ליברפול 2015/16: ימי קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,058
    לייקים שהתקבלו:
    6,777
    מעציב אותי קצת שבאלוטלי לא טס. המינימום כבוד אליו במיוחד אחרי הסיפור הזה עם אביו המאמץ (שהוא אביו לכל דבר) זה לפחות להביא אותו איתנו, מה כואב למישהו?
     
    owen11111, אלעד, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,677
    לייקים שהתקבלו:
    18,545
    אני גם מאוד לא אוהב את זה שבאלוטלי לא טס. למה לאמברט כן והוא לא?

    הקריירה של פירמינו מדשדשת? באמת? אני מוכן לחתום על זה שאם מועדון אחר (סיטי, צ'לסי, יונייטד, יובה, ריאל) שרוכש את פירמינו, הדיבורים סביב הרכישה היו שונים לחלוטין. כמו שיעקובי חסר המושג אמר בחדשות הספורט - "שלא יבנו עליו, חלוץ שהבקיע רק 10 שערים עונה שעברה". אז לא חלוץ בכלל, והמספרים שלו הם מהטובים בגרמניה בשנתיים האחרונות כפי שנאמר.
    או מלר העוד יותר חסר מושג שאמר שפירמינו לא יצליח כי "שחקנים ברזילאים וארגנטינאים לא מצליחים באנגליה, אולי חוץ מוויליאן ואוסקר המצוינים". אני מניח שאגווארו, טבז, מסצ'ראנו היו כשלונות מפוארים, שלא לדבר על הברזילאי הבינוני של ליברפול, קוטיניו...

    ג'רארד בקושי היה הצל של עצמו בשנתיים האחרונות. כשזה מצבים נייחים הוא עדיין היה מצוין (טוב, לא בקרנות) או בכדורים ארוכים. אבל זה כבר ממש לא היה זה. אני דווקא חושב שמקצועית, העזיבה שלו תעשה לנו טוב (אם לא נחרבן את זה עם איזה רכש מסריח או התעקשות על לוקאס\אלן בהרכב).

    אני בהחלט מסכים עם מה שנכתב, עושה רושם שליברפול זאת קבוצה שאנשים רואים אולי איזה פעמיים בעונה ועדיין תקועים בקונספציה של קבוצה אפורה ומשעממת כשהאמת היא שבשנים האחרונות אנחנו מאוד רחוקים מזה.

    כשאני מדבר עם חברים על כדורגל וליברפול, עושה רושם שהם לא ראו אותנו בחיים. לפני 3 שנים אני היללתי את סוארז כאחד השחקנים הטובים בעולם (לפני העונה המטורפת), אמרו לי שאני כרגיל מגזים כי הוא בליברפול.
    כשהיום אני מדבר על קוטיניו, אומרים לי שהוא שחקן אפור, לא יצירתי, לא מלהיב. לא מדובר בבנאדם אחד ולא בשניים. אנשים לא רואים אותנו משחקים (כי אנחנו לא באלופות אני מניח) אז פשוט זורקים קלישאות לאוויר מתקופה האחרונה שראו אותנו (תחת בניטז, באלופות).

    גם אילורי לא יהיה במסע ההכנה (בגלל יורו הצעירות). בראנאגן הצעיר לא יצא כפי הנראה מכיוון שהוא חולה.

    האנדר 18 ניצחו במשחק ידידות את קורק סיטי, טוני גומז (תזכרו את השם) וג'וש דובי הבקיעו. אדקנייה (ההולנדי שהחתמנו מברצלונה) פתח, בישל את הראשון ומאוד הרשים (לפי דיווחים, לא ראיתי).

    מסתובבת תמונה של קני באימון של סביליה מדבר עם אונאי אמרי. אולי סתם, אולי אנחנו מעוניינים בשחקן שלהם, שכל אחד יחשוב מה בא לו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/15
    אלעד אוהב/ת את זה.
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    מלר נראה לי עדיין חי את הכדורגל האנגלי לפני 15 שנים, אז באמת דרום אמריקאים חוו קשיים יותר גדולים בפרמייר ליג מאשר עכשיו
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    https://pbs.twimg.com/media/CJqS_HnWEAIAaEN.Xxx

    קני עם אמריי בסביליה. מעניין על מה הם מדברים.
     
