מהו הגורם להצלחה של צ'לסי העונה?

הנושא בפורום 'אירוח אבי מלר 2004' פורסם ע"י MATERAZZI, ‏14/4/04.

  1. MATERAZZI Member

    הצטרף ב:
    ‏12/2/04
    הודעות:
    343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה קורה אבי, רציתי לדעת מה אתה חושב על ההצלחה הגדולה של צ'לסי העונה, אומנם צ'לסי עדיין לא זכתה עדיין בשום תואר ויכול להיות שהיא גם לא תזכה אבל אני חושב שאין בכלל ספק שהעונה של צ'לסי היא הצלחה גדולה בכל קני מידה.

    מצד אחד יש את הרכש הגדול שעשה אברמוביץ שגרם לתחרות בלתי רגילה על מקום בהרכב וגם צריך לזכור שהוא סגר לצ'לסי הרבה מאוד חובות שהיו לה ונתן לה שקט פיננסי אבל שאתה מסתכל אל השחקנים שמחזיקים את צ'לסי העונה אתה רואה שרובם כבר היו שם בעונה שעברה, כך לדוגמא את ג'ון טרי שהפך לאחד הבלמיים הטובים בעולם או את פרנק לאמפרד שהוא השחקן החיד שפתח בכל המשחקים של צ'לסי העונה(ולא סתם) או את הכובשים המצטיינים שלה גודיונסן והסלבינק ולא קרספו או מוטו.

    מצד שני יש את ראנירי שכבש את ליבם של כל חובבי הכדורגל ודאג לכך שצ'לסי לא תיהיה הקבוצה השנואה בעולם בגלל אברמוביץ גם בצד המיקצועי הוא עשה עבודה מצוינית בכך עשה סדר ורוטציה ברורה בסגל כל-כך רחב שזו משימה לא קלה בכלל,יש לו גם את ההשפעה העצומה על השחקנים שמשחקים בישבילו ונלחמים בישביל שהוא לא יאבד את המשרה שלו.

    אז מה לדעתך הסיבה העיקרית להצלחתה של צ'לסי העונה???

    תודה מראש...
     
  2. שגיא Guest

    ואם כבר צ'לסי, אשמח לשאול על דעתך בנושא הקנייה הגדולה האחרונה של המליונר הרוסי, אריין (או ארחן?) רובן, הכשרון ההולנדי שיגיע מפ.ס.וו. כידוע, לפני מספר ימים רובן נפצע ובכך גמר את העונה עם פ.ס.וו (למרות שהיא גם ככה גמורה) והוא יחזור לקראת היורו. האם אתה חושב שהוא השחקן שצ'לסי צריכה? כי בחלק ההתקפי יש לה לא מעט אפשרויות, וחבל לבזבז כשרון כזה על הספסל, כאשר הוא יכול לשחק בהרכב של כמעט כל קבוצה. היית מגדיר זאת כקנייה חכמה ואם כן איפה היית משלב אותו במערך, או שבסוף יתברר לנו שזו תהיה קניה מבוזבזת שלא תתרום כלום לצ'לסי?

    אשמח לתשובה,
    שגיא.
     
  3. האