לחם לעניים ? לא בערוץ הספורט

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Rosner, ‏2/3/07.

  1. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הדיון הזה יוצא מנקודת הנחה אחת שערוץ 5 ו- 5+ הפכו למונופול. הם מראים מה שהם רוצים, ובהיעדר תחליפים, הצופים יראו מה שיש וישתקו! יעני, אנחנו קהל שבוי!

    ובכן לא! פשוט כבר לא!

    הזכיר את זה ידידי NFCB למעלה שאמר שישי בעולם המצאה ישנה שנקראת ערוצי לווין. לא דרך YES, אלא מקלטים פרטיים. ואני אסביר:
    1. אתה מתקין ממיר וצלחת לווין. השקעה חד פעמית של כאלפיים ש"ח (גג). (כלומר מנוי של 8 חודשים בכבלים).
    2. אתה קונה כרטיס מנוי לערוצי ART או ערוצים אלבניים או ערוצים סרביים.
    3. בכל אחת מחבילות אלה יש 6-7 ערוצי ספורט שמשדרים משחקים בלי הפסקה.
    4. שיא התענוג הוא בקיום משחקים מקבילים באותו שעה באותה ליגה. מובטח לצופה שיבחר את המשחק שירצה בליגה שירצה (אנגלית, איטלקית, ספרדית, גרמנית, צרפתית, אלופות...)..
    5. ברוב המקרים ניתן לבחור את שפת השידור הרצויה, כולל אנגלית.
    6. נכון שאין שדרנים ופרשנים בעברית.... אני אישית לא מרגיש את החוסר שלהם (אצלי זה כבר יתרון!).

    אני כבר שנתיים חי בעולם הזה... פשוט תענוג!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/3/07
  2. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אתה מתכוון לart הערבית???
     