  5. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,442
    לייקים שהתקבלו:
    2,373
    למה מצבו של באלוטלי אמור להיות שונה מזה של אנריקה ובוריני? שלושתם לא בתוכניות, את שלושתם רודג'רס לא רוצה ולכן אין שום טעם שהם יקחו דקות משחק לצעירים אחרים או אפילו ינסו ליצור שיתוף פעולה עם היתר כשאין רצון או תכנון לתת להם דקות משחק.

    האבא המאמץ שלו נפטר ולכן צריך לעלות אותו לטיסה? אני לא רואה את זה ככה, זה לא גן ילדים וליברפול לא אחראית על שיפור מצבו הנפשי אחרי הטרגדיה הפרטית שלו. אני גם מניח שזו ה-דרך להראות להם שדקות הם לא יראו העונה ולכן כדאי להם מעשית לדחוף בכל הכוח למעבר ולא לעשות את מה שבוריני עשה בקיץ שעבר. אני מניח שמנסים בכוח להימנע ממצב כזה.

    מסכים עם אורן לגבי ג'רארד. אני גם חושב שלא רק מבחינה מקצועית העזיבה שלו תעשה לנו טוב. היא תאפשר לאחרים להתבלט, לצאת מהחורים שלהם, להתחיל להראות מנהיגות. יש לי הרגשה שבסופו של דבר העזיבה שלו תשחרר איזה שהו פקק שלא יכולנו לשחרר בשום דרך אחרת..

    דלגליש במקסימום מדבר עם אמרי על החזרת מורנו :) איזה שחקן יש להם שיש סיכוי שאנחנו מתעניינים בו, ולמה שדלגליש יהיה קשור לזה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/15
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,497
    אורי אני מסכים איתך ברמה עקרונית לגבי באלוטלי, אבל השאלה שנשאלת אם כך זה למה לעזאזל לאמברט עולה על הטיסה?
    אם כבר מראים שאין מקום לסנטימנטים פה, אז גם ללאמברט אין מה לחפש בסגל למסע, אוהד ליברפול מילדות או לא.

    ובנימה אחרת, יונייטד החתימה של שוויינשטייגר, כנראה תחתים גם את שניידרלין וחלוץ ברמה גבוהה להחליף את ואן פרסי.
    לטעמי, הפער בינינו לקבוצות הטופ 4 רק גדל בקיץ הזה, ואנחנו לא עושים מספיק כדי לסגור אותו. זה בטח לא עוזר שאנחנו שוב מאבדים שחקן מפתח.

    גם עם בנטקה בפנים, לדעתי עם איך שהסגל נראה אין לנו מה לדבר על טופ 4 בעונה הבאה, אנחנו נצטרך עוד עונה כמו 13-14 שבה פשוט הכל מתחבר (כולל סטארידג' כשיר למשך רוב העונה) ואחת מהקבוצות בטופ 4 נותנת עונה לא טובה בכלל.
    זה קצת פסימי אבל אני חושב שאפשר להתחיל לסכם את חלון ההעברות שלנו, סטרלינג כנראה יימכר ובנטקה כנראה יחתום וספק אם יקרה משהו נוסף מעבר לזה - אנחנו עושים החתמות נכונות פירמינו, קליין ואולי אפילו מילנר אבל זה לא מספיק.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    קשה להגיד אם הפער גדל או קטן, כי אנחנו דנים על הנייר ובמציאות הדברים לא מסתדרים כמו שצריך. אני חושב שבכל שנה יש את הרכש הגדול שמגיע לקבוצה גדולה ולא עומד בציפיות, לרוב הרכש הזה הגיע לליברפול אבל לא מן הנמנע שבשנה אחרת הרכש הגדול של מנ' יונייטד או ארסנל יהיה פלופ. ולמרות שמדובר במועדונים חזקים מאוד מבחינה כלכלית ועמוקים מבחינת סגל, אם שחקן כמו שניידרלין או דפאי לא יעמוד בציפיות זה בהכרח יפגע באיזון שלהם.

    אני חושב שעם סטארידג' כשיר לפחות חלקית ובנטקה יש לנו חוד מעולה, קישור התקפי טוב מאוד, כל מה שמאחורי הנדרסון/מילנר זה סימן שאלה. קשר אחורי, ארבעה שחקני הגנה ושוער בסימני שאלה. מספיק שחלק מסימני השאלה האלה יהיו סימני קריאה ואנחנו יכולים לתת עונה טובה מאד.

