ליגת האלופות - המחזור הרביעי: מנצ'סטר וארסנל עולות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏6/11/07.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מקסס אומנם עשה טעות שגרמה לשער הראשון של ספורטינג אבל בלעדיו רומא הייתה סופגת עוד 2 לפחות.
    הוא בלם אינדיבידואלי בין הטובים באירופה, הבעיה שהוא לא יודע לנהל את קו ההגנה כמו קנבארו למשל או קיבו ברומא בעונה שעברה ועדיין הוא בלם מצויין,פיזי,מהיר,עם משחק ראש מצויין ועזרה רבה להתקפה שהיה מצויין גם מתחילת העונה עד המשחק האחרון בליגה שבו היה חלש. לשפוט שחקן שהצטיין כמעט כל העונה על משחק אחד זה עלוב. 2 טעויות קריטיות בכל משחק? מתי ואיפה? ודיי כבר עם הבולשיט.
    אני מאמין שההגנה של רומא תתייצב ברגע שיהיה חיבור בין מקסס וחואן ואם כבר מגיע למישהו ביקורת זה סיסיניו שהיה השחקן הכי גרוע על המגרש אתמול.
     
  2. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אנחנו מדברים על אותו שחקן? לא ז'ואן, מקסס, וכל משחק שאני רואה אותו באופן מוזר אני קולט אותו עושה טעויות בהגנה, ולא לא ראיתי אותו משחק 2 משחקים העונה. הוא טוב בתור בלם משלים, אם תשים לו את ריו לידו, הוא יהיה כמו קנאברו במונדיאל ואפילו טוב יותר. אבל כמו שאמרת את קו ההגנה הוא לא יכול לייצב (גם קנאברו לא דרך אגב), ובגלל זה לדעתי הוא לא בין הטובים באירופה ולא מגיע לשים אותו ברשימה אחת עם בלמים כמו טרי ופרדיננד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/07
  3. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקסס בלם מצוין, לא מבין מה אתה רוצה ממנו, כמעט לכל בלם יש טעות אחת או שניים, לפעמים הן קריטיות ולפעמים לא. סה"כ מדובר בשחקן שאני מאוד אוהב ומאוד תופס ממנו, ולדעתי עם השנים הוא יקבל יותר ניסיון ויהפך לאחד הבלמים הטובים ביותר בעולם.
     
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לכל אחד יש טעות אחת או שתיים, הבעיה שכל הזמן הוא עושה טעויות, ואי אפשר לסמוך עליו. גם חוץ מהטעויות האלה אני בכלל לא מחזיק ממנו, כמו שאמרתי בלם משלים לא רע.
     
  5. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אף אחד לא שם אותו ברשימה ביחד עם טרי ופרדיננד, כי הרשימה ההיא מאוד מצומצמת. היא כוללת עוד כמה בלמים מעטים. רק בלמים כמו טורה, קאנברו (לא של השנה, אבל בכללי), פויול, מאלדיני יכולים להכנס לרשימה ההיא.
     
  6. Becks Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/07
    הודעות:
    2,102
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כבר עבר יומיים (עוד מאט 3 ימים) ורק עכשיו אני מביא את תגובתי על המשחק של...

    מנצ'סטר יונייטד - דינמו קייב
    כבר עכשיו עלינו לשמינית הגמר של ליגת האלופות לאחר ניצחון משכנע 0-4 על דינמו קייב וחסר לנו רק עוד נקודה אחת (מ-2 משחקים) כדי להבטיח את המקום הראשון בבית.
    לפני המשחק פרגי ערך מספר שינויים בהרכב בזה שהוא הוציא את בראון, הארגריבס, פרדיננד, גיגס ואנדרסון והכניס במקומם את פיקה, סימפסון, קאריק, פלטשר ונאני. שינויים אלה בוצעו כדי להביא מנוחה לשחקני הרכב קבועים וגם כדי לשתף צעירים במפעל ואפשר גם להגיד שפרגי השתמש בשינויים האלה עם הרבה ביצים לאחר שהוא עדיין לא הבטיח את העלייה לשלב הבאה.
    בתחילת המשחק היה משעמם ביותר ובקושי היו איומיים על השער של דינמו. וסביבות הדקה ה-30 התחילה הקונצרט כאשר ג'רארד פיקה הבקיעה את הראשון של מנצ'סטר ואת הראשון שלו בליגת האלופות (כול-כך שמחתי בשביל הכשרון הזה), טבס הבקיע את השני, רוני את השלישי ורונאלדו את הרביעי.
    יכלנו לנצח יותר אבל לעומת בשיקטאש לדינמו יש שוער לא רע בכלל.

    http://www.nrg.co.il/images/archive/408x322/847/578.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/11/07