לו מהירות. הסיבה לכך שלאגף האופציות בסגל מחוץ להרכב הן ויז'אר הוותיק עימו לקוקה יש מתיחות בוודאות מאז ההפסד בגביע והמזוקן לא צפוי לשוב לשחק כרגע. חבל בשביל ראסינג, איפה ויז'אר ואיפה אסבדו אני שואל?! אופציה נוספת היא אורוס חסר הניסיון והיותר התקפי שפחות מרשים אותי.

    בהגנה זכינו בלוטו עם לולו, משחק ראש מושלם וסגירה טובה, קצת בעייתי עם הרגל וכבד אבל מספיק טוב בשביל שקבוצת בונדסליגה תרדוף אחריו כבר חודשים (אם לא ישדרגו משמעותית את ההצעה הוא לא יעזוב בינואר כמו שהם רוצים). פיז'וד חזר להציג יכולת טובה העונה וגם דיאס, שמשחק כמגן ימני שפיז'וד בחוץ, עושה את העבודה. לצידו של לולו הרכש המנוסה סאנצ'ס איכזב בתחילת העונה (מאוד מאוד כבד) והצעיר קאבראל משחק ומהווה לטעמי נקודת תורפה למרות שרוב הקהל מעריך אותו. גרימי בשמאל בינוני אבל לעומת השנים האחרונות זה שיפור.

    בשער סאחה בטורניר לא טוב, למרות התעלות לאחרונה, ולא מעט קולות קוראים למצוא שוער אחר לעונה הקרובה.

    בגדול כמעט כל ההרכב שחקנים חדשים, מלבד סאחה, קאבראל, אאואד והאוצ'ה שלא כולם היו הרכב קבוע טורניר שעבר ושהאוצ'ה לא הרכב קבוע הטורניר. גם חלק נכבד מהספסל רכש או צעירים. המאמן חדש ובקרוב גם נשיאות חדשה (בחירות לא עושות טוב למועדון). ככה שאני מרוצה למרות נקודות מסוימות שיש לי ביקורת עליהן.

    סליחה על החפירה ושיהיה אחלה סופ"ש :)
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בסיקור תחילת הטורניר, עליו השלום, לא ציינתי החתמה אחת שהייתה ראויה לאיזכור מיוחד ולא רק בראייה לאחור אחרי כל הגולים. יש מצב שזה בגלל שהוא הגיע אחרי כתיבת הסיקור או סתם שברח לי מבין שאר ההחתמות, אבל אחרי שכבש שער חמישי בטורניר (בו שיחק מעט יחסית עד כה) הגיע הזמן לציין את שמו - חיימה איובי, חלוץ עם רקורד לא רע בכלל בנבחרת אקוואדור נחת במנדוסה ועד כה כבש 5 שערים במדי הטומבה. כולל אחד לפני זמן קצר.



    כיף לראות שחקנים כאלו מגיעים לארגנטינה במקום למקסיקו אליה הם נוהגים ללכת מסיבות מובנות לחלוטין לטעמי.
     
  3. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    משחק לא טוב מול חבורת נינג'ות של הלובו
    חשוב לנצח גם בימים כאלו
    וידלה אלוהים
     
  4. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    הכדורגל הארגנטינאי חוזר לשידורים בספורט 1 שהיום ב23:15 אינדפנדיינטה תתארח אצל ארסנאל.
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    נינג'ות זה תיאור טוב, היו רגעים שכמעט ורציתי שהם ינצחו. קוקה הצהיר בחילופים שלו שכל עוד יש סיכוי קלוש הוא הולך להתאבד על כל משחק בשבי להיאבק על התואר ואהבתי את זה. סיימנו את המשחק עם 4 חלוצים! זה היה אחד המשחקים הרעים שלנו בטורניר ועדיין הצלחנו לנצח ועוד להחמיץ קצת בסיום. גרימי על כל החסרונות שלו עדיף על וובוריל, שהיה סביר הגנתית ופשוט לא קיים מעבר לקו החצי.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מזג האוויר ממשיך לתת את אותותיו במגרשים כשמשחקים מופסקים ונדחים. בוקה ממשיכה לאכזב בהופעה מאוד אנמית התקפית מול סאן לורנסו והפסד שמשאיר אותה רשמית וסופית (לדעתי) מחוץ למירוץ. סנטראל גם היא בצלילה וע"פ הדיווחים הציגה יכולת רעה מאוד בהפסדה האחרון לראפאלה (פולאקו מלך!), מסתמנת כאחת ממאכזבות הטורניר. מאזו'ר מתפטר בגודוי קרוס לאחר התבוסה הביתית לבלגראנו. משחקה המסקרן של ריבר המוליכה מול אסטודיאנטס, יש להם גם עוד מפגש גומלין בסודאמריקנה, נדחה בשל הגשמים, כך גם משחקה של אחת היריבות בצמרת אינדפנדיינטה. משחקה של לאנוס, שבמקום השני, הופסק במחצית גם כן אחרי 45 דקות מיותרות במגרש מוצף.

