מאתיים מיל-ליון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Ampelmann, ‏5/4/07.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאמרתם,אני לא רואה איזה כוכבים הם יכולים להביא ששווים כל כך הרבה ויהיו מוכנים לבוא לליון,אני חושב שליון צריכה להשתמש בכסף הזה למטרות אחרות חוץ מרכש ואם יש בעיה עם איזה קנייה של איזה שחקן שחשוב מאוד לליון רק אז להשתמש בכסף,ולא סתם לקנות מכל הבא ליד רק בגלל שיש כסף..
    ככה הרבה קבוצות גדולות נפלו.
     
  2. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, אני רוצה להעמיד כמה מכם על טעותם. ניהול טוב זה תמיד פלוס, אבל ליון הגיעה לאן שהיא הגיעה בזכות היכולת שלה להשקיע סכומי עתק ולהעמיד קבוצה, בין אם מבית ובין עם מבוססת-זרים, שתהיה פשוט גדולה על הליגה. זה שהם גם הביאו סטיפה על הדרך זה לא מה שהביא הישגים. תראו את צ'לסי- חור ענק בכיס של אברמוביץ' אבל איזה השגים,אה? מילאן- רווחי עתק לגרנדה בוס ועדיין הרכב שמגרד את גיל 35 ללא זכר לרוח חדשה.
    ניהול טוב זה אחלה, את ההישגים מביאים ברגליים.

    Michael Carrick
    אני חולק על דעתך בקטע הזה. הבונדסליגה תמיד היתה הכינור השני למשולש הליגות הבכירות, גם בזכות ההצלחה היחסית שלה באירופה* וגם מעצם העובדה שכוכבים גדולים מאוד שיחקו בה לאורך השנים ובניגוד לצרפת, לא נטו לברוח כ"כ במהרה (להלן רודי פולר, פרנץ בקנבאואר, יורגן קלינסמן שעזב רק מאוחר לטוטנהאם וכו'). כיום, וחברי הפורום הגרמני יאשרו זאת בעצב, הליגה אומנם מארחת את ון-דר-ואארט ונלדו ומקאיי, אבל רק בעונה האחרונה נפרדה משורה ארוכה של הגדולים ביותר-
    באלאק, קולר, בולארוז, רוזיצקי, מה-שמו מברמן ועוד כמה שבטח יקפצו לי מאוחר יותר לראש. מעבר להם, גם טורסטן פרינגס, ווילי סניול, נאלדו וקלוזה נמצאים כבר זמן ארוך מדי על הכוונת של מועדונים אלה ואחרים.
    הליגה הגרמנית מעניינת, היא מושכת כמות קהל עצומה ומביאה שואו שלא נופל משום ליגה אחרת, אבל בפועל, נדמה לי שהיא רק נחלשת בשנים האחרונות והדבר בא לידי ביטוי באירופה.


    *לקבוצות הגרמניות 6 זכיות בגביע האלופות בעוד שלצרפת זכייה אחת (מארסי).
     
  3. Leicester Haifa Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/07
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מהלך פזיז.
    אני לא יודע מה הוא מנסה לעשות.
    מצד אחד הוא רוצה שליון תהיה קבוצת פאר לכל דבר, וכך גם התקציב שלה. הליגה הצרפתית קטנה על ליון, הבעיה שלהם זה הצ'מפיונס. אז אני מבין אותו בצורה מסוימת, אולי הוא רוצה לחזק.
    אבל יש בעיה, הסגל שלו מעולה. חבל להרוס אותו, כי בצ'מפיונס זה פשוט לא קורה.
    חבל לי שהם יפלו, כי יכול להיות מצב כזה. מצד שני, ראו דוגמת צ'לסי, שביינתים מניבה פירות בצורה מעולה.
    אני לא יודע בקשר לזה, אבל נחכה לקיץ.
     
