ליברפול 2009/2010- הודג'סון הוא המנג'ר החדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏17/6/09.

  1. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או זה או המספר במשקפיים

    הגיע הזמן שתלמד לעשות את ההבדלה, אם המגנים ליברפול לא חיות פרא כמו מגנים אחרים בליגה-בוסינגווה,אשלי קול,אברה,קלישי וכו' זה לא בהכרח אומר שליברפול לא משתמשת בהם בהתקפה.
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא צריך להיות שחקן על כדי להיות מגן תוקף, זה אפילו לא קשור לאיכות של שחקנים - רק למשמעת טקטית.

    אילונגה לא עולה על אף מגן של ליברפול, זה לא הפריע לזולה לשלוח אותו לבלות את מרבית זמנו בחלק המגרש של היריב.
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,058
    לייקים שהתקבלו:
    6,777
    אני ממש לא מבין על מה אתם מדברים. ארבלואה ואאורליו/אינסואה בילו העונה הרבה מאוד פעמים בחצי המגרש של היריב, על התרומה ההתקפית שלהם מתבסס ה4-5-1 שמאפשר לנו לשחק עם שני שחקנים כמו אלונסו ומסצ'ראנו שלא מרבים להגיע לכיוון הרחבה ובטח שלא לכבוש(ובכל זאת כמובן שהתרומה של אלונסו להנעת הכדור אדירה) ובכל זאת לכבוש שערים ולא מעט למען האמת.
    ארבלואה פחות התאים למערך הזה אבל הוא לא עשה יותר מדי שטויות בהתקפה ותמיד שיחרר את הפאס הנכון, והתרומה שלו התבטאה יותר בלחץ בחלק המגרש של היריב ופחות בלפתוח את ההגנה, ובגלל זה(ועוד כמה דברים כמו אי הצבה של אגר בהרכב וכו') גם היה לנו קשה לפתוח הגנות כמו סטוק, פולהאם ו-ווסטהאם שצופפו ברחבה וארבלואה פשוט לא יודע לתת את הקרוס הגאוני או לעבור איזה שחקן וקצת לשחרר לחץ, ופה ג'ונסון נכנס לתמונה. על התרומה ההתקפית שלו כמובן אין עוררין והגנתית אני האמת כלל לא מודאג. אני בטוח שמה שלא יהיה הוא ייראה יותר טוב הגנתית בליברפול פשוט כי ההגנה שלנו לא מתבססת על שחקני הגנה שהם עילוי(והרי אף שחקן הגנה בליברפול הוא כזה), אלא יותר על שיטה מאוד מסודרת ומאורגנת שכוללת כמובן גם את מסצ'ראנו, אלונסו ותמיכה מהקשרים כמו ריירה וקויט שיודעים לעשות טוב מאוד הגנה.

    17 מיליון זה אכן מספר גבוה מאוד לשחקן הגנה אבל אני חושב שזה מוצדק אם הייתה תחרות מצד סיטי וצ'לסי, וכנראה שהייתה. אין לי ספק שארבלואה רוצה לעזוב והמחליף הכי טוב בשוק הוא ג'ונסון, ובשביל לקחת אליפות אתה צריך את השחקנים הכי טובים שאפשר להשיג. אני גם חושב (ובעיקר מקווה) שזה לא בא על חשבון חיזוק בקיצוני שמאל איכותי ושכנראה לבניטז יש קצת יותר כסף לרכש ממה שחשבנו, הוא לא אידיוט מושלם וישלם 17 מיליון על ג'ונסון ובכך יסגור את ההחתמות שלנו לקיץ הנוכחי...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/09
  4. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,345
    לייקים שהתקבלו:
    798
    תומר, לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר.
    אינסואה ואאורליו הם בהחלט שחקנים שבלי קשר לרמה הכללית שלהם הם טובים מעט יותר התקפית מהגנתית (וזה לא אומר שהם לא טובים הגנתית) והם בהחלט תקפו לא מעט העונה וכמו גם ארבלואה שיותר מוגבל מבחינה התקפית הם בישלו לא מעט שערים העונה, בטח ביחס לשנים עברו תחת בניטז. לארבלואה אין את האש כמו שיש לג'ונסון כשהוא יוצא להתקפה ואין לו גם את המהירות או הטכניקה שלו אבל הוא עולה עליו מבחינה הגנתית. כמו שנאמר פה בניטז כבר שיפר לכמה שחקנים את ההגנה בתקופתו במועדון (בין השאר, לארבלואה) ולכן, ללא כל קשר להאם צריך או לא לשפר את ההגנה של ג'ונסון, אני חושב שמבחינה הגנתית ג'ונסון יוכיח את עצמו ויעבוד יפה בליברפול.

