ליגת בנק יהב לכדורגל חופים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י קרלס פויול5, ‏3/7/10.

  1. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    אתמול(יום שישי) החלה העונה של ליגת החופים רשמית שנערכו משחקי הליגה השנייה שכידוע המנצחת ממנה עולה לליגת בנק יהב שתחל בשבוע הבא. 4 קבוצות נפגשו היום בחוף פולג למאבק על המקום היחיד בליגה החופים היוקרתית: חיפה, תל מונד, חולון והיורדת ירושלים. אגב,ניצחון במועד החוקי העניק בטורניר 3 נקודות, ניצחון בפנדלים רק שתיים.

    זה הוא תקציר המשחקים:
    ירושלים - תל מונד 4:4, 2:3 בפנדלים

    במשחק שפתח את היום בשעה 11:00 התמודדו תל מונד וירושלים.

    ירושלים עלתה ליתרון ראשון, ג'ורג' וולסן השווה ואורן פליישמן קבע 1:2 לתל מונד. ירושלים השוותה אך רועי ממן החזיר את יתרון לתל מונד. ירושלים השוותה שוב, אדיר דנין קבע 3:4 ו-40 שניות לסיום פסק השופט, מאיר לוי לפנדל לזכות ירושלים שכפתה שוויון ודו קרב פנדלים בסיומו ניצחה 2:3 כשאת שער הניצחון כבש השוער, חגי ממן.



    חיפה - חולון 2:3

    במשחק השני גברה חיפה 2:3 על חולון וכעת היא מוליכה את הטבלה יחד עם הירושלמים עימם תתמודד במשחק שיפתח את הסיבוב השני. לאחר מכן תשחק תל מונד נגד חולון כשהמפסידה תסיים ככל הנראה את דרכה.



    הטבלה לאחר המחזור הראשון: 1. חיפה 3 נק'. 2. ירושלים 2 נק'. 3. תל מונד 0 נק'. 4. חולון 0 נק'.



    חיפה - ירושלים 2:2, 0:1 בפנדלים

    שתי המנצחות של המחזור הראשון חיפה וירושלים נפגשו במשחק שפתח את הסיבוב השני. לאחר שליש ראשון מאופס העלו אלעד כהן ואלון זיו את חיפה ליתרון 0:2 בתחילת השליש השני. ירושלים חזרה למשחק עם שער מצמק. עד לסיום השליש הצליחה ירושלים להשלים את החזרה ולהשוות. בשליש השלישי לא הצליחה אף קבוצה להבקיע כמו גם הארכה והקבוצות התייצבו לדו קרב פנדלים.

    דודו קסלסי בעט ראשון לחיפה וכבש. ירושלים החטיאה וחיפה השיגה ניצחון שני. כעת היא זקוקה לניצחון על תל מונד כדי להבטיח סופית את העלייה. ירושלים לעומתה חייבת לנצח את חולון ולקוות להפסד של חיפה נגד תל מונד.



    במשחק על "6 נקודות" נפגשו שתי המפסידות של המחזור הראשון תל מונד וחולון כשהמפסידה למעשה מאבדת סיכוי להעפיל. כבר בפתיחת השליש הראשון היכו בתל מונדים פעמיים משערים של קובי בדש וג'ורג' וולסן. בשליש השני קבע אורי ברוך 0:3 אך חולון לא ויתרה וצמד של אוהד סולטן עוד לפני סוף השליש החזיר את חולון לתמונה.

    תל מונד לא ויתרה ובתחילת השליש השלישי היה זה אדיר דנין שקבע 2:4. ג'ורג' וולסן העלה את תל מונד ל-2:5 ודקה וקצת לסיום סגר אדיר דנין בשער אדיר, 2:6 ענק ותל מונד עדיין בתמונה. לקראת סיום הצליחה חולון רק לצמק.



