ליברטאדורס 2013 - מיניירו מחזיקת הגביע!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏13/2/13.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827


    לאחרונה אני נרדם בלילה, אז לא יצא לי לראות את המשחקים כמוכם. לפי התקציר, מיניירו תמשיך לירוק דם גם בחצי הגמר (הם יסכימו לעוד עצירה של ויקטור בתוספת הזמן כדי לעלות לגמר), אין קבוצה שדורסת העונה בליברטדורס, גם אם היא ברזילאית עם שחקנים מפורסמים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/13
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני שמח שטיחואנה לא עלו מהפנדל (?), יש להם קבוצה מצוינת אבל את מיניירו הרבה יותר כיף לי לראות.

    מיניירו פייבוריטית בלי קשר לשחקנים מפורסמים, מה גם שהיא לא כל כך מלאה בשמות גדולים שכאלו (כן בשחקנים טובים), היא פשוט הקבוצה הכי טובה במפעל כרגע (ולפני). נכון לעכשיו יש לה גם יתרון על ניולס בנושא הפגרה המפגרת במפעל בזכות מבנה העונה הברזילאי - הסגל שלה למשחקי החצי לא יהיה תלוי ביכולת להאריך חוזים של שחקנים (לעתים בשבוע-שבועיים) והנכונות של השחקנים והמאמן עצמם להישאר מעבר לחוזה שלהם. נשיא הלפרה הודיע שיעשו הכל להשאיר את הסגל החזק להמשך הדרך, אבל מספיק אחד שיקבל הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה ממקום אחר וזה כבר יפגע בהם.

    שמדברים על מיניירו בד"כ מדברים על החלק הקדמי הנהדר שלהם, שהעונה גם זכה במישהו שיכניס את הכדור לרשת ויהפוך את ההתקפה המוכשרת הזאת ליעילה יותר, אבל אחד מהשחקנים החשובים של הקבוצה הוא הבלם רבר שאף כבש אתמול. לשמחתה של היריבה רבר לא יהיה במשחק הקרוב בשל ההרחקה בסיום המשחק אמש.
     
  3. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    הצלה אדירה של ויטור. לא הבנתי אגב על מה הכרטיס האדום היה? מסכים ב-100% לגבי רבר אגב. בלי ספק אחד מהבלמים הטובים בברזיל מאז שחזר לליגה, כנראה הטוב מכולם עם הדעיכה הקלה של דדה. שותפו להגנה לא בדיוק יציב למרות שביום נתון הוא יכול לתת משחקים מצויינים - אבל רבר מחזיק אותם על הגב שלו.
    מהשחקנים היותר טובים ויציבים שלהם הייתי מציין גם את מרקוס רושה המגן הימני.

    הנשיא קאליל פחות או יותר הודה שאין להם את היכולת לשמור על ברנארד - אפשר לצפות שיעבור לאירופה מאוד בקרוב (ונטו לדעתי האישית, הזכרתי בפורום של שאר הליגות שאמרו לי שפורטו סגרו העברה גדולה עבור סה"כ 18 מיליון יורו שתהיה רשמית במהלך החודש - ולמרות שעדיין לא אמרו לי מי בדיוק השחקן אני ממש לא הייתי מופתע וההימור שלי הוא שזה ברנארד - למרות שלא ראיתי אותו מוזכר איתם בשום מקום. קאליל ציין את דורטמונד, טוטנהאם ואמר שיש עוד 3 קבוצות אחרות שנלחמות עליו ככה שהימים שלו ספורים - למרות שעדיין קשה להאמין למי שלא יעבור שהוא לא יישאר עד סוף הליברטדורס)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/13
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ברנארד לפורטו זו העברה הגיונית מלא מעט סיבות, נחכה ונראה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/5/13
  5. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    אני חושב שטיחואנה שיחקה מאוד נכון אתמול ועשתה את מה שהיא צריכה לעשות.
    אם אני לא טועה טיחואנה כבשה שער חוקי לפני הראשון שלה שנפסל בגלל נבדל. מיניירו לא הגיעה להרבה מצבים והדרמה בסיום אמנם לא קיפחה את המקסיקנים אבל גם לא הייתה ''לא מחוייבת למציאות.''
    ריאסקוס החלוץ הקולומביאני פשוט נהדר, כבש גם במשחק הראשון וגם לפנות בוקר.
    מיניירו יכולה וצריכה ללכת עד הסוף, מבין הקבוצות שנשארו היא נראית לי המועמדת העיקרית לזכייה.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    השער שנפסל נפסל בצדק לדעתי. אם זה השער שנראה בתקציר, כי את המשחק לא ראיתי.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ריאסקוס משחק מצויין בשנתיים שלו בקבוצה אבל אם הבנתי נכון הוא גם זה שהחמיץ את הפנדל בדקה ה92
     
  8. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    תראה לי את התקציר, בשידור ישיר בהילוך חוזר אחד שראיתי אני כמעט בטוח שמי שנגח לא היה בנבדל..
    וכן עידן הוא גם החטיא את הפנדל, בעט לא טוב (פס לאמצע).
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    למעלה בתגובה של יואב, לא חזרתי לראות שוב אבל במבט ראשון זה נראה פסילה טובה.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    המפעל חוזר הלילה עם משחק חצי הגמר הראשון בין אולימפיה אסונסיון ואינדפנדיינטה סנטה פה (03:50) באיצטדיון "דפנסור דל צ'אקו" שבפאראגואי. סנטה פה תגיע הרבה יותר רגועה לאחר שמקומה בגמר הליגה הקולומביאנית כבר מובטח וזה עוד כשההרכב השני שיחק ונתן מנוחה להרכב הראשון. אני לא כ"כ מכיר את הפאראגואים, אבל אני חושב שסנטה פה השנה קבוצה מספיק טובה בשביל לעבור אותם, אבל קודם צריך להוציא תוצאה טובה בחוץ. המאמן גוטיארס ממשיך עם ה-4-3-1-2 שלו ובאותו הרכב שרץ עד עכשיו במפעל, בתקווה שהפגרה הגדולה לא תפגע בהם אין חיסורים או מושעים סנטה פה, שתמשיך להתבסס על שחקניה הבולטים - עומאר פרס, יוליאן אנצ'יקו, השוער קאמילו וארגאס וצמד החלוצים, ווילדר מדינה וג'פרסון קוארו. בכל מקרה איך שלא תסתיים העונה, מגיע שאפו ענק לסנטה פה על עונה גדולה, כאשר הגענו לשלבים הסופיים בטורניר המקומי והיבשתי במקביל, לא דבר של מה בכך בדרום אמריקה.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טוב, באתי לרשום במחצית שאני חותם על כך שבדוז'ה לא יסיים את המשחק, רק שהוא הקדים אותי ובשבריר שניה של טיפשות, הורחק בצדק בדקה ה-45 יחד עם באריירו מאולימפיה.

    משחק חד צדדי לחלוטין, אולימפיה (כצפוי יש לומר) פשוט "נשכבה" על סנטה פה לאורך כל המחצית ולא נותנת לה לנשום. לראות את האדומים מחזיקים בכדור, שלא לומר עוברים את החצי, זה פשוט מראה נדיר. בשידור גם הזכירו את העובדה שבעל הבית של בנטה פה, עומאר פרס, לא במשחק היום, מה שמנטרל את כל המשחק של הקבוצה. חוץ מלבעוט כדורים למעלה למדינה וקוארו, או לחכות למבע סולו של קוארו, לא ראיתי שום דבר מהאדומים.

    מצד שני, למרות השליטה הברורה ואחזקת הכדור, גם אולימפיה לא ממש הגיעה למצבים ברורים של שער ורוב הבעיטות עפו אל מחוץ למסגרת. במישור ההגנתי, סטה פה עושה עבודה מצויינת ואם המשחק נגמר ככה, הם עשו את שלהם. באריירו כאמור הורחק אצל הפאראגואים ושם מדובר באבידה יותר קריטית, בגלל שהוא חלוץ. בלי בדוז'ה במרכז השדה, סנטה פה עדיין תסתדר, אבל עדיין החלטה לא אחראית של החנרל.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הפאראגואים עם ניצחון צודק של 0-2, שעוד עושה חסד עם סנטה פה שפשוט לא הופיעה למשחק, אבל הקרדיט על כך היא לאולימפיה. משחק הלחץ שלהם והניטרול הנהדר על פרס עשו את שלהם וסנטה פה כמעט ולא החזיקה בכדור וגם כשהחזיקה בו, לרוב היא התמסרה בחלק המגרש שלה או העיפה למעלה כדורים, שלא הניבו כלום. הפנדל היה מוצדק, טעות של וארגאס למרות העצירה המצויינת בבעיטה שלפני והשער השני לדעתי נבע ממלכודת נבדל שלא צלחה והותירה שני שחקני אולימפיה מול וארגאס שבסופו של דבר פריירה עשה מזה 0-2 קצת יותר משמעותי.

    אין לי ספק שבבוגוטה נראה קבוצה אחרת, סנטה פה לטעמי תיקח את השליטה מהתחלה ותלחץ על מנת להשיג את השער המהיר. יש להם את הכלים לנצח גם בהפרש הזה, אבל מצד שני הם יצטרכו להזהר לא לחטוף שער חוץ שיסבך אותם עוד יותר. אתמול האיצטדיון באסונסיון היה מלא לחלוטין בקהל שדחף את הקבוצה שלו בצורה נהדרת, אני מקווה שכך יקרה גם בשבוע הבא בקולומביה.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אדום 43 בקריירה (?). הופתעתי מחולשת סנטה פה.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כן, אדום 43 בקריירה, איפה שי ההולנדי שיבוא ויטיף לנו על זה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx האמת שהאדום היה באוויר, כי גם אם השופט היה מסתפק בצהוב, זה היה הצהוב השני שלו ובלאו הכי הוא היה מורחק. אני מאוד אוהב את החנרל, אבל לפעמים קופץ לו הפיוז והוא יכול לדפוק לך את המשחק. אבל זה בדוז'ה, לטוב ולרע. take it or leave it. אני מאלו שהייתי לוקח.

    גם אני מאוד הופתעתי מהחולשה של סנטה פה. אני לא ארשום כלום בנוגע לפגרה המפגרת של חודש שעשו הקונמבול, כי סנטה פה לא איבדה שום שחקן בחודש הזה ואפילו שמרה על הכושר בזכות הקואדראנגולארס ועלתה לגמר. אולימפיה פשוט היו יותר טובים, לא במשחק מבריק אבל יעיל מאוד. לחצו את הקולומביאנים, לא נתנו להם לנשום, סגרו מצויין את עומאר ושיבשו לגמרי את אספקת הכדורים לחלוצים. והאמת? עוד בדקות האחרונות וארגאס לקח שני כדורים שהיו יכולים לגמור את הסיכוי סופית למהפך בגומלין.
     
  15. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ניואלס הולכים ALL IN בניסיון להשיג איזשהו יתרון לפני המשחק - מחשיכים את המגרש האימונים, מוציאים את הרשתות מהשערים, דשא לא מסומן, ואפילו נועלים את השירותים - לפי הטענות של קוקה ואנשי מיניירו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/7/13