לא רק בלונדינים - נבחרת שוודיה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Stretford Ender, ‏30/5/08.

  1. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    אחרי הסיקור אני ממש מחכה לראות כבר את השוודים היום. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
    כמו שכבר כתבתי, מעניין במי לאגרבק יבחר לצדו של זלאטן בחוד. כרגע מסתמן שהבחירה תהיה בין אלמאנדר ללארסון. אין תחליף לניסיון של האחרון, אבל בכל זאת בגיל הזה אני לא יודע אם הוא יוכל לעמוד ב-90 דקות של אינטנסיביות.
     
  2. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מחכה לראות את אלמנדר משחק. דובר עליו הרבה בהקשר של מספר קבוצות בליגה הספרדית, הגיע הזמן שנראה מה הוא שווה.
     
  3. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כריסטיאן וילהלמסון גמר כצפוי את הטורניר. הפציעה שלו מהמשחק מול יוון נראתה מלכתחילה ככזו שתסיים את הסיפור מבחינתו, וכך באמת היה. סבסטיאן לארסון ויוהאן אלמנדר מועמדים לפתוח במקומו בהרכב. גם המגן הימני ניקלאס אלכסנדרסון פצוע ולא יפתח.

    נקווה רק שבמשחק הבא המאמן יפנים שעם דניאל אנדרסון הוא לא יגיע רחוק וייתן את המושכות באמצע לקים קלסטרום, שאני באמת לא מבין למה הוא לא שיחק במשחק הראשון (אלא אם כן יש איזו פציעה מסתורית שלא דובר עליה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/08
  4. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מכה לא קלה לשוודים. וילהלמסון היה אחד הטובים על המגרש לפני הפציעה ובהחלט שחקן שמוסיף לא מעט. לדעתי מה שלאגרבק יעשה זה יסיט את סוונסון לאגף השמאלי וייתן לקאלסטרום, שלא ברור למה לא שיחק, לעלות במקומו. אני חושב גם שבמקום דניאל אנדרסון נגד הספרדים לאגרבק ישתמש בלינדרות' שחוזר מפציעה ולכן לא שיחק במשחק הקודם.
     
  5. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכל מי שלא הבין מדוע זלאטן הוחלף במפתיע בתחילת המחצית השנייה, התשובה היא שוב הברך הבעייתית שמטרידה אותו מאז פברואר ובגללה הוא לא מצליח מאז לרוץ יותר מ40 דק' במשחק בלי לסבול מכאבים. בסיום היורו הוא אמור לעבור שם ניתוח שינקה את האיזור, ניתוח שקאקה עבר מייד בסיום העונה בגלל פציעה דומה, רק שלקאקה אין בקיץ הזה יורו על הראש.

    אני ידעתי עוד מלפני היורו שבכל רגע הכאבים עלולים להתחיל ולהטריד. לפי מה שהבנתי הברך נראתה ממש נפוחה ולכן לאגרבק לא היסס להחליף אותו על מנת שתהיה תקווה שיהיה כשיר למשחק המכריע מול רוסיה.

    לגבי המשחק שלו במחצית הראשונה, יכולת לא רעה יחסית לזה שהוא שוב שיחק עם כאבים, הוא שוב פעם כבש(הדרך שבה הוא שמר על הכדור מראמוס עם הגוף הייתה פשוט אומנות), וגם העמיד את לארסון לבד מול קסיאס בעוד אחת ממסירות הNo-Look הגאוניות הידועות שלו, שלארסון ביזבז והחמיץ ברשלנות שלא אופיינית לו.

    במשחק מול ספרד שוב נחשף עד כמה ההתקפה השבדית תלויה בו, ואם הם רוצים לעבור את רוסיה ולהמשיך להתקדם בטורניר הם צריכים להתפלל שהברך שלו לא תעשה בעיות.
     
  6. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שבדיה הייתה אכזבה אמיתית עבורי. בטורנירים קודמים הם הראו כדורגל הרבה יותר חיובי והפגינו משחק אגפים מהטובים שיש, אבל הפעם לא היה כלום מקדימה חוץ מזלאטן שגם הוא משחק על רגל אחת. נכון, הפציעה של וילהלמסון, שהוא שחקן הקו הטוב ביותר של השבדים (עם כל הכבוד לליונברג) וחלק מרכזי ממשחק ההתקפה, שינתה את כל השיטה וגם החיסרון של אלכסנדרסון הפריע, אבל מה היה פשר הייבוש המוחלט של קלסטרום, למה לשחק עם שני שחקנים כל כך דומים כמו אנדרסון וסוונסון שכבר מעבר לשיא?
     