    קירק, אתה לא מגיע ל-86 נקודות מניצחונות 1-0 אחרי בונקר מוחלט לאורך כל המשחק.
    וסתם סטטיסטיקה- ליברפול כבשה בין המחזורים 32 ל- 36 (כולל) יותר מ-3 שערים כל משחק. היא כבשה הכי הרבה בליגה (77 שערים) כששלושת הקבוצות האחרות בטופ 4 כבשו 9 שערים פחות (כולן עם 68 שערים) וספגה רק 3 שערים יותר מיונייטד וצ'לסי שבמקום הראשון.
     
  5. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    עוד פעם אתה וקשקושים שלך !

    תתפלא לדעת שגם בגיל 24 (באוגוסט ג'ונסון יהיה 25) שחקנים יכולים להתקדם. ג'רארד לדוגמא לא היה נחשב לשחקן וורלד קלאס עד שבניטז הגיע ב 2004 ושידרג אותו, כנ"ל לגבי טורס (23) ארבלואה (24) וגם מסצ'ראנו (23) שאף אחד לא רצה להתסכל עליו בזמנו בווסטהאם.

    * הסוגריים זה הגיל שהגיעו לליברפול.

    לכל מאמן יש השפעה אחרת על שחקנים ולכן אי אפשר להגיד שאם מוריניו לא שידרג אותו אז אף אחד אחר לא יכול...

    בשביל הכיף אני יתן לך עוד של שחקנים מחוץ לליברפול שהתקדמו באמצע הקריירה שלהם בזכות מאמן אחר: הנרי, קנטונה, למפארד (תחת רניירי הוא לא ממש בלט), ארטטה... יש עוד הרבה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/09
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אתה הזוי.. או הוזה.

    אתה ראוי לפרס נובל על הדרך היצירתית בה קישרת בין הדיון הנ"ל לשמות כמו טורס, מאסצ'ראנו, ג'רארד, קאנטונה ולמפארד שלא לדבר על הנרי.

    נתחיל מזה שאם אתה לא מזהה את ההבדל הדק בין גלן ג'ונסון לשחקנים ברשימה הזו, שכמעט כולם בה נבחרו לטובים בפרמיירליג או בליגות אחרות בהן שיחקו, כמעט כולם בה היו כבר שחקני נבחרות מבוססים!

    אני לא אומר שאי אפשר להשתפר לאורך הקריירה, אני אומר שלדעתי המרחק בין ג'ונו לבין שידרוג למגן ימני מהקלאס שהוא יידרש להגיע אליו (להיות שחקן גרוע, גם בליברפול, כל אחד יכול..) הוא לא מרחק שטיפ כזה או אחר לגבי סגירה ממאמן גדול ככל שיהיה - יכול לפצות עליו.
    כמובן שלא הצלחת להתאפק וישר הכנסת את מוריניו למשוואה. כאילו שהוא המאמן היחידי בשש או שבע השנים האחרונות שרואה את ג'ונו ואת הפוטנציאל שלו ומנסה לעזור לו עם משחק ההגנה. אפשר לחשוב שזה איזה סוד מדינה שההגנה של גלן ג'ונסון חלשה ושהוא עושה טעויות של ילדים א' בסגירות פשוטות.
     
