ליברפול 2019/20 - אלופת אנגליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏28/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    נו ומהצד השני אני גם שומע *תמיד* "אתם רוצים בעלים כמו סיטי", כאילו לא כתבתי רשימת קניות סטנדרטית ביותר.

    בלי קלופ לא היה כתב הגנה לבעלים האלה.
    מאמן גאון שסוחב בעלים גרועים למעלה.
    המועדון התקדם בזכות קלופ ולמרות FSG.
    ליברפול זה ברנד עולמי, אם לא FSG היו מגיעים בעלים אחרים ומשקיעים לפחות כמו ש FSG השקיעו.

    הטענות שלנו חוזרות על עצמן? גם שלך.
    ההבדל הוא שאני לא מזלזל בטענות שלך ואומר לך שאתה רק מחכה לבעלים כמו של סיטי או שאתה מנותק.

    FSG זכו פה בלוטו.
    קיבלו מועדון ב300 מ' פאונד שהם ימכרו ביותר מ2 מיליארד.
    זאת עסקה נהדרת עבורם וזה הדבר היחיד שמעניין אותם.
    אתם קולטים שהבעלים אפילו לא הטריח את עצמו להגיע להנפת האליפות שלנו? עד כמה הם לא קשורים למועדון ולא אכפת להם ממה שקורה?
    תסתכלו בטוויטר של ג'ון הנרי בחודש האחרון, כל מה שתמצאו זה תמונה של המגרש של בוסטון.
    מביש.

    עכשיו המנכל יהיה אמריקאי שאוהב בייסבול, אני מכיר מישהו שעבד במועדון ועבד צמוד לבנאדם הזה, אין לו טיפת מושג בכדורגל. יחליף סקאוזר.
    לא יודע משמעותי לא משמעותי, אני יודע שאני מחכה ליום שהבעלים האלה ימצאו את ההצעה שהם כל כך רוצים ויילכו מהמועדון.

    אנחנו מועדון ענק ונמצא יום אחד חלון הזדמנויות נוסף לתארים, ונקווה שאז יהיו הבעלים הנכונים ולא רק המאמן הנכון.
     
    oranfu, Ori8, yakov_y ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  2. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    @owen11111 קודם כל תודה על המידע המפורט והמסודר.

    אני לא יודע מהו ניהול עסק ואני בטח לא מתיימר להגיד מה נכון ל FSG לעשות כרגע עם הקורונה.
    אבל הנקודה של אורן מעניינת, והיא דיי מדאיגה.
    מהי כוונת FSG ? האם בניית המתקנים החדשים והגדלת האצטדיון נבעו מכוונה להשביח את הנכס לקראת מכירה או מתוך כוונה לתת לשחקנים את התנאים הטובים ביותר להשתפר ולייצר בעצמנו כסף שיעזור לנו לרכוש שחקנים.

    זה מגעיל אותי להתלונן אחרי אליפות ובזמן הכי טוב של המועדון הזה מזה 30 שנה. אבל כדורגל זה כן התחום שלי ואני רואה כאן נורות אזהרה, עדיין לא אדומות, שאם נזניח אותן הן בהחלט יהיו כאלו.

    א. מניסיונות עבר, מאוד קשה לשמר הצלחה אחרי שהגעת לשיא. השחקנים האלו הגיעו לשיאים שרובם לא חלמו עליהם ועולה השאלה האם יש בהם עדיין את הדחף לטרוף את הדשא כמו בשנתיים האחרונות?
    האם הקבוצה יכולה בכלל להיראות כמו בשנתיים האחרונות כשהמרכיב הכי חשוב בסגנון המשחק שלה זה הרצון לטרוף את היריבה?
    אי אפשר להגיד שבשנים האחרונות המשפטים האלו לא נאמרו, ולמרות זאת הקבוצה הצליחה לחזור אפילו טובה יותר לעונות הבאות.
    אבל הפעם המצב שונה, הפעם זה להישאר באולימפוס ולא להגיע אליו ולהמר שבפעם השלישית ברציפות הקבוצה הזאת תתעלה על עצמה בלי ריענון/הוספת איכות זה הימור שקשה לי לקחת.

