ליגה אנגלית - מחזור 3

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י chelsea4ever, ‏25/8/03.

  1. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום (שני), ייפתח לו המחזור השלישי בליגה האנלית.
    צ'לסי וניוקאסל ייעדרו מהמחזור הזה בגלל ההשתתפות שלהם במוקדמות ליגת האלופות, ובגלל הסיבה הזו גם ברמינגהאם ופולהאם שהיו אמורות להתמודד מול השניים ייעדרו מהמחזור.
    המשחק הראשון שיפתח את המחזור ייערך היום בין בלקבורן לבין הסיטי.
    ראיתי שגם היום אף אחד לא סיקר את המשחקים, אז שוב, סיקרתי אותם:

    בלבקבורן- היום (שני), 21:55 שידור ישיר בספורט 5+.

    בלקבורן תגיע למשחק בלי קשיים ובלי העדרויות ואף תפתח באותו הרכב שניצח במחזור הפתיחה 5-1 את וולבס ועם אנדי קול בהרכב.

    לעומת זאת אוהדי הסיטי מאוכזבים מאוד מיכולת הקבוצה שלהם לאחר התיקו הביתי מול העולה החדשה פורטסמות...פול בוסוולט, ההולנדי הבינ"ל בן ה-33 שהגיע הקיץ למנצ'סטר מפיינורד ההולנדית, אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בפרמייר-ליג לאחר שנגמר לו עונש ההרחקה שלו משני המשחקים הראשונים, החלוץ רובי פאולר ייעדר מהמשחק בגלל פציעה ממושכת ואת מקומו צפוי למלות החלוץ פאולו וואנצ'ופה במשחק הבכורה שלו לשנה הנוכחית לאחר שהחלים מפציעה.

    לידס ; סאותהמפתוןיום שלישי, שעה 21:45

    למנג'ר לידס, פיטר ריד, צפויים הרבה כאבי ראש לפני המשחק בגלל בעיות ופציעות של שחקני הגנה.
    דומיניק מטאו ולוקאס רדבה ייצטרכו לעבור מבחני כשירות לפני המשחק בגלל שנפצעו במשחק ההפסד 1-2 בטוטנהאם ולא כשירים במאת האחוזים. מטאו שיחק בשבת באגף שמאל ורדבה במרכז ובמידה והם לא יעברו את מבחני הכשירות ייגרם לריד הרבה בלגן בגלל הסיבה שדני מילס הושאל השבוע למידלסבורו ומיקאל דיוברי עדיין פצוע. במידה ומטאו לא ישחק, סיכוייו של דידיה דומי הצרפתי לפתוח בהרכב יהיו גבוהים מאוד. ריד אמר שיבצע שינויים בעמדת הקישור כנראה שג'רמין פננט יחליף את גייסון וילקוקס בקישור.

    בסאותהמפתון ימשיך להעדר השוער הנפלא אנטי ניימי הפיני הבינ"ל, והוא חוזר מפציעה קשה, את מקומו של ניימי ימשיך למלות ,השוער, פול גונס, שבמשחק האחרון שמר על רשת נקייה.
    פיץ הול ייעדר בגלל פציעה וכריס מדסן ייערוך מבחן כשירות לפני המשחק. גורדרון סטראכן מנג'ר סאותהמפתון שוקל כמה אופציות בקשר לעמדת המגן הימני - האם לפתוח עם פול טאפלר באגף ימין, או שלפתוח באגף ימין עם אנדראס סוונסון במקום בקישור.

    לסטר יום שלישי, 21:45

    החלוץ הוותיק של לסטר, לס פרדיננד, שנעדר ביום שבת מהמשחק נגד צ'לסי, חוזר להרכב הקבוצה.
    פרדיננד שכבש את השער הראשון שלו העונה במחזור הפתיחה נעדר מהמשחק ב"סטמפורד ברידג'" בגלל פציעה, אבל מנג'ר לסטר מיקי אדמס אופטימי לגבי שיתופו.
    אם פרדיננד אכן ישחק, יירד לספסל בריאן דין.
    קייט גילספי צפוי לחזור להרכב הקבוצה שתשחק בשיטת 4-4-2 נגד הבורו בניגוד לשיטה ששיחקה הקבוצה בשבת 3-5-2.
    לסטר עדיין חסרה את מאט אליוט, פרנק סינקלר וקאלום דווידסון בגלל פתיעות. מאזי איזט שסירב להצעתה של בורו בקיץ שעבר ילבש את סרט הקפטן.

