כוכב נולד או בלוף גדול?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏9/12/04.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אותי ברונו דווקא מאכזב. אומנם את חולצת ההרכב הוא מקבל על בסיס קבוע בוילה פארק, אבל קבלות או יכולת גבוהה הוא לא ממש מביא.

    ומה שמאכזב אותי בכל העניין היא העובדה שדווקא פתיחת העונה שלו הייתה נהדרת. הוא היה האיש ששלח את וילה אל פתיחת העונה הטובה שלה כאשר עשה עבודה נהדרת במקום חואן פאבלו אנחל הפצוע. לא יודע, אולי הוא לא מסתדר עם אנחל כי שנייהם שחקנים עם תכונות דומות שאוהבים את אותם אזורים, אולי חסרה לו הנוכחות של ואסל שמושך את הבלמים רחוק מהרחבה בניגוד לקולומביאני שמושך אותם פנימה, בכל אופן, למרות שהפוטנציאל עדיין קיים - יש לו עוד הרבה עבודה לפני שמוריניו יקרא לו לשוב לגשר.
     
  2. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני ממש לא מחזיק מפלטשר (בלי קשר לכך שאיני אוהד היונייטד) מאחר והוא קיבל הרבה הזדמנויות ולא ממש הוכיח את עצמו. זה שהוא קפטן נבחרת סקוטלנד זה נחמד לרזומה,אבל כידוע לכולנו בסקוטלנד יש כבר הרבה שנים בעיה של צמיחת כשרונות כדורגל, וגם פלטשר הוא חלק מהבעיה הזאת.

    דווקא יש שחקן חדש ביונייטד שאומרים שהוא הבקהאם החדש (לא זוכר את שמו,סטרפורד בוודאי יציין מה שמו של השחקן), שמשחק בצד ימין, ראיתי אותו במשחק גביע הליגה והוא עשה רשם טוב.

    קיירן ריצ'רדסון,שחקן טכני מעניין, צריך קצת לחזק את החוסן הגופני שלו והוא יכול למלא את המשבצת של גיגס בעתיד.

    לגבי ארסנל:
    הרי שפבריגאס, שהוא כמובן תגלית העונה, הוא גם הצעיר המבטיח ביותר שיש כיום בליגה האנגלית.
    ריאן סמית' בן 17 משחק כקיצוני שמאלי, שחקן מצוין שלדעתי הוא אחד משחקני העתיד של ארסנל.
    פלאמיני בינתיים מאכזב אותי, אבל נראה אותו עד סוף העונה ואז נחווה עליו דיעה.

    לגבי צ'לסי:
    על שלל חלוציה, אל תשכחו גם את ליאון נייט (נדמה לי שהוא מושאל לברייטון), חלוץ מצוין.

    ולגבי דאונינג, שחקן מצוין.
     
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    הקיצוני המוכשר של היונייטד הוא כריס איגלס, ונקווה שהוא לא יתפתח לשחקן טוב http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx .

    ורודס - כשליאון נייט ישב בצ'לסי על הספסל סקוטלנד תזכה במונדיאל...
     
  4. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרתם ליאון, עלה לי ליאון אוסמן.
    מה קורה איתו? נראה שהוא קצת מפספס את העלייה המטאורית של אברטון. מה קרה לשחקן הכשרוני שראינו בעונה שעברה?
     
  5. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתה גנוב? אוסמן בכל משחק של אברטון משחק מעולה. איפה אתה משרת בבור?
     
  6. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    רק עכשיו ראיתי את התגובה של גיא על אוסמן... אחי הוא המוח מאחורי ההצלחה שלהם, לא פחות, מדובר בקיצוני ימני ברמה גבוהה ביותר שכבר עכשיו נחשב לכוכב בגודיסון פארק בעקבות ההצלחה של הקבוצה, ואם הוא ימשיך בקצב הזה גם הזימון לנבחרת לא ירחק. רק חבל שהוא כבר לא ממש ילד (בן 22 או 23 אם אני לא טועה), כי אחרת הוא באמת היה אחד מהפרוספקטס המעולים של אנגליה לעתיד.
     
