ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני רשמתי משהו שאני באמת מאמין בו, אין טעם להגיב בסרקזם.
    זה לא מכבד.

    בין ההוצאות של סיטי להוצאות שלנו יש תהום, זה לא סיטי או כלום.
    אף אחד לא מחפש להוציא כמו סיטי.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    בעיניי, שני החלקים המודגשים של המשפט מהווים סתירה אחד לשני.
    השקעה בתשתיות היא קריטית להצלחה של מועדון, במיוחד בהסתכלות לטווח הארוך.

    אוקיי, ואני אשאל שוב - איזה מועדון נמצא ״בשטח האפור״ הזה? - בו הבעלים מזרימים כסף מכיסם האישי ובנוסף ניהול המועדון שלהם מצליח להביא את המועדון להיות הישגי ותחרותי?
    אתה אומר שזו הקצנה, אבל נוח מאוד להתעלם מהקצה השני של הסקאלה - מועדונים שנוהלו בצורה פושעת (כמו פורטסמות׳ ולידס), מועדונים שמנוהלים בצורה גרועה (ניוקסאל, מנצ׳סטר יונייטד, ארסנל) ומועדונים שמנוהלים בצורה טובה, אבל לא בדיוק הישגיים (טוטהנאם, וולבס).
    אתה לא חייב להיות צ׳לסי או סיטי, אבל אתה גם לא בדיוק יונייטד או ארסנל.

    ושוב הדיון שלעולם לא יגמר - אתה אומר ש״לא הצלחנו להביא שחקן אחד נורמלי לסגל״ אחרי עונה בה סיימנו עם שיא נקודות וליגת האלופות.
    מאיפה הביטחון שקלופ רצה להביא שחקן והבעלים הם אלה שעצרו אותו?
    תסתכל על כל חלונות ההעברה של קלופ מאז שהוא הגיע לכאן, תקרא את האמירות של קלופ על העברות והמשמעות שלהם לא מאז שהגיע לליברפול, אלא עוד בימים שלו בדורטמונד.
    מאז ומתמיד קלופ טוען שהוא לא יביא שחקן רק לשם ההבאה שלו.
    אנחנו אף פעם לא נהיה בתוך החדר בשביל לדעת מה נכון, אבל עצם זה שלא הבאנו שחקן, לא תומך בטיעון שקלופ רצה שחקן והבעלים לא הביאו לו.

    ובסופו של דבר, התפקיד של הבעלים זה לספק לאנשי המקצוע את הכלים להצליח.
    ממתי נט ספנד הפך להיות הפרמטר היחיד שקובע האם הבעלים הם בעלים טובים, או לא? אם זכינו באליפות בזכותם, או על אף שהם פה?
     
    אלעד, Scouser Tommy ו-Roma אוהבים את זה.
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    נט ספנד לא הפרמטר היחיד אבל הוא פרמטר שאתה מתעלם ממנו.
     
  4. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    לא הייתה כוונה לפגוע או לכבד.
    מתנצל אם זו התחושה שנגרמה.

    יחד עם זאת, כמו שרשמתי קודם לכן, לטעון שאנחנו מצליחים למרות שהם פה - כלומר שהבעלים מתנהלים בדרך ובצורה שפוגעת בסיכויים של המועדון להצליח - זו אמירה שאני מתקשה לקבל.

    למה אני מתעלם ממנו?
    כי אני לא רושם שאנחנו מוציאים פחות ממועדונים קטנים מאיתנו וזה ביזיון?
    כן, הלוואי והיינו מוציאים קצת יותר, אני בהחלט הייתי שמח לראות את זה.

    ויחד עם זאת אני מנסה להסיק את המסקנות על בסיס הדברים שאני קורא ורואה.
    גם האמירות של קלופ, גם את הכתבות של העיתונאים שיותר מקורבים למועדון ולעיתים כותבים מאג׳נדה, גם של עיתונאים שפחות מקורבים למועדון ועדיין מסקרים אותנו, גם מהסתכלות על דוחות אוביקטיביים (דוחות כספיים, Money league של דלויט) - כשאני סוכם את כל הדברים האלה ביחד, אני לא מצליח להתחבר לאמירה שהבעלים האלה פוגעים במועדון. אני משוכנע לחלוטין שההיפך הוא הנכון.