    גייקזה מנדייטה יכול לערוך הופעת בכורה כבר המשחק הזה, בעקבות האישור שהגיע מספרד בזמן. גם דני מילס שהושאל מלידס עד סוף השנה צפוי לפתוח והוריד את סטיוארט פרנאבי לספסל המחליפים.
    כריס ריגוט ונמץ' הסלובקי בספק למשחק, אבל ג'ונתן גרינינג וג'וזף דז'ירה ג'וב צפויים לחזור לסגל לאחר שחזרו מפציעותיהם.

    פורטסמות יום שלישי, שעה 21:45

    פורטסמות תחכה למבחן הכשירות של הבלם היידן פוקס לפני המשחק, פוקס , שהחמיץ את התיקו 1 בשבת בגלל פציעה שנגרמה לו במשחק של נבחרות אוסטרליה ואירלנד, צפוי לחזור לסגל הקבוצה במשחק הבית הקרוב, אך בספק אם להרכב הפותח.
    לינבוי פרימוס וקווין הרפר חוזרים לסגל לאחר פציעות וזה יגרום למגן הימני הקרואטי בוריס זיבקוביץ לחזור בעמדתו הטבעית, במקום לשחק באגף השמאלי.

    לקבוצה של סם אלדרייס לא צפויות בעיות כלשהן למאמן אין מה לדאוג כל השחקנים שלו כשירים ועומד לראשותו הסגל החזק ביותר שהוא יכול להציב. ככל הנראה פר פדרסן יפתח במקום קווין נולאן בהרכב הפותח. בנוסף לכך ייתכן מאוד שז'ארדל יפתח וישתף פעולה עם קיווין דיוויס בהתקפה.

    צ'רלטון יום שלישי, שעה 22:00

    צ'רלטון תחסר את שחקן ההגנה ריצ'רד רופוס, והוא השחקן היחיד שייעדר מסגל הקבוצה.
    חלוץ צ'רלטון שון ברטלט צפוי לשחק למרות שנפצע במשחק האחרון נגד וולבס, אם אכן ברטלט יפתח, צפויים פאולו די קאניו וקרלטון קול להמשיך לשבת בספסל המחליפים גם המשחק.
    מנג'ר צ'רלטון אלן קרבישלי אמר: המשחק נגד אברטון יהיה קשה עבורנו, שנה שעברה זה היה המשחק הטוב ביותר ב"וואלי", הם קבוצה מאוד חזקה.
    אם נשחק כמו ששיחקנו בהפסד במחזור הפתיחה לסיטי, קרוב לוודאי שנפסיד שוב באותה תוצאה, זה על בטוח. אבל אם נתקן את עצמנו ונשחק כמו ששחקנו במשחק האחרון נגד וולבס אז המשחק יהיה פתוח".

    תומאס גראבסן צפוי לחזור לסגל הקבוצה לאחר פציעה, אבל סטיב ווטסון שכבש בשבת האחרונה בספק למשחק. קווין קמפבל, סקוט גמיל ולי קרשלי עדיין חסרים לדיוויד מוייס בגלל פציעות ודנקאן פרגסון יחזור לסגל הקבוצה לאחר שריצה עונש השעיה של שלושה משחקים.

