ליגת האלופות:: המחזור השני יוצא לדרך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏29/9/15.

  1. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
    - לצ'לסי כבר היה צ'מפיונס ביום שהם זכו באירופית, אז למי אכפת.
    - אתלטיקו אכן עקפה את ארסנל בהכל בערך, אבל הזכיות האלה בליגה האירופית היו לפני שהיא עקפה את ארסנל בהכל בערך.

    הייתי שמח אם תפרט על המשפט האחרון בפסקה האחרונה שלך שנייה. "גם ארסנל שלא זכתה למעשה בשום דבר רציני(פרט לשני גביעים בעשור)יכולה למצוא סיפוק, אתגר ולהפיק מהאתגר הזה דברים שיקדמו אותה קדימה.". אוקיי, סיפוק אני מבין שהקבוצה יכולה למצוא. לא יודע אם סיפוק גדול יותר מניצחון ליגה על ווטפורד, אבל בהחלט סיפוק. אתגר - אני מניח שגם. כי אנחנו כ"כ גרועים שגם קבוצות כמו רובין קאזאן או שקר כלשהו לא יהיה לנו קל לעבור. אבל באמת, תסביר לי, אני לא מבין מה בדיוק נוכל לקחת מהאתגר הזה שיקדם אותנו, שלא נדבר בכלל על העובדה שלא הגדרנו מה זה "התקדמות" בשביל ארסנל. יש לי תחושה שזכייה בליגה האירופית אולי תיתן לנו בוסט בסיכויים לזכות בליגה האירופית פעם נוספת. אבל אם אצלך "להתקדם קדימה" אומר "אליפות" (לא מדבר על הצ'מפיונס אפילו) - אני באמת לא מבין איך זכייה בליגה האירופית תקדם אותנו לעבר המטרה הנשגבת הזאת. זה לא יתרום לנו כסף משמעותי, לא יעזור להביא שחקנים יותר גדולים, ומכיוון שמדובר במפעל פחות קשה מהליגה האנגלית זה לא ייתן איזה תחושה של "כן אנחנו יכולים" לאף שחקן בסגל.

    הדבר היחיד שיכול לקדם את ארסנל (בטווח הקרוב כמובן, בטווח הרחוק אני בטוח שנחזור לזכות בדברים) הוא החלפת מאמן, וגם זה לא בטוח עם כמה שהיא כבר נהרסה.

    וכמו שאמרתי, התקווה שלי היא להתחמק מהמפעלים האירופאים דווקא כי לדעתי ככה יהיה לנו יותר סיכוי להחתרות על משהו קצת יותר מכובד ממקום שלישי-רביעי. זה לא רק פחות עומס פיזי על הקבוצה, פחות נסיעות, פחות עייפות. זה גם מוריד מעמסה מנטלית גדולה. הרי אחרי תוצאה כמו מול אולימפיאקוס אתמול, ברור כשמש שאנחנו נחטוף בראש מיונייטד ובגדול ביום שבת. ללא הנמכת המוראל הדי מיותרת הזאת, דווקא הייתי מצליח להיות טיפה אופטימי לקראת המשחק הזה. על אותו משקל, אני בטוח שהתוצאה או לפחות היכולת היו הרבה יותר טובים מול צ'לסי בברידג' אלמלא היה 4 ימים לפני זה איזה משחק מפגר שבו הפסדנו לקבוצה מטיזינאבי. אני חושב שעונה בלי אליפות ובלי הגעה לאירופה עשויה להגדיל את הסיכויים לעונה עם אליפות בעונה שאחריה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/15
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,894
    לייקים שהתקבלו:
    6,317
    גמר נגד דורטמונד, 55-60 אלף צופים ביום שישי אחד, ירגש אותך כמו משחק נגד ווטפורד? אני פשוט מבין שיצא לך להיות כבר בכל כך הרבה משחקי גמר אירופאים עם הקבוצה שלך, אתה בטח שבע כל כך.
    תהיה בריא אם זו ההקבלה שלך.
    זכייה בליגה האירופאית תביא אתכם לאלופות שזה בדיוק הלופ הקבוע שלכם, לא עוד פעם אירופאית, אלופות ויותר מזה לדעתי תגדיל את הסיכויים שלכם לשמור כמה מהנכסים החשובים במידה ותעופו מוקדם מאלופות, לא באמת תזכו בליגה העונה.
    הבעיה היחידה בדיון איתנו זה שבאתה כאילו יוצא מנקודת הנחה שאם אתם לצורך העניין תלכו עד הסוף באירופאית אז אתם גם תסיימו איזה מקום 7 בליגה ואז "תפסידו כסף משמעותי".
    קודם כל אם תזכו באירופאית אתם לא תפסידו את הכסף של האלופות לעונה הבאה.
    ודבר שני אני באמת לא רואה איך ארסנל מסיימת פחות ממקום 4 בליגה השנה, עם אירופאית בלי אירופאית.
    ככה ש"הפסד כסף" משמעותי(לקבוצה שגם ככה עושה רווחים מטורפים כל שנה) לא סביר שיהיה פה בכל מקרה.