  3. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אני לא טועה, לפי הסכם בין ערוץ הספורט לצ'רלטון שנחתם לפני שנתיים וחצי (שכולל שידורי ליגה אנגלית בימי ראשון בצהריים מדי פעם, תכנית סיכום המחזור של הליגה האנגלית ובשנתיים הקודמות גם שידורי ליגת העל בימי שישי - בערוץ הספורט) - יש הגבלה על ערוץ הספורט בנוגע לכמות המשחקים שהוא יכול לשדר בשבתות, לכן מה שאמרת לא יכול לקרות העונה (ההסכם תקף עד לסוף העונה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/3/07
  4. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אני חושב שהבנתם אותי לא נכון (בעיקר רוזנר). אני לא מרוצה מהמצב הקיים וגם לא שלם איתו, אבל אני מציאותי ואיך אומרים, אני זוכר מאיפה באתי. במציאות ללא תחרות זה המצב הכי טוב שהיה לנו אי פעם. אני זוכר לא מעט שנים ללא הליגה האיטלקית שלא לדבר בכלל על גרמנית, צרפתית ואחרות. חשוב להבין (בעיקר נדב) שערוץ הספורט הוא גוף בעל אינטרס של רווח, את אותו הרווח הוא מקבל בזכות הרייטינג, ולכן עמות הרייטינג הגדולה ביותר היא זו שמעניינת את ערוץ הספורט. אני בטוח שאם משידור של לאציו אמפולי או לברקוזן וולפסבורג ערוץ הספורט היה זוכה לרייטינג כמו במשחק של ברצלונה הוא גם היה משדר את אותם המשחקים, אבל כפי שכבר כתבתי לצערנו אנחנו כאן חברי הפורום מיעוט (לא מהווים אפילו אחוז רייטינג אחד), שאר האנשים לא ממש בעניין. ולכן אני אומר שכן המצב משתפר, אומנם לאט, אבל שוב לא זכור לי ימים שהיו שידורים מהליגה הגרמנית והצרפתית, אני זוכר היו ימים שערוץ הספורט שידר את הליגה האנגלית בלבד. ושוב ברגע שאין תחרות, הערוץ יכול לעשות מה שבא לו, אם היה קם עוד ערוץ מתחרה, הינו נהנים הרבה יותר, כי כל אחד היה מנסה להרוויח רייטינג.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אורי(טוטי) הראשון שאומר שערוץ הספורט עושה מה שטוב לו ולא מה שטוב לנו זה אני. הם לא באוויר בשבילנו, אלא בשביל להרוויח כסף. אבל הרייטינג הוא לא מה שמשנה אצלם (בניגוד לערוץ 10 או ערוץ 2) לפחות לא באופן מיידי. ערוץ 10 ו - 2 מרוויחים יותר בגין כל תוכנית בה צופים יותר אנשים (וזה רייטינג) כי אם התוכנית נצפית מאוד הם מוכרים יותר פרסומות ביותר כסף. לעומת זאת, ההכנסות של ערוץ הספורט תלויות בכמות צופים כללית של כל השידורים שלהם. כמה שיש להם יותר מנויים ככה הם מכניסים יותר כסף. ולא משנה להם אם המנוי בא בגלל ברצלונה או בגלל הליגה בכדורעף. הם צריכים באופן כללי כמה שיותר צופים ולא משנה כמות הצופים לתוכנית ספציפית. מצידם תקנה מנוי לערוץ ואל תצפה בכלום בכלל. לכן, כל ההנחה שלכם על על רייטינג היא מוטעית. וככל שימשיכו לזלזל בקהל מסויים ככה הם ייפגעו. ככל שהם ימשיכו לזלזל בצופי הכדורגל הגרמני, ככה יותר כאלה ישקיעו את הכסף שלהם בצלחת במקום במנוי לערוץ.
    והזלזול שהם הוא גדול. דוגמא ראשונה, עליה כבר כתבתי, היא ביטול השידור מהמבורג נגד ברמן, בצורה של מחטף בלי להודיע, בלי להסביר, בלי להתנצל ותוך סתימת פיות של המבקרים שלהם (שלי, למשל).
    ולא פחות גרוע אם לא יותר, היא התייחסות של רוב הפרשנים/שדרים שלהם וההכנה שלהם. אני לא רואה את יורם ערבל (כן זה היה בכוונה) קורא לשחקן של ברצלונה או מנצ'סטר כלב. כן, מה שהוא עשה (ואיך) עם השם אל ארון האנט זה מגעיל. הוא טען שקוראים לו הונט (בגלל שזה נכתב HUNT - מה שבד"כ היה נכון רק שבמקרה של ארון מבטאים את זה האנט כאילו זה נכתב HANT) ושהונט בגרמנית זה כלב. בדיקה קטנה שלו (לא שהוא חס ושלום יעשה אותה) הייתה מגלה לו שכלב בגרמנית כותבים HUND. ועוד הטון בו הוא אמר את זה היה של זלזול. הוא לא היה מעז לעשות את זה לאחרים. וכמו שכולנו יודעים הוא משדר את הגרמניות בצורה לא נעימה. שלא לדבר על הגאון יצחק זוהר שכנראה קיבל תואר של דוקטור לפסיכיאטריה וטען שאוליבר קאן חולה נפש (דבר המהווה בין השאר לשון הרע - ושקלתי לפנות לבאיירן בעניין, רק הגעתי למסקנה שמר זוהר לא שווה התייחסות רצינית), דרך הליגלוג שלו על השם של שווינשטייגר. ויש עוד המון דוגמאות לשדרים/"פרשנים" בערוץ הספורט שמתנהגים כך. ועוד יותר גרוע, חוסר הידע שלהם ושנאה שעולה ומשתקפת. כך למשל, נדב יעקובי. אינטר נגד באיירן בסאן סירו, דקה שביעית אינטר עוד לא עברה את החצי, אבל לו זה לא מפריע והוא משדר "באיירן באה לסגור את המשחק" ופעם אחרי זה ה"פרשן" רביבו רואה תקציר של חצי דקה במשחק שבאיירן לחצה ולחצה ולחצה והוא בפרשנות של משהו כמו "כן, באיירן באו לסגור ולגנוב גול, כמו שראינו בסאן סירו לפני ..." רק שהוא בכלל שכח שבאיירן הבקיעו שם שניים. (איך בכלל אפשר לפרשן אחרי שרואים תקציר של 20שניות שבו רואים שתי בעיטות וחצי, זה בכלל אני לא מבין וזה מראה על הרצינות). בכלל, במיוחד בנוגע לגרמניות אין להם מושג, לא מי השחקנים לא איך הוגים את השמות, לא מערכים ולא כלום, הם חיים מסטיגמות (לא נכונות בד"כ) ומשנאה. כמובן לא כולם, אבל רובם. וזה הכי מקומם.
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    כפי שאמרתי, ברגע שיש להם מונופול בארץ ואין תחרות הם יכולים להרשות לעצמם כמעט הכל. מי שסובל מכך בסופו של דבר זה אנחנו. אני חושב שבאמת כמעט כל הפתרונות בשבילנו ימצאו בערוץ ספורט אלטרנטיבי. כי בתחרות בין שני ערוצים הצופה תמיד יצא המרוויח העיקרי. אבל לצערנו במדינה קטנה כמו שלנו עם החוקים (אסור לשדר פרוסומות וכדומה) אני לא רואה את זה קורה.
     