  4. tiktin Member

    הצטרף ב:
    ‏20/5/05
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה-שמו מברמן: יוהן מיקו
    הליגה הגרמנית היא הליגה הכי פוריה מ5 הבחירות של אירופה.. אני לא זוכר מתי הליגה הכי פוריה לא היתה גרמניה האמת.. בגרמניה יש מאמנים שבאים ומשחקים פתוח.. מעט מאוד משחקים של 0:0 והרבה מאוד כישרונות שצומחים כגון לאם אודונקור אוטל רנסינג פודולסקי וכו' וכו'

    מתי פעם אחרונה שמעתם על שחקן שגדל בליון חוץ מבן זמה? :-X
    ליון גם עם תקציב של 400 מליון לא תגיע גם לחצי גמר אלופות שנה הבאה... אלא אם כן יקנו קבוצה גדולה אחרת. אחרי שאתה כל השנה משחק בהליכה ליגת האלופות היא גובהה מידי בשביל הצרפתים שבאים אם האף למעלה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/07
  5. Nevermore Member

    הצטרף ב:
    ‏17/11/06
    הודעות:
    1,841
    לייקים שהתקבלו:
    41
    הולנד יותר פורייה. אבל זה לא נחשב כי רוב ההגנות שם חלשות.

    מהליגות הגדולות זאת אכן גרמניה.
     
  6. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Tiktin-
    תשמע, עם כל הכבוד, ליון גם היום היא קבוצת חצי גמר לגיטימית ביותר והיא ענק כדורגל בקנה-מידה צרפתי. לגבי חוסר התחרותיות, מה שאמרת מקובל, ובהחלט אפשרי שחוסר התחרותיות בליגה הצרפתית מביא את ליון בעמדה שאננית-משהו למשחקים ומקשה עליה כי היא כמעט אף פעם לא מנצלת 100% מהפוטנציאל שלה.
    מצד שני, מלווה בדוגמא טובה, חוסר התחרותיות יכול להועיל: להלן מכבי ת"א כדורסל. כבר עשרות שנים שמכבי דורסת את הליגה בהליכה ובמקום להרדים אותה, הדבר רק גורם לשחקנים לנתב את הרעב האמיתי שלהם לכיוון הגביע הגדול. נוסף על כך, השחקנים של מכבי (למעט העונה הנוכחית) מגיעים כמעט תמיד למשחק כשהראש שלהם לגמרי שקט בכל מה שקורה בבית. עדיף לליון להגיעה לחצי גמר כשהיא מובילה ב-15 הפרש ומחכה לה טיול בטולוז לעומת, נאמר, ריאל מדריד, שנלחמת בשיניים על האליפות ורואה בשבת את ולנסיה...זה אומר שכל ההכנות, כבר מראש, הן כלפי היום הגדול ולא לחץ מאסיבי, שהעונה הוא לדעתי הפקטור החזק ביותר בנפילה של ברצלונה (6 משחקי-על מבחינת רמת קושי בתוך 4 שבועות זה נוק-אאוט לכל קבוצה והעובדה שלפני ואחרי הם שיחקו הרבה יותר טוב* רק מוכיחה את זה).
    *ועדיין הרבה פחות טוב מהעונה הקודמת
     
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אז שיבואו לבית"ר..אז גם יקחו תארים..

    ההצהרות האלה לא שוות כלום,כי אף שחקן בעל שם עולמי יגיע לליון,כי הליגה הצרפתית היא הרבה פחות אטרקטיבית מאשר האנגלית,ספרדית,איטלקית ואפילו גרמנית.
    ליון יכולה להביא שחקנים טובים,אבל לא מהטופ,למשל שחקנים שלא מוצאים את מקומם בהרכב של צ'לסי או בארסה אז הוא יכול לימשוך אותם לליון,אבל עדיין לא בטוח שהם יעדיפו לעבור לצרפת ביגל החולשה של שאר הליגה.
    אם עוד קבוצות כמו מארסיי ופ.ס.ז' למשל היו מסוגלות להיתחרות בליון וליגרום לתחרות על האליפות,וגם להגיע להשגים יפים באירופה ,אז אולי זה היה מושך שחקנים מהטופ לעבור לצרפת,אבל ביגלל שזה לא קורה,אני לא רואה אף שחקן מהטופ שירצה לעבור לצרפת,להפך השחקנים הבולטים של ליון רוצים לעבור לאחת הליגות הגדולות (אסיין ודיארה הם הדוגמאות האחרונות..).
     