    אתה יודע אין פה נוסחה מתמטית.
    מצד שני הדחה משפילה מאלופות, עם 4 הפסדים רצופים ומקום אחרון בבית די מבזה יכולים ליצור אפקט שלילי.
    נכון "לא יהיה לכם מעמסה" עם משחקים בחמישי אבל מי מבטיח לך שהדחה כזאת לא תיצור בעיה עמוקה ותוציא אתכם גם ממאבק האליפות בשלב מוקדם?

    כבר ראינו דוגמאות כאלה שנוק אאוט במקום אחד שעל פניו "פינה" זמן ואוויר להתעסקות במפעל אחר לא באמת גרמו לכך.
    אין פה נוסחה, לדעתי קבוצה שמצליחה במפעל מסוים יכול לתעל את הבטחון שהיא צוברת בו גם לריצה יפה במפעלים אחרים(וגם לזה אין נוסחה מתמטית).
    לארסנל יש סגל שצריך להתמודד בין כה וכה על אליפות בליגה הזאת אבל אני לא רואה את זה קורה בין כה וכה עם ונגר, עם אלופות בלי אלופות.
    אגב המשחק מול יונייטד ביום ראשון בערב.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ארסן ונגר צריך ללכת הביתה בכל-מקרה. ועדיין, למאמן החדש, אם זה יקרה מתישהו - הרבה יותר טוב לקבל את ארסנל שהיא עדיין בליגת האלופות, זה כמובן עוזר גם למשוך שחקנים. גם אם ארסנל בפלוס של 200 מיליון יורו או מספרים כאלה - מדובר בכסף חשוב. הליגה האירופית השנה דווקא אטרקטיבית וזו תבוסתנות להעדיף לסיים במקום הרביעי ולא במקום השלישי. אולי אתה חותר לכך שהעניין שארסנל תמיד משתחלת לטופ 4 משאיר את ונגר בתפקידו, אבל לדעתי אין בזה שום דבר מוצלח. כמה פעמים היא נאבקה על אליפות בעשור האחרון, פעמיים? OK, הייתה העונה הגדולה ההיא שהסתיימה בהפסד מאכזב ולא צודק בגמר בפריז לברצלונה, ומה חוץ מזה? אגב, אני משוכנע שאתה בתור אוהד לא תהיה מסוגל להכיל עונה בה ארסנל מחוץ לליגת האלופות, זו תחושה קשה. ארסנל לא תזכה באליפות בכל-מקרה העונה, וסביליה בעונה שעברה הצליחה לשלב מעולה בין שתי החזיתות. ויש לה הרבה פחות עומק מאשר לארסנל..
     
  4. All_Hale_Conradinho Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/14
    הודעות:
    801
    לייקים שהתקבלו:
    184
    מין:
    זכר
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,441
    לייקים שהתקבלו:
    2,666
    http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Comp_Matches/02/28/79/16/2287916_w2.Xxx
    אם איך שזה נראה כרגע זו תהיה הפתעה אם ברצלונה תצליח לסיים את העונה הזו עם תואר. השמיכה הולכת ומתקצרת משבוע שבוע ובהתאם לכך גם היכולת על הדשא נפגעת. אינייסטה הצטרף אתמול למסדר הפצועים וגם הוא צפוי להיעדר לתקופה של חודש וחצי כך מסתבר.
    משחק ההגנה שוב היה רחוק מלהרשים (מת'יה כהרגלו היה קטסטרופה ופיקה סיים עם סחרחורת), יחד עם ניימאר שעדיין לא מוצא את עצמו מפתיחת העונה - אנריקה שובר את הראש. אגב, גם הזמן לנשום ולמצוא פתרונות אין באפשרותו כי כבר בשבת בארסה חוזרת לפיחואן לקרב נוסף מול סביליה.
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    קצת מוזר אבל להמר על סביליה נראה כמו הימור די בטוח במשחק הזה.