ליגת העל חוזרת: החיפאיות מנצחות את התל-אביביות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/8/10.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    נכון, מבחינת חיבור ושלמות הסגל או ההרכב, בדרך כלל תמיד יש בעיות בשלב כזה של עונה, אבל מבחינת הכושר הפיזי וההשפעה של זה להמשך, לבית"ר יכולים להיות בעיות בהמשך הדרך.



    אני ממשיך להתנגד לשיטה גם כיום, כשמכבי חיפה היא לא בדיוק המועמדת הבכירה לתואר.
    אין משהו יותר חשוב מההגינות הבסיסית.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/8/10
  2. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    נו ברור שאתה מתנגד. אף אחד לא בעד זה.

    גם אוהדי מכבי ת"א מתנגדים. ואם הם יפסידו את האליפות בגלל הקיזוז, פתאום אחרי 2[!] עונות של קיזוז- תשמע אותם מתבכיינים בכל מקום, מה שהם לא עושים עכשיו ..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/10
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,231
    לייקים שהתקבלו:
    939
    לא בעיות כמו שהיו בבית"ר, אבל בכל מקרה חייבים לתת על זה את הדעת על הביזיון בשמירה.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    עוד פעם התחלתם לדבר שטויות? איך הגעת למסקנה הזאת בדיוק? על סמך זה שמכבי נראו טוב בחמישי? על סמך זה שמכבי לא שיחקה אפילו משחק ליגה אחד? על סמך מה אתה מרביץ את השטויות למקלדת.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    סגל קטן מדי? כמה שחקנים אתה רוצה שהקבוצה שלך תחתים? לפני עונה מכבי חיפה התמודדה בכבוד עם הרבה פחות שחקנים. אני לא מבין את הטענה הזאת. הפועל ת"א תמשיך להתמודד על התארים בארץ וההפסד הזה כבר לא יהיה בהמשך משמעותי. אל תשכח את השיטה המזורגגת שמונעת משום קבוצה לברוח.

    עמרי קנדה שחקן מאד מוגבל, בטח באירופה, אבל זו דעתי בלבד. מה שראיתי ממנו בזלצבורג לא יספיק מול קבוצות שהפועל תפגוש בליגת האלופות.
     
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,303
    לתת למאמן גרוע כמו מלמיליאן לאמן מועדון כמו בית"ר ירושלים זה פשוט תסריט ידוע מראש, אם בית"ר תגיע לפליאוף העליון בסוף העונה אני אהיה מופתע.

    עם כל הכבוד לעברו כשחקן, הוא אחד המאמנים הגרועים בשתי הליגות הראשונות וחבל שאף אחד לא קולט את זה.
     
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני מתלבט אם בית"ר כל כך גרועה או שהצעירים של נתניה כל כך מוכשרים, אבל המשחק הזה היה, בעיקר במחצית השנייה, פשוט חד צדדי לחלוטין. הקבוצה של נתניה ניראית כמו חבורה של שחקנים צעירים, אני לא מכיר אותם מספיק כדי לדעת עד כמה הם שחקני בית, אך נראה שהקהל מאוד מתחבר לקבוצה הזו ולאופי שלה.
    שצריך להגיד מילים טובות אז אני יודע, כל הכבוד לעטר שלפחות הערב, הרכיב קבוצה שמחה מאוד.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    הסגל של מכבי חיפה בעונה שעברה היה יותר עמוק.
    הפועל ת"א באמת מתבססת זו העונה השנייה על איזה 13-14 שחקנים במקרה הטוב.
    העונה, הם השקיעו הרבה בלשמר את השחקנים וגם בהבאת מספר שחקנים חדשים להרכב, ככה שכנראה לא נשאר להרחבת הסגל.
     
  9. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אז מה היה לנו כאן בשבת הראשונה של הכדורגל הישראלי לעונה זו? אני חושב שדיי הרבה: הצהרת כוונות מצד העולות, הפתעה של אלופה, בכיינות, חשש לקראת שלישי, התפרקות בית"רית ...

    הפועל אשקלון פתחה את העונה בצורה נפלאה. 1-3 מוחץ על הפועל פ"ת של מחפוד, שמבטיחה הרבה אבל מקיימת מעט מדיי/מאוד. מחמוד עבאס התכבד להכניס לרשת את השער הראשון של העונה (37), הזר הגנאי אריק גאו שהובא על ידי גיא עזורי - החזיר לו עם צמד (59,77). דודו ביטון (73) צימק בלבד.

    הרבה דובר (וידובר) באשכול הזה על המשחק בין הפועל חיפה להפועל תל אביב, השורה התחתונה היא שלמרות שהמשחק יכל להגמר 10-0 לזכות חיפה לולא בן בסט ו/או אניימה, זה נגמר ב0-1 קטן ל'סרדינים' משער של סאשה סטויאנוביץ' בדקה ה-48 לאחר טעות קשה ביותר של וואליד באדיר. לא ה"פוש" אותו רצה אלי גוטמן לקבל 3 ימים לפני המשחק הגורלי למועדון.