    הטבלה לאחר המחזור השני: 1. חיפה 5 נק'. 2. תל מונד 3 נק'. 3. ירושלים 2 נק'. 4. חולון 0 נק'.
    חולון - ירושלים 5:5, 0:1 בפנדלים

    ירושלים שהייתה חייבת ניצחון כדי להישאר בתמונה רצתה לגמור את המשחק בשליש הראשון בסיומו הוליכה 0:2. חולון עוד צימקה בשליש השני אך הירושלמים עשו 1:3 עד לסיום השליש. עם פתיחת השליש האחרון עלתה ירושלים ל-1:4. חולון צימקה ל-2:4 ואז החלק המהפך המדהים בסיומו לו החולונים ליתרון 4:5 כשאת החמישי כובש שרון גורמזנו. בשניות הסיום הצליחה ירושלים להשוות, לכפות הארכה אך לסגור את חלום העלייה שלה.

    בהארכה לא הובקעו שערים ושתי הקבוצות נגשו לדו קרב פנדלים "על הכבוד". ששת הבעיטות הראשונות הוחטאו, גורמזנו כבש את השביעית והעלה את חולון ליתרון. ירושלים החטיאה את השמינית (הרביעית שלה) והעניקה לחולון ניצחון בכורה בטורניר שלא עזר לשתיהן.
    חיפה תל מונד 3:4

    פתיחת המשחק הייתה פושרת ושלוש דקות לסיום השליש העלה רפי דהן את חיפה ליתרון. דקה וחצי מאוחר יותר השווה רועי ממן. פתיחת השליש השני הייתה של חיפה שעלתה ליתרון 1:2 משער של דודו אלקסלסי. אלון זיו קבע 1:3.

    תל מונד לא הרימה ידיים ודקתיים לפני סיום השליש השני חזרה למשחק עם שער מצמק של ממן.

    השליש השלישי היה של תל מונד שלחצה ו-3 דקות לסיום השיגה את מבוקשה כשאורן פליישמן השווה ל-3:3. חיפה לא נבהלה וחצי דקה לסיום היה זה אלון זיו שהחזיר לה את היתרון. תל מונד עוד הספיקה להדביק כדור למשקוף והשופט שרק לסיום ונתן את האות לחגיגות של חיפה.



