"כספי הביטוח הם רכוש המועדון."

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י בית"רי מלידה, ‏12/7/05.

  1. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הוא מתנהג גרוע כמו חברת ביטוח - ולא כמו בעל קבוצה שיש לו אחריות מוסרית ומשפטית לשחקן שהוא בעצם עובד שלו.

    נדמה לי ששחר התנהג הרבה יותר טוב ממנו...


    מה שמעניין בדיון הזה שאף אוהד מכה-בי לא מגיב.....הבושה אוכלת אותם , והם גם עסוקים בבניית בית גיל הזהב בקרית שלום...
     
  2. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    "לוני הרציקוביץ הוא גנב, שקרן ורמאי"

    אביו של מני לוי הגיב ב-ONE לעדותו של בעלי מכבי ת"א בביהמ"ש לפיה הפסיק לתמוך במשפחה עקב התביעה: הוא מעולם לא תמך בבני. הרציקוביץ: ליבי איתם.

    מאת אופירה אסייג 16/07/2005 11:10

    בעקבות עדותו של לוני הרציקוביץ בפתיחת המשפט שמנהל מני לוי נגד מכבי ת"א, רתח מזעם אביו של השחקן לשעבר, מורדוך, על בעלי הקבוצה ואמר הבוקר (שבת) ל-ONE לראשונה את כל אשר ליבו.

    הציטוט הבא של לוני הרציקוביץ הכעיס במיוחד את משפחת לוי: "הבהרתי למשפחה כי אם תיעשה תביעה נגד מכבי ת"א, הקבוצה לא תוכל להמשיך לסייע למשפחה מבחינה כספית או אחרת".

    מורדוך אמר ל-ONE: "לוני הוא גנב, שקרן, רמאי וגזל. הוא צריך להתבייש להגיד שהוא הפסיק למני לוי את התקציב כי הוא מעולם לא נתן לנו פרוטה אחת מאז שמני התמוטט".

    "רק אנחנו, משפחת לוי, החזקנו את מני לבדנו ובכוחות עצמנו", המשיך האב במונולוג הכואב, "בלי הטובות של מכבי ת"א. לוני בא אלינו הביתה פעמיים, אכל ושתה על חשבוני - והלך בלי לתרום לי לירה".

    "אני רוצה שכל האוהדים יידעו וכל הקהל שקורא את הכתבה הזו יידע - לוני הוא שקרן ובנאדם רמאי", הכריז מורדוך, "כל מה שדרשתי זה את הכסף עבור מה שמגיע למני כדי שישתקם".

    "אפילו את שכרו של המעסה שהיה מגיע למני לוי הוא לא הסכים לשלם", סיפר האב הכעוס, "אני שילמתי מכיסי 8000 דולר כי הוא סירב לשלוח את המעסה של מכבי ת"א לבית שלנו".

    "יש מסמך חתום מבית משפט שלוני הרציקוביץ היה צריך לתת למני את כספי הביטוח והוא מסרב לתת גם את זה" מסכם מורדוך.

    "איך הוא לא מתבייש שהוא צריך להגיע עד בית המשפט כדי להוכיח שהוא משקר. אני אומר את זה כי לא יכול להיות שהוא יפסיק לתמוך כשהוא מעולם לא תמך בבן שלי".

    לוני הרציקוביץ הגיב לדבריו של מורדוך לוי ל-ONE ואמר: "לא שופטים אנשים בשעת צערם. ליבי עם משפחת מני לוי, אבל צריך לדעת שאם דברים מגיעים לבית המשפט, ברור שהדברים מתדרדרים".

    "כל העובדות נמצאות בבית המשפט", המשיך הרציקוביץ, "זה לא רלבנטי לפתוח אותם כרגע. לשמחתי, כל הביקורים שלי אצל מני לוי רשומים אצלי וזה לא משנה אם זה 20 או 50 ביקורים".

    "אני יכול להבין את המשפחה שנמצאת במצוקה", סיכם בעלי מכבי ת"א, "אני אוהב את המשפחה, אבל אם הם תובעים את המועדון שלי אין מה לעשות. לצערי, זה הגיע למילים כאלו. אני לעולם לא אשתמש במילים האלו אבל בכל זאת, אני מבין לליבם ומצר עליהם".


    http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=64582&bz=8
     
  3. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/7/07