  8. tiktin Member

    הצטרף ב:
    ‏20/5/05
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקנים גדולים כבר עברו לשחק בטורקיה ועברו לשחק בערב הסעודית. העיקר פה זה הכסף, אצל רוב השחקנים לפחות. (פיגו ,האילטון , סטפן אפיה וכו' וכו')

    Ampelmann- נכון, אבל כשאתה נלחם בשינים יש לך יותר חשק וכח לעבוד באימונים. תלך לאימון של מכבי תל אביב כדורסל תראה איזה צחוקים הולכים שם. אני לא יודע אם ככה זה גם בליון אבל המוטיבציה לעבוד קשה כשאתה לוקח את כל הליגה בהליכה, חלשה. חוץ מזה מכבי השנה נתקעה לדעתי איפשהו באמצע בין הקבוצה הטובה בארץ לבין קבוצה ארופאית חלשה.. אבל זה כבר לא לדיון הזה. לליון יש פוטנציאל להיגע רחוק, אולי חצי גמר אבל עדין זה לא זה. לדוגמא אינטר, קבוצה שהיתה יכולה לקחת את ליגת האלופות השנה עפה די בשאננות, באה עם האף למעלה וקיבלה 2 בראש. במסטאיה זה היה כבר סיפור אחר... למרות שגם שם היו יכולים להבקיע
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/07
  9. Engel Del Madrid Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/05
    הודעות:
    4,185
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה פה איזה אחד שאמר ששחקנים כמו רונאלדיניו , ג'רארד והנרי בחיים לא ישחקן בצרפת..

    אז מותק, לידיעתך זידאן עשה את הפריצה שלו בקאן הצרפתית, רונאלדיניו עשה עבודה מעולה בשנים שלו בפריס סן ז'רמן, דידייה דרוגבה היה מפציץ בשורות מארסיי, והנרי? מה שהוא עשה במונאקו.. אז תפסיק לבלבל את השכל, הליגה הצרפתית היא ליגה טובה ששחקנים כמו ריברי, נסרי, זו'ניניו, פרד , קופה ועוד רבים וטובים משחקים שם...
     
  10. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    כן, רק שכל השחקנים האלו עשו שם את הפריצה שלהם שם והתקדמו משם, זה לא היה שיא הקריירה שלהם, נכון?
    אתה רואה שחקן בשיא הקריירה שלו, כמו קאקה, מסי או איברהימוביץ' מגיעים לליגה הצרפתית?
     
  11. bianco-nero Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/07
    הודעות:
    100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן רק שהבעיה היא שהשחקנים האלה שיחקו כשהם היו צעירים , ועוד לא הפכו לכוכבים. כיום אין סיכוי בעולם שליון מחתימה את רונאלדיניו , הנרי או ג'רארד..פשוט אין סיכוי , הם יוכלו להביא רק שחקנים צעירים שיהפכו לכוכבים בעתיד או שחקנים טובים אבל אננומיים..
     
  12. road runner Member

    הצטרף ב:
    ‏31/1/06
    הודעות:
    490
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני מסכים שזה לא היה הכי נכון לצאת עם ההצהרה הזו.
    קודם כל בליון צריכים לבדוק כמה כסף יש להם לשנים הקרובות, לא רק לעונה הבאה.
    אם הם יזרקו את כל הכסף בעונה הבאה, הם עלולים פתאום לגלות שבנו קבוצה יקרה מדי שבשנים שלאחר מכן לא יהיה תקציב בשביל להחזיק אותה, ואז יתחילו חובות גדולים.
    מעבר לזה, הסגל של ליון די חזק גם ככה. לא צריך לשנות הרבה, ואם כבר הכסף הגדול הזה צריך לעזור להם לשכנע את הכוכבים הגדולים שלהם להשאר ולא לעזוב לליגות גדולות יותר.
    מה שליון יכולה לעשות עם הכסף הזה (ולמעשה עם הרבה פחות מהכסף הזה) בכל מה שקשור לרכש, זה פחות או יותר מה שהיא עשתה עד עכשיו - לפתות כוכבים גדולים של הליגות המשניות (הליגה הצרפתית עצמה, בלגיה, הולנד), או מליגה כמו הליגה הגרמנית להצטרף לשורותיה.
    ואני חושב (וגם מקווה, כאחד שפיתח חיבה לא מוסברת לליגה הצרפתית על כל נציגותיה בגביעים האירופיים) שאם ליון לא תשתגע, ותביא שניים-שלושה שחקנים מהטופ של הליגות המשניות (שחקנים כמו האנטלאר או ריברי) היא בהחלט תעמיד סגל שיכול ללכת עד הסוף בצ'מפיונס.