    את משחקי יום רביעי אני יערוך מחר וזאת מכיוון שעדיין לא עודכנו הנתונים לגבי המשחקים האלה, המשחקים הם:
    ארסנל - רביעי, 21:45
    מנצ'סטר יונייטד - וולבס - רביעי, 22:00
    ליברפול - טוטנהאם - רביעי, 22:00
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב קודם כל תודה שוב על ההכנה הנהדרת למשחקים, כל הכבוד!
    אני אוסיף פריוויו:

    ליברפול

    לאחר שרובי קין נפצע פרדי קאנוטה יפתח בוודאות לראשונה העונה בהרכב הספרס, לאחר שכבש שער מבריק בניצחון 2-1 על לידס. לאחר סאגת דייגו תתייצב טוטנהאם באנפילד, עם 3 נקודות משני משחקים. לעומתה ליברפול המאוד מאכזבת תחפש ניצחון ראשון העונה, וטיפה מרחק מהקו האדום בו היא נוגעת. הארי קיואל, הרכש מלידס בינתיים לא הרשים בשני המשחקים הראשונים, והאוהדים מתחילים ללחוץ. האוהדים שראו הרבה שנים את ג'יימי רדנאפ באדום, יראו אותו מחרתיים באנפילד כקפטן, אולם לא של קבוצתם.
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא בטוח שההיעדרות של ניימי והעובדה שג'ונס מחליף אותו בשער אמורה לעבוד לטובתנו.

    במשחק מול בירמינגהאם ביום שבת ג'ונס היה פשוט בלתי עציר, ענק. מה גם, שמדובר בשוער עם נסיון רב, ככה שאני לא רואה למה זה אמור להפריע לסוטון במשחק הזה.

    ובכל זאת, אם אני צריך להיות אופטימי... וילקוקס היה בינוני להחריד בשני המשחקים הראשונים של העונה... פנאנט כנראה בדרך להרכב, מילנר לספסל... אני כבר אוהב את השינוי הזה.
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואיך שכחתי...

    במשחק שפתח את המחזור, הרוברס אירחו את השיטי באייווד פארק בתצוגת התקפה מדהימה של שתי הקבוצות (בייחוד השיטי) ומנגד, תצוגות הגנה שלא היו מביישות את ניוקאסל ביום שבת...

    המשחק נפתח בשער לא מהעולם הזה... בומבה של מיכאל טארנט מ-35 מטרים בכדור חופשי שנעצר רק בפינה הימנית של פרידל (שנתן לדעתי את המשחק הכי גרוע בקריירה שלו). פרידל ניסה להגיע לכדור, אבל הכדור הסתובב בצורה מדהימה ופשוט היה בלתי-עציר. יופי של גול.

    בהמשך, ממש לפני סיום המחצית בדקה ה-44, קרן לבלקבורן... כדור מסובב פנימה ומי נוגח מעל סימן היישר לתוך הרשת? טרוור סינקלייר. לא המשחק שהבינלאומי ירצה לזכור.

    בפתיחת המחצית השנייה, ג'ואי בארטון מלא מוטיבציה, דוהר עם הכדור, לא נותן לבלם להפריע לו, ומול השוער בועט לפינה השמאלית התחתונה, פרידל חסר אונים (יציאה מאוחרת לדעתי).

    בהמשך, קרן נוספת לבלקבורן, גם הפעם גול. הפעם הכובש הוא לורנזו אמורוסו, בשער נגיחה, שני שלו העונה. בכלל, משחק לא רע בכלל של האיטלקי, שאמנם לא ממש צעיר אבל משחק עם המון מוטיבציה ונראה רענן מאוד.

    בדקה ה-86 לאחר אי-אלו החמצות לשתי הקבוצות, נשלח כדור ארוך לעבר ניקולאס אנלקה... הצרפתי לא מגיע, אבל הנגיחה של הבלם אל עבר השוער חלשה ויש לומר יומרנית (מי נוגח מבערך 35-40 מטר??). אנלקה עוקף את הבלם, משתלט על הכדור פותח בשעטה לעבר השער. הוא נכנס לרחבה,הבלם בעקבותיו, הוא מושך אותו עד הקו, וממש לפני הקו, מחדיר עם רגל ימין כדור חזק והחלטי ישר בין הרגליים של פרידל ההמום. בושה לאמריקאי. ובקשר לגול? ביצוע מושלם. מהלך כדורגל שלא ראיתי הרבה שהגיעו לרמת השלמות שראיתי פה. ניקולאס אנקלה מראה שיש לו אינסטינקטים של חלוץ גדול.

