ליגת האלופות, מחזור שני: מנ. סיטי מארחת את באיירן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י HapoelFan, ‏1/10/13.

  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    זה כמו שתהיה בחורה עם חבר שנראה ממש טוב, לעומתה שהיא נראית סבבה+.
    הבחור לא מסתכל לצדדים ולא פוזל ולא מחפש דברים "מהצד".
    עד שיום אחד באה מישהי ממש ממש ממש יפה שנראית טוב שהתחילה לפתות עד שנפל ברשת שלה.
    "במקרה", שתי הבנות לא מתות זו על זו.

    זה נראה לך כזה תמים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/13
  2. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    אז אני מניח שזה לא היה ממש תמים שדורטמונד באמצע העונה קונה ב-17 מיליון יורו את הכוכב הבלתי מעורער של בורוסיה מנשדגלאבך בעונה הטובה ביותר שלה מזה שנים, מה שמחליש את הקבוצה שנתנה פייט יפה לבאיירן ודורטמונד באופן משמעותי עונה לאחר מכן.

    אבל עזוב אתה צודק, באיירן הוא מועדון רשע שגונב כל הזמן שחקנים מקבוצות אחרות בליגה. כמו שהוא גנב את אוזיל, שורלה, חדירה, רויס, גונדגאן והולטבי.

     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ברור שיש פה "שרשרת מזון".
    ההבדל הוא שדורטמונד לא ניסתה להחליש את גלדבך.

    באיירן מנסה להחליש את דורטמונד, איך שלא תהפוך את זה.
    בוא נגיד שאם יוליאן דראקסלר היה מככב היום בוושטפאלן, הוא כבר היה מחוזר ע"י באיירן.
     
  4. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    אבל אתה שוב מתעלם מהאמת הפשוטה. לבנדובסקי וגצה רצו לעבור לבאיירן ולא לאף קבוצה אחרת, קלופ בעצמו הודה בזה. אז למה שבאיירן תוותר על האפשרות להחתים שני שחקני וורלד קלאס שרוצים לשחק אצלה ולפחות לעניות דעתי יותר מוכשרים מהשחקנים שמשחקים בעמדות שלהם בבאיירן? לייחס לבאיירן בכזאת החלטיות מניעים נסתרים זה טוב ויפה, אבל בתכלס באיירן משחקת לפי הכללים, ובאיירן כמו כל קבוצה אחרת בכל ענף ספורט רוצה לשדרג את הקבוצה שלה, וזה בדיוק מה שהם עשו פה. לאחד היה סעיף שחרור ולשני נגמר החוזה, שניהם רוצים לעבור לבאיירן, באיירן רוצה אותם, סוף פסוק.

    אבל אני רואה ידידי שכנראה לא נגיע להסכמה בעניין, אז ברשותך אסיים את חלקי בדיון הזה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/13
  5. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    באיירן קבוצה נהדרת,מעבר לניהול הנהדר וכל הדבר הזה(שמשותף לכדורגל הגרמני בכלל) הפיזיות של הקבוצה הזאת מדהימה,אני זוכר את וידאל אומר את זה אחרי ההפסד הראשון ברבע הגמר שנה שעברה,אני זוכר אותם משמידים את צ'אבי ואינייסטה הקטנים של בארסה.
    הלחץ שבאיירן מצליחה להפעיל הוא משהו שאין שני לו,והוא פשוט מבטל הכל.

    הייתה פה קודם תגובה של מישהו שאמר שבאיירן נצחה את בארסה בגלל חולשה של הקאטלונים,זו בדיחה,מסי היה בעונה נהדרת,ורק דקה לפני המשחק היללו את הקבוצה אחרי ה4-0 על מילאן,בכלל בארסה זכתה באליפות בהליכה אחורה,והיא נראתה טוב במשך כל השנה.

    באיירן הפכה להיות האנס של הכדורגל האירופי,כל הנצחנות האלה,על בארסה,על יובה,על סיטי כולם נראו כמו לא פחות מאונס ברוטלי,משאיר את הקורבן חסר עונים ועם חור תחת מדמם,
    ושוב עם כל זה נאמר,יהיה מעניין לראות אם פפ יצליח לשמר את הרעב ובעיקר את האינטנסיביות הזאת,גם להמשך העונה
     
  6. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    איתי תתעורר זה קורה בכל העולם רק משום מה זה מפריע לך שזה קורה אצל באיירן.אותה דורטמונד המסכנה קנתה בשנים האחרונות את כל הכוכבים מהיריבות שלה בבונדסליגה כולל באיירן.תאמין לי שאוהדי גלדבאך לא מרוצים שרוייס שהיה הכוכב שלהם עזב לכסף הגדול בדורטמונד.פאפא הגיע מברמן והיה שחקן ההגנה הכי טוב שלהם,גונדוגן מנירנברג,סובוטיץ' ממיינץ',הומלס מבאיירן ואם היא הייתה יכולה היא הייתה קונה עוד שחקנים מבאיירן.דורטמונד גונבת כמעט כל כוכב בונדסליגה גם מיריבות שלה ולא שמעתי אותך מתלונן.אני בטוח גם שלא הפריע לך שיונייטד,בארסה או כל קבוצת טופ רכשה שחקנים מקבוצה קטנה יותר בליגה שלהן ואפילו מהיריבות הגדולות שלהן.פתאום שגצה ולבה בחרו בבאיירן משהן נהיה פה מסריח.
     
  7. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני לא יודע עד כמה אפשר לבוא בתלונות לבאיירן, אבל זה באמת מפתיע את האוהדים שלה שיש רבים שמרגישים שהמועדון הזה מתנהל בדורסנות? המועדון הזה נמצא בליגה אחרת לגמרי מבחינה כלכלית ומבחינת אפיל. דורטמונד עושה הכל נכון במשך שנים ארוכות, מגדלת שחקנים, קונה בזול, מוכרת ביוקר, סקאוטינג מרשים, אנשי כדורגל וניהול מהשורה הראשונה, קהל ואיצטדיון מדהימים - ועדיין היא לא מסוגלת לשמור על הכוכבים שלה. בסוף הם יגיעו לבאיירן אם זו תרצה אותן.
    מועדונים אחרים יכולים להגיע לרמה של דורטמונד אם יעשו הכל נכון, זה קשה ולא סביר אבל זה אפשרי. אבל אף מועדון, גם אם עושה הכל נכון, לא יכול להגיע לרמה של באיירן.

    מתחת לבאיירן גם קיימת שרשרת מזון, אבל היא יכולה להתהפך ולהשתנות - מספיק לזכור איפה הייתה דורטמונד לפני עשור - אבל הבעיה המהותית היא שתמידבאיירן תהיה בראש הפירמידה, גם אחרי עונות פחות טובות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/13
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה כי הוא עושה את ההקבלה בין מכבי סל ובאיירן רגל, אז לא מסתדר לו לתקוף מועדון אחד ואת השני לא. אם מה שבאיירן עושים יהיה לגיטימי מצידו (ובוודאי שזה לגיטימי, כי כל המועדונים בעולם בכל ענף כלשהו עושים זאת), זו כביכול הודאה מצידו שגם מכבי סל נוהגים, רחמנא ליצלן, כמועדון תקין ולא כמפלצת רשע לטענתו. אין יותר מדי מה לחפש היגיון כאן.

    אני אכין טישו לשחקני דורטמונד ואוהדיה ולכל האוהדים ברחבי העולם שימשיכו עם הגישה הזו. גם מכבי סל נמצאת בשרשרת הזו באירופה, שם יש לפחות 7-8 מועדונים עשירים ממנה שיכולים בכל רגע נתון לקחת לה שחקנים וגם עשו זאת. ועד כמה שזה מעצבן, אין לי ולו חצי מילה להלין על ההתנהלות הלגמרי תקינה של בארסה, ריאל והטורקיות. כנ"ל לגבי באיירן, מנסיטי, ריאל וצ'לסי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/13
  9. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    ומה אנחנו צריכים לרחם על דורטמונד?היא מרחמת על הקבוצות שהיא מפרקת?יש לה את החלוץ הטוב בעולם(לפחות לדעתי) שמת לעבור לבאיירן כמה שיותר מהר ובחר את באיירן בעוד שהיו לו הצעות טובות מאוד.נוסיף לזה שזה בהעברה חופשית אז זה מהלך נכון מאוד של ההנהלה ואני לא רואה בזה פסול.

    לגבי גצה צריך לזכור שהוא היה פצוע ובקושי שיחק מתחילת העונה.זה קצת קשה להיכנס ישר להרכב לקבוצה שרצה כבר הרבה זמן ונראית מעולה אבל אני בטוח שהוא ישחק המון השנה.המחשבה של באיירן בהחתמה שלו היא לשנים הבאות אחרי הדור של רובן וריברי ולכן כבר בונים עליו ועל שאקירי שירשו את מקומם.חוץ מזה גם אם הוא לא הגיע כדי להיות הכוכב כרגע בקבוצה,באיירן הייתה חייבת להחתים את גצה עכשיו כי אחרת הוא היה עובר לאנגליה/ספרד ובכלל לא מגיע.אה כן גם הוא יכל לבחור להישאר אבל רצה לעבור לבאיירן.
     