    ב. סגל - חסר בלם, חסר קיצוני/חלוץ, השוער המחליף שלנו כבר הוכיח שהוא מסוגל לחרב קמפיין לבדו.
    כל מה שאני מבקש בתור אוהד שמגדיר את עצמו כאחד שלא מבקש יותר מדי זה להביא שחקן התקפה איכותי (כאשר בקיץ הקודם ובינואר הנוכחי בלעתי רוק וסמכתי עליהם), להביא בלם במקום החסר (מבחינתי אפילו טאלנט נחמד עם ניסיון בכדורגל בוגרים.) ולהביא שוער סביר לגיבוי.

    אני אפילו מוכן להחליק על שוער, למרות שכל הסימנים מעידים שמבחינת FSG או המנהל המקצועי, עמדת השוער השני היא עמדה חסרת כל חשיבות (אחרת אין לי הסבר למה כבר 10 שנים אנחנו מחתימים שוערים בהעברות חופשיות לעמדה הזו).

    חלון העברות פיננסי 1, מקבל.
    חלון העברות פיננסי 2, מקבל.
    ינואר האחרון, הקבוצה הייתה על סף השלמות, אין שום תלונות ואפילו קיבלנו תוספת קטנה בדמות מינאמינו.

    חלון העברות רביעי בלי רכש זה כבר כואב. אני לא מצליח לחשוב על מצב שקבוצה בסדר גודל כזה במשך שנתיים הביאה רק פרוספקטים לנוער ושחקן משלים בזיל הזול.

    אני נוטה להאמין להם כשהם אומרים שאין רכש. בכל פעם שהם אמרו שלא צפוי רכש בחלון העברות מסוים אכן לא היה רכש. יותר מזה, דפוס הרכישות שלהם חוזר על עצמו כשהם תמיד מנסים להשלים את הרכישות כמה שיותר מהר מפתיחת החלון. זה אומר שאם יש רכש על הכוונת זה אמור להיות פחות או יותר עכשיו, או שזה יהיה בלחץ בהמשך, ואם זה יהיה בלחץ אז זה כנראה לא יהיה.

    3. סלאח/מאנה פצועים ואתה עולה עם אוריגי או מינאמינו.
    הם לא נפצעו כבר 3 שנים, טפו טפו טפו, אין ספק שמעורב כאן המון מזל.
    המראות שאחד מהם לא משחק הם מראות קשים, אני לא חושב שיש מה לפרט יותר מדי.

    אם יש משהו שמאטיפ וגומז הוכיחו זה שהם נפצעים כל עונה. קרו מקרים שזה היה בו"ז.

    אני בוכה פה על טיאגו אבל האמת היא שלהביא שחקן להתקפה זה הרבה יותר דחוף מטיאגו. לאלנה עזב, ואם ג'יני יעזוב אז נשארנו עם פאביניו, קייטה, אוקס, הנדרסון, מילנר וג'ונס. זה לא שאי אפשר להסתדר עם חומר השחקנים הזה, אבל המשחק שלנו ימשיך להתבסס אך ורק על האגפים וזה הופך את המשחק שלנו לצפוי יותר.

    עדיין אין פאניקה, אבל הביקורת תיהיה מאוד קשה אם גם הפעם נצא מהקיץ הזה ללא תוספות אמיתיות לסגל (כלומר לא אליוטים למיניהם) ואני חושב שבצדק.
     