  7. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    אני חושב שלאגרבק שכבר נמצא עם הנבחרת לא מעט זמן ובעצם היה שם כל הזמן עם הדור האחרון הזה היה קשה לעשות את המעבר ואת חילופי הדורות. בהתחלה זה התבטא בבחירת הסגל הזקן יחסית, עם הגיל הכי גבוה מכל הסגלים ביורו, והמחסור בדם חדש (אני חושב שאפילו רשמתי משהו על זה בסיקור). אח"כ זה התבטא בבחירה של לארסון בחוד. אני מאוד אוהב את לארסון, אבל זה לא היה זה. הוא היה חלש גם נגד ספרד וגם נגד יוון והיה מקום להחליף אותו.
    לבסוף כמו שאמרת זה התבטא במרכז הקישור שכלל את אנדרסון וסוונסון והשארתו של קים קאלסטרום על הספסל, ואני אוסיף לקאלסטרום גם את טוביאס לינדרות' שלא ראה דקה בכל הטורניר אם אני לא טועה. לדעתי קישור של שני אלה היה יכול להיות ההבדל עבור השוודים.
    אני חושב שאחרי זה, ההתאחדות השוודית צריכה להגיד ללאגרבק תודה רבה על זה שבתקופתו הם היו חלק מכל טורניר גדול והנבחרת עשתה התקדמות, אבל הגיע הזמן להעביר את המפתחות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/08
  8. XabiAlonso Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    2,834
    לייקים שהתקבלו:
    2
    אני מאוכזב מההדחה של שבדיה ועוד יותר מהמאמן שהחליט לייבש שחקן מוכשר כמו קים קלסטרום על הספסל, על התיפקוד של אלמאנדר בתור קיצוני ימני ולא בתור חלוץ כפי שהוא אמור להיות, ובכלל על ההרכב ה"זקן" שתמיד עלה למשחקים, כאשר שחקנים כמו לינדרות' לא פותחים בהרכב ובמקומם שחקנים בינוניים מהליגה השבדית.
    טורניר מאכזב מאוד מבחינתם.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/6/08
  9. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק לחשוב כמה שבדיה הייתה יכולה להיות טובה יותר אם וילהלמסון לא היה גומר את הטורניר כבר במשחק הראשון וזלאטן היה מגיע ליורו כשיר במאת האחוזים.

    אחת הטעויות העיקריות הייתה ההחזרה של הנריק לארסון להרכב. אז נכון, הוא אחד החלוצים הגדולים של שבדיה בכל הזמנים, ונכון שיש לו הרבה ניסיון, אבל בגילו המתקדם הוא כבר לא יכול לרוץ כמו פעם וביורו הזה לארסון היה צריך להיות מקסימום אס מהספסל ותו לא. אלמנדר או רוזנברג היו צריכים לפתוח ליד זלאטן.

    קלסטרום היצירתי ולינדרות' היו אלה שצריכים להרכיב את מרכז הקישור של שבדיה, ולא סוונסון ואנדרסון האפורים. איתם, עם וילהלמסון וליונברג באגפים, ועם זלאטן(כשיר) ואלמנדר/רוזנברג בחוד, אני בטוח שהיינו רואים שבדיה הרבה יותר דינמית, מהירה ומסוכנת. מה גם שהווינגר סבסטיאן לארסון, שנתן עונה מצויינת באנגליה, כמעט לא קיבל הזדמנויות.

    פרדריק סטור, המגן הימני הצעיר, הראה פוטנציאל להיות מגן באחת הליגות הבכירות בעתיד. הוא בנוי טוב, שולט בכדור, ויודע לשלב בין משחק הגנה-התקפה על האגף. בעמדת המגן השמאלי, נראה לי שמתגעגעים שם לפריצות של אדמן. אנדראס איזקסון נתן טורניר טוב מבחינה אישית, ומרכז ההגנה עם מלברג והנסון(רק אני שמתי לב שמדובר בשחקן בן 32 עם פנים של בן 50+?), שהיה אמור להיות החולייה השקטה והבטוחה לטורניר, די איכזב אותי.
     
  10. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי הנסון, ממש לא, הוא נראה כמו סבא.