    אני מסתכל על מודל הניהול כמעט בכל מועדון אחר בליגה, או מהקבוצות הגדולות באירופה - ואני באמת לא מצליח למצוא מועדון שקיבל החלטות ניהוליות טובות משלנו במהלך השנים האחרונות. גם לתת לקלופ את החופש לנהל את הצד המקצועי בצורה בה הוא מנהל, זו החלטה. אבל אני לא חושב שהניהול שלהם מסתכם בזה, ולכן לטעמי מגיע להם יותר קרדיט על התהליך שקורה פה בעשור האחרון.
     
    Roma ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני אפריד לנקודות כי ככה נוח לי לכתוב הודעות ארוכות:
    1. האמירה שלי שאנחנו מנצחים למרות הבעלים מתייחסת למה שקורה על המגרש.
    סיטי ומנ יונייטד מוציאות הרים של כסף וקלופ צריך להילחם בזה, עם ציפיות -לא מוצדקות- של מועדון גדול, עם תקציב העברות קטן מאוד.
    הציפיות לא מוצדקות כי לפני קלופ לא היו הישגים כבר שנים ולמעשה הציפיה שיש מליברפול להצליח נשענת על שנות ה70 וה80 ולא על מה שקרה מאז.
    אם היה מתבצע ניתוח קר של מה שקורה מאז שנות ה90 מבחינת הוצאות, מבחינת הישגים, הרי שקלופ צריך לקבל פה מחמאות שהן כמעט "לסטריות".
    2. הבעלים נהנים מזה שהם הגיעו אחרי בעלים שכמעט הובילו אותנו לאדמינסטרציה. בסופו של דבר אלה הפרופורציות. אתה מגיע אחרי בעלים נוראיים, הרבה יותר נוח מאשר להגיע אחרי בעלים נהדרים.
    3. הבעלים עשו עבודה טובה עם הרחבת האיצטדיון ומתקן האימונים. הטענה היא לא שהם בעלים נוראיים אלא שהם בעלים שהגיעו כדי למכור ולא כדי לנצח.
    4. הדרך לנצח היא לא סיטי או כלום אלא להבין שהדבר החשוב ביותר במועדון כדורגל גדול זה ההשגיות, לפני הכל. ברגע שאתה תומך בסגל השחקנים בצורה מוגבלת אתה מגביל את הסיכוי להישגים.
    5. קלופ מאמן ענק שכמו שגארי נוויל אמר אתמול, הפך שחקנים של 30 מ' לשחקנים של 130 מ' בזמן שהיריבות הפכו שחקנים של 80 מ' לשחקנים של 15 מ'. זאת בדיוק הנקודה. הוא אובר אצ'יבר גדול.
    6. יש אי דיוקים בהודעות שלך לגבי הדעות שלי. לא אמרתי שהבעלים פוגעים בקבוצה. לא אמרתי שמכיוון שניוקאסל מוציאה יותר אני אעדיף את אשלי. זה לא הפרמטר הבלעדי, זה פרמטר חשוב שאי אפשר להתעלם ממנו. הבעלים לא פוגעים בקבוצה, הם מגבילים את הסיכוי שלנו לנצח וכשאנחנו מנצחים זה למרות התמיכה הכלכלית המוגבלת שלהם.
    7. המועדון הולך לקראת צומת חשובה, כמו שכתבתי שלשום יש 5 שחקני מפתח בקישור וקדימה שהם בני 28 29 30. תוסיף לזה את הצורך המיידי שיש בעומק הסגל במידה ולוברן עוזב אותך או אליפות אפריקה ואילוצים כאלה ותקבל מצב שאתה חייב להוציא כסף לפני שתגיע לקיץ בו תצטרך 3 רכישות ענק וזה כלל לא יהיה ריאלי.
    8. לטווח הרחוק תמשיך להוציא פחות מברייטון ואתה לא תצליח להביא הישגים, ההישענות שלנו על 0 פציעות בחלק הקדמי היא מסוכנת, הצורה בה אין לנו מגני גיבוי ואנחנו עולים עם בלם שלא יודע לתקוף או קשר עם הרגל החלשה כמחליפים למגני וורלד קלאס שקריטיים למשחק ההתקפה שלנו היא מסוכנת גם כן במיוחד לאור העובדה שהיריבה שלך על האליפות הוציאה 60 מ' על מגני הגיבוי שלה. אלה הפערים.
    9. ה"דרישות" של אוהדים כמוני אינן תלושות מהמציאות, אנחנו לא רוצים את אמבפה ולא דורשים את סאנצ'ו כאן ועכשיו. אנחנו היינו רוצים גיבוי נורמלי לבלם, גיבוי למגנים, שחקן התקפה שיאפשר לך לספסל את סלאח/פירמינו כשהם מסריחים את הדשא. אנחנו באמת לא מגזימים.
    10. אני לא שוכח לבעלים שהם מכרו ויז'ן נכון עבור קלופ כדי למשוך אותו, גם אם הברנד של ליברפול עצום ומוכר את עצמו עדיין לבטח נעשתה שם עבודה. ואת הקמת הצוות האנליטי של אדוורדס. הם לא בעלים גרועים, הם פשוט לא בעלים מספיק טובים עבורנו.