    oranfu, owen11111 ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  3. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    1. אני לא מזלזל בטענות שלך. תקרא את הדברים בטון שאתה רוצה לקרוא.
    2. בטח, מלא בעלים אחרים היו מגיעים ומשקיעים. זו אמירה שגם קל לגבות ולהוכיח. תקרא את הדברים שאמר מרטין ברוטון שהיה היו״ר עד המכירה ל-FSG. ההצעות היחידות הרציניות שהגיעו בכדי לקנות את המועדון היו מפיטר לים, והמיליארדר התאילנדי שרכש את מנצ׳סטר סיטי ונעלם כעבור 18 חודשים. היו גם שמועות על הצעות מדובאי, אבל כשהמועדון עמד למכירה, הם לא הגישו הצעה. אתה חושב שהמצב שלנו היום היה יותר טוב אם פיטר לים היה הבעלים?
    3. מדהים, דווקא לך בתור בן אדם שאוהד את הקבוצה כל כך הרבה שנים, וזוכר את ההיסטוריה כל כך רחוק, מאוד קל לשכוח איפה המועדון היה ב-2010 כשהם רכשו אותנו. אתה בטוח שגם אז אמרת שזה רק עניין של זמן עד שמישהו ירכוש אותנו ונחזור למרכז הבמה?
    4. טום וורנר היה בטקס ביציע, כשקיבלנו את הגביע.
    5. פיטר מור נולד בליברפול אבל העביר את כל חייו המקצועיים בארה״ב, ועבד ב-EA sports לפני שחזר להיות המנכ״ל של המועדון. מה התפקיד של מנכ״ל במועדון? איזה נגיעה יש לו לצד המקצועי? וודוורד עבד כבנקאי השקעות לפני שהוא עבר למנצ׳סטר יונייטד, ועל ההצלחה שלו בצד המסחרי אף אחד לא מתווכח. תפקיד של המנכ״ל במועדון, מופרד לחלוטין מהפן המקצועי ומתמקד אך ורק בפן המסחרי.

    קורא שוב את ההודעה שלי מהעמוד הקודם.
    האמירה שהציפיות מנותקות אכן לא במקום. מתנצל על כך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/20
    Liverpool-Forever, yakov_y ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    לא שוכח את 2010.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    הפתגם הזה רומז השלכות שליליות. אני לא רואה מועדוני צמרת אחרים שרצים עם סגל של יותר מ13-14 שחקנים (גם אם תוציא מהמשוואה את מועדוני הנפט למיניהם) קורסים סביבי או נכנסים לאיזה סחרור כלכלי. בסופו של דבר אפשר להניח שברוב המועדונים בעולם, אם הם מבצעים רכישה כלשהיא אז המועדון מסוגל לעמוד בה.

    אני ממש לא חושב שלהחזיק 4 שחקנים בכירים על 3 עמדות זה ניצול לא נכון של כסף או פוטנציאל לפיצוץ בחדר ההלבשה. מה ההבדל למה שקורה אצלנו בקישור? הנדרסון, ווינאלדום, אוקס, פאביניו, מילנר, קייטה. 6 שחקנים בכירים על 3 עמדות, ראית פיצוצים? אז פה ווינאלדום יושב על הספסל, שם אוקס עולה למשחק, רוטציה. זה במצב הנדיר שכולם כשירים. גם עם כל זה קלופ עוד הצליח לזרוק פירורים לללאנה ולשלב שחקן צעיר כמו ג'ונס. זה מצב בריא - לשחקנים יש תחרות על המקום שלהם בהרכב, למנג'ר יש עומק ואופציות טקטיות שונות. בפועל לא בטוח שלקלופ בכלל יש שלישייה מועדפת.

    אני לא יודע מה זה משכורת של כוכב, ואף אחד לא יודע כמה כסף ורנר היה מקבל אצלנו. הסכום ששולם עליו - 50 מ' - זה לא בדיוק נופל תחת ההגדרה של רכישה ענקית. אם נחזור שוב לקישור שלנו, יש שם 2 שחקנים - קייטה ואוקס - שאף אחד מהם לא באנקר בהרכב והם עלו 50 ו40 בהתאמה. לא שומע על פיצוצים, לא שומע שהמועדון שוקל למכור אותם כי לא מצליח להצדיק את ההמצאות שלהם במועדון אם הם לא באנקרים שלא זזים מההרכב אף פעם.

    זאת אלופת אירופה ואנגליה, הסטנדרנט גבוה, שחקן של 50 מ' הוא טוב אבל כנראה לא נכנס בהליכה להרכב - נו, אז מה? לא תקנה אף אחד טוב? תקנה בכוונה את הבינוניים בזיל הזול? לא, אתה תקנה את הטוב ותתן לו לנסות להוכיח את עצמו, אין משהו אחר לעשות. אם יש דבר אחד שלמדתי בכל שנותיי כאוהד ליברפול (תחת FSG וגם הרבה לפני כי זה תמיד היה תחביב שלנו) זה שהדרך הכי טובה למצוא את עצמך עם deadwood וזבל על הספסל זה להביא שחקן שמראש מיועד לספסל. עומק איכותי יוצרים כשמביאים שחקנים שיכולים לקרוא תיגר על ההרכב וליצור מצב שאתה בוחר 11 לפי פורמה ולא רק לפי כשירות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/20
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    הרבה נקודות טובות וחשובות עלו פה בעמודים האחרונים.

