כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף טורקיה מנצחת

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Stretford Ender, ‏20/6/08.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    ציטוט שלי אחרי המשחק של טורקיה מול צ'כיה. רושטו חוזר לעצמו.... :aaa8:
     
  2. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא מזל, להבקיע 3 פעמים בסיום זה אופי של ווינרים.

    אבל אתמול כן היה מזל בגלל שהמשחק הוכרע בפנדלים.
    תמיד קבוצה שכובשת בדקות הסיום מנצחת בפנדלים, זה הסיבה העיקרית שהמשחק לא יכול להיות מוכרע בפנדלים.

    רושטו נראה זוועה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/6/08
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לפחות הוא לקח פנדל, משהו שסטיפה לא עשה....
     
  4. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשה להסביר את מה שקורה עם הנבחרת הטורקית. אופי, ווינריות, מזל ושאר.. הם סיסמאות חסרות תוכן במובן מסוים. בשורה תחתונה אני מסכים עם מיסטר ג'ו קול - אין לנבחרת הטורקית יותר מיד להציע ועל כן הייתי מעדיף שקרואטיה הססגונית תעלה. אולם זאת איכזבה אותי קשות. היא נבחרת איכותית בהרבה מזו של פתיח תרים, אלא שאתמול היא פשוט שיחקה בפאתטיות ונאיביות בצורה מחרידה. למעט מודריץ'(היכולת שלו לטפל בכדור הן תחת לחץ זה דבר שלא ראיתי מזה זמן רב), שאר השחקנים שיחקו בצורה אדישה ואל יעילה. חבל עליה, באמת שחבל. מפגש של קרואטיה-גרמניה היה עשוי להיות מעניין יותר ולמךהיב יותר.
     
  5. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    מה הקשר מזלל לעזאזל?!? דקה 90 זה לא חלק מהמשחק, שאני יבין? אם הטורקים היו מבקיעים את אותם גולים בדקה ה-25, לא הייתם אומרים שזה מזל, נכון?
    דוגמה למזל: נבחרת ישראל במוקדמות 2006, ובכלל כל מה שקשור לאברם גרנט. אצל טורקים זה ממש לא מזל, הם פשוט קבוצה של ווינרים.
     
  6. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגידו זה נכון שטורקיה תחסר בחצי הגמר 4 משחקניה עקב ספיגת הצהובים שלהם אתמול? הצהובים משלב הבתים לא אמורים להימחק?
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אכן, עדי, הטורקים יחסרו 3 שחנים שקיבלו אתמול צהוב וכן גם את וולקן השוער (שקיבל אדום במשחק הקודם). בנוסף גם ניהט פצוע ובספק.

    וכמו שאמרת, אני יודע שהפעם הצהובים משלב הבתים היו אמורים להימחק. שמתי שאלה כזו בטופיק של השופטים. עדיין מחכה לקבל תשובה. הדבר לא לגמרי ברור, כי גם לא ראיתי שום פרסום ששינו את ההחלטה שהם נמחקים.
     
  8. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שבאחד השידורים אמרו שהם לא נמחקים הפעם.
     
  9. -RAUL Member

    הצטרף ב:
    ‏2/1/07
    הודעות:
    194
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי השחקנים שמוצהבים ולא ישחקו בחצי גמר נגד גרמניה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/08
  10. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    סליחה על האיחור שבתגובה, אבל רק עכשיו סיימתי לראות את המשחק (הורדתי אותו) ואני חייב לציין את הסאונד מהקהל. זה היה פשוט אדיר מה שהלך במגרש מבחינת נויס. הסאונד ממה שהורדתי הרבה הרבה הרבה הרבה (ואני יכול להמשיך) יותר טוב מהסאונד בערוץ 10. מה שהלך בשער של קרואטיה היה מדהים, מה שהלך בשער של טורקיה באמת שאי אפשר לתאר במילים. אני רק יכול לקנאות במי שהיה במגרש בזמן המשחק הזה. היה שווה לחכות את כל המשחק הבינוני מינוס הזה בשביל הדרמה הענקית הזאת ובשביל הרעש ביציאים.

    עכשיו לגבי הטורקים, הם לדעתי שילוב של נבחרת עם הרבה מאוד אופי אך יש להם הרבה מאוד מזל. המשחק נגד צ'כיה למשל, לדעתי היה מזל. אילולא הטעות של צ'ך, טורקיה לא הייתה ברבע הגמר אפילו. אך מכיוון שהוא עשה את הטעות הזאת, הטורקים ניצלו את זה והגיעו לאן שהגיעו. נגד גרמניה זה כבר יהיה סיפור אחר. לא רק שהקבוצה תחסר את טונצ'אי, אשיק וארדה (שלדעתי היה השחקן הכי טוב של טורקיה בטורניר עד כה) אלא גם את ניהאט שלפי מה שהבנתי גמר את הטורניר ואת אמרה הפצוע. ואם מוסיפים גם את וולקאן לרשימה ואת כמות השחקנים שצריכים להיזהר מצהוב כדי לא להיעדר מהגמר הרי שנקבל משחק חד-צדדי לגמרי.

    במשחק עצמו הקרואטים הגיעו ליותר הזדמנויות כמו המשקוף של אוליץ' (כדור רוחב נהדר של מודריץ') והבעיטה החופשית המצוינת של סרנה, עוד מספר מועט של מצבים מתוך הרחבה ולא יותר. רוב ההזדמנויות הטובות של טורקיה הגיעו מבעיטות מרחוק, שדווקא חלקם לא היו רחוקים להפתיע את השוער הקרואטי. בסך הכל, מלבד הדקות האחרונות היה משחק משעמם, אבל היה שווה לחכות את השיעמום הזה בשביל דרמה כזאת. מודריץ', למרות החמצת הפנדל, נתן משחק נהדר. לדעתי המצטיין אצל הקרואטים. אצל הטורקים היה זה חמיט אלטינטופ במשחק יוצא מהכלל במרכז השדה ולדעתי היה המצטיין שלהם.

    אגב, לראות את סרנה ממרר בבכי לאחר המשחק (ולא סתם דמעות וכל זה, בכי בכי, כמו תינוק)...אני פשוט לא יכול להגדיר את מה שעבר עלי באותו הרגע. כמה חבל בשביל הקרואטים.