    אוהדי ריבר עלולים להיות מאוד עצבניים על הדחייה הזו למרות שהיא הייתה במקום, שכן התאריך החדש למשחק צפוי להיות על תאריך פיפ"א ולכן הקבוצה תחסר מספר שחקנים. גם לאנוס כנראה תיאלץ להסתדר בלי שחקן או שניים (גומס ומרצ'סין).
     
  7. npumpido Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/11
    הודעות:
    177
    לייקים שהתקבלו:
    50
    זו כבר הפעם השלישית שיש "תאריך פיפ"א" - אין דבר כזה בדרום אמריקה - ואנחנו נדפקים מזה

    טאו, בלאנטה, ונג'יוני (זומן אז וייתכן שיזומן במקום רוחו) ועכשיו גם סאנצ'ס. מעניין מה היו עושים במקרה כזה באירופה. האמת שיש בריבר עוד כמה שהוזכרו כמועמדים לנבחרת, אולי יכריחו אותנו לשחק בסודאמריקנה עם הרסרבה?
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  8. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    חיפשתי אייקון של דמעות אבל לא מצאתי...
     
    RiverPlate#35 אוהב/ת את זה.
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עם הזרים אין יותר מדי מה לעשות כי אני לא מצפה מהתאחדות/מאמן זר להחתשב, אבל אותי מקומם שמאמני נבחרת ארגנטינה מזמנים שחקנים שלקבוצות שלהם משחקים חשובים ובסופו של דבר הם בכלל לא משחקים. אוריון של בוקה הוא דוג' מצוינת לכך, סאבלה זימן אותו לכמעט כל משחק אימון מושתן ולא חשוב, כשהוא השוער השלישי של הנבחרת, בזמן שלבוקה היו משחקים. מאמין שאם יבקשו טאטה לא יזמן את מרצ'סין או ואנג'יוני, אבל נראה בהמשך
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ואנג'יוני אכן לא זומן (סאנצ'ס כן לצערכם).

    הסגל של מרטינו לקראת משחקי האימון מול קרואטיה ופורטוגל:

    שוערים: רומרו, גוסמן (טיגרס, מקסיקו), קאבאז'רו.
    הגנה: אוטמנדי, דמיצ'ליס, ורג'יני, פאסיו, רונקאגליה, סאבלטה, אנסאלדי וג'ונתן סילבה (ספורטינג ליסבון).
    קישור: מסצ'ראנו, ביגליה, באנגה, אנסו פרס, רוברטו פריירה, די מריה, לאמלה, פאסטורה, גאיטאן.
    התקפה: טבס, מסי, קון והיגוואין.

    במקור זומנו גם רוחו, פדריקו פרנאנדס וגאראי, שלושתם פצועים כרגע. בזכות הפציעות ורג'יני, שחקן של מרטינו בלפרה בעבר וסנדרלנד בהווה, מזומן שוב פעם לסגל של מרטינו. כמה שפרנאנדס לא ברמה, כך גם ורג'יני ואולי אף יותר. גם בשער מזמן מרטינו שחקן שלו מהלפרה, גוסמן הקריזיונר. כמו ורג'יני, גם הוא לא קשור לרמה הזו לדעתי אבל יכול להיות שאם לאנוס לא הייתה משחקת הוא היה לוקח שוב את מרצ'סין במקום. זימון מעניין נוסף הוא של סילבה הצעיר שינסה לנצל את הפציעה של רוחו לקנות את מקומו בנבחרת לפני אנסאלדי היותר מנוסה.