    לציניים (כמוני) שהיו בטוחים שסלאח כבר חושב על ריאל מדריד:
    Salah: "I'm very happy. I enjoy the atmosphere here. I love this place and I hope to stay for a long time. "The atmosphere here is different to any other place."
     
    k_700, oranfu, yakov_y ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    מצחיק, אני מרגיש שאני מסכים עם שני הצדדים של הדיון הזה... מצד אחד גיל, כל הנקודות שאתה כותב הן נכונות בגדול, אבל מהצד השני, גם אני חושב שלהגיד שהאליפות נלקחה למרות הבעלים זאת אמירה קשה מדי. אני גם חושב שלפחות בשנתיים האחרונות, קלופ בכוונה שמר את הסגל פחות או יותר קבוע, מכל מיני סיבות שבראשן - אחידות הסגל ותיאום בין שחקנים. הוא אוהב לעבוד עם סגל צר יחסית, אני לא חושב שזה ממקום רומנטי של "להצליח כנגד כל הסיכויים", אלא החלטה אסטרטגית-פרסונלית שהיא חלק מהיכולת שלו להוציא 200% מכל שחקן. הוא שמר על אותו סגל, עבד עם השחקנים האלה מאוד קשה, העביר להם את הרעיונות שלו במשך שנתיים רצוף... התוצאה הסופית היא זכייה בשני התארים הכי נכספים בעולם הכדורגל, אחד מהם כזה שרק התקרבנו אליו 4 פעמים ב30 שנה. אתה חושב בהכרח שאם היינו מביאים, נניח, 2 שחקנים בכל קיץ - התוצאה הייתה זהה? אולי זה היה פוגע במרקם הקבוצתי הנוכחי? אולי זה לא היה התזמון הנכון כי הוא רצה להמשיך לתת אמון ולפתח שחקנים מסוימים?

    אני כן חושב שהקיץ הזה הוא יותר קריטי בהקשר הזה, אחרי ההפסד לריאל בגמר בצ'מפיונס עברנו שינוי משמעותי עם אליסון + לינדרס בתור עוזר מאמן, שינינו סגנון באופן דרמטי, הבאנו 97 נק' וגביע אירופה. עדיין הקוף של האליפות היה על הגב והתמריץ היה קיים, ואנחנו בדרך לקחת את האליפות הכי דומיננטית בהיסטוריה של הליגה. עכשיו שהנטל ירד, אני כן חושש שתהיה ירידת מתח מסוימת וגם שהיריבות יתאפסו על סגנון המשחק החדש שאימצנו בשנתיים האלה. על כן אני חושב שזה ה-זמן להביא את שחקנים בדיוק בעמדות שאתה אומר ומהסיבות שאתה אומר.

    ועדיין, יש פה התנהלות מאוד מאוד נכונה שלנו כמועדון שהובילה לנקודה הנוכחית. התנהלות זהירה, התנהלות שאני הרבה פעמים חלקתי עליה, אבל התנהלות שתוצאותיה ברורות. חלק מההתנהלות הנכונה הזאת היא החתמה של שחקנים צעירים בפרופיל של גומז/סטרלינג/אליוט, החתמות שאנחנו הרבה פעמים נוטים to overlook them, כי בנט ספנד הן לא בולטות - אבל מדובר בהחתמות שהיה להן אימפקט תוך שנתיים-שלוש. גם אפשר להגיד שקלופ מוציא משחקנים סטייל רוברטסון 200%, אבל אפשר גם לתת קרדיט לצוות המקצועי וההנהלה שידעו לאפיין את השחקן הזה ולהבין שזה מישהו שקלופ יכול לפתח. כלומר, יש פה התנהלות חכמה בחלון ההעברות במאקרו, שלא מתבטאת בהכרח בנט ספנד.
     