    הטבלה הסופית: 1. חיפה 8 נק'. 2. תל מונד 3 נק'. 3. חולון 3 נק'. 4. ירושלים 2 נק'.
    הדבר בעצם משלים את הליגה ואלה הם הקבוצות שישחקו וסגליהם(רק בת"א עדיין לא השלימו את סגלם לעונה החדשה):
    האלופה, קבוצת עירוני "קייטרינג היצירה" פ"ת המשיכה את היכולת שלה מהקיץ שעבר ובינואר האחרון אף זכתה בגביע הקונפדרציות בטורניר שנערך בארה"ב.
    את הקבוצה מאמן אנדריי אסולין והמנהל הוא שלום בן-עזרא. שחקנים בולטים:שוער הנבחרת-שמעון אבו, יקיר שינה, אבי בבאיי החוזר מפציעה וגדעון שרביט.
    הסגל:
    שוערים: אבי גבאי ושמעון אבו.
    שחקנים: אבי בבאיי, ניסן ספיר, אחמד עיסא, בני מאיר, גדעון שרביט, רן שמול, יניב דוד, יניב בן-אור, שחר נוריאל, ברק בן-שימול, אפי בסון ועידן הילל.
    הספונסר הראשי: קייטרינג היצירה פתח-תקווה.
    יהלומי דורון מוטורס" נתניה, הינה קבוצת כדורגל חופים המשתתפת בליגת כדורגל חופים הסדירה מידי שנה. מהקמת הליגה היא מעוררת עניין רב סביבה הן בעיני המפרסמים והן בעיני אוהדי הכדורגל בשל זכייתה באליפות הליגה בשנת 2007 (שנת המשחקים הראשונה) והגעתה בשנת 2009 למקום השני כסגנית האלופה. הקבוצה עלתה לליגה הבינלאומית בשוויץ.
    מאמן הקבוצה הוא בני לם שהוא גם מאמן נבחרת ישראל בכדורגל חופים והמנהל המקצועי של קבוצת הנוער של מכבי נתניה. הבעלים- יוסי דורון, מנכ"ל דורון מוטורס: מרכז שירות מזדה-פורד.
    הסגל:
    שוערים: אופיר בקר, רועי אבל.
    שחקנים: שאול מימון, אלון לוי, לירון פרטוק, שלומי דהן, קובי חסן, אלברט נקש, לורן בן ארי, אדם לם, לירון וילנר, עומר אלמאשלי, אלירן כחלון ועידן ששון.
    הספונסר הראשי: דמרי.
    קדמת עדן" כפר סבא העמידה אף היא סגל שחקנים מרשים בראשו השוער והפורש הטרי, גבי בורשטיין. מאמן הקבוצה הוא ישראל צרפתי, עוזרו יהודה זקן והמנהל הוא שלמה יעקובוביץ'.
    עוד ישתפו פעולה בקבוצה: עבאס סואן,עוזר מאמן בני סכנין, אורן מוחרר מאמן בני טייבה, אדהם מאייר, אלירן מגול ויוסי ג'נח.
    הסגל:
    שוערים: גבי בורשטיין, נמרוד כהן, מני סבח, סער אלון.
    שחקני הגנה: וואסים אגבריה, אורן רותם, נאור ברקול, רפי סרוסי, עאבס סואן, נוי יעקובוביץ’.
    שחקני התקפה: יאיר שמחון, אורן מוחרר, אדהם מאייר, אלירן מגול ויוסי ג'נח.
    מאמן כושר: בועז בר
    הספונסר הראשי: אולם אירועים "קידמת עדן" בהנהלת אלמוג ספיר.
    "פלפלה" בני כפר קאסם היא אחת הקבוצות היותר ססגוניות בליגה. עמוסה בכישרון על טהרת הכפר וכמו בשנים עברו יכולה להגיע לשלבים הגבוהים (חצי גמר בשלוש השנים האחרונות מתוכן פעמיים מקום שלישי). מאמן הקבוצה הוא מאמון עאמר והמנהל חאלד פרג'.
    הסגל:
    שוערים: עבדללה עאמר, נימר עאמר ועבדאלרחים סרסור.
    שחקנים: אדם סרסור (קפטן), עבאס טהא, רוביל עאמר, מוהנד עאמר, רג'יד באדיר, עאמר יאתים, אדם אבוצעלוק, נור סרסור, פאדי בדיר, אחמד סרסור, חליל בלאלו ואחמד מוסא.
    הספונסר הראשי: מסעדת פלפלה. ספונסר משני: בטון כפר קאסם.
    "משתלות פתאל" אשקלון השלימה רק השבוע את הסגל שלה.
    את הקבוצה מאמן רז משולם. עוזרו, שרון פז והמנהל הוא חזי שחם.
    סגל:
    שוער: נימרוד בוכמן.
    שחקנים: מור זאבי, שי סופר, בהג'ת עודה, גל יער, ניסים מחלוף, עינב חסון, יוגב בנישו, רז משולם, עמית אבורמן, שגיא חייט, עדן איליה ולירן דיין.
    ספונסר ראשי: משתלות פתאל. ספונסרים מישנים: דור קרמיקה, מלון שיא.



    "קניון לב חדרה" חדרה היא אולי הקבוצה הכי מעניינת הליגה בשל העובדה שבשורותיה משחק כוכב הנבחרת ושחקן החופים הטוב בארץ, צחי אילוז. חדרה שזכתה לפני שנתיים באליפות המדינה ובעונה הקודמת הפסידה ברבע גמר לכפר קאסם ביצעה שינוי במטרה להגיע השנה כמה שיותר גבוה. מעבר לאילוז עברו גם משה עמר, שחקן נבחרת ישראל שהגיע מראש העין ורן פוליקר ששיחק בהצלחה עונה קודמת בקדמת עדן כ"ס. נוסף לרמי דואני ואסף בן מוחה משנה קודמת נוספו וואהב ברכאת ועוד מספר צעירים שזאת שנה ראשונה שלהם בכדורגל על החופים. המאמן הוא רז זהבי, עוזרו צחי אילוז ומנהל הקבוצה הוא עמוס מימון.
    סגל:

