ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,942
    לייקים שהתקבלו:
    2,334
    טוב אז כמו שהרגשתי, היום זה היום. כולם היו פשוט מתחת לכל ביקורת וההתלהבות של ווטפורד הייתה פשוט יותר מדי.
    אם בכל זאת נדבר קצת על כדורגל אז כמה נקודות:
    1. אני יכול להבין את ההיגיון של להעדיף את לוברן על פני מאטיפ הדחליל במשחק מול דיני, אבל צריך לעדכן את קלופ שלוברן זה כבר לא שחקן כדורגל. כמות הטעויות, כמות הכדורים שדיני לקח לו על הראש, זה לא אמיתי וזה בכלל לא משנה שהוא הוצנח להרכב משום מקום. הפספוסים שלו עם הכדור יצרו להם כל כך הרבה חצאי מצבים היום שרק שילהבו עוד יותר את הקהל והשחקנים שלהם להמשיך לתקוף. אם היינו חוטפים את ה4-0 מהנבדל שהוא שבר שם בכזאת גסות באמת הייתי כבר קופץ מהגג. מעניין אותי מה חושבים האנשים שאמרו בקיץ שכדאי לשמור אותו כאופציה רביעית אחרי הופעה כזאת. אני מזכיר שגם בריצה שהוא קיבל בהרכב למרות שלא הפסדנו הוא לא הפסיק לטעות.
    2. טרנט בעייתי לנו מאוד בהגנה. אני מדבר כבר כמה חודשים על החורים שהוא משאיר בעמדה שלו, אנשים פה שאלו אותי איזה חורים אז אני מניח שהיום הם הבינו. מאז שפאביניו נפצע והנדרסון עזב את עמדת הקשר הימני שעוזר לטרנט בסגירות, העניין הזה בולט פי כמה. בעיניי עדיין מדובר במגן אולי הטוב באירופה כי מה שהוא נותן בהתקפה זה נכס שאי אפשר לתאר בכלל, אבל מאחורה הוא חלש ובמיוחד מאז שחזרנו מהפגרה. גם כבר אי אפשר להאשים את המיקום הגבוה שלו על הדשא, רואים שהאחד על אחד שלו פשוט רך מדי ואטי מדי. יש לו מזל שדאולופאו נפצע כי בערב כמו היום היינו חוטפים עוד שניים מהאגף שלו לפי איך שהמשחק התחיל.
    3. מדברים על הכשירות של קייטה אבל מה עם גומז? מתי הוא הצליח להשלים יותר מחודשיים בהרכב בלי להיפצע? אמרו שזה פרקושיין אבל אל תיראו מופתעים אם הוא פתאום לא כשיר גם לצ'לסי בשלישי. אני בטוח שזה מה שיקרה.
     
    Ori8 אוהב/ת את זה.
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    טרנט לא חלש מאחורה. היה לו קשה באחד על אחד עם דאולופאו (ולא קיבל שום עזרה).
    הם הלכו שם שוב ושוב כי סלאח לא עושה הגנה וגם לוברן בצד הזה. דיני אמר אחרי המשחק שהם ניסו ללכת על לוברן.

    רוברטסון מסריח את הדשא גם הגנתית כבר תקופה ארוכה ולא באחד על אחד אלא בקבלת החלטות עלובה ומיקום מזעזע.

    הפעם הקודמת שגומז החמיץ הרבה משחקים על פציעה היתה כששברו לו את הרגל, זה לא פציעות שריר שחוזרות על עצמן כל הזמן.

    וגומז, כשיר, הוא 100000000000 רמות מעל לוברן ומאטיפ ונראה כמו טופ עולמי.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,497
    לא חושב שאתה צודק לגבי גומז. איזה עוד פציעות היו לו בכלל חוץ מהפציעה הרצינית בעונה שעברה? מה אני שוכח? העונה הוא רץ בהרכב כבר מ... סוף אוקטובר? תחילת נובמבר? מתי שמאטיפ נפצע. זה בוודאות הרבה יותר מחודשיים.

    אני אמרתי בקיץ שצריך להשאיר את לוברן בלם רביעי אם האלטרנטיבה היא פשוט 3 בלמים בסגל. מסתמן שגם כשאני חושב שקלופ צודק, הוא מאכיל אותי כובעים. כנראה שלא לקחתי בחשבון את האניגמה שהיא מה שעובר בראש של לוברן והייתי צריך לנחש שאחרי שהוא כבר היה עם רגל וחצי בחוץ אנחנו לא נראה ממנו אפילו הופעה סולידית אחת העונה כשצריך כזאת, פשוט כי מנטלית הוא לא שם.
     
    Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,053
    לייקים שהתקבלו:
    6,771
    כאמור, לא ראיתי את המשחק, אבל באמת שאין שום הצדקה לעלות עם לוברן ולא עם מאטיפ. 0. כלום. שום טיעון שאשמע לא תופס פה.
    האחד, שארית מתקופות שחורות, לא מפסיק לטעות ולעמוד במקומות הלא נכונים, רך, בכיין.
    השני, אמנם לא מושלם, אבל לפחות אמין בכדורי גובה, זכה איתנו בצ׳מפיונס עם הופעות מצוינות במשחקים לחוצים, היה ציוות טוב מאוד עם וירג׳יל מהיום שההולנדי הגיע.

    איך?
     
  5. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,447
    לייקים שהתקבלו:
    3,889


    מה זה הכרזה רשמית כאילו? הזוי.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
  6. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    בגדול הסיבה היחידה שאני רואה היא שגומז לא כשיר גם לשלישי, ואין לשניהם כושר ל180 דק' בתוך שלושה ימים, אז לוברן קיבל את המשחק הפחות חשוב.

    Sent from my Pixel 4 using Tapatalk
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    אז שיהיה הובר.

    אסור לגיס החמישי הזה ללבוש את המדים שלנו.


    VVD הפסיד 5 פעמים בליגה במדי ליברפול.
    4 מתוכם היו כשלוברן שיחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/2/20
  8. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,942
    לייקים שהתקבלו:
    2,334
    Walkon
    גומז רץ בהרכב מאמצע דצמבר. כשמאטיפ נפצע דווקא לוברן קיבל הזדמנות ראשון.
    אולי אני טועה, פשוט לא זכורה לי תקופה משמעותית שהוא הצליח להישאר כשיר בה מאז אותה פציעה. מבחינתי הוא היה ונשאר חלק מהשבירים כמו מאטיפ, שאקירי וכו' ואולי צריכות להיות לזה משמעויות בחלון ההעברות.

    לפי ההרכב שעלה היום, קלופ לא ראה את המשחק היום בתור זה הפחות חשוב. הוא לא יעלה עוד 72 שעות עם אותם השחקנים, הרוטציות יהיו בסטמפורד ברידג', לצערי אגב.
     
  9. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,295
    לייקים שהתקבלו:
    16,158
    ארנולד פשוט טכני ברמה בלתי רגילה, לדעתי השחקן הכי טכני באנגליה אחרי דה ברויינה.
    כשיש לך יהלום כזה, יש אחריות לעזור לו בדברים שהוא פחות טוב בהם. אם זה סלאח או צ'מברליין או לא יודע מה, צריך לעזור בצד ימין.
    סלאח בכלל, זה לא רק שהוא רץ פחות ממאנה ופירמינו, הוא גם מאבד הרבה יותר.
    מבחינתי הוא אגדה, הוא מביא אליפות העונה והוא הביא אליפות אירופה עונה שעברה, אבל יש לי רגש חזק מאוד שאומר שהראש שלו בפלרטוטים עם מועדונים אחרים לקראת הקיץ. הוא לא באמת כזה גרוע.

    דיני זה שחקן שקשה להתמודד איתו באוויר, יכול להיות שגם גומז היה אוכל היום חרא והפסד היה מגיע, העניין עם לוברן שזה כבר שנים של הופעות רעות. אני ממש לא מעריך את השחקן הזה וההתעקשות על הישארות שלו כמעט ושקולה להתעקשות על מיניולה/קאריוס.
    אפילו בהופעות ה"טובות" של לוברן הגיע ה brain fart הזה פעם במשחק שכמעט ועלה לך בגול.
    הבנאדם אסון. לא באמת שונה מליצנים גדולים שלבשו את החולצה ודפקו לנו עונות משך שנים, אם זה פיל באב וקווארמה או עד סקרטל ומאטיפ. הסלובקי אפילו נתן עונה של המון שערים ב13-14 אבל הקפיד תמיד להחזיר כמה בתצוגות של ליצנות.
    התצוגה של היום אולי הייתה חדשה עבור אוהדים טריים של ליברפול שמתלהבים מהקבוצה וקפצו על הרכבת בשנה האחרונה, אבל לנו? לנו זה נראה אותה הגנה ישנה ומסריחה שהייתה לנו שנים. הגורם היחיד שקשור להגנה ההיא ולהיום זה הקרואטי.
     