  7. ברברה Member

    הצטרף ב:
    ‏7/5/06
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשה להאשים את ערוץ הספורט, צריך להאשים את השיטה.
    אם ערוץ הספורט היה חי על פרסומות היה לו אינטרס לשדר משחקים מעניינים ולצבור רייטינג.
    אבל הערוץ חי בעיקר על מספר מנויים ובואו נודה בזה גם אם הם ישאירו רק את ליגת האלופות במתכונת הנוכחית (4 שידורים במחזור +תקצירים, אולפן ועוד..) ואולי עוד משחק ספרדי אחד בשבוע 80% מהמנויים יישארו מחוברים לערוץ. מנהלי ערוץ הספורט יודעים את זה ולכן מרשים לעצמם לנהל אותו בצורה הזאת.

    אני כרגע חי עם ההורים כאוהד ספורט יחיד בבית וכמובן שאין לי האישור והכסף לעשות כזה דבר אבל ברור לי שבעתיד, כאוכל להרשות זאת לעצמי, אתקין צלחת לווין ואהנה תמורת תשלום חד פעמי בכל הליגות הגדולות של אירופה.
     
  8. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כדורגל בלי כל הפרשנים והשדרים הישראלים עם איכות תמונה וסאונד שאי אפשר להשוות לספורט 5 (ושלא לדבר על ESPN הזוועתי).
    ערוצי הקבוצות של:
    אינטר, מילאן, יובנטוס,צ'לסי (למרות שבחודש האחרון נעלם) ריאל מדריד (באנגלית), ברצלונה, צ'רלטון, אברטון, מנצ'סטר יונייטד, ליון, מארסיי...

    רק חסר לי ערוץ של באיירן מינכן מכל ערוצי הקבוצות שיש לנו ואני מתחיל ללמוד גרמנית http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx

    יש 7 ערוצי ספורט של ART שמשדרים את ליגת האלופות (כולל ערוץ בסגנון של שירים ושערים) וליגה אנגלית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/3/07
  9. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב- אתם מנסים להרביץ לגשם... למה לצאת בהצהרות כמו "ערוץ הספורט מתעלם מאיתנו ועושה מה בא לו"?! בהודעה הקודמת שלי בדיון הראיתי לכם שזה בדיוק ההפך, רק מה, ערוץ הספורט (ודומני שככה גם כל שאר הערוצים בכל נושא בכל העולם) לא בדיוק שולח לאף אחד פתקי משוב בדואר- הם בוחרים את החוזים הכי נוחים להם ומשדרים מה שנראה להם הכי רייטינגי בגבולות האפשר...אם תפציצו אותם במיילים ובבקשות, תנמקו באופן הגיוני את הדרישות שלכם ותתארגנו יחד, סביר מאוד להניח שתקבלו מה שאתם רוצים (ולירן, פותח הדיון, הוא העד העיקרי לזה).

    אתם לא יכולים לצפות ממישהו שיתן לכם מה שאתם רוצים אם לא אמרתם לו מה זה, נכון? אותו כנ"ל כאן...תיידעו את הערוץ שיש משחקים אחרים שאתם רוצים לראות, ושאתם מוכנים להקריב בשבילם משחקים שכבר משודרים, ואני משוכנע שתקבלו מענה הולם...
     
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    גל, אני לא בטוח שבזמנו ערוץ הספורט בכלל התפנה לקרא את המייל שלי בזמנו. אני חושב שפשוט הם הבינו שמבחינה כלכלית זה היה עדיף. ללא שום ספק למערכת "וואלה" היה גם צד גדול בעניין שהוסיף להד התיקשרותי.
    היום לא משנה מה תרשום להם, תקבל יריקה בפרצוף, שום תגובה על מיילים, וכל תגובה לטופיקים מגרמניה עוברים צנזורה ובד"כ לא מתפרסים.

    עוד פעם לי זה לא ישנה הרבה, אני בוכה אבל על הכסף שהצרכן הישראלי צריך לשלם ולקבל שדרנים לא אובייקטיבים, לוח שידורים מושחט וכו.
    אבל קטונתי מלהעביר ביקורת שערוץ הספורט ינופף בנתוני הרייטיניג של השידורים החוזרים שלהם מכל משחק במקום לשדר משחק ישיר, קטונתי
     
  11. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני יודע גם אני יש לי את הערוצים של הart, אבל אני לא ידוע מאיפה בכלל הגעת אליהם???