    שוערים: אבי עמוס (כפר קרע), מג'די חליאלה (עירוני א.א.פאחם).
    שחקנים: אסי בן מוחה (עירוני א.א. פאחם), רן פוליקר (קביליו יפו), אלון אברמוביץ (מבשרת ציון), רמי דואני (אחי נצרת), וואהב ברכאת (עירוני א.א.פאחם), איציק בן תורה (הפועל חדרה), אושר זיתון (ביתר טוברוק), שי מוטאי (ביתר טוברוק), משה עמר (שיחק שנתיים בראש העין שחקן נבחרת ישראל), איתי בר דוד (פרדסיה), אדיר מעודה (הפועל ירושלים) וצחי אילוז (נבחרת ישראל).
    ספונסר ראשי: "קניון לב חדרה."
    ספונסרים מישנים: "גאיה" אולם ארועים, "התותח" מיזוג אויר, S.O.S טויוטה.
    עירוני "נאפיס" ראש העין צפויה גם היא לתת את הטון בליגה ולהוסיף את הצבע בעיקר בשל המאמן, חיים סירוטקין. מנהל הקבוצה הוא ערן אביב.
    סגל:
    שוערים: דורון רוזנקוביץ', דני שושן, יניב טבצ'ניק.
    הגנה: אלעד שיק, שרון מימר, שלומי והבה, יזהר גרף.
    כנפיים: מושיקו אסולין, יוסי דרעי, ארז ללוז, איתי אוחיון, דקל כהן, רמי כהן, בני שרקט, יחי זכריה.
    התקפה: אופיר חלואני, תומר עיוואן, יוחאי אהרוני.
    ספונסר ראשי:" נאפיס".
    ספונסרים מישנים: מוביליטי זון, ספטרוטק.ניופאן.
    קבוצת "עידו קרן" חיפה בהדרכתו של עידו קרן, סוכן ביטוח מוביל בצפון שנדלק על הענף והחליט להקים קבוצה. סגל: שוערים: אלי ברקוביץ (צור שלום), אלירן אוחיון (עראבה), משה ברנס.
    שחקנים: אלון זיו שחתם השנה ברמה"ש, רן רול (נצרת עילית), אורן פלאש (נצרת עילית), אלנתן סלמי (פ"ת) ששיחק בהצלחה בחופים עם כ"ס , קובי דנינו (קריית אתא), יוחאי כהן (קריית אתא), אלירן דדון (נהריה), ניסן רביבו (צור שלום). שוערים: אלי ברקוביץ (צור שלום), אלירן אוחיון (עראבה), משה ברנס.
    ספונסר ראשי: סוכנות ביטוח עידו קרן.
    אחרונה חביבה היא "קאזה דה ברזיל" אילת ששיחקה בעונה שעברה בפעם הראשונה בליגה ושרדה במשחק האחרון.
    את הקבוצה מאמן רז חיים שוער הכח ר"ג בעבר. המנהל הוא שמעון אבו מבני אילת כשלצידו איציק פינטו המנהל הלוגיסטי.
    סגל:
    שוערים: נתנאל בן דהן, כפיר כהן, אור ליכטנשטיין.
    הגנה: ערן מזרחי, בני סימנטוב, משה אדרי.
    כנפיים: יקיר כהן, עידו אליהו, לי זלייט, אדר זינו, יאיר חבזה, אמיר חלאיילה, אדם דדון, מאור אלגרבלי.
    התקפה: רונן שחרור, אבי מלכה, וילי כחלון.
    ספונסר: מסעדת "קאזה דה ברזיל", אילת.
    לוח המשחקים:
    מחזור 1 - שישי, 9.7.10
    ראש העין 3 –4 חיפה(בית ב')
    אילת 4– 3אשקלון (בית א')
    תל אביב 6–7 כפר סבא (בית ב')
    כפר קאסם 2–4 פתח תקווה (בית א')
    חופשיות: נתניה וחדרה.



    מחזור 2 – שישי, 23.7.10
    פתח תקווה3 –2 אילת (בית א')
    חיפה4– 5ת"א (בית ב')
    חדרה 6–7 כפר קאסם (בית א')
    נתניה 5–2 ראש העין (בית ב')
    חופשיות: אשקלון וכפר סבא.