    Ori8, Scouser Tommy, LFC-Gerrard1 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,497
    יושב ורואה את האולפן של סקיי אחרי המשחק עכשיו, הביאו שם את דיני. כשרק רואים את הציטוט שלו שהוא בא לשחק על לוברן זה נראה ברור כי אתה תמיד תנסה לשחק על השותף של ואן דייק ולא על ואן דייק, אבל הוא הרחיב ואז אתה מבין מה לוברן עשה במשחק הזה.

    מישהו יודע מה הוא עושה בגול הראשון? נאבק שם עם דיני ולא מנסה בכלל לקפוץ לכדור, מה זה? לואן דייק יש אשמה בשער הזה אבל זה גם ברור שהוא לא מצפה שהכדור יגיע לשם בכלל. לוברן כל כך עסוק בלהראות לנו ולהוכיח לעצמו שהוא גבר על שמנצח מאבקים פיזיים עם דיני שהוא בכלל לא מתעסק בכדור, הוא משחק בהאבקות כל המשחק. דיני עליו 100% מהזמן ואנחנו נשארים בפועל עם בלם אחד - אחלה טרייד.

    פשוט הזיה הראש של השחקן הזה. המשחק שמשוחק בראש שלו זה משחק אחר לגמרי מזה שעל הדשא. אני מקווה מאוד שיצא קצת טוב מכך שהוא פתח אתמול והמשמעות היא שלא נראה אותו ביום שלישי אלא את מאטיפ.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  11. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,942
    לייקים שהתקבלו:
    2,334
    המאבק עם דיני בשער הראשון הוציא אותו לגמרי מהמהלך. בערך כל מאבק פיזי עם דיני הוציא אותו מהמהלך אתמול. אני מבין שלשחק מול יצור כמו דיני זו לא משימה קלה, במיוחד לא כשאתה מונחת פתאום להרכב, אבל להפסיד 90% מהמאבקים? כמו שאמרתי, לא שחקן כדורגל הבנאדם הזה.
    כולם היו גרועים זה נכון, אבל זה היה נכון גם מול ווסטהאם, ההבדל ששם לא היה לנו בהרכב מחבל שכל פעם מפסיד כדורים ומחזיר את היריבה חזרה למשחק.
     
    oranfu, Liverpool-Forever ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    אבל מה חדש? זה תמיד אותו דבר איתו.
    קשה עם דיני זה נכון. אני אבל ראיתי אותו מסתבך ככה גם נגד חלוצים בגודל מטר שישים ופחות או יותר כל חלוץ שאי פעם הגיע להתמודד מולו.

    לגבי VVD, הוא לא היה טוב. יש לו חלק בגול הראשון, אבל כל האירוע (כמו הגול השלישי שהוא טעות גדולה של טרנט) בכלל נמנע אם היה לנו בלם ליד וירג'יל ולא קונוס מטומטם.
    הוא דווקא התחיל טוב, אבל אולי גם הפציעה של דאולפאו בעקבות מאבק איתו קצת עירערה אותו.

    בחייאת, די כבר עם המחבל הזה לוברן. איך קלופ לא מבין איזה אסון הוא? זה ברור אשכרה לכולם.

    הבאתי אתמול לפני המשחק ציוץ של עורך הספורט של הגרדיאן שאמר שכשהכריזו שלוברן פותח היה ילד אוהד ווטפורד בתא הכבוד שאשכרה קפץ ונתן אגרוף באוויר מרוב התלהבות.
    זה נותן רוח גבית לכל מי שעולה נגדינו. קהל, שחקנים, כולם. זה גם מערער את כל הקבוצה אצלנו כי הוא אסון מהלך על 2 שכל האזור שלו נכנס לפאניקה כשהכדור מגיע לכיוונו.
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,295
    לייקים שהתקבלו:
    16,158
    קלופ מאמן ענק, אגדה.
    הוא גם רומנטיקן חסר תקנה או איך שלא תקראו לזה, הוא הולך לליברפול מרוסקת כשהוא יכול ללכת לכל מועדון שרק ירצה והוא גם מאמין בשחקנים אבודים כמו קאריוס. מי שפותח עונות עם קאריוס בתור שוער, מה הפלא שגם ייתן אמון בלוברן בתור בלם רוטציה לגיטימי?
    הפאשלה עם קאריוס זה משהו שעלה למועדון באליפות אירופה...מאמן אחר והיינו מתחרפנים על זה. זאת הטעות הכי גדולה בקריירה שלו, בלי לדעת מה הוא עשה לפני כן אני יכול להגיד את זה בביטחון מלא. אז מה זה לוברן? זה כסף קטן. אתה משחק עם שוער דוגמן אינסטגרם שאין לו יכולות שוערות בסיסיות (לכו להודעות היסטוריות שלי בפורום הזה ותראו איך כתבתי על זה אחרי הבכורה שלו, ראו כבר בבכורה שהוא לא יודע להדוף כדורים) ובזכות יתר ה10 אתה גם מגיע לגמר אלופות שהוא דופק לך. לוברן זה כלום.
    אנשים שלא רואים כדורגל אבל רואים גמרי אלופות באו אלי אחרי הגמר כשאני מרוסק, מי זה קאריוס? איך הוא היה ככה?
    מהבכורה שלו ראו שהוא ככה! מי שהעלים עין שילם על זה מחיר יקר מאוד. יש אוהדים שכל החיים לא רואים אליפות אירופה, אנחנו זרקנו אחד לפח, לא היה לנו שום סיכוי.
    אז מה זה לוברן??? זה כלום.
     
