ליגת האלופות 2017/18:: מגיעים לסוף שלב הבתים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/10/17.

  1. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    גם הייתה איזה קבוצה באירופה בשנים האחרונות שהביאה לסביליה 5? לא זוכר שסביליה אי פעם הושפלה ככה בזמן האחרון במפעל אירופי
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    תשמעו עד עכשיו שלב הבתים מפתיע לטובה. ספרטק שמגיחה משומקום ועושה תיקו עם ליברפול ומפרקת את סביליה. דורטמונד שעפה כבר בסיבוב הראשון אחרי הפסד משפיל לניקוסיה. שחטאר שיכול מאד להיות שתדיח את נאפולי. ההתרסקות של מונאקו. דווקא בעונה האחרונה של הפורמט הוא מספק עניין.
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    סביליה כבר זמן רב נראית נהדר באופן כללי בבית ונורא בחוץ. הגיוני לצפות מקבוצת צמרת בליגה גבוה לשמור על רמה דומה במשחקי הבית והחוץ, אבל סביליה פשוט לא מצליחה לעשות את זה.
    המשחק האחרון בבילבאו היה פשוט נוראי, למרות הפיגור המוקדם הקבוצה פשוט לא הצליחה לתקוף ולהיות קרובה לגול.
    היום ההתפרקות במוסקבה, כשהיא מקבלת חמישייה אחרי שדווקא ההגנה הייתה נקודת האור מתחילת העונה (לעומת ההתקפה שדווקא מאוד לא מרשימה בינתיים), ופתאום היא מקום 3 בבית למרות התיקו באנפילד במחזור הראשון.
    גם בליגה המצב כבר לא מזהיר, כשנראה שוולנסיה בראשות המאמן מרסליניו מאיימת באופן ממשי על המקום הרביעי. אני בטוח שנעשו טעויות בקיץ בכל הנוגע לרכש (נבאס לא היה צריך לחזור, יובטיץ' היה חייב להירכש, מוריאל הגיע בסכום גבוה ולא משתלב כרגע). לגבי בריזו המאמן אני חושב שמוקדם מדי לשפוט.
    המשחק בשבת מול ולנסיה חשוב מאוד. נצחון של העטלפים יוכל לפתוח פער בלתי מחיק במירוץ למקום לליגת האלופות.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    איך אנזונזי?
     
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לא שיחק.

    משחק מוזר בין סיטי לנאפולי, שבמחצית יכל להיגמר בחמישייה לסיטי, ובמחצית השנייה נאפולי היו יכולים לתת רביעייה בערך. שתי קבוצות פחות או יותר עם אותו סטייל, אבל לסיטי טיפה יותר איכות ועומק. באמת טיפה, הפער לא גדול. נראה היה שנאפולי נכנסו קצת להלם קרב בחצי שעה הראשונה.
     
  6. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    לא התלהבתי מנאפולי. זה לא חוכמה פתאום לשחק שנמצאים בפיגור 2:0 ואין מה להפסיד.
    סיטי קבוצה התקפית קטלנית ביותר ונראה שמוכנה כבר להתמודד נגד קבוצות כמו ריאל ברצלונה ובאיירן. אולי תשחזר את ההגעה לחצי גמר ליגת האלופת גם השנה.
    לא רואה מצב שסיטי מפסידה באיטליה. נאפולי לדעתי תהיה חייבת לנצח אצלה את שחטאר כדי לעלות לשלב הבא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/10/17
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/10/18/15082794570608.Xxx

    התיקו אתמול הוא לא סוף העולם, בניגוד למה שהייתי כותב אם היינו מאבדים נקודות גם נגד חטאפה למשל, ואני מאמין בהחלט שאפשר לבוא לנצח בוומבלי(למרות שזה יהיה ‘ריאל מדריד קלאסי’ להפסיד שם ולסיים במקום השני). היו את השתי החמצות הנוראיות הקבועות של בנזמה ממטר(וברור לכם שכל שחקן התקפה של קבוצה בכירה כובשת ואנחנו מנצחים - איקרדי באינטר, קיין בטוטנהאם, בכוונה כתבתי דוגמאות של שחקנים כאלה, שלא נדבר על לבאנדובסקי, סוארס, אגווארו ועוד), היו דקות של כדורגל לא רע והפעלת לחץ וטוטנהאם קבוצה איכותית. ועדיין, הכל ‘ליד’, איך עדי אשכנזי אומרת תמיד? ‘זה לא מרשים’. גארי לינקר ציייץ על בנזמה ‘אוברייטד’. כל הקבוצה הזו אוברייטדים, לפחות העונה. ככה לא נראית אלופת אירופה. זידאן לא ביצע אפילו את שלושת החילופים.
    הקצב מאוד-מאוד איטי וכמעט ולא מפעילים לחץ רציף, השחקנים מקבלים החלטות נוראיות בהתקפה ומודריץ’ וקרוס לא מסוגלים לבעוט מחוץ לרחבה וזה מעורר את העצבים. לדעתי ממש לא היה פנדל אבל סוף-סוף קרוס הואיל בטובו לחדור לרחבה. קאסמירו ואיסקו באו לעבוד אתמול, אשרף גם כן בסדר למרות שבהחלט התעייף והאכזבות הגדולות מבחינתו - כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו.