    owen11111, Esomech, LFC-Gerrard1 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,888
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    אואן, זה נכון שהשמועות של העיתונאים שעליהן אני מסתמך הן פחות אובייקטיביות מדוחות כספיים. ועדיין אני עוקב מקרוב אחרי המועדון ורואה מקרים שמצטברים לרמה כזאת שאין לי ספק שמדובר כאן בדפוס. כתבנו את זה כאן הרבה לאורך השנים אבל אפשר לחזור על מה שקלופ עבר כאן בחלונות העברות במהלך 4 וחצי שנים:
    רצה ואן דייק בקיץ 2017, כמעט ולא קרה אחרי המקרה ההוא (וצריך להודות כל יום שאף אחת לא נכנסה באותו קיץ ולקחה אותו במקומנו), רצה קייטה וקיבל אותו רק שנה אחר כך, רצה מגן שמאלי וקיבל אחד שירד ליגה עם האל, רצה פקיר וזה נפל ברגע האחרון בגלל עניינים כספיים, רצה וורנר וזה נפל בגלל עניינים כספיים, רצה למאר וקיבל צ'מברליין, רצה דאהוד ואחר כך זיילינסקי וקיבל ווינאלדום, רצה יוליאן בראנדט וקיבל סלאח.
    גם אם חצי מהדברים שרשמתי הם בעצם קשקושים של כתבים, וגם אם במקרים כמו רוברטסון וסאלח מסתבר שזכינו בגדול, לא ברור לי איך אפשר לצייר את זה כאילו הוא קיבל תמיכה מלאה. הוא התפשר בלי סוף ועדיין יצא מזה עם אליפות אירופה ואנגליה. זה בדיוק הביטוי של להוציא מים מסלע שכולנו פה מסכימים עליו. הוא היה צריך להוציא מים מהסלע כי לא קיבל מספיק מההנהלה.
    בהסתכלות מהצד זה נראה שהצרכים של הקבוצה פחות חשובים מאשר הרצון להעצים את הבראנד של המועדון, קצת כמו מה שקורה ביונייטד בימים האלה. הימרו על קלופ כי חשבו שעם מה שהראה בעבר יש סיכוי שהוא יוכל להביא הצלחות גם בתקופת המעבר הזאת, אכן צדקו בענק, אבל מה יקרה ביום שאחריו?

    ואם אתה באמת מאמין שקלופ בעצמו לא רצה אף שחקן בקיץ 2019, אז מה לדעתך התכניות לעתיד הקרוב של הקבוצה? גיל דיבר פה על 5 שחקני הרכב שנכנסים לגיל 30. אז גם ואן דייק, מאטיפ ולוברן (עם כל התיעוב) מתקרבים לשם, יכול להיות שגם מילנר יעזוב בקיץ. נחליף חצי קבוצה בקיץ הבא?
    אני חושב שבמצב מתוקן, כלומר מצב שבו לא היינו עושים קיץ פיננסי אחרי שלקחנו ליגת אלופות וכמעט אליפות, היינו מתחילים לתכנן את הקבוצה הבאה כבר לפני שנה, עכשיו יש את הקורונה שאף אחד כמובן לא יכל לצפות אבל זה עוד קיץ שבו אנחנו כנראה לא נוכל לעשות שום חיזוק משמעותי. המצב רע בעיניי, אנחנו מתחילים לרוץ על אדי דלק. כל עוד קלופ כאן אני תמיד אאמין שאנחנו מסוגלים להצליח אבל ביום שהוא יעזוב אני אחשוש מאוד אפילו אם יהיה לי איצטדיון מורחב, מתקן אימונים חדש ו20 ספונסרים.
    ההחלטה לא להתחזק בקיץ שעבר, בין אם זה בגלל החזרים על מתקן האימונים, החזרי הלוואות של הבעלים או ווטאבר, נראית לי היום שערורייתית, לא פחות.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    יש פה אמצע בין להגיד שFSG עשו משהו גדול ושהאליפות בזכותם לבין להגיד שהאליפות היא למרות שהם בעלים לא טובים.

