ליגת העל מחזור 7:: ב"ש מנצחת את ק"ש, חיפה מנצחת את מ. ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/16.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא מסכים לגבי טב"ח. מאמן צריך להוציא את המיטב מהכוכב שלו. טב"ח לא היה גרוע אלא פשוט לא מספיק מסוכן. מכבי חיפה יכלה בקלות להתמקד בו ולשים שני שחקנים עליו כי בניון הוצב באגף השני והוא לא יכול לתרום שם - זה לא יוסי של 2001, אין לו כבר את המהירות. גם המהלך המסוכן של בניון כלומר הצ'יפ לנוסא - הגיע מהמרכז. המאמן של מכבי הזיק לה אתמול ללא ספק. טב"ח שחקן שבהברקה אחת משנה משחק והייתי מחכה לפחות עד דקה 70 כדי להחליף אותו.
     
    yakar ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  2. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לי האמת קשה להתלהב מניצחון שמושג בזכות יום מחריד של היריבה מול השער. מכבי תל אביב קיבלו את המצבים שלהם ופשוט לא הלך להם כלום.
    אני אתחיל להחזיק ממכבי חיפה קבוצה באמת חזקה ברגע שהם ינצחו את מכבי, או אפילו יעשו תיקו בלי שהצהובים יטיילו להם ברחבה יחטיאו מצבים קורצים ויחזיקו בכדור כל המשחק.
    עוד לא עשו את קפיצת המדרגה עבורי, כי עם המשחק הזה שהם משחקים הם יכולים במחזור הבא להפסיד לאיזה הפועל רעננה.
    לוקח מהמשחק הזה את הביטול של טל בן חיים ואת עומרי גלזר שהציג ביטחון מוחלט בין הקורות.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    הפועל תל אביב לקחו אליפות עם ניצחון בקרית אליעזר בדיוק כמו הניצחון שלנו אתמול (רק שלנו היה שי מימון שנהג לתת מתנות). ואני לא רואה פה שום בעיה.
    אליפות לוקחים, כמו שכולם אמרו פה, מול הקבוצות הקטנות. תדרוס לאורך כל הדרך. בנוגע ליריבות החזקות - תנצח אותם בכל אמצעי שאתה יכול. גם טקטיקה בצירוף שוער טוב הם סוג של אלמנט שחשוב שתהיה לקבוצה אלופה.

    כדי למנוע אי הבנות - אני לא חושב שחיפה של העונה מסוגת להיות מועמדת להיות אלופה.
     
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,121
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    מחשמלת? כל החלטה בינגו? אתה כותב שמוקדם להפריז ומפריז רגע לפני כן.
    מכבי חיפה הייתה אתמול פחות טובה ממכבי תל אביב. היו לה שני מצבים למסגרת, שניהם נכנסו, כשמהעבר השני חצו את רף 20 המצבים והכדור פשוט סירב להיכנס, כולל שתי הצלות מהקו של חיפה.
    לא שזה משנה, אבל בוא לא ננפח דברים מעבר לכל פרופורציה.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  5. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    +1
    המשחק אתמול הזכיר לי את המשחקים שלנו מולכם בתקופת אלישע לוי בוסרמיל...
    אתם הגעתם למיליון מצבים והייתם ברחבה שלנו רוב הזמן, ואנחנו הגענו למעט מצבים וניצלנו אותם.
    טוב חוץ מהמשחק מולכם בוסרמיל בעונת 12-13 שהיה שקול הרבה יותר מבחינת איומים וניצחנו אותכם 3-1.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יש הבדל בין משחק אחד קרי 90 דקות בהן מכבי חיפה לטעמי הייתה מצוינת לבין דיבורים על עונה שלמה קרי לקחת את מכבי חיפה כמועמדת לתואר. לא בכל משחק היא תפתח עם שער מהיר יחסית, לא בכל משחק היריבה תשאיר לה שטחים ולא תגלה מספיק עניין ולא בכל משחק אלה יהיו אותן אנרגיות. אתמול המאמן פגע בכל ההחלטות בניגוד למאמן בצד השני שהרס לקבוצה שלו עם ההרכב וגם עם ניהול המשחק. נכון שבאר-שבע מחכה במחזור הבא אבל כל ההחלטה לתת ליוסי את חולצת ההרכב נראית כמו גימיק ולמה החלוץ החדש צריך לנוח למשל? עטר ו-ורמוט היו מצוינים וכך גם כל המשחק הקבוצתי. אני ראיתי מכבי ת"א משעממת שגם אם הייתה משחקת עוד חצי שעה לא הייתה נותנת גול, הופעה מאוד מאכזבת שלה. ניסו להיכנס בכוח עם הכדור דרך האמצע, להיכנס לתוך השער.
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,121
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    גם אם לא מבינים את הבחירה, אני לא מבין איך באים בטענות למאמן על ההרכב, כאשר הוא מחזיק פחות מ-10 דקות בגלל פציעה ותוכנית המשחק הולכת לפח. קצת קרדיט.
    בניון היה מהבולטים והטובים אתמול עד ששינה תפקוד, הוא נבחר כנראה כי ארבלדזה בנה על משחק בו יהיו מספר שחקנים שיוכלו לעשות את התנועה לרחבה וממנה ולהעמיס ולבלבל על ההגנה, מה שמיכה לא מסוגל לעשות, ויצחקי שמן מכדי לעשות לאורך יותר מרבע שעה (אגב, הפתיע לטובה אתמול). קיארטנסון צריך לנוח כי הוא השחקן ששיחק הכי הרבה העונה מבין שחקני מכבי, פשוט לא במכבי.