    לגבי "להביא שחקן שמיועד להיות מחליף" - זה על הפנים. אולי למעט עמדת השוער השני, זה מתכון לכישלון. אם אני מביא שחקן שמראש מסתפק בזה שהוא יהיה רק מחליף\גיבוי - מה זה אומר על המנטאליות שלו? אנחנו צריכים שחקנים רעבים בטירוף שמוכנים להזיע דם בשביל להצליח. להביא איזה מישהו שמראש מסתפק בלהיות מחליף זה להביא מישהו שפשוט אין לו את האופי הנדרש.
    אני מבדיל פה שחקנים שכבר נמצאים במועדון כמו מילנר\אוריגי וכאלה כי הם כבר נמצאים. גם במקרה שלהם, מקצועית כבר אין באמת הצדקה למילנר ואני חושב שהרוב מבינים שזה שלאוריגי אין את האופי הזה אולי משאיר אותו במועדון אבל זאת גם הסיבה למה אנחנו צריכים מישהו טוב ממנו (כי את היכולות יש לו, פשוט אין לו את הדרייב).


    אני מזכיר שלפני שנה טוטנהאם לא עשו שום רכש בקיץ. לכולם היה ברור שזה סימן רע מאוד ולא יכול להיות שמועדון כזה לא עושה רכש בקיץ.
    אנחנו בדרך לקיץ שני כזה ברציפות אבל איכשהו אמורים לחשוב שזה תקין ומתקבל על הדעת.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מקווה לראות את קלופ מבצע לחץ על מקבלי ההחלטות, לא צריך להיות קרצייה ובכיין כמו קונטה אבל גם לא פוליטיקלי קוקרט והוא לא כזה. אני חושב שהשם יאגו אספס יגרום להרבה כאן להגיב בזלזול אבל אני לא חושב ששחקן חיזוק שמגיע חייב להיות על תקן מתחרה להרכב. יש דוגמאות יוצאות דופן שהצליחו משמעותית, נניח הנריק לארסון שהיה חשוב בברצלונה?
    לא הזכירו את השם שלו אבל אני חושב שחלק כאן התכוונו לטימו ורנר, אני חושב שהוא שחקן מעולה אבל ליברפול רצתה עוד קצת זמן, צ'לסי לחצה על הגז וזה בסדר, לא טרגדייה, גם אולי ישנו סימן שאלה מסוים לגבי סגנון המשחק. כן הייתי רוצה לראות את ליברפול מוכרת את סלאח בעוד שנה למשל ומביאה את סאנצ'ו במקומו אבל כנראה שאני מדמיין.
    אגב, קחו בחשבון שחלק מגל ההצלחות הנוכחי והמאמן שמחובר בקטע מטורף לקבוצה ומוציא מים מהסלע - יש לזה הרי גם השלכות לא טובות. ריאל מדריד לא ריעננה את הסגל בזמן וראיתם מה קרה ב-2018/19 ואפילו שנה קודם לכן. לך תרענן אחרי שלוש זכיות בליגת האלופות. אולי במועדון כמו ליברפול שאין ארנק פתוח כמו סיטי - ריענון יגיע רק אחרי עונה 'בינונית' בסטנדרטים החדשים שלכם.
     