    oranfu, Sturridge ו-yakov_y אוהבים את זה.
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    אני זוכר שכבר בתחילת הדרך אמרת שלקאריוס אין יכולות בסיסיות של שוער אבל היינו כאן בפורום בדעה אחת נגד קאריוס, מחודש דצמבר 17 - ינואר 2018 שהוא נכנס להרכב ידענו ורשמנו זאת, ואן דייק עם היכולת השכיח קצת את קאריוס אבל אני לא חושב שיש אוהד ליברפול שהופתע.

    בגמר נסעתי למפגש האוהדים בנמל, אמרתי בדרך לשם לחבר אוהד ליברפול שאני מפחד משני שחקנים, קאריוס ולוברן ואז תיקנתי את עצמי בהמשך, רק מקאריוס אני מפחד.

    סאנה חגג על קאריוס פעמיים עם הפינה הקרובה שלא סגר, ב-4:3 הענק.
    בעיטת החמש שהלכה לקרן בתחילת הדרך, הכדור של קולראוב שקאריוס פיספס והלך למשקוף, אם זה נכנס אנחנו לא בגמר, אני זוכר לו מופע אימים ב-17/18 נגד בורמנות׳ בחוץ ובטוח שהיו עוד משחקים, לא זוכר הכל.

    --------
    ברוסטר כבש את שערו הרביעי בסוונסי ב-10 משחקים.
    מושאלים בולטים נוספים, גרוייץ׳ עם 3 שערים העונה ממרכז השדה בבונדסליגה, הארי ווילסון עדיין תקוע על 7 שערי ליגה.
    אוג׳ו/אג׳ירה/וודבורן מעבירים עונה ממוצעת, לא חושב שיש מושאל שיחזור אלינו, גם לא ברוסטר.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,295
    לייקים שהתקבלו:
    16,158
    יש המון המון המון טעויות של קאריוס. יש את ווסט ברום כמה שבועות לפני הגמר שהוא יצא לקיבינימט וחטפנו 2-2, יש נגד סוואנזי אחד המשחקים הראשונים שלו ניצחנו 2-1 הוא יצא 10 מטר וחזר באמצע היציאה והם החמיצו דקה 95. יש טעם להמשיך? יש מאות טעויות. כמו שכתבתי, גם כשהוא הדף כדורים בתחילת הדרך, אלה היו הדיפות מאוד מוזרות, היו לו לפעמים הדיפות עם שתי ידיים שהלכו מאחוריו לקרן, משהו הזוי.
    הוא לא שוער, עבדו עלינו.
    העיקר קפצו עלי כשהוא עשה שטויות בגמר ואחרי יומיים העלה סרטון לאינסטגרם שהוא בג'קוזי. אתם לא מבינים מה זה השחקן הזה, אכפת לו מצילומי דוגמנות יותר מכדורגל, לא ראיתי דבר כזה בחיים. ומי אשם? צריך להגיד את זה בצורה ברורה, קלופ. לא הייתי נותן לו דקה אחת אחרי הטעות הגדולה הראשונה. אוהדים בטוויטר דיברו על דה חאה בעונה ה1 שלו ככתב הגנה לקאריוס...אבל אתה מסביר שיש בעיה קשה עם יכולות הבסיס של השוערות אצלו, זה לא הטעויות, זה דווקא כשהוא הודף וזה נראה לא טבעי לחלוטין.
    דיוויד ג'יימס גמר אותנו כל כך הרבה פעמים והוא שוער פי 2 מקאריוס. באמת שלא היו דברים כאלה.

    כל הכבוד לברוסטר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.