    FSG עשו עבודה טובה בלבנות מערכת שמוציאה יש מאין (אחרי שנים של ניסוי וטעייה), ומגיעה להישגים למרות שבפועל היא מוציאה פחות כסף מכל היריבות שלה וגם מהרבה קבוצות מרכז טבלה. הם מינו את האנשים הנכונים לעשות את זה, ובראשם כמובן קלופ - לא קשה לראות למה הם רצו אותו מהרגע שהגיעו.

    אז כן, הם הצליחו לעשות את זה, המטרה הושגה - אחלה. אם אתה לא משקיע כלכלית בקבוצה, כדאי שתהיה לך תכנית ושתדע לבנות מערכת שמגיעה להישגים למרות זאת - והם בהחלט הראו שהם מסוגלים לכך כשיש בעלים כמו מייק אשלי שאין להם לא את זה ולא את זה. השאלה שנשאלת ע"י החברים פה היא כזאת - למה מלכתחילה זאת המטרה במועדון כמו ליברפול? למה אין נסיון בכלל להיות תחרותי בשוק ההעברות? והאם זו אסטרטגיה שבאמת תעבוד תמיד, או כזאת שמסתמכת על מנג'ר של פעם בדור שכנראה לא יהיה לנו עוד אחד ממנו?

    אני לא יכול לתת יותר מדי קרדיט לFSG על הצלחה בתוך מגבלות שהם עצמם מציבים, זה לא הגיוני.
     
    oranfu, Rushie ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  9. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    עם מוזר אוהדי ליברפול. הייתם עדים לאליפות היסטורית, לבטח המרגשת ביותר שראיתם ותראו בכל ימי חייכם כאוהדי ליברפול, אושר שלא תחוו שוב, ומה שאתם עושים פה בפורום לאחר מעשה זה מתווכחים בכעס על ההנהלה ועל האם לקחתם אליפות בגללה או אף-על-פיה? די חבר'ה, 30 שנה של סבל נגמרו, מותר לכם לשמוח קצת לשם שינוי :)

    בברכה,
    אוהד ארסנל שהיה מת להיות בנעליכם.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    איפה הכעס?
    דיון לגיטימי, מה נשתוק עכשיו חודשיים?
     
  11. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אח יקר,
    אתה מוזמן לעבור על עמודים 202 עד 206 בדיון הזה, זה מה שעשינו אחרי האליפות הזאת... סיפורים, גילויים אישיים, זכרונות, טוב שלא מצצנו פה וירטואלית אחד לשני (ולקלופ).

    עכשיו, שבוע אחרי, מתדיינים על דברים... פורום בכל זאת!
     
    Esomech, oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    ודיון חשוב.
    כולנו שמחים, מאושרים. כולנו סומכים על קלופ.
    אם לא יבוא רכש בקיץ, אני אהיה נלהב לגבי המחזור ה1 באותה המידה והאמונה שלי בקלופ עיוורת.
    אבל.....אני לא רובוט. יש לי דעות, בכל זאת עברתי גם המון המון עונות עם הקבוצה והדעות שלי לא תלושות מהמציאות.
    אז דנים על זה, בפורום. מה רע?
    לא חושב שהיה כעס בכלל. סך הכל אחלה דיון עם הרבה נקודות טובות.
     
    Esomech, oranfu ו-owen11111 אוהבים את זה.
  13. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר


    אמן אמן אמן ועוד פעם אמן, מגיע לנו קצת צבע בקישור.
     
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    גם תיאגו וגם דויד אלאבה יקבלו יותר ויותר כותרות בתקופה הקרובה כי נשאר להם עונה אחת בלבד בחוזה עם באיירן.

    לא אופתע אם סיטי תיכנס לעניינים במידה ותקבל אישור לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    כן? זה החלום הרטוב שלנו לקישור? תמיד היה נראה לי קצת למל"מ כזה. מוסר טוב ושליטה טובה בכדור על שטח קטן, אבל לא הרבה מעבר.

    הייתי לוקח הרבה שחקנים בשוק לפניו. אלאבה לעומת זאת... זאת כבר אופציה מאוד מעניינת.

    שניהם יסיימו אצל פפ בלי שום ספק.

    עריכה: פתאום אני קורא שתיאגו כבר בן 29... אין שום היגיון במהלך הזה. לא הולך לקרות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.