ליגת העל מח' 24: ב"ש מול בית"ר, קוז'וך ינסה להפתיע את מכבי ת"א, האלופה מול חדרה והאקס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏2/3/24.

  1. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    יותר קל ללחוץ מאשר להניע כדור, ויש לנו את היכולת ללחוץ. הבעיה שכנראה יכולת האימון גרועה עד לא קיימת.
     
  2. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,952
    לייקים שהתקבלו:
    758
    מין:
    זכר
    כל קבוצות התחתית מתחרות בניהן מי יותר רוצה לרדת ליגה. אני חושב שזה העונה עם הליגה הכי חלשה שיש. כל הקבוצות במשבר. מזכיר מאוד את הקרב הצמוד שהיה ב-07/08. הבעיה שגם ביתר איתנו בקרב וזה יכול להיות בלאגן אחד שלם.
    מול הפועל פ"ת ניצלנו מהפסד במשחק שלקרוא לו כדורגל זה להוציא עוול למשחק. 2 בעיטות למסגרת ב-4 משחקים. הייתה טעות עצומה להביא את יוסי והוא צריך להיות גבר ולהתפטר כבר עכשיו ואני אחד שיש לי סבלנות למאמנים. אין לו שום שליטה על הקבוצה ואין כלום.
     
  3. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,688
    לייקים שהתקבלו:
    1,102
    מבחינת אנרגיות ותנועה לא להיות סטטים זה היה נראה טוב אצל בית"ר
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,701
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    תלוי מאיזה צד של הטבלה אתה מסתכל על זה. בתחתית אכן יש חצי ליגה שמועמדת לירידה(וזה דווקא דבר טוב, הרבה עניין) בחלק העליון יש המון איכות. יש לך 2 קבוצות שעשו שמינית גמר אירופי, יש לך עוד קבוצה שאם לא היתה מתעוררת מאוחר היתה נאבקת איתם על אליפות. יש לך את הפועל חיפה שעושה עונה נהדרת ואין ספק שהיא תהיה השובר שיוויון בפליאוף. הדבר הרע היחיד בליגה זה בית הדין.
     
  5. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,813
    לייקים שהתקבלו:
    2,508
    מין:
    זכר
    2 קבוצות שעשו שמינית גמר אירופי זה גניבת דעת ביחס לנתוני עבר.
    במצב "נורמלי" חיפה היו מסיימים את חלקם אחרי שסיימו במקום השלישי באירופית, ומכבי ת"א קיבלו הגרלה של סיבוב ח' בגביע המדינה.

    קבוצות הבטן בליגה העונה בהחלט חלשות בצורה יוצאת דופן. היום כשהקבוצה שלי לא הצליחה לתת 3 פסים ברצף עדיין ישבתי בכיסא שלי רגוע מדקה 50 בערך כי לבית"ר פשוט אין מי שישים את הכדור ברשת.
    לצד מגמה חיובית של שילוב צעירים יש הרבה קבוצות שנפלו עם הזרים שאמורים להרים את הרמה.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,701
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    קודם כל אל תזלזל. להעיף את גנט ופנתינאיקוס, גם אם הן לא מאריות היבשת, זה עדיין הישג כשמדובר בקבוצות ישראליות. אני בטוח שאם הקבוצה שלך היתה עושה את זה היית מאושר עד הגג. מכבי חיפה ומכבי תל אביב הן קבוצות איכותיות. גם הקבוצה שלך, לא מושלמת, אבל זאת בהחלט קבוצה טובה.

    אתה רושם קבוצות הבטן חלשות מאד, כאילו בעונות הקודמות קבוצות הבטן שלך היו ולנסיה וברייטון. זה אותה הרמה בדיוק כמו בשנים הקודמות, ועדיין בערב נתון הקבוצות האלה יכולות לקחת נקודות מהגדולות. זה לא הפערים של הליגה הפורטוגלית.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני באמת חושב שמתחת למקום הרביעי שם הפועל חיפה באמת קבוצה מעניינת אז יש המון חרא, קבוצות התחתית באמת פאתטיות. עם כל הכבוד למכבי חיפה ולמכבי תל אביב והירוקים גם עשו תוצאה יפה נגד ויאריאל - זה קצת בלוף, קצת משקר, זה מפעל אחר שלא באמת דומה לליגה האירופית. אני הרגשתי למשל ב-2009/11 שהכדורגל פה חזק והישראליות טובות באירופה וגם ב-2006-07 כשהפועל תל אביב ומכבי חיפה העפילו משלב הבתים בגביע אופ"א. חיפה אפילו עברה שלב אחר מעבר לכך - את צסק"א מוסקבה, הפועל השיגה 1:2 על ריינג'רס והתפרקה.

    אתמול: היה משחק כדורגל מזעזע, סימסתי לדור הופמן במחצית והוא הודה: "לא יאומן כמה זה גרוע". הפועל תל אביב נזכרה להילחם במחזור ה-23 או משהו כזה ולהבין שהיא קבוצת תחתית - כל הכבוד. יצרנו אולי חצי מצב הבקעה והיינו פחות טובים. מרחם על הקהל שהלך. עם יוסי אבוקסיס הקבוצה ממש לא התקדמה. שחקני ההתקפה שלנו לא נותנים כלום. אני כן מצפה מהישאם לאיוס שייצור משהו משבע-שמונה כדורים במשחק. זה באמת מייאש והפער מהקו האדום כל כך קטן, מזל שיש עוד קבוצות איתנו בחרא אבל הלחץ עלינו הוא פי כמה. לא האמנתי שזה יהיה כל כך גרוע. הנחמה היא שלא ספגנו, הידד. יש לנו ניצחון אחד נדמה לי בסיבוב השני. עוד אחרי ה-1:4 על הפועל פ"ת בסיבוב הראשון פינטזנו על פלייאוף עליון הא..
     
  8. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    הכדורגל בישראל ברמה די דומה כבר 30 שנה, עם מגמת שיפור ביחס ללפני והאמת שמגמת שיפור גם ביחס לעשור הראשון של המילניום. אמנם היו קבוצות צמרת חזקות אז (בערך כמו היום, לפעמים אולי יותר, לא פערים עצומים), אבל שאר הליגה הייתה כמו היום, קבוצות כדורגל לא טובות עם מאמנים גרועים.
    כל טיעון אחר, בעיני, נובע מאידיאליזציה אוטומטית לעבר, לא מעבר לכך.