כדורגל חופים 2009 - "אחלה" פתח תקווה אלופה !

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rivaldo, ‏19/6/09.

  1. דני מלני Member

    הצטרף ב:
    ‏11/9/08
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ממש, שאר הקבוצות פשוט נחלשות כי כל ה"כוכבים" חותמים בשתי הליגות הבכירות ולא מאפשרים להם להגיע למשחקים. לכפר קאסם יש רק שחקנים מקומיים, כך שהם לא נפגעים ורצים עם הסגל שלהם מהתחלה עד הסוף. כך גם נתניה..
     
  2. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    והנה לה מסתיימת לה ליגת כדורגל החופים ו"אחלה" פ"ת מנצחת בצדק את נתניה וכמובן ששוב השופטים ניסו לעזור לנתניה ש3 דק' לסיום המציאו איזה שריקה שהחזירו פעמיים לשוער אבל זה לא עזר.

    ראש העין הקבוצה הטובה ביותר בטורניר(אחרי חדרה כשערן לוי משחק איתם) סיימה במקום הרביעי אחרי הפסד לכפר קאסם 7-5 .
    איציק זוהר שיחק במשחק הזה וכבש שני שערים ועזר למשה אסולין לסיים כמלך השערים של הטורניר.

    בחצאי הגמר ניצחה נתניה את ראש העין 6-4 , ופ"ת את כפר קאסם 6-4.

    סירוטקין פשוט ענק !!
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מזכיר מאוד את מה שקרה בעונת 1981/82. מכבי נתניה קרעה כל מה שזז. שישיות ושביעיות עפו כל משחק והנצחונות על מכבי תל אביב וביתר ירושלים נחקקו בליבם של כל אוהדי הכדורגל הישראלי באשר הם. במשחק העונה, 5 מחזורים לסוף, מכבי נתניה ניצחה את הפועל כפר סבא 5-1, אז בסופו של דבר הפסידה לה את האליפות. עונה לאחר מכן מכבי נתניה לא ריחמה ועשתה עונה לא פחות גדולה, שהפעם נגמרה עם הצלחת. אותה קבוצה זכורה עד היום כ'נתניה ועוד 15'.

    תאכלס, אף קבוצה ב-3 שנים האחרונות לא הצליחה להתעלות לרמה של יהלומי נתניה השנה. זה היה הכדורגל הצבעוני ביותר, המהיר ביותר והטכני ביותר. נהנתי כל שבוע לראות את המשחק עם אבטיח קריר ומתוק בתוך החדר עם מזגן.

    גם כשאנחנו לא זוכים בצלחת, אנחנו עדיין אלופים!
     
  4. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    די לדבר שטויות. ראש העין הפסידו פעמיים הפסידו לנתניה בטורניר. אם זה לא אומר שנתניה טובים יותר, אני לא יודע מה כן. השופטים לא עזרו לנתניה, והבעיטה החופשית שהם הביאו בשלבי הסיום הייתה בצדק. בשביל מה יש חוקים אם לא לקיים אותם? נתניה עלתה בצדק לגמר. הקבוצה ניצחה את כל המשחקים בצורה משכנעת וכבשה בכולם.

    נתניה שיחקו את הכדורגל הטוב והיפה בטורניר, וחבל שהם פישלו ברגע המכריע. הייתי מעדיף לראות את כפר קאסם או ראש העין זוכות, כי הם קבוצות שבאות לשחק כדורגל, בניגוד לפ"ת, שבמשחק המכריע עשתה ברוב שלבי המשחק בונקר. בכל מקרה, מזל טוב על הזכיה!

    הספורט הנחמד הזה תופס תאוצה מידי שנה. היה נחמד לראות ארנה מלאה באוהדים, ואני מקווה שבשנה הבאה נראה את נתניה זוכה באליפות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/8/09