  7. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע... במשחקים של אברטון שראיתי העונה ראיתי הרבה לפניו את קייהיל, גראבסן וקארסלי. לא אמרתי שהוא מתייבש, פשוט אמרתי שהוא לא מתבלט כמו שציפיתי.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,231
    לייקים שהתקבלו:
    16,083
    גראבסן הוא הגורם המרכזי להצלחה של אברטון (חוץ ממויס), תמיד הערכתי אותו כאחד הקשרים האחוריים הטובים בליגה ועכשיו הוא שוב מוכיח את זה, פשוט מצויין ועוזר לשחקנים כמו אוסמן קייהיל ובנט להראות טוב יותר מסביבו
     
  9. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הזכרנו התפתחות של שחקנים צעירים מרמות נוער ועד לפריצה לרמה העולמית בבוגרים בדיון על לאמפרד, אז כדי לעשות קצת סדר בנושאים, הוחלט להקפיץ את הנושא מהקבר ולרענן אותו קצת עם כמה שמות חמים מהאקדמיות השונות.

    למי שמעוניין, הקבוצה החמה ביותר היום ברמות הנוער היא סאות'המפטון. הסיינטס מובילים בהפרשים עצומים את הליגה הדרומית (שכוללת את כל קבוצות הפאר של לונדון) לאקדמיות כבר שנה שנייה ברציפות, הדור של השנה שעברה הספיק לעלות לרמות הבוגרים ואיתו העלה בצורה משמעותית גם את הישגי קבוצת המילואים של המועדון, שכשבדקתי לאחרונה, מובילה את טבלת הליגה האיזורית שלה.

    שחקנים שסביר שעוד נשמע עליהם אצל הסיינטס:

    - דקסטר בלאקסטוק: חלוץ, במקור מאוקספורד, שעושה רושם של שחקן המתפתח במהירות. היה חלק מאלופת הנוער של 2003 ועלה בעונה שעברה לקבוצה הבוגרת. העונה הדהים את אוהדיה של סאות'המפטון כשניצח כמעט לבד את קולצ'סטר יונייטד בקארלינג קאפ (3-2) בתחילת העונה עם שלושער לזכות הסיינטס באחת ההופעות הראשונות שלו בזירת הבוגרים. הארי רדנאפ הבין מיידית איזה יהלום יש לו ביד והחליט לשלוח אותו לצבור ניסיון בהשאלה אצל פלימות' ארגייל (עד כה- 4 שערים ב-8 הופעות).

    - ליאון בסט: הכוכב הבלתי מעורער של דור הנוער העכשווי של הסיינטס, שנראה בדרך הבטוחה לדאבל. ערך את הופעת הבורה שלו בקבוצה הבוגרת כשהוא עוד תחת חוזה נוער, בגיל 17, נגד אברטון העונה. כנראה שדבר לא ימנע מבסט, שיכול לשחק גם לאורך שתי הכנפיים וגם כחלוץ יצירתי, את תואר שחקן העונה של ליגת הנוער. צפוי לקבל במה גדולה יותר במידה שסאות'המפטון תרד העונה ליגה.

    - ת'או וולקוט: אני יודע שמדובר בשחקן מאוד היי-רייטד עקב החשש הגדול שהיה לקבוצת הנוער של ווסט האם ממנו לפני משחקם ברבע גמר הגביע נגד הסיינטס. נדמה לי שמדובר בשחקן הגנה, בכל אופן הוא נחשב כוכב בדיוק באותה מידה כמו בסט.

    עוד שחקנים ששווים ציון:

    ריצ'ארד צ'אפלוו (ווטס ברומיץ'): אחד הקשרים ההגנתיים המוערכים ברמות הנוער. פרי הגידול של מחלקת הנוער של ברנלי. התחיל לשחק בקביעות בהרכב הפותח כבר בגיל 17, ולאחר 3 שנים בטרף מור נקנה העונה על ידי ווסט ברום, בניסיונה להשאר בליגה. היה מועמד גם לניוקאסל ולטוטנהאם, אך העדיף מועדון ריאלי שיסייע לקידום שלו. שחקן הרכב קבוע בנבחרת עד גיל 19 ולפני כן בנבחרת עד גיל 17.

    לואיס גאי (ניוקאסל): מקבל הרבה קרדיט מנייג'ל פירסון, מאמן נבחרת אנגליה עד גיל 19, רק על סמך הופעות בליגת המילאוים במדי ניוקאסל מרובת החלוצים. כנראה שיש בבחור כשרון, ולפי מימדיו נראה כמו חלוץ מטרה טיפוסי.