  8. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    זה גם לא מדויק. נראה לי שאואן ציין פה את איסמעילה סאר, סתם כדוגמה, נראה לך שאם הוא יגיע הוא יצפה להתחרות על ההרכב על ההתחלה? ברור שלא. על כן זה עונה על ההגדרה של "שחקן שמיועד להיות מחליף". אבל הוא צעיר, הוא רעב, הוא ירצה להוכיח את עצמו (שחקן בפרופיל שלו, לא יודע כלום ספציפית לגביו), וגם אם נצא מנק' הנחה שכל השלישייה תישאר איתנו גם אחרי העונה הקרובה - יש לו אופק לפרוץ להרכב, יש לו לאן לשאוף, הוא יכול "להכריח" את קלופ לשחק במערך אחר. לא חושב שמישהו מאיתנו יתלונן אם נשים 20-30 מיליון פאונד על שחקן בפרופיל הזה.
    קצת טוחנים מים וחוזרים על עצמנו, אבל זה בדיוק הבין אוריגי לבין סאנצ'ו. אתה פשוט חושב על רכישות כמו קלאבן, אבל להביא שחקן שברור שמיועד להיות מחליף זה לאו דווקא איזה גולם בן 31 שבא לחמם את הספסל ולהעביר את הזמן בפנאן שלו. יכול להיות גם שחקן צעיר שפשוט לא בשל עדיין להרכב אבל מאמינים שבעתיד הוא כן יהיה כזה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    כשמביאים שחקן שהוא "מראש מיועד לספסל" מומלץ שיהיה שחקן צעיר מאוד עם מעט נסיון אבל אפסייד גבוה.
    בכל מקרה אחר אתה אוסף דד ווד, שאקירים.
    אוהדי ליברפול פה מבינים בתחום הזה טוב מכולם.

    ורנר ב50 מליון פאונד זה מחיר גבוה?? מחיר מבצע בחסות הסעיף שלו.
    גם טיאגו מתומחר ב30-35 מליון אירו.
    מחיר שאתה מביא קאלום ווילסונים או גושוע קינגים.

    כל השמות שמקושרים לליברפול בקיץ הזה הם שחקנים עם סעיפים או במצבים נוחים מבחינת חוזה.
    אולי למעט הבלם הגרמני של שאלקה(קאבק), שיש לו סעיף רלוונטי רק בקיץ הבא(וגם פה נראה שזה יותר שאלקה שמחפשת לעשות עליו קופה בקיץ הזה...מובן למה).

    אגב, איסמעיל סאר מווטפורד?
    הוא לא כזה צעיר(בן 22) והוא עלה להם 30 מליון פאונד בקיץ עבר כשעבר מראן.
    דיברנו על זה שטיאגו ב30 מליון אירו זה לא מחיר כזה איי איי איי לבעלים המסכנים האלה שנאלצו לוותר על 22 מליון פאונד מ175 מליון פאונד זכויות שידור שקיבלו, אז סאר?? בכמה אתם מעריכים שהוא יעלה?
    אגב, לא נראה לי שהוא כשרון גדול מאוריגי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/20
    Liverpool-Forever, oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    מסכים עם שאר ההודעה שלך (תהיתי 5 פעמים אם לכתוב את זה ככה כדי שלא תעוף על עצמך), וסאר היה רק דוגמה. למען האמת לא ידעתי שהוא עלה להם 30 מיליון פאונד רק בקיץ האחרון, זה משנה את התמונה. אבל שוב, רק דוגמה.

    בן 22 כשרוני עם ניסיון לא מבוטל כמוהו זה משהו שאני לוקח בשתי ידיים עכשיו. למען האמת אני גם מעדיף מישהו בגילאי 21-24 מאשר 18-21. קצת יותר בשלים, קצת יותר ברור מה יש בהם ומה אין בהם, פחות זמן לחכות לפני שיעשו את הקפיצה הדרושה. למעשה כל ה"כוכבים" הנוכחיים שלנו נחתו במועדון באיזור הגילאים האלה, זה אחלה גיל לעבוד וללטש.

    לגביו ספציפית, אני לא חושב שאפשר להגיד שהוא כשרון כמו אוריגי, אלא אם אתה בוחן את אוריגי בגיל שלו שהיה פשוט פנטסטי. אם אתה אומר לי שאנחנו נביא עכשיו כשרון ברמה של הבלגי טרום הפציעה שלו אני מבסוט אלחמדולילה.
     
    Sturridge אוהב/ת את זה.
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,458
    כן, אתה פוגע במה שאני מתכוון. ברור שרכישות כמו קלאבן זה לחלוטין לא בא בחשבון מבחינתי. זה סוג של רכש שאני מדבר עליו ש"בא להיות מחליף". כאלה אני ממש לא רוצה.