    אחלה משחק, רק סונס וקיגן? תסדרו את ההגנות... זה היה די מביך.
     
  5. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2 הגדולות מניונייטד וארסנל שתיהן נפגשות עם קבוצות חלשות (אסטון וילה) ואפילו חלשות מאוד (וולבס),ואני חושבת שהקרב המחזור הזה יהיה על הפרש שערים במקרה הזה,כרגע של היונייטד יותר טוב.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הספקתי להתעמק יותר מדי בתוצאות שכבר יש מהמחזור הזה...

    אני רק אציין שפורטסמות' מוחצת את בולטון 4-0 (!!!!!)...

    סטון כובש שער אחד, ומי כובש שלושער?

    טדי שרינגהאם הבלתי נלאה. לא ייאמן. גם בגיל 107 הוא יבקיע כמה שבא לו.

    שתי תוצאות תיקו 0 במחזור הזה...

    פעם שנייה ברציפות שסוטון מעורבת ב 0-0... די מוזר, בהתחשב במצבת החלוצים המפוארת (ביטי את פיליפס עם תמיכה אפשרית של אורמרוד) ובהתחשב בכך שבמשחק הראשון של העונה התיאום בין החלוצים היה מדהים...

    בסה"כ לידס לחצה המון והיו הרבה בעיטות לעבר השער, פחות לעבר המסגרת, וכאמור... 0 שערים. לא נורא.

    לסטר ומידלסבורו גם כן מסיימות ב 0-0.

    אברטון וצ'רלטון מסיימות ב2-2... שני פנדלים של יואל שמשתווה לשירר בטבלת מלך השערים, מול שער של רוני ומצטער, אבל לא הספקתי לראות מי הכובש השני.
     
  7. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סטיב ווטסון הוא הכובש השני. הוא מראה שלא חייבים להיות חלוץ מטרה כדי להבקיע...
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הערב בהייבורי: ארסנל מול אסטון וילה (21:45)

    ארסן ונגר שוקל אם לעשות שינויים בהרכב שניצח לפני שלושה ימים במידלסברו משיקולי כשירות. הבעייה שהספסל הפך למצומצם, עם העזיבות של ג'יובאני ואן ברונקהורסט וג'רמיין פנאנט, ההשעייה של פרנסיס ג'פרס (ממש מכה, מה אני אגיד) והפציעות של פסקאל סיגאן ופיליפ סנדרוס ואפשרויות הרוטציה קטנות (איך ייתכן שמספסל די עמוק, נותרו בעיקר השחקנים החיוורים שלנו? לא נתפס). ההתלבטות המרכזית של ונגר היא בין סילבאן וילטורד לדניס ברגקאמפ, ולמרות שוילטורד כבש שני שערים בריברסייד, אני מעדיף שייתן הזדמנות לברגקאמפ להיכנס לכושר. עוד התלבטות היא במרכז ההגנה- מי ישתף פעולה עם סול קמפבל במשחקו האחרון לפני ההשעייה (שכרגע היא משחק אחד, אבל היא תהיה ארבעה בקרוב)- וכאן ההכרעה תיפול בין מרטין קיאון לקולו טורה.

    אצל וילה, דיוויד או'לירי (כל חזרה שלו להייבורי היא סיבה למסיבה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx ) צפוי לעלות עם אותו הרכב שסיים ב-0:0 עם ליברפול. מרקוס אולבק השבדי עדיין פצוע, והוא בספק גם היום.

    הרכבים צפויים:
    ארסנל: להמן, לאורן, טורה/קיאון, קמפבל, קול, ויירה, ג'ילברטו, ליונגברג, פירס, הנרי, ברגקאמפ/וילטורד.