    מצד שני זה עלול לחסל את העניין בליגה הצרפתית לגמרי.. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx
     
  13. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טיקטין- נכון שחשקנים גדולים כבר שיחקו בערב הסעודית ומדינות נידחות אחרות כמו קטאר או הליגה הבינונית של טורקיה ונכון גם שהם הלכו בשביל הכסף. לא צריך בכלל ללכת רחוק עד היירו, בטיסטוטה ואאילטון, אפשר לעצור כבר עכשיו אצל דיוויד בקהאם. מצד שני, כל השחקנים האלה, למעט אאילטון, הגיעו רק כדי לסיים קריירה (כשיוצאי ריאל מבינהם גם נזרקו או הוחרמו). אם ליון רוצה כוכבים שיקחו אותה לגביע האלופות היא לא יכולה להסתמך בשום אופן על השאריות של אלה שבאמת הולכות על כל הקופה באירופה.

    אנגל דל מדריד- יש כאן הרבה שמאמינים שהנרי, ג'רארד ורונאלדיניו לא יעברו לצרפת. השניים הראשונים ברשימה הזו הם בכלל דוגמאות גרועות כי הם גם כוכבים וגם סמלים, שלא יעזבו גם בשביל מועדוני ענק בקאדר גבוה מזה של ליון.
    העובדה הזו עדיין לא מצדיקה את הדוגמא השגויה שנתת. נכון שזידאן, דרוגבה, רונאלדיניו, הנרי, פלאטיני, ג'ינולה ורשימה ארוכה פי כמה של שמות שיחקו בצרפת, אומנם כל אלה שיחקו בה לפני הפריצה ולפני שיא הקריירה, בעוד שאף אחד מהם לא שב אליה בימי השיא, אלה רק כדי לסיים קריירה בחלק מהמקרים.
    לפני עונה-שתיים, היה אפשר להגיד שיחד עם באלאק, זו'ניניו הוא השחקן הטוב ביותר באירופה שמשחק מחוץ לשלוש הגדולות (איטליה אנגליה ספרד). באלאק עבר וז'וניניו, לפחות עלי, עשה השנה קצת פחות רושם. פרד, קופה, ריברי ושות', הם לא הקאדר שמאתגר שחקנים כמו רוני, לאמפרד, קסיאס או קאקה ולכן הטענה לפיה גם עם מאתיים מיליון לא יביאו לליון את הטופ שבטופ, עושה רושם, די מוצדקת.

    בליון, כמו גם באייאקס, פ.ס.וו. באיירן וורדר ברמן, יצטרכו להמשיך ולבנות על סקאוטינג איכותי ועל כשרון מקומי. כבר שנים שלא ראינו זליגה של כוכבי-ענק בשנות השיא שלהם החוצה משלוש הגדולות לשלוש המישניות (צרפת, הולנד וגרמניה).

     
  14. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    200 מיליון http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/5eek.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/5eek.Xxx

    אני לא יודע אם שחקנים יתחילו לזרום לליון כמו מים, אבל כמה שחקנים גדולים ומוכרים מאוד בטוח יגיעו לשם, וכמו שאמרו פה חזרה של טרזגה לצרפת מאוד אפשרית.
    אני מהמר דבר ראשון על פרנק ריברי וסמיר נסרי, חוץ מזה אלוהים יודע את מי יסביאו לשם עם התקציב המטורף הזה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/4/07
  15. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים. ואם להסתמך על הדעה של רוד ראנר, אם בליון ידעו לחפש במקומות הנכונים, דהיינו איאקס, באיירן, פ.ס.ו ומארסי, יכולו לסיים שם את העונה עם נאסרי, הונטלאר, סניידר, פודלוסקי, שוויינשטייגר, ואן דר וארט, נאלדו, קלוזה או שמות גדולים אחרים מקבוצות ביניים, שיועדו לליגות הגדולות ויכולים, ביחד, להתרכב לתוך קבוצת סטארים איכותית.

    כמובן שלהביא יותר משלושה ארבעה מאלה במכה אחת (או לשפוך הכל במכה אחת בכלל) תהיה טעות, אבל רק הפרוספקט של תוספת איכותית מהסוג הזה מדגדג לי את הדימיון.
    בכל מקרה, איך שלא ישקיעו בליון את ה-200, אם יבזבזו יותר מ-75 מליון העונה, סביר מאוד שיגלו שמדובר שם בבזבוז.