    שחקן צעיר שיכול לתרום כבר היום אבל הצפי שיהיה שחקן משמעותי עוד שנתיים\שלוש - זה סוג הרכש שאני מצפה לראות.

    ספיציפית לגבי סאר - לא. אין לנו שום הגיון להביא עוד שחקן אפריקאי שלא יהיה זמן באליפות אפריקה. מה עשינו בזה?


    שחקן כמו אוריגי שהבאנו אותו? בהחלט.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    לי סאאר נראה כמו כשרון בינוני מאוד.
    טכניקה בינונית, עצירת כדור בינונית, לא נראה טבעי בכלל כקיצוני למרות שמשחק שם לפעמים(כמו אוריגי למען האמת).
    והכל בעסקת חבילה שצריכה להיו ת מתומחרת בלפחות 45 מליון פאונד(כי מה האינטרס שלהם למכור אותו באותו מחיר שקנו שנה אחרי?).
    בשיא הרצינות, אפשר להשיג כשרונות הרבה יותר גדולים ממנו מצרפת במחירים הרבה יותר נמוכים.
    סתם דוגמא רלוונטית מהימים האחרונים- דורטמונד מסמנת את דפאיי כמחליף ישיר לסאנצ'ו והמחיר שמדברים עליו זה 41 מליון פאונד(אגב דפאיי, נראה לי מאוד מאוד מתאים לכם בטח כשהוא משחק גם כסוג של חלוץ שני כבר 2 עונות ומראה יכולות כיבוש מצוינות).

    אוריגי בגיל שלו היה אוברייטד, חשבתי שכבר נגענו בנקודה הזאת(אהה... סליחה הוא נגס בדקות של לוקאקו בנבחרת)*.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  13. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    לא מתכוון להיכנס איתך לפינות האלה, אני זוכר טוב מאוד את התקופה שלו לפני הפציעה, אוברייטד או לא זה אתה תחליט. אני רק אומר שאם אתה מביא לי עכשיו את אוריגי של 15/16 עד הפציעה אני מאוד אשמח.

    לגבי סאר, אני התרשמתי קצת אחרת ממך, לא ראיתי אותו המון אמנם אבל נראה לי כשרון לא רע בכלל. דריבל טוב ומהיר, שחקן לא צפוי, כשהוא בזון קשה לעצור אותו. לגבי המחיר לא התווכחתי בשום שלב, כתבתי לך במפורש "למען האמת לא ידעתי שהוא עלה להם 30 מיליון פאונד רק בקיץ האחרון, זה משנה את התמונה. אבל שוב, רק דוגמה." מסכים לצורך העניין שב-45 מיליון פאונד אתה כנראה יכול למצוא דברים יותר מעניינים.
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    לא רואה מה יש בסאר חוץ ממהירות בלתי רגילה.
    המהירות הזאת מסדרת לו מצבים, מעבר לזה בהכל הוא בינוני פרט למשחקים מסויימים. אין יציבות.
    מעדיף להשקיע בצעירים אם זה הרכש המוצע.
    באמת מעדיף אוריגי ושאקירי.
     
    Coutinho10, oranfu ו-yakov_y אוהבים את זה.
  15. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    פעם שנייה שאתה כותב שאקירי בעמודים האחרונים, אתה באמת חושב שיש לו סיכוי להשתלב אצלנו?
    בעיית כשירות/גישה קשה מאוד. הבנאדם שיחק 260 דקות כל העונה, מה הרלוונטיות שלו בכלל לדיון?

    שלא תבין אותי לא נכון, אני מאוד מחזיק מהיכולת שלו. מבחינת כדורגל נטו הוא מחליף אולטימטיבי, גם אהבתי את הרכש שלו כשהגיע. אבל אלא אם פספסתי איזה פציעה אחת ארוכה מאוד שהייתה לו העונה, אני מסיק שיש פה בעיה רצינית. כרגע הוא מוגדר מבחינתי כ-deadwood לכל דבר.

    לגבי סאר, מקבל את זה כי באמת לא ראיתי אותו המון. עדיין התרשמתי קצת אחרת מכם. בכל אופן הוא הובא רק כדוגמה לפרופיל של שחקן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.