    התחושה היא שהקבוצה הזו לא מסוגלת לעשות כלום חוץ מ-2-3 מסירות ולהגביהה כדור, יותר חלליות מהימים של בקהאם. בשנה שעברה זה עבד מעולה, והשנה לא. וכשרק כריסטיאנו ברחבה ואין עוד שחקן גבוה שמושך תשומת לב, נניח כשבנזמה הוחלף - אז אין טעם לעשות את זה. לא כבשנו השנה אף שער נגיחה, והנה המספרים, תחזיקו חזק: 368 הרמות, 93 הרמות היו טובות, 120 קרנות ועדיין אף לא שער אחד!| 29 שערים ב-14 משחקים העונה לעומת 43 אשתקד.
     
  8. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,079
    לייקים שהתקבלו:
    651
    די, נמאס מסביליה ומהסגנון האפור שלהם. שקבוצה ספרדית יותר כמו ולנסיה או בטיס יחליפו אותה ויפה שעה אחת קודם. מקווה שהמשחק הזה אומר יותר על סביליה מאשר על הכדורגל הספרדי. אני מאמין שזו סביליה, כי יש קבוצות הרבה יותר חזקות ממנה בליגה. בשבת אני חוזה איזה 4-0 לולנסיה על סביליה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשחבר עידכן אותי בתוצאות על התבוסה של סביליה הייתי בהלם, זה הגיע משום מקום. היא נראית לא רע בכלל בליגה, יש היצע התקפי טוב, היא עמדה בציפיות עד עכשיו ואמנם היה לה המון תחת אבל היא סיימה בתיקו באנפילד. לספוג חמישייה מצסק"א זו קטסטרופה ללא ספק| המשחק הזה שינה הכל למעשה, ליברפול התפוצצה ועכשיו היא פייבוריטית לסיים במקום הראשון בבית מה שבהחלט יכול לעשות עבורה את ההבדל. סביליה תהיה חייבת לנצח בפיחואן את ליברפול וחובת ההוכחה עליה, היא איבדה הרבה מהכבוד שלה. ליברפול לא השיגה ניצחון כזה באירופה מאז ה-8:0 ההוא עם בניון.

    במשחק בית של סיטי לא נתתי לנאפולי הרבה סיכוי, נראה מה היא תוכל לעשות באיטליה. המקום הראשון יהיה של סיטי בכל-מקרה. אגב הגולים לא היו כאלה איכותיים.

    לגבי הערב, מריח לי קצת אפור. הגיע הזמן שאתלטיקו תתפוצץ והיריבה הקזחית נראית לי כהזדמנות טובה. במשחק השני, מוראטה חוזר להרכב צ'לסי במשחק נגד רומא והאנגלים צריכים לשים בצד את המפלה בליגה. אם צ'לסי מנצחת היא עושה 9 מ-9 ולאף-אחד אין ספק מי תסיים במקום הראשון בבית. לא עוקב אחרי רומא כמו השרופים שלה אבל היא נכנעה עד עכשיו בכל משחק גדול וגם כשאירחה את אתלטיקו הייתה לא מספיק טובה. דז'קו מסוכן אבל זה לא מספיק. הוא יישמר חזק וניינגולאן שמצטרף מאחור(אם ישחק) יכול להיות קריטי.
    מסקרן לראות את הפרמיירה האירופית של באיירן נגד סלטיק, עם שמות בהרכב כמו מולר שחייב לכבוש, חאמס, אריאן רובן שתמיד נראה נהדר ולבאנדובסקי - זה מבטיח הרבה| ליונייטד אם אני לא טועה אין זכרונות יוצאי דופן מבנפיקה, לא ב-2012 ולא ב-2006.
     
  10. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    מספרטק (;
    בנפיקה נראתה זוועה נגד באזל ב5:0 ויונייטד נראית מעולה עד עכשיו באלופות. לא רואה סיכוי שבנפיקה לא תפסיד פה. אבל אם זה יקרה אתן לך קרדיט.
     
  11. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,552
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    ככה אנחנו לא נשרוד עד ינואר. פתחנו את המשחק עם 10 שחקנים וגאיטאן וסיימנו עם 9 כי טורס ניטרל את קוריאה.
     
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    תיקו המאופס עם קרבאח עושה לי דז'ה וו לתיקו המאופס של אתלטיקו עם אסטנה מלפני שנתיים. אז זה נגמר בגמר ליגת האלופות, מה הפעם?
     
  13. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,552
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    הפעם אין לנו נקודות לבזבז.
     
  14. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,299
    לייקים שהתקבלו:
    1,573
    מין:
    זכר
    לא יכול להגיד שלראות את אנדלובו ומיצ'ל משחקים טוב
    נגד אתלטיקו לא עושה לי צורם לי קצת.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    @alexshw במידה ויש שיוויון בין 2 הקבוצות מסתכלים על מאזן השערים או על המאזן ביניהן?