    מחזור 3 – שישי, 30.7.10
    אילת – חדרה (בית א')
    אשקלון – פתח תקווה (בית א')
    כפר סבא – חיפה(בית ב')
    תל אביב – נתניה (בית ב')
    חופשיות: כפר סבא וראש העין



    מחזור 4 – שישי, 6.8.10
    חדרה – אשקלון (בית א')
    כפר קאסם – אילת (בית א')
    ראש העין – תל אביב (בית ב')
    נתניה – כפר סבא (בית ב')
    חופשיות: פתח תקווה וחיפה

    מחזור 5 – שישי, 13.8.10
    אשקלון – כפר קאסם (בית א')
    כפר סבא – ראש העין (בית ב')
    פתח תקווה – חדרה (בית א')
    חיפה– נתניה (בית ב')
    חופשיות: אילת ותל אביב



    רבע הגמר – רביעי, 18.8.10
    מקום 1 בית א' – מקום 4 בית ב' – 15:00
    מקום 2 בית א' – מקום 3 בית ב' – 16:00
    מקום 1 בית ב' – מקום 4 בית א' – 17:00
    מקום 2 בית ב' – מקום 3 בית ב' – 18:00



    חצי הגמר – חמישי, 19.8.10
    מנצחת רבע גמר 1 – מנצרת רבע גמר 2 – 16:00
    גמר הנוער – 17:00
    מנצחת רבע גמר 3 – מנצחת רבע גמר 4 – 18:00


    הגמר – שישי, 20.8.10
    משחק נגד הירידה: מקום 5 בית א' – מקום 5 בית ב' – 15:00
    משחק ראווה נשים – 17:00
    הגמר – 18:00


    בהצלחה לכול הקבוצות ושהיה מעניין http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/7/10
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מה זה, ממשיכים את הפליי אוף האמצעי? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  3. מושיק חיפה Member

    הצטרף ב:
    ‏29/6/10
    הודעות:
    9
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן חחחח

    ??? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  4. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    נבחרת ישראל בכדורגל חופים פותחת היום (17:30, ספורט 2) את הופעותיה במוקדמות מונדיאל 2010 (רק אחד נגמר, כבר אחר מתחיל) לכדורגל חופים.

    איפה לשים את העדכונים, כאן או שעדיף לפתוח אשכול חדש בפורום ספורט כללי?
     
  5. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
  6. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    שאלה לי אליכם - אתם באמת מסוגלים לשבת בשישי בצהרים, ולצפות בכדורגל חופים? אני מודע שזה לא משתווה לכדורגל בליגות הבכירות, אבל בכל זאת - אני די משתעמם למען האמת כשאני רואה את המשחק הזה. מבחינת לשחק אותו בשישי בצהרים עם חברים על החוף - זה משהו שונה לגמרי.
     
  7. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    כן אני מסוגל לראות כדורגל חופים בכל שעה או יום, אני אוהב את המשחק וזה כיף לראות אותו, אמנם את המחזור הראשון לא ראיתי בישיר(לא יכולתי) אז הקלטתי וראיתי למחרת בבוקר אבל עדיין אין לי בעיה לראות זאת.
     
  8. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    נבחרת ישראל פתחה את הופעותיה מול נבחרת פורטוגל, שנחשבת לאחת מהחזקות ביבשת אירופה.

    בשליש הראשון בעיקר שלטנו, אבל מספרת נהדרת של פורטוגל ושער שטותי בשניות הסיום הורידה את פורטוגל למנוחה ביתרון 1:2. לירון פרטוק בעט כדור לכיוון המסגרת הפורטוגלית, הכדור פגע בשחקן של פורטוגל ונכנס. המארגנים נתנו את השער לפרטוק, למרות שזה בבירור שער עצמי.

    השליש השני נפתח בגול יפייפה של פורטוגל. מלבד זה לא היה הרבה בשליש הזה, הפורטוגלים אומנם תקפו והיו קרובים לשערים ממהלכים נחמדים, אבל הבדלי הרמות לא ניכרו בצורה משמעותית. הנבחרת שלנו הייתה עייפה ולא שיחקה ממש טוב.