  10. Rosez Member

    הצטרף ב:
    ‏18/5/10
    הודעות:
    147
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק תיקון לגבי רויס - רויס בא מדורטמונד, שם הוא התחיל לשחק. הוא גם סוג של שחקן בית, רק שהוא עבר לקבוצה אחרת בגרמניה (Rot Weiss Ahlen), גלאדבך קנתה אותו מהם וקלופ רק החזיר אותו.
     
  11. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    נכון אבל זה לא משנה,רוייס היה שחקן גלדבאך וחזר לדורטמונד.גצה גדל כל חייו במינכן אבל לא שזה משנה הוא היה שחקן של דורטמונד.שני השחקנים רצו לעבור ועשו בסופו של דבר את המעבר לקבוצה גדולה יותר אבל משום מה רק המקרה של גצה מסריח.אם כבר דורטמונד עוד יכולה להרשות לעצמה לאבד כוכב או שניים אצל גלדבאך זו התפרקות והיא עדיין בוכה על כך.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    הקשר הבלגי יורי טילמנס ששיחק אתמול במדי אנדרלכט הפך לשחקן השלישי הצעיר ביותר בתולדות הצ'מפיונס. רק במאי האחרון מלאו לו 16. השיא שייך גם כן לאנדרלכט ששיתפה את סלסטין בבאיארו בשנת 1994 שהיה בגיל 16 וחודשיים. המקום השני של אלן חלילוביץ', הבן של ששיחק במדי דינמו זגרב בגיל 16 ו - 4 חודשים.

    איגור אקינפייב סופג שער במשחק 17 ברציפות שלו במפעל ובכך שובר את השיא של רונלד וטרוס שספג 16 משחקים רצופים במדי איינדהובן בין 1997 ל - 2000
     
  13. d1231 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/5/13
    הודעות:
    581
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא גם השחקן הראשון משנתון 1997 שמשחק בליגת האלופות.

    אנחנו נשמע עליו עוד בעתיד, כבר עכשיו כול הגדולות באנגליה כבר עוקבות אחריו באדיקות.
    בלגיה פשוט לא מפסיקה לייצר כשרונות מבטיחים. זה מדהים.
     
  14. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    עידן - לי אין עניין להכניס לדיון את מכבי ת"א בכדורסל מכמה סיבות: כדורסל לא מעניין אותי, מכבי ת"א לא מעניינת אותי, מכבי ת"א פומפמה כלכלית ותקשורתית כ"קבוצה של המדינה" ואני משער שזה לא היה כך בגרמניה. אבל בגדול אתה צודק ואין הבדל משמעותי בינהן מהבחינה הפרקטית.

    aloneli
    אני לא אומר שצריך לרחם על דורטמונד, ואני לא אומר שמה שבאיירן עושה זה פסול. כמו שכתבת, השחקנים רוצים לבוא, עבור באיירן זו הזדמנות מעולה לשדרג את עמדת החלוץ ועוד בהעברה חופשית - מעולה. חשבתי שזה פסול לסגור עם גצה כשיש תחרות ישירה בין הקבוצות, אבל עושה רושם שזה קורה גם עם קבוצות נוספות בגרמניה כך שאת זה קשה לי לשפוט.
    אני רק אומר שזה מצב מתסכל מבחינת התחרות בליגה. דורטמונד לא "מפרקת" את שאר הליגה יותר או פחות מבאיירן. היא בסה"כ דוגמא לקבוצת צמרת שעשתה הכל נכון כדי להגיע למה שהיא עכשיו. היא אחת מ5-6 קבוצות שהיו יכולות לעשות אותו דבר אם היו ממנפות את ההישגים שלהם, רוכשות את השחקנים הנכונים וממנות את אנשי המקצוע הנכונים. דורטמונד נמצאת פחות או יותר באותו לבל כמו שאר הקבוצות. ואי שם, על הענן מעבר לקשת, יושבת באיירן מינכן.
    אין מה לבוא אל גווארדיולה/הנס וכו' בטענות, הם עושים את מה שטוב עבור המועדון, אבל לדעתי זה מצב מתסכל עבור כל אוהד כדורגל גרמני - לא משנה כמה נכון תעשה את הדברים שלך, עדיין תשאר קרוב יותר לשאר המועדונים מאשר לבאיירן מינכן. מי שלא מבין למה זה מפריע לאנשים מהצד כנראה עיוור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/13
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    דני, אני כן מבין מה שאתה אומר ולפחות אתה לא בא בטענות למועדונים כמו באיירן. אבל יש לי שאלה אליך: האם מבחינתך תארים כמו זה שזכתה מנסיטי וצ'לסי ונניח ומאלאגה היתה זוכה, מבחינתך הם תארים לגיטימיים? או שכאוהד מתוסכל שאוהד קבוצת פאר היסטורית שכבר הרבה שנים לא מצליחה, זה חורה לך לראות קבוצות בינוניות זוכות בתארים אך ורק בגלל כסף?