    הפועל עכו לא זכתה לנצח במסגרת גביע הטוטו, מ.ס אשדוד עדיין לא יודעת מה זה הפסד. שתי הקבוצות יאלצו לחכות לשבוע הבא משום שהסטיסטיקה הזו נשמרה - 1:2 לחניכיו של גרגורי בעילוט. הצמד הנהדר, מקרייב את שריקי, העלה את אשדוד ליתרון מהיר מאוד (3,14). רועי דיין צימק עבור הצפונים שצריכים לעבוד קשה כי כרגע הם מועמדים וודאים לירידה.

    בני יהודה והפועל רמת גן חייבות להרוס את ממוצע הגולים הנחמד ומסיימות את משחקן בתיקו מאופס שערים. על פי הדיווחים, בני יהודה שלטה ושלטה ושלטה אבל לא הצליחה לתרגם את היתרון על המגרש ליתרון על לוח התוצאות.

    מכבי נתניה מביסה 1:4 את בית"ר ירושלים. דווקא הביתרים עלו ראשונים ליתרון מרגלו של עמית בן שושן (25) אבל אחמד סבע (35), חן עזרא (40), מאור עשור (היה מצוין, 65) ודלה ימפולסקי (77) השכיחו את היתרון מהר מאוד ושלחו את אוהדי בית"ר מאוכזבים ובעיקר כועסים חזרה לעירם.

    עוד עולה חדשה שעשתה סיפתח מעולה היא קריית שמונה, 0:2 על בני סכנין. השער הראשון נכבש 7 דקות מפתיחת המשחק מרגלו של הזר החדש אדריאן רוצ'ט והשער השני נכבש 7 דקות לסיום המשחק - אופיר חמו אחראי עליו. גם בני סכנין, כמו הפועל עכו, צריכה להתעורר על עצמה ולחפש פתרונות כי מצב שתי הקבוצות האלה נראה בקנטים.

    ועכשיו? לחכות שעה וחצי עד לתכנית סיכום המחזור http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/10
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,231
    לייקים שהתקבלו:
    939
    היום זה היה שילוב של שניהם אבל אי אפשר להסיק מזה יותר מדיי לגביי העונה כולה.
     
  11. Carlo Zampa Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    630
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגנה מביכה. קובי מויאל תטוס לי ולכל אוהדי בית"ר מהעיניים, נמאס כבר הדקות שהוא מקבל, פשוט אנטי.
    חן בעוד משחק גדול, למרות שהיו כמה רגעים שעשה החלטות שגויות מאוד, אבל אין ספק שהצד החזק אצלו זה הוירטואוזיות, שימשיך לעשות מה שהוא רוצה על המגרש ואני שמח שעטר לא מסרס אותו כמו שכמעט כל מאמן אחר בארץ היה עושה.
    שמח שעל המחזור הראשון קיבלנו משחק בקופסא, עכשיו יקח זמן עד שנחזור לשם. פשוט עושה לי חררה המגרש הזה עם הקהל המציק והתוף שעושה חור בראש.
     
  12. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אחחח איזה תענוג איזה אווירה בקופסא !
    הרבה זמן לא ראיתי את נתניה משחקת ככה .. אז נכון שהגנת ביתר נראתה פשוט על הפנים אבל קבוצה הצעירה והתוססת הזאת פשוט שיחקה מעולה !! מאור עשור שחקן גדול , רק חבל שהוא הגיע אלינו בהשאלה .
    בחיים לא ציפיתי שנפתח את העונה עם רביעיה על ביתר .
    בכל אופן אי אפשר להסיק כלום על העתיד אבל זאת זריקת עידוד ענקית .

    "קרוב היום , קרוב העת "
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    סך הכל היתה לנו שבת מצוינת של כדורגל, שבת שאנחנו רוצים שתהיה לנו 35 מחזורים, הפתעות, דרמה, שערים, ופשוט היתה ציפיה שהגשימה את עצמה בכל הקשור לחזרת הכדורגל הישראלי למגרשים לפחות מהשבת הראשונה, הלוואי ונזכה לראות את זה כל שנה.