    מכבי הייתה מגוונת מבדרך כלל אתמול מבחינה חלוקת הכיוונים בהתקפות. היו התקפות מימין, משמאל ומהאמצע, היו דאבל פסים מרובים, צ'יפים, מה שבא לך. הכדור פשוט לא נכנס, עד רמה ששחקן קרע לעצמו את החולצה מייאוש. היחידי ש"ניסה להיכנס עם הכדור לשער" היה סקאריונה, וגם זה קרה בדיוק פעמיים (האמת, חוץ מהסיומת, משחק טוב שלו).
    יש משחקים כמו בדרבי שבהם מ-11 מצבים מניבים חמישה שערים שאחד-שניים מהם על גבול הלא אפשריים, ויש משחקים כמו אתמול, בהם גם לעבור את השוער בדרך לרשת זה לא מספיק, וזה לא הולך מול השער. במשחקים מהסוג הראשון אתה ענק, בכאלה מהסוג השני גם אם בפועל היית יותר טוב מבמשחקים אחרים קוראים לך משעמם.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מי שנפצע היה גולסה ואני כביכול לא הבנתי את הקטע של ספסולו של החלוץ ושיבוץ בניון בצד ימין. לפי מה שאתה אומר, בעצם נעשה למכבי עוול? כי אני ממש לא חושב ככה. עטר החמיץ מצב טוב עוד במחצית הראשונה ואם הבעיטה הזו הייתה נכנסת(לא מצב מול שער ריק אבל שחקן איכותי כמו עטר באמת צריך לכבוש משם) - אז מכבי יכולים לקפל כבר בדקה 30. אני תמיד אעדיף לראות את השחקנים הטובים של הקבוצה שלי על המגרש וששחקן שעייף יוחלף אחרי שהקבוצה נמצאת בעמדת ניצחון, זו הגישה שלי. אני ראיתי קצת שאננות מצד מכבי אתמול, קצת יהירות. לא ראיתי משחק מגוון. הכדורגל של מכבי היה איטי מאוד מצד ימין עם כל הכבוד לבניון. אותו טריק של ניסיון להיכנס מהאמצע, לא משהו מוצלח. הרבה מצבי הבקעה בטח שלא היו. מכבי הייתה משעממת. אבל בסדר, נסכים שלא להסכים..
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מכבי חיפה לא הייתה מצויינת, היא ניצחה כי ההגנה של מכבי בדיחה וכל פעם שהכדור הגיע לאיזור שום דבר לא עצר את השחקנים של חיפה מלהגיע למצב כיבוש. למזלם, זה קרה 3 פעמים ומתוכם נכבשו שני שערים ועוד כמעט של אלירן עטר.
    למזלם, מכבי ת"א שנהנתה מהעובדה שהקישור האחורי של חיפה לא היה רלוונטי בדיוק כמו מרכז ההגנה, פשוט עשתה הכל כדי לא להבקיע, ועדיין הצליחה להגיע ל2-3 מצבים שצריך להבקיע מהם. לא כל פעם ששוער שומר על רשת נקייה, גם אם הוא בן 20, זה אומר שהיה לו משחק מצויין. הוא עצר בעיטה אחת קשה לקראת הסוף ולא עשה שום שגיאה שאסור לו לעשות, זה המינימום האפשרי. אי אפשר לשפוט אותו על בעיטות שהוא לא עצר כי לא הגיעו למסגרת, והוא שמר על שער נקי. גם עם הרוש או קליימן בשער מכבי חיפה מנצחת את המשחק בלי לספוג*.