  7. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה שכך תראה חולצת החוץ השלישית שלנו...

    http://www.footballshirtculture.com/images/stories/liverpool-09-10-adidas-3rd-football-shirt-leaked.Xxx
     
  8. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,345
    לייקים שהתקבלו:
    798
    וואלה, אהבתי.
    זה פשוט ויפה.
    ----------------------------
    ריינה אמר היום לאתר הרשמי שהוא ערך העונה קרב עם פטר צ'ך של צ'לסי כשהמטרה היא לשמור על כמה שיותר רשתות נקיות לאורך כל העונה.
    ריינה כמובן ניצח בתחרות (אחרת לא היינו שומעים על זה) כשהוא שומר על 20 רשתות נקיות לעומת 19 של צ'ך.
    -----------------------------
    יש מאמן חדש (coach לא manager) לרזרבס שיעבוד לצד ג'ון מקמהון עם הקבוצה השנייה של המועדון בשם גומז פרז. היה שחקן עבר בריאל מדריד ושיחק שם בנוער תחת בניטז ופציעה גמרה לו את הקריירה ב-2004.כבר עבד כמאמן קבוצות נוער בספרד והוא בסה"כ בן 36 ונאחל לו בהצלחה.

    http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...090618-1405.htm
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/6/09
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    זה שהבאת דוגמאות משלושה משחקים מול קבוצות תחתית שנגמרו במחצית פחות או יותר - לא הופך את המגינים של ליברפול לשחקני התקפה.

    אתה טוען לשיפור בתחום, אחלה. לא יכול להתווכח איתך, לא ראיתי כל דקה של כדורגל סקאוזרי כדי להשוות. אבל ראיתי מספיק בשביל לדעת שבניטז נשאר בניטז והשיטה נשארה מבוססת על סגירה הרמטית בהגנה בראש ובראשונה ורק אחרי זה שליחת שחקנים אחוריים לתקוף.

    זה שהמגינים עולים למעלה בשלוש אפס לא מוכיח שום דבר.

    שוב, יש הבדל בין מנג'ר שמאמין בצורך לתקוף דרך המגינים ובין מה שבניטז עושה.
     
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,058
    לייקים שהתקבלו:
    6,777
    אף אחד לא טוען שהמגנים שלנו הם שחקני התקפה. הטענה שלך ושל ג'ורג' בסט הייתה שאין צורך בג'ונסון אצלנו מכיוון שהצד ההתקפי שלו לא יבוא לידי ביטוי כי בניטז לא מאפשר למגנים שלו לעבור את החצי - וזו טענה מוטעית לחלוטין. אף אחד גם לא טוען שהם תוקפים כמו שבוסינגווה וקול תקפו השנה, או כמו קלישי וסאנייה, אבל הם כן תוקפים ותורמים להתקפה והדוגמאות שנתתי מסטוק, פולהאם ו-ווסטהאם היו למשחקים שלא הצלחנו בהם לפרוץ את ההגנה ובהם היה דרוש שחקן כמו ג'ונסון כדי לפתוח את ההגנה(לא הבנתי את ה'נגמרו במחצית') כי ארבלואה היה שם בהתקפה אבל פשוט לא ידע לעשות את הפעולה הנכונה.
     
  11. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,058
    לייקים שהתקבלו:
    6,777
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/09
  13. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסטנטה ספורטס זה רשום קצת אחרת:

    The Spain midfielder was asked a direct question following Wednesday’s Confederations Cup clash with Iraq as to whether he would be disappointed if he remained at Anfield after the summer.

    "But in what could be interpreted as an ominous sign for Reds fans he replied: “I cannot answer that. I have already said everything.

    http://www.setanta.com/uk/Articles/Footbal...ure/gnid-57480/

    יכול להיות שהוא פשוט סתם עצבני ששואלים אותו את אותן שאלות שוב ושוב ושוב ושוב...
    למרות שהחלק הלא מודגש בתשובה שלו בהחלט מדאיג.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/6/09
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,058
    לייקים שהתקבלו:
    6,777
    אני מקווה...
     
  15. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,345
    לייקים שהתקבלו:
    798
    מבחינתי זה לא כזה נורא שהוא שולל אותנו, זה יכול רק לחזק את החשיבה של רפא לכיוון אשלי יאנג. כמובן דוד סילבה עדיין בתמונה אבל הוא מעדיף להישאר בספרד.