כריסטיאנו רונאלדו מודל 2018: אריה גם בשלבי ההכרעה? ומה לגבי העתיד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/1/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://cdn.soccerladuma.co.za/cms2/image_manager/uploads/News/225321/7/default.Xxx

    כדור הזהב, הפרשנות שלי - חצי אוהד חצי כתב
    - אני חייב להוציא את זה: אני כן שמח ונרגש עבור לוקה מודריץ’ על הזכייה בכדור הזהב. זה ללא ספק סיפור ענק שהוא זה שקוטע את השליטה האבסולוטית של כריסטיאנו ומסי. הוא באמת הוביל את הנבחרת לגמר בטורניר מצוין, אינסוף הארכות, הוא רץ כמו מטורף. זה אולי פרס על שנים שהמעיטו בערכו. ועל הנייר יש גם זכייה בליגת האלופות. אי-אפשר שלא לפרגן לו גם על הצניעות, הדרך בה הוא מתנהל, הוא מנסה להתנהג כ-‘אנטי כוכב’. גם בימים חלשים הוא נותן מעצמו הכל.
    ומצד שני, אני מודה: כריסטיאנו רונאלדו לא עוד שחקן עבורי, ממש לא. אני חושב לטווח הרחוק שאולי זו השנה האחרונה בה הוא יוכל לעמוד שם על הפודיום תיאורטית וכן הייתי רוצה שהוא יזכה בכדור הזהב השישי שלו, זה מה שמניע אותו. הוא השתלב טוב ביובה, לא אגיד שבזכותו היא מוליכת הטבלה אבל קצב השערים בסדר(למרות שחסר לי עוד 2 בערך בצ’מפיונס), ובחצי השני של העונה שעברה הוא היה טוב במדי ריאל. הוא השחקן המשמעותי ביותר שלנו בזכייה, והמונדיאל שלו היה בסדר. מודריץ’, אם ניזכר, מעבר לפתיחת העונה הקטסטרופלית שלו עכשיו(אני מבין שקשה לרדת מהאולימפוס, פיזית ומנטאלית, אבל שלושה חודשים וקצת זה הרבה זמן - לא) - לא היה טוב ממש בשנה שעברה. מבחינת השחקנים שהובילו אותנו לגביע, אני מוצא את מרסלו וראמוס כמשמעותיים ממנו, אפילו בייל שנתן תרומה משמעותית מאוד במשחק הכי חשוב. מודריץ’ לא שיחק בגומלין נגד פאריס, לא זוכר משהו יוצא דופן ממנו נגד באיירן, בטח בגומלין, ועל הגומלין נגד יובה מיותר להרחיב.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בטח קראתם את הראיון של כריסטיאנו רונאלדו בתקשורת האיטלקית. הוא דיבר שוב על ריאל מדריד והשווה בין האווירה בקבוצות השונות, על שחקנים שמועמדים ליובה ועוד ועוד ועוד. בכל כלי התקשורת בארץ פירסמו את הדברים.