    מבחינת המאבק לטופ4, אני חושב שזה יותר קריטי שתהיה התקפה חזקה מאשר הגנה יציבה. אליפות לוקחים עם ההגנה, טופ4 אפשר לקחת גם אם מנצחים הרבה משחקים מול הקבוצות הקטנות שיבואו להסתגר. לדעתי זה יותר קריטי ששחקנים כמו פירמינו ובנטקה יתגלו כרכש טוב, מאשר חיזוק להגנה או לקישור האחורי. אסור לנו להמשיך להיות חסרי שיניים כמו בשנה שעברה כדי שיהיה סיכוי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/15
  8. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,442
    לייקים שהתקבלו:
    2,373
    אני מסכים לגבי לאמברט, אבל בסוף גם צריכים שחקנים במסע הזה ורודג'רס עושה את השיקולים שלו. אולי לאמברט מודע לסיטואציה וליברפול רגועה בנוגע למכירה עתידית שלו (גם אם לקראת סוף החלון) בניגוד לשלושת ה'מנודים', להם רוצים להראות בדרך ה"קשה" יותר שלא רוצים אותם. שלא יחשבו לרגע חלילה שכדאי להם להעביר אצלנו עוד עונה במחשבה שאולי הם יקבלו הצ'אנס כי הם לא. הכל - רק שלא יעשו לנו בוריני של שנה שעברה.

    מסכים לגבי היתר. בשתי החתמות יונייטד עוברת ממועמדת לרביעייה למתמודדת על האליפות עם צ'לסי ואנחנו בסוף עושים החתמות שחלקן טובות וחלקן השני כמעט טובות במקרה הטוב.

    אני אקח הימור ואגיד (בלי קשר אלינו) שהיחידה שיש לה סיכוי ליפול מהרביעייה היא סיטי נכון לרגע זה. זה כמובן תלוי במה שהיא עוד תעשה בחלון וזה יכול להשתנות ברגע, אבל גם עם סטרלינג אני לא רואה אותם מתמודדים על מקומות 1-3. הם לא טובים מספיק, הקישור שלהם לא טוב מספיק וההגנה שלהם חלשה. הם צריכים לעבור מיני מהפכה כדי שיהיה להם שוב סיכוי לאליפות ולדעתי הם גם מאחוריי ארסנל ויונייטד.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שבכלל היה ספק שיונייטד תחזור להיות מתמודדת על אליפות במוקדם או במאוחר. הכוח של המותג שלהם פשוט גדול מדי בשביל שהם לא יחזרו במהרה להיות מועדון הישגי לכל הפחות באנגליה, בטח כאשר עומדים לרשותם סכומים בלתי מוגבלים להוציא על רכש.

    ועדיין, אני בדעה של מלו: כולנו יכולים לדבר על הקבוצות ועל הסגלים שעומדים לרשותם, ועדיין, אף אחד לא יודע איך כל הרכש הזה ייראה בפועל ואיך קבוצות יתחברו. הרי מאותה יונייטד צופה להיראות הרבה יותר טוב עוד בעונה שעברה, שגם אז היא עשתה רכש גדול.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    בגרדיאן מפורסם שיונייטד גם רוצה את בנטקה.
    תרגיל סוכנים ידוע - להכניס את יונייטד למשוואה.
     
  11. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    הרבה דיבורים על הצעה של סיטי על סך של 45 מיליון פאונד. מדובר בהצעה משופרת ל40+4 שדווח שהם הציעו בסופ״ש האחרון.

    הימורים על האם סטרלינג ממריא לתאילנד או לא?
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,307
    לייקים שהתקבלו:
    16,168
    לדעתי אנחנו מסכימים ל45 אם זה לא מורכב מבונוסים.
     
  13. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    המקור שפרסם את ההצעה של ה-45 מ' זה ג'ון קרוס, הוא לא אמין בשיט ויצא לו כבר מוניטין של חרטטן רציני אחרי שב-2013 ניסה לשכנע את כולם שסוארז אוטוטו בארסנל.
    אני מהמר שסטרלינג לא ימריא וזה יסגר די מהר.
     
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,497
    יאללה, בשעה טובה.

    המכירה שלו מציבה אותנו במינוס מבחינת הוצאות נטו הקיץ. מבחינתי זה אומר שבנטקה זה לא מספיק, חייב להגיע מחליף ישיר לסטרלינג, השמועות כרגע מדברות על צ'רישב מריאל מדריד אבל אני מקווה שזה יהיה מישהו יותר מעניין.

    לפי פול ג'ויס - המשכורת של סטרלינג בסיטי תהיה 200 אלף ליש"ט לשבוע. אבל אתגר מקצועי, ליגת אלופות וזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/7/15
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.