    צחי אילוז עם שני מבצעים אישיים נהדרים, סיבוב ובעיטה - כמו הגדולים - משווה את התוצאה. כהרגל הלוזריות, בעיטת פתיחה של פורטוגל נכנסת לרשת והם חוזרים ליתרון בצורה הכי מהירה שאפשר. הנבחרת אומנם ניסתה להלחם, אבל בתוך דקה וחצי הפורטוגלים כבשו 3 פעמים, מה שכלל לא תרם למאזן השערים. 3:7 לפורטוגל בסיום.

    מאכזב מאוד, מאכזב מאוד. דקה וחצי לסוף התוצאה הייתה 3:4 לפורטוגלים, לחטוף 3 שערים תוך 90 שניות זה ממש מרגיז. אפשר עוד לשפר את המאזן, אנגליה ואסטוניה לא מאריות אירופה. בהצלחה בהמשך.

    כובשים לישראל:
    פרטוק, צחי אילוז (2)

    מחר תתמודד ישראל נגד אנגליה (17:30) שניצהה מוקדם יותר את אסטוניה.
     
  9. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    במשחק השני היום, ישראל מנצחת 2-5 את אנגליה. הנבחרת נראתה טוב, הובילה 0:3 בתחילת השליש השלישי. האנגלים צימצמו, אבל צמד שערים + שער מצמק שפגע בהפרש השערים קבעו את תוצאת המשחק.

    כבשו לישראל:
    משה אסולין, אלברט נקש, צחי אילוז (2) ולירון פרטוק.

    מחר ב15:00 משחק MUST WIN נגד אסטוניה, שהפסידה היום 6-3 לפורטוגל ובכך זקוקה לניצחון בהפרש של 4+ שערים כדי לחלוף על פני ישראל, לקוות למעידה של אנגליה, ולעלות.

    הנבחרת כרגע במקום ה-2 אבל מה שמפריד בינה לבין המקום השלישי הוא הפרש שערים שעומד על שער אחד בלבד, כך שמחר הנבחרת צריכה לנצח ולנצח בהפרש גדול את האסטונים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/10
  10. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    אסטוניה היא נבחרת בינונית מאוד ופורטוגל אמור להביס את האנגלים, כך שאני מאמין שנעלה.
     
  11. שלו Guest

    ערן לוי לא משחק השנה?
     
  12. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
  13. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    המיקום הנוח, התצוגות הטובות בשני המשחקים הקודמים, התלות באף אחד חוץ מעצמם ובעיקר - היריבה הנוחה. כל אלה שימשו תפאורה מושלמת לנבחרת ישראל כדי לנצח את נבחרת אסטוניה ולעלות לשלב הבא במוקדמות גביע העולם.

    ציפיות לחוד ומציאות לחוד. בסופו של דבר, 3-6 לאסטוניה, אכזבה עצומה מהנבחרת של בני לם שהציגה משחק זוועתי מול היריבה הלא כל כך איכותית שדחקה את הכדורים בשיניים לרשת שלנו. גם במקרה של הפסד, הוא היה צריך להיות בהפרש של 2 שערים כדי להותיר לנבחרת סיכוי וגם זה לא קרה.

    הנבחרת סיימה את דרכה בשלב המוקדמות בצורה מבישה. צחי אילוז כבש צמד, משה אסולין הוסיף שער בפנדל.

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    אכזבה ענקית של נבחרת ישראל.

    כמה נגמר המשחק בין פורטוגל לאנגליה ?
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,945
    עד שלא יעיפו את צחי אילוץ לא יגיעו לשום מקום. עם כל הכבוד לזה שהוא יודע ללהטהט ולכבוש שערים, הוא לא יורד אף פעם להגנה ועומד במקום, ובעצם גומר לנו את המשחק אם נרצה או לא. מי שלא עושה הגנה לא חשוב כמה גדול יהיה לא צריך לשחק ולא להיות בנבחרת.