ליגת האלופות: ריאל מול ליון, באיירן בסן פאולו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏17/10/11.

  1. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    איזה הבדל ביכולת מהמשחקים האחרונים. למרות היריבה. איינו בשינוי של 180 מעלות מהמשחק מול AZ, שליטה מוחלטת שלו בקישור(למרות הדריבלים המעצבנים). יאנסן גם גדול, ואיזה הבדל בסוף שבוליקין נכנס.. לקחת ניצחון בארנה ולקוות לעזרה מריאל ואנחנו במאבק על מקום 2.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,070
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ויאריאל כאלה לוזרים, סיטי מנצחת את המשחק בדקה ה93 משער של קון.

    3 הפסדים לויאריאל ב-3 משחקים, נכון בית המוות, אבל הם פשוט מבישיים, לא עשו מספיק רכש בקיץ, ההגנה זוועתית ורכה, וגארידו עצמו לא משתלט על המערכת, לפחות היום הוא עלה עם הרכב טוב. גם בליגה מצבה רע מאוד.

    ריאל מדריד היו אדירים היום, חשבתי שיהיה להם יותר קשה, והיה יותר קל מבעונה שעברה.
     
  3. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אכזבה ענקית מהמשחק.
    השליטה הייתה של באיירן והיו גם מספיק מצבים כולל פנדל כדי לתת להם 4.חבל מאוד נאפולי ללא בעיטה אחת למסגרת מבקיעה וסוחטת 1-1.
    וגם סיטי כובשת בסיום ממש חוסר מזל.
     
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    שער סופר חשוב של אגוארו. סיטי הצילה את עצמה בשניות הסיום ועכשיו עדיין יש לה צ'אנס ריאלי לעלות, יש לה 4 נקודות מול ה5 של נאפולי. בית מרתק.

    ותודה לפנדל של ווין רוני בדקה ה90 שסידר לי 130 שקלים חביבים..
     
  5. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,785
    לייקים שהתקבלו:
    1,830
    ניצחון חשוב שלנו שנותן לנו סיכוי לשמינית הגמר,ומקווה שיאושש אותנו כי משחקים לא קלים לפנינו
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,445
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://s4.as.com/prom/201110/pro_photo1318969863.Xxx

    נשיכה צרפתית. איך הייתי מבסוט מהשער הרביעי - בומבה של ראמוס ברגל שמאל - צורה טובה לסגור את הערב הנחמד הזה. ראמוס השלים משחק מצויין מעמדת הבלם וריאל מדריד השלימה הופעה גדולה הערב. ליון רחוקה מהיכולת שלה בעבר והמשחק בסטאד-ז'רלאן יהיה אומדן רציני יותר - אבל אפשר להתלהב מהכדורגל ומהתוצאה. אני הכי אוהב את המתפרצות המהירות האלו שמגיעים לשער של היריבה תוך עשר שניות. היה חוסר דיוק בפס האחרון אבל התנועה של השחקנים לעומק הייתה נהדרת והיו מסירות מאוד מתוחכמות.

    כולם שיחקו טוב אך לא מצויין, אולי להוציא את ראמוס ומרסלו שלטעמי נתן הצגה עם תמיכה התקפית פנטסטית. לא מסכים עם המחמאות המוגזמות לאוזיל, לטעמי למרות שכבש הוא לא השיג יותר מידי מהמשחק הזה ולא בנה את הביטחון שלו. חג אלופות שמח!
     
  7. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריאל מדריד קבוצה כ"כ חזקה. הם היו נפגשים עם ליון כ"כ הרבה פעמים בשנים האחרונות ובדר"כ היו ביניהם מפגשים מאוד שקולים וקשים שהיו נגמרים בסופו של דבר עם תוצאה חיובית לטובת הצרפתים. מאז שהגיע מוריניו זה נראה אחרת לחלוטין וכמובן התוצאות בהתאם, אבל הכדורגל שהם משחקים הוא ברמה כ"כ גבוהה. המעבר המהיר הזה מהגנה להתקפה הוא פשוט חולני, זה כ"כ מהר! מרסלו שחקן המשחק שלי שפשוט שיחק כמו פליימייקר בצד שמאל היום - מה שגרם לליון לנסות להציב עליו כל מיני שמירות אישיות שלא צלחו. נהניתי מאוד לראות גם את סרחיו ראמוס בתפקיד הבלם - תפקיד שהרבה יותר מתאים לו מקצועית לטעמי וצריך לשקול לשחק איתו כך בצורה קבועה. בכל מקרה, אהבתי ששגיא כהן אמר בשידור שלמוריניו יש סגל "בריא". בריא זה חתיכת אנדרסטייטמנט למה שמוריניו בונה שם: קאקא(התנועה שלו השתפרה משמעותית) עולה מהספסל, היגוואין עולה מהספסל, קונטראו עולה מהספסל...

    מאוד מעניין אותי לראות את ריאל מדריד משחקת מול אחת הגדולות של אנגליה: סיטי, יונייטד ו/או צ'לסי. רק לחשוב על הקצב שיהיה שם בנוסף לפיקנטריה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/11
  8. פריד טאהר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי שהיה מאוד מעורב במשחק היום ובצוותא עם אלונסו שלטו בעמדת הקישור הוא סמי חדירה..
    זה לא קשור לשער הראשון שלו בקריירה במסגרת אורופית כלשהי, הוא נתן אולי את המשחק הטוב שלו במדי הבלאנקוס, היה מאוד מעורב במשחק ולא נתן לשחקני הקישור בליון לנשום, הוא גם היה מעורב בלא מעט התקפות של ריאל (חוץ מהשער)..
    לסיכום: למרות הל אני מעדיף את קואנטיראו באמצע..
    ---
    ראמוס היה ענק
    ---
    רונאלדו? למרות הבצורת במשחקים האחרונים הוא מעורב הרבה במשחק הקבוצתי ולא מפסיק לבשל, ולא ספק הוא אחד הגורמים לתוצאת הגבוהות לאחרונה בכך שלא מנסה להבקיע בכוח
     
  9. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484