    הרבה מדברים פה על הפועל ת"א שהיתה חלשה, אבל בואו נגיד גם כל הכבוד להפועל חיפה, ראיתם מצב מסוכן של הפועל במשחק? וזה לא שהם לא ניסו ליצור מצבים, האמת שההגנה של הפועל חיפה היתה יחסית טובה וכל פעם שסהר הגיעו לאיזשהו מצבון, הבלם שהיה איתו דחק אותו הצידה וגרם לו לבעוט בתסכול וברשלנות. מצד שני להפועל חיפה יש הרבה בעיות בהתקפה, עדן בן בסט זה פלופ, וואחד פלופ, כמה אפשר להחמיץ מול אניימה? בשלב מסוים גם אניימה התייאש וכבר הפסיק להדוף אבל הבעיה היא שבן בסט וחבריו לא ידעו למצוא את המסגרת ממצבים קורצים. זה ששכטר נפצע? TOUGH LUCK מה שנקרא, גם ניבאלדו נפצע לפני משחק קריטי, אין מה לעשות זה החיים אבל גם בלי שכטר הפועל צריכה לעבור את זלצבורג ולו בגלל התוצאה המצוינת שהיגה מבחינתה באוסטריה, גם בלעדיו אני לא רואה שום סרט שהיא לא עולה, זלצבורג צריכה להתפוצץ פה ולפי איך שהם נראו גם אם אחמידניג'אד ישלח להם מוטות דלק מהכור בבושהר זה לא יעזור להם.

    הפועל אשקלון וקרית שמונה מבחינתי העלו לי חיוך. חבל שלא הרבה צופים הטריחו את עצמם לצפות במשחקי הבכורה של הקבוצות הללו בליגת העל אבל לא נורא אני מקווה לפחות שאולי עם ההצלחות זה יקרה בעתיד. אני מאמין שהתלכיד שעזורי בנה באשקלון יעזור להם ולמרות שאין הרבה חיזוק בסופו של דבר אני מקווה שהיא תצליח לשרוד העונה בליגה וכמוה קרית שמונה. מנגד הפועל פ"ת וסכנין לא הפתיעו אותי, מדובר בשתי קבוצות חוץ עלובות מזה שנים, סכנין בכלל עם כל הבעיות והמאמנים עושה רושם הולכת לדבר חזק מאוד בתחתית השנה, והמזל שלהם הוא שיש קיזוז ולהועל רמת גן הורידו איזה 700 נקודות, אחרת הם היו מועמדים חזקים לירידה.

    אם אנחנו כבר מדברים על ירידה נראה שיש כמה קבוצות שכבר עכשיו רואים שהם מועמדות בכירות לירידה, הפועל רמת גן הרבה בגלל המינוס בנקודות וההתחלה של ההכנות המאוחרות. הפועל עכו שמאז ומתמיד היתה מועמדת ואולי השנה סוףפ סוף נקבל אותה יורדת, כי קבוצה בלי מגרש ביתי היא לא קבוצה מבחינתי. סכנין עם כל המנטליות הרקובה שם היא מועמדת רצינית כמו שכתבתי קודם לכן, וגם הפועל פ"ת והפועל חיפה, עם הפתיחות המנוגדות שלהן, יכולות למצוא את עצמן למטה מהר מאוד.

    אני כל כך שמח בשביל גרגורי ועטר שהקבוצות שלהם פתחו מצוין. אשדוד בבליץ שלהם ממשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה ורואים שגרגורי באמת עובד שם ועושה את העבודה כי אני לא זוכר פתיחת עונה כל כך טובה של אשדוד במשך חודשיים שלמים, אלא ההיפך (10 הפסדים רצופםים, זוכרים?). בקשר לראובן עטר אותו הדבר כמו אשדוד אבל אצל עטר זה הרבה התלהבות ומומנטום וכרגע נתניה במומנטום טוב שיכול להתפך כבר בשבוע הבא, זה עוד מוקדם, זה סימן שאלה, וצריך בקשר לנתניה, לקחת אותם בערבון מוגבל בחודשיים הראשונים בטח כשיש קיזוז בסוף.

    בית"ר - אני לא יכול להגיד שאני מופתע, בטח לא קבוצה חזקה וגם בהימורי הטבלה נתתי לבית"ר את מרכז הטבלה במקרה הטוב. מי שיחשוב שהמשחק הזה מעיד על משהו שיהיה בשבוע הבא נגד מכבי ת"א טועה ומטעה, מדובר בשני משחקים שונים מאוד, ברק חוזר לטדי, יהיה מלא, יריבות וכו' אבל אני מקווה בשביל בית"ר שהיא תתאושש אחרת הקהל שמריח דם ידרוש את ראשו של אורי וזה יגיע מהר מאוד.
     
  14. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    כואב לך האף ?
    על סמך זה שההגנה של בית"ר נראית בדיחה ונותנת לכל שחקן שיודע קצת לכדרר 55555 מטרים חופשיים לעשות מה שבא לו.
    אני לא בא פה להלל את מכבי, אלא להדגיש עד כמה ההגנה של בית"ר... ממש חרפה.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אני חושב שב - 2004/05 אשדוד פתחו חזק. להזכירך שאותו 6:0 של מכבי חיפה עליהם, היה "משחק העונה" בין הראשונה לשנייה.
    בסופו של דבר הם סיימו במקום השלישי.