    אבל כמובן הסיפור הגדול הוא שובו של הקרליטוס!



    לטוב ולרע...
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כן, אתם תשחקו עם חלק מהרסרבה בסודאמריקנה, בדיוק כמו שאנחנו וזה באמת מעצבן. אני חושב שזו הפעם הראשונה שאני חטפתי קריזה על פקרמן שזימן שלושה שחקנים של נאסיונל שלא יהיו בחצי גמר הסודאמריקנה למרות שביקשנו מההתאחדות לשחרר אותם וכן גם טאו ובאלאנטה כאמור זומנו, אבל זה פשוט מוציא את כל העוקץ מהטורנירים היבשתיים של קונמבול, ברגע שהקונפדרציה בניגוד לאירופה, לא מתחשבת בתאריך פיפ"א. התעצבנתי על פקרמן אבל כמובן שלא הוא אשם, אלא הקונמבול.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    התלונות במקום אבל לא צריך להגזים וריבר בשום מצב לא תצטרך להגיע עד לרסרבה. ואנג'יוני לא זומן, באלאנטה שחקן מחליף גם ככה ואף אחד מהבלמים הפותחים לא זומן ולטאו וסאנצ'ס יש מחליפים בסגל הבכיר מבלי לרדת לרסרבה לשלוף מישהו.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שערורייה גדולה במשחק הפותח של המחזור בין ארסנל ולאנוס ממה שאני קורא היום בבוקר. במצב של 2-1 לקבוצה של פאלרמו (יום הולדת שמח?) השופט הוסיף 5 דקות למשחק שעל פי הכתוב לא היה בו עצירות משמעותיות במחצית השנייה. במהלך ה-5 דקות האלו לאנוס השוותה ואז הגיעה הדקה ה-95 ומרלוס בחר להוסיף עוד כמה דקות למשחק. לאנוס ניצלה את הדקות האלו לכבוש שער ניצחון סופר דרמטי וגם מעורר מחלוקת מכיוון שבתחילת המהלך הייתה נגיעת יד של רומרו (כך אומרים).

    השם של השופט צלצל לי מוכר למרות שכיום אני כבר לא זוכר טוב את השמות של כל השופטים היחסית צעירים, אח"כ נזכרתי שזה אותו שופט שקבר אותנו נגד לאנוס מוקדם יותר בטורניר. שוב פעם מרלוס, שוב פעם לאנוס, שוב פעם מעורבות מפוקפקת בתוצאת המשחק...

    עוד לא ראיתי את הקטעים הרלוונטיים מהמשחק הלילה, גם יכול להיות שבמקרה לאנוס הייתה המרוויחה משתי ההופעות הרעות שלו. נגדנו נראה היה שפשוט מדובר בטעויות קריטיות ולא משהו מגמתי כמו הסיפור מאתמול. אבל לעתיד הקריירה של מרלוס, שצפוי היה להפוך לבינ"ל שנה הבאה, זה לא נראה טוב.
     
  14. RiverPlate#35 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    217
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אכן השופט היה בדיחה גדולה אתמול. הוא פשוט הרס את המשחק לדעתי.
    אליאס, אני יודע שאתה לא אוהד סן לורנסו אבל איך אתה מסביר את הנפילה שלהם? ובעיקר היכולת שהם מראים?. כשמסתכלים על זה יש להם סגל לא רע בכלל ואפילו בסדר גמור.
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יש להם סגל מצוין, על הנייר הטוב בליגה כנראה, לא יכול באמת להסביר אבל כישלון מוחלט של באוסה. על הטורניר הקודם (בו הם גם אכזבו) סלחו לו בגלל הליברטאדורס ועכשיו לא רוצים לזעזע את המערכת לפני אליפות העולם לקבוצות, אבל בדצמבר אם לא יקרה משהו חריג באליפות העולם אני מאמין שייפרדו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.