    בתור אוהד כריסטיאנו רונאלדו כנראה הגדול ביותר בפורום, אומר זאת כך: ‘הנקמה’ הכי גדולה של כריסטיאנו בריאל מדריד היא המצב של הקבוצה כיום. אין אחד שלא מתגעגע אליו, הקבוצה קורסת. אני רואה תקצירים ישנים, משחק כדורגל עם החולצה שלו או אפילו פשוט יותר - מתעדכן על הנעשה ביובה או רואה את ריאל מדריד הנוכחית - ומתגעגע. ואז הוא פותח את הפה, פעם ב…ומתראיין שזה אירוע נדיר לשמו - ומקבל חלחלה. יש משקעים בינו ובין פלורנטינו - אחלה. אבל מה עם האוהדים שתמיד אהבו אותך? הוא נתן המון לריאל מדריד אבל גם היא נתנה לו המון. מעבר לכך, זה אולי הכי גרוע - אין לו שום כבוד לחבריו בקבוצה שהעריצו אותו. עם ראמוס הוא בטח לא יצא לבלות בערב וגם לא עם בייל ובנזמה, אבל מי בדיוק היה נפוח בקבוצה הזו? מרסלו עד היום מגיב לו על כל תמונה באינסטגרם וכולם אהבו אותו. הוא אפילו לא העלה פוסט מסכן וקצר באינסטגרם עם תמונה מריאל מדריד ונפרד. כפוי טובה
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    403
    לדעתי צמד חצאי הגמר והגמר חיסלו את הסיכויים של רונאלדו לזכות (בניגוד לשנה שעברה ששלושת המשחקים האלה השכיחו עונה שלמה). מצד שני מסכים איתך לגבי מודריץ', הוא היה אשכרה חלש בעונה שעברה בליגה, וגם בלופות כמו שאתה אומר הוא לא היה איזה עילוי. באמת בחירה מגוכחת.
    לא אופתע אם היה משהו מושחת בהתעלמות הטוטאלית ממסי.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שמסי ראוי לזכות בתואר של כדור הזהב 2018, אבל אני לא דואג לו, הוא יהיה שם גם בשנה הבאה וגם כריסטיאנו שהבטיח. מעבר לכך, אני מבין שבשנה של מונדיאל זה יהיה מאוד משמעותי מה קרה במונדיאל. רונאלדו פנומנו ב-2002 היה פצוע ורשם מונדיאל מהחלומות, וזה היה עיקר כוחו גם אם הוא נכנס לקצב הבקעות בריאל מדריד מאז הופעת הבכורה שלו נגד אלאבס. אבל למודריץ' בת'אכלס אין כלום חוץ מהטורניר הזה. הוא לא היה טוב במדי ריאל מדריד. לא בליגה - ניחא, וגם לא בליגת האלופות. פרס על מפעל חיים ואולי עם כל אהבתי אליו, זה מרגיש מוזר שהוא כן זכה בתואר הזה ולא צ'אבי או אינייסטה שהם קשרים שיזכרו אותם יותר מן הסתם.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    403
    מי לדעתך היה צריך לזכות?
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני הולך עם כריסטיאנו רונאלדו. עכשיו זה לא שאם מסי היה זוכה זה שוד או רחוק מזה וברור שהוא תמיד חייב להיות בטופ 3. למה כריסטיאנו?
    1. הוא טחן את הצ'מפיונס(וכמובן זכה במפעל), לא כבש אמנם בחצי ובגמר אבל שישה שערים בשמינית וברבע והמספרת ההיא. הוא גם היה טוב מינואר 2018 ועד הסוף, ארבעה שערי ליגה הפכו ל-26 ובחלק מהמשחקים הוא כלל לא שיחק. אמנם זה מאוחר אבל אני לא מזלזל בזה לרגע.
    2. המונדיאל לא היה יוצא דופן עבורו אבל גם לא כישלון, הודח בשמינית הגמר נגד נבחרת שקשה מולה, כבש ארבעה שערים ובעיקר ההצגה נגד ספרד.
    3. פתיחת העונה הטובה במדי יובה, מספרים פחות טובים מבעבר אבל הוא מבשל ולוקח זמן להשתלב, הוא כובש באופן רציף בליגה.
    כשמחברים את כל אלה מבחינת החודשים ומתפרסים על שנה רואים שהוא שיחק כדורגל מצוין ב-2018.
     
  7. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,870
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    הוא באמת אמר שמסי צריך לקחת את האתגר באיטליה כמוהו?
    כי אני לא יודע מה האתגר בלבוא לקבוצה שזוכה 7 באליפויות רצופות בלעדיו...
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  8. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    אני די חדש פה ורק עכשיו גיליתי שיש דיון נפרד על רונאלדו..רק לי לא מובן מדוע הוא קיים?

    לא זכור לי שנתקלתי בעוד דיון שכולו שייך לשחקן פעיל/עבר.
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    403
    אני חושב שמסי לאורך השנה היה משמעותית יותר טוב וצמד המשחקים בשמינית והמשחק בטורינו לא אמורים לשנות את הכף (שאגב באף אחד מהם הוא לא נתן הצגה לפי דעתי עם כל הכבוד למספרת), יותר מזה לדעתי בשמינית הגמר מסי היה יותר טוב.
    בנוסף אני כן חושב שיש משמעות לזה שרונאלדו כן שיחק בשני חצאי הגמר ובגמר והיה חלש מאוד.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הראיון של כריסטיאנו לתקשורת הרגיז אותי מאוד וגם על האמירות לגבי ליאו מסי הייתי מוותר. כריסטיאנו שיחק בכמה ליגות, גם באנגליה שזו ליגה חבל על הזמן, אבל למסי אין שום סיבה לעזוב את ברצלונה לצורך העניין. האתגר האמיתי ביובה הוא לנסות להוליך אותה לזכייה בצ'מפיונס אחרי מי יודע כמה הפסדים כבר בגמר מאז 1996..

    לגבי כדור הזהב, הפרס הוא של 2018, בחצי השני של העונה לפי דעתי בהחלט יש על מה לדבר. מספטמבר עד ינואר כריסטיאנו לחלוטין לא הופיע, ואחר-כך הוא סיים את העונה בפול גז. כמובן שיש משמעות גם לזכייה בליגת האלופות. כריסטיאנו לא שחקן שיורד אחורה לנהל משחק כמו מסי כי אין לו את האיכויות לכך. הוא כבש צמד בטורינו, גם בישל ללוקאס ואסקס מצב במהלך של המספרת והגיע להרבה מצבים, לא חושב שהדרך בה תיארת אותו היא מוצדקת.