    הגיע הזמן שיפסיקו בתקשורת הישראלית עם שיטת "האינדוקציה לאחור" של סיקור משחקים. כל פעם מסתכלים על התוצאה, ממנה מסיקים את מהלך המשחק. סיקור המשחק היה זהה גם אם שני השערים היו מגיעים מהרחקות כדור של דקל קינן שקפצו לאיתן לתוך השער של מכבי ולא ממהלכי כדורגל נאים כמו שחיפה ביצעו אתמול.
    סיקור אמיתי היה מתמקד לפני המשחק בנקודות שינצחו לשתי הקבוצות את המשחק, ולאחר מכן יחזור לאותן נקודות וינסה לראות מי מהקבוצות הצליחה יותר בהשגתן. לדוגמא : עצירתו של בן חיים (הצלחה נהדרת), מניעת כדור ממדוניאנין בטווח 20-30 מטר מהשער (הצלחה חלקית מאוד), מניעת הכניסות של איגיבור לאמצע (לא הצלחה בכלל) ומנגד ניטרול הקישור ההגנתי של חיפה (הצלחה), יצירת מצבים על ידי כניסה של שחקני קישור לעומק (הצלחה, גם איגיבור וגם סקאריונה היו אמורים לכבוש מהמצבים שהגיעו אליהם), עצירת אלירן עטר (כשלון).

    *בהנחה ולא מתקיים אפקס כאוס שמשנה את כל הדינמיקות הקבוצתיות ולכן גם את הסיטואציות שבהן השוער צריך להתקל.
     
    amn, oranfu ו-hbs7 אוהבים את זה.
  10. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,254
    לייקים שהתקבלו:
    5,750
    משעממת? זה היה אחד המשחקים ההתקפיים הטובים של מכבי העונה. הפרסונל שהיה אמור לשים את הכדור ברשת היה בעייתי (טב"ח וסקריונה ביכולת רעה, בניון הוא לא השחקן לזה) אבל מכבי הגיעה למספיק מצבים. לא נכנס פה, כן נכנס שם, יש ימים כאלה. למכבי יש לא מעט בעיות אמיתיות שבאות לידי ביטוי בכל איבוד נקודות: הגנה חלשה, חוסר יכולת לשמור על יכולת יציבה, מאמן קהה וסימן שאלה גדול מאוד - אולי גדול מדי עבור קבוצה שרוצה לזכות בתארים - לגבי הכוחות הנפשיים שיש בקבוצה הזו. ההתקפה, ברוך השם, מתפקדת.
     
    amn, oranfu, orimor2212 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  11. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    לא יודע על מה אתם מדברים.
    מחצית שנייה למעט הגארבג' טיים שהגיע אחרי ה2-0 של מכבי חיפה, מכבי ת"א לא סיכנה את השער. אחרי שארבלדזה הימר על כל הקופה, והכניס את יצחקי, רק אחרי כך הגיעו עוד מצב או שניים שהמשחק כבר היה גמור.
    ההפך, מכבי חיפה נראתה יותר מסוכנת עם המתפרצות, אם היה לה יותר כושר גופני, או שחקנים יותר טריים כדמות מוגרבי בצד ימין, זה יכל להגמר גם 3-4. אבל הם פשוט שיחקו כמו ילדים טפשים במתפרצות שאיפשרו להם.
     
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ורמוט גמר את האוויר בדקה ה-50
    עטר עדיין לא בכושר ל-90 דקות
    מולנסטיין איחר בחילופים
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  13. yakar Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/07
    הודעות:
    887
    לייקים שהתקבלו:
    269
    לגבי ראייקוביץ , אין פה שום ניפוח.
    השוער הכי טוב בליגה , בפער גדול מהשאר.
    עשה מעט טעויות בהתחלה , מאז החזיר עם ריבית דריבית.
    ועוד בגיל שלו , זה מאוד מאוד מרשים.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    ואתמול?
    לא שני גולים שלו?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ראייקוביץ' טעה בשנה שעברה וגם השנה, אבל מצד שני הוא היה אדיר בפלייאוף העליון, הסיבה העיקרית שסיפור האליפות החזיק מעמד עד המחזורים האחרונים, יכולת שאף שוער אחר בישראל לא הציג בשנה שעברה, לא צעיר ולא מבוגר, בגלל זה הוא מקבל את הקרדיט שהוא מקבל.
     
    yakar אוהב/ת את זה.