    אסטון וילה: סורנסן, דילייני, בארי, יונסן, מלברג, סמואל, גאבין מקאן, לי הנדרי, פיט וויטינגהאם, אנחל, ואסל.
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx

    אני חושבת שזה די ברור שונגר יפתח עם וילטורד ולא עם ברגקאמפ. ברגקאמפ ממזמן איבד את המקום בהרכב והוא נכנס רק לקראת סוף המשחק תמיד, וגם שם הוא לא מבריק. וילטורד יכול טפו טפו לעשות את ההבדל. יאללה מקום ראשון.
     
  10. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אכן וילטורד פתח בהרכב, שהיה הרכב די צפוי (הכי חזק שונגר יכול להעלות). אבל ההרכב המלא בינתיים לא עוזר. מחצית בהייבורי ו0-0 בין ארסנל לוילה. המשחק הוא די דו-צדדי בניגוד למה שציפיתי מוילה, והם סיכנו כמה פעמים את שערו של להמן. אצל ארסנל פרדי בעט לקורה והיו עוד כמה מצבים. בסה"כ בינתיים יתרון קל לארסנל, אבל לא משהו משמעותי למדי....

    ובאולד טראפורד יונייטד מוליכה 1-0 על וולבס (עכשיו דקה 36) משער של או'שיי מקרן של פורלאן בדקה ה-10. שיהיה להם לבריאות......
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    איך אני מת שיונייטד יפסידו נקודות. פשוט כי מגיע להם. כזה זילזול ביריבה לא ראיתי הרבה זמן בפרמיירליג. מילא בגביע, אבל בליגה?
    סר לוזר עולה בהרכב מוזר שכולל את קין בתור בלם וזה עוד כלום לעומת הרעיון לשחק עם דייגו פורלאן בתור חלוץ... בכל אופן פרגוסון שולח את רונאלדו להופעה ראשונה בהרכב הפותח ואת קלברסון למשחק רישמי ראשון במדי היונייטד. סקולס וגיגס נשארו על הספסל - וזה בעצם אומר הכל.

    גם ליברפול בהרכב משונה. הוייה הוריד את ביסקאן לעמדת הבלם לצד היפייה. בחלק הקדמי של המגרש (שהפעם קשה לשים את האצבע על המקום בו הוא מתחיל, ככל הנראה מדובר בקצה תיבת ה-5 של דודק) הוייה מצוות את השמות הבאים: אוון, בארוש, סמיצ'ר, דיוף וגם את קיואל כמובן. תחליטו אתם איך לסדר אותם במגרש, חייבים לראות כדי להאמין. מיותר לציין שעד עכשיו (מחצית) זה לא ממש עוזר.

    דיוויד אולירי שולח את אסטון וילה למגרש במערך די בונקריסטי. ואסל יורד לספסל ובמקומו משחק היום מארק קינסלה. גם יוליסיס דה לה-כרוז בהרכב הסופר הגנתי. ככה שה 0-0 לא ממש מפתיע.
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    בעע... לא מפתיע אבל מצד שני כבר לא קיים.

    דקה 57 סול טמבל נוגח את ארסנל ליתרון מקרן של פירס.
     
  13. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    0-0 אכן לא מפתיע, אבל גם 1-0 לארסנל לא מפתיע!!!!!!!
    בדקה ה-57 קרן של רובר פירס מוצאת את קמבל על קצה תיבת החמש, והשור נוגח פנימה.
    סוף סוף......
     
  14. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דקה 60, הרגע שלו כולנו ציפינו - פטריק ויירה מקבל כרטיס צהוב. מה, לא ציפיתם לזה?
     
  15. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    בטח שחיכינו - כי גם אנחנו יודעים שמחפשים את ויירה בפרמיירליג. כנראה זה בגלל שהוא שחור...

    הרי ברור לכל ילד שויירה לא עשה פאול מעולם ושגם אם כן אז זה היה לא בכוונה. בחייאת, כמו שויני ג'ונס לא התלונן על צהובים ואדומים גם ויירה ואוהדי ארסנל צריכים לקבל את העניין בהבנה.
    הבחור כסחן מדופלם, למה לעזאזל שהוא לא יקבל צהוב?