    לזה שתהה על קנקנו של הדיון הנוכחי - שים לב להודעת הפתיחה של הדיון, אני דווקא היה זה ש-'אזר אומץ', אני פתחתי אותו ב-23 בינואר בשנה שעברה בשיאו של המשבר של כריסטיאנו רונאלדו ותהיתי האם דרכינו צריכות להיפרד. בהמשך זה היה מקום נכון לדבר על עזיבתו בריאל מדריד ואני גם מעדכן פה לעתים את השיאים במדי יובה.
    לראול למשל גם כן יש דיון כאן בפורום, דיון שפתחתי בזמנו ב-2010 כשעזב את ריאל מדריד, היות והוא היה שחקן מיוחד והוא הסיבה שאני אוהב כדורגל. זה בסדר מבחינתך?
    ומה זה 'מדוע הוא קיים?', מישהו אחר ירים את הכפפה ויפתח דיון על דמבלה - וולקאם, זה יתקבל בברכה, מוזמן לנסות. הייתי מוותר על כמה מילים מהפוסט שלך. לבריאות
     
  11. SaSa Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/18
    הודעות:
    604
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מין:
    זכר
    ראוליטו אתה יכול להמשיך למחוק את ההודעות שלי כמה שתרצה..תלמד לקבל את זה שלאנשים יש דעות שונות ממך.

    לפי כמות התגובות נראה שהדיון לא מעניין את הציבור הרחב, אבל אם אתה נהנה להתדיין בעיקר עם עצמך אז שיהיה לך בכיף..פשוט נראה לי מביך.
     
  12. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,450
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    מה זה כבר לקחת דאבל בליגה שבה הסגנית שלך זוכה בליגה האירופית, המקום השלישי בצ'מפיונס ועל הדרך לסיים גם כמבשל והכובש מספר אחת באירופה. חיים בעידן של הכל או כלום ואולי גם למסי יש חלק בזה, מהשחקן הטוב בהיסטוריה מצפים כל שנה לקחת הכל כנראה וזאת התוצאה.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    הבעיה של כדור הזהב השנה היא שהשחקן המצטיין של הזוכה בצ'מפיונס היה השוער של היריבה. לא שאני חושב שכדור הזהב צריך ללכת לשחקן מהקבוצה הזוכה, אבל בעידן שאנחנו חיים זו הסיטואציה העצובה שקיימת כרגע.
    מספיק שליברפול מנצחת בגמר וסלאח זוכה בפרס בלי שאלות. לא משנה מה מודריץ' היה עושה במונדיאל.
     
  14. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    ככה זה שהתואר הזה מוכרע על 3 חודשים מתוך 12, כשאנחנו חיים כרגע בתקופה (אוגוסט-דצמבר) שלא נספרת בכלל ותיזרק לפח הזבל של ההיסטוריה, כי מה זה כבר לשחק משחקים ולרוץ בליגה בלי להניף גביע כלשהו. אז שחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו הבינו שאפשר לשחק חרא ולהתניע בסוף העונה בטורניר של 13 משחקים, כי הליגה גם ככה לא חשובה.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לליגת האלופות יש משקל סובייקטיבי יותר מאליפות הליגה, לא דור רומנו המדרידיסטה המציא את זה. על 'הפורמט' ניתן להתווכח. והזכייה של רונאלדו ב-2002 מעידה שהמונדיאל לוקח את כולם בכיס הקטן. מסי היה נפלא לאורך כל העונה אבל החצי הראשון של 2017/18 בלט מעט יותר.
    לפי מה שכתבת רונאלדו שיחק חרא בכוונת תחילה, נו באמת. ו'השחקן המצטיין של הזוכה בצ'מפיונס היה השוער של היריבה' - נו, עוד משפט לפנתיאון מצד סמואל אטו. וקיילור לא ספג גולים באשמתו נגד יובה בגומלין?(מאטווידי), ונגד באיירן מינכן במשחק באליאנץ' ארנה? בייל גם דפק איזו מספרת נהדרת בגמר אם מישהו שכח ואיסקו מצא את המשקוף. 'הבעייה' שלי עם סאלאח היא מונדיאל חלש ברמה יוצאת דופן אבל הגיע לא כשיר. מה לעשות, לא הכל ניתן למדוד.

    ולמשתמש הדגול Sasa שחשוב לו בשביל המוראל לכתוב את הזבל שלו בפעם השלישית ברציפות - הנה יש דיון, כואב לך? ואני אשאל שוב - פתחתי דיון על שחקן מיוחד ובלי קשר, ת'רד שהיה נראה לי נכון. זה כואב לך? זה פוגע לך בכיס? יש לך משהו חכם לכתוב מדי פעם? אבל איזה גבר אתה, שלחת פוסט