מאמן העונה של אייסוקר: אלישע לוי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏15/6/09.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עטר קיבל את בית"ר אחרי מחזור אחד בלבד, כאשר הפער ממכבי חיפה היה 4 נקודות, הרי בית"ר פתחה את העונה עם מינוס של שתי נקודות ואחרי התיקו נגד סכנין היה לה מינוס נקודה במאזן וחיפה ניצחה את אשדוד והגיעה לשלוש נקודות. היה לא מספיק זמן כדי להחזיר את בית"ר למירוץ לאליפות והוא לא עשה את זה. בית"ר לא הייתה פקטור אמיתי בזכייה לאליפות בשום שלב של העונה וגם התוצאות שלה במשחקי הצמרת לא היו מדהימות. אתם כל הזמן טוענים שלבית"ר היה את הסגל הכי טוב בארץ(לא נכון לפי דעתי), אז אם הוא לא הצליח להפיק מכך יותר תועלת - אולי הוא לא מאמן כזה גדול. עטר לקח גביע, אבל המשחקים נגד עכו וכפר-סבא היו מאוד חלשים וגם בחצי הגמר, בית"ר לא הראתה שום דבר שדומה לכדורגל ועלתה רק בגלל שער עצמי חסר מזל של הכח, ששלטה במשחק והייתה צריכה להבקיע שני שערים לפניכן. בגביע יש מזל, אבל לבית"ר היה הרבה מזל. להגיד שלבית"ר היה סגל חסר זה אולי נכון, אבל להזכיר את משה אוחיון זה פשוט בדיחה, בבית"ר בנו עליו גג כמחליף ועידן ורד ששיחק במקומו היה נהדר. ובואטנג לפי איך שהוא נראה בקבוצה העונה - יותר טוב שהוא נמכר.
    אני מבין שבית"ר התמודדה השנה עם הרבה בעיות ולכן אני חושב שמגיעות לו נקודות זכות כמובן. אבל כמה אפשר להגיד 'הקבוצה הייתה מפורקת מנטאלית'; כבר במחזור השני בית"ר הציגה כדורגל מעולה והשחקנים שכחו מהתבוסה לקראקוב. לאט לאט עם עטר בית"ר השיגה רק תיקו כל פעם בטדי ואז המצב-רוח היה עוד יותר רע, וגם לעטר יש חלק במשחקים הבינוניים של בית"ר בטדי בתחילת העונה, פרט למשחקים נגד שתי התל-אביביות.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    לעטר היה חסר הרבה מזל, כמו במשחק מול מכבי ת"א שבית"ר שלטה בכל המשחק והייתה קרובה לשער ואפילו החמיצה פנדל בדקה ה-90.
    איבוד ניצחון אחרי ספיגת שער בדקה ה-90 מול הפועל פ"ת ועירוני ק"ש.
    המשחק מול הפועל ת"א שבית"ר הייתה צריכה לנצח(או יותר נכון להביס) ולבסוף 2 שערים מקריים הביאו את הנקודות להפועל ת"א.

    זאת לא הבעייה המרכזית אבל יש לחוסר מזל של בית"ר העונה השפעה גדולה, למכבי חיפה למשל היה העונה את המזל שמשומר ידפוק פצצה מ-30 מטר לרשת בדקה ה-90 או השער של קטן מול בני סכנין ממש בשנייה האחרונה.

    למי היה סגל טוב יותר מבית"ר העונה?
    לבית"ר היה את הסגל הטוב בליגה לפני המשחקים מול קרקוב ומשם רק שיחררו שחקנים חשובים כמו אבראו ובואטנג.

    http://www.beitar-jerusalem.net/_media/userfiles/images/album/gallery_164/9575.Xxx
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,255
    לייקים שהתקבלו:
    6,229
    יהיה קרב תמוד בין אלישע לגוטמן.
    בתור אוהד מכבי חיפה, אני רואה באלישע לוי, למרות האליפות, כמאמן בינוני וטירון:
    הרבה לטעות בחילופים שלו (לדוגמא במשחק מול מכבי ת"א, 3-0 לחיפה, לא חייבים לעשות תמיד חילופים!), הבאת ווסט הייתה מיותרת, אבל יאמר לזכותו שידע איך להגיב ליענקה שחר, שאין הרבה מאמנים בליגה שמסוגלים לעשות את זה .

    לגבי גוטמן, קשה להגיד שהוא כשל, הוא עשה את שלו, את האליפות מול חיפה הוא איבד במאני טיים, עם פציעות מכריעות של נאטחו ואבוטבול. ידע איך להוביל את הסגל , להצעיר, וכמובן שיתוף פעולה מצוין עם יוסי אבוקסיס.

    אני בכל מקרה אלך עם הירוק,אלישע לוי, להחזיר למועדון אליפות אחרי שנתיים לא בא ברגל, והרבה בזכות הקבוצות האחרות
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לבחור את מאמן העונה זה קשה, כי לא ברור לפי איזה קריטריון מומלץ לבחור. הבאת הישגים, השפעה על קבוצה, הכנה לפני המשחקים, תוצאות ביחס למטרות. כל אחד מסתכל על משהו אחר, שלדעתו הוא הנתון שדרכו צריך לקבוע.

    אני חושב שאלי גוטמן היה השנה המאמן המשפיע מכולם. הכדורגל שהפועל תל אביב שיחקה בסיבוב השני הוא בעצם הכדורגל הטוב ביותר שזכינו לראות מקבוצה ישראלית השנה.
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,222
    לייקים שהתקבלו:
    937
    אני מסכים שגוטמן הוא מאמן העונה אבל אני אל מסכים עם זה שראובן עטר לא נכלל ברשימה.
     
  6. קובי ברייאנט Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/08
    הודעות:
    229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות שהרוב בחר באלישע לוי במאמן העונה בגלל שהוא הביא אליפות לחיפה.לדעתי מאמן העונה זה דווקא גאי לוזון עשה העונה הצלחה מעל ומעבר לאחר הכישלון שלו בעונה שעברה הוא הצליח להוציא מהשחקנים את המקסימום עשה איתה סידרת משחקים טובה וגם לפרקים הציגו תכדורגל הכי טוב בארץ לכן מגיע לו להיבחר כמאמן העונה.ולא מבין אין לא שמתם את ראובן עטר כבחירה הוא הביאה לביתר גביע הוציא מיים מן הסלע מגיע לו את כל הקרדיט שלמרות כל הצרות הם התמודדו כמעט עד הסוף על האליפות וגם זכו בגיע .לא מובן איך דודו דהאן בין המעומדים למאמן העונה מאמן גרוע הקבוצה שלו הציגה כדורגל מזעזע לא פלא שאין לקבוצה אוהדים שיש כזה מאמן גרוע שעושה הרכבים גרועים כל שבוע לא נמצא עם הקבוצה בגלל שהוא טס לחול זה מאמן גרוע שרק מבריח אוהדים מהקבוצה והקבוצה שלו ירדה בצדק אחרי שהפסידה בשני משחקי המבחן מאמן גרוע שאין לו מושג בכדורגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/09