    פיל אייפיל (טוטנהאם): גם עליו שמעתי המון ביקורות טובות. מדובר בשחקן הגנה שהיה חלק מהסגל של אנגליה עד גיל 19 באליפות אירופה בפורטוגל ב2003 ושיחק בקביעות. קשה לדעת כמה מקום הוא מסוגל לקבל בספרס המתקדמים לעת עתה, אך כנראה צפוי לצאת להשאלה בקרוב כדי לצבור קצת ניסיון בוגרים.

    דין בואדיץ' (איפסוויץ'): שחקן שיצא לי לראות פעמיים בשידור, כשנכנס כמחליף. בוגר מחלקת הנוער המצויינת של איפסוויץ', משחק בעיקר על הכנף השמאלית אך משום מה מועדף גם לעיתים כחלוץ למרות המימדים הלא כל כך גדולים שלו. כשהסתבר שלאיפסוויץ' יש סיכוי ממשי לעלייה אוטומטית היא החלטיה לא לעשות ניסונות עם צעירים בהרכב ולכן שלחה אותו להשאלה מאוד מוצלחת בברנלי.
     
  10. spurs Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/04
    הודעות:
    4,215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה תיקונים:
    סאותהמפטון היא לא מובילת הריזרבס דרום אלא צרלטון ובהפרש סאותהמפטון הם רק מקום 3 (טוטנהאם 5)
    ואייפיל כבר ערך שתי הפועות בטוטנהאם בהרכב הפותח במשחקים הראשונים של השנה ובנוער הוא בכלל לא משחק אלא בריזרבס
    סאותהמפטון הם מאוד כשרונים ואם נעלה לגמר גביע הנוער רוב הסיכויים שנפסיד
    שחקן כישרוני שאני ררוצה לדבר עליו הוא שון רייט פיליפס מה אתם חושבים שיקרה איתו
     
  11. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון, אבל אם תשים לב, ציניתי שרק כשבדקתי לאחרונה הם הובילו את טבלת הריזרבס, לפני כחודשיים בערך. בכל אופן, זהו דור שמתבשל יפה מאוד.
     
  12. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    שון רייט-פיליפס כבר מזמן עבר לטעמי את דרגת הכוכב הנולד, הוא רק מחכה שקבוצה גדולה תיקח אותו מהשממון של האיסטלנדס כדי שהוא יראה לכל העולם שלמרות שאין לו את הגנים של איאן רייט, הוא עדיין שחקן ענק.

    בקשר לנוער של הסיינטס: לא ברור איך, אבל הם באמת השתלטו על כל טורנירי הנוער (האקדמי כפי שזה מכונה) בשנים האחרונות, ובכל עונה הם מעיפים את האקדמי של ארסנל מגביע הנוער, שנחשבים גם כן לחזקים למדי עם הרבה כשרונות מחו"ל בנוסף למקומיים (גם העונה ניצחו 1-0).
    בלאקסטוק יהיה שחקן גדול, בזה אני בטוח, יש לו רגל שמאל פשוט אדירה ובכלל הוא כשרון מגוון למדי, שאני מקווה שנראה אותו מככב בפרמיירשיפ בעתיד.
     
  13. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אני לא טועה, סטיב וויגלי הוא האיש שמגיע לו הקרדיט.

    נדמה לי שבגלל ההצלחה הכל כך גדולה שלו בנוער, ניסו לדחוף אותו לקבוצת הבוגרים.
     
  14. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אז צל"ש לוויגלי. ראוי לציין כאן, אגב, שהסיינטס רצו להביא את מאמנה של נבחרת אנגליה ברוגבי, קלייב וודוורד, גיבור לאומי וכנראה גם מוטיבייטור אדיר, כדי שיהיה איזה אחראי כללי על כל תוכנית הנוער במועדון, אז כנראה שבאמת יש משהו בילדי החוף הדרומי.

    ואם כבר בילדי חוף דרומי עסקינן - מה דעתכם על השוער הצעיר של פומפי שתפס מקום בהרכב ג'יימי אשדאון?

     
  15. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    שלולא היסלופ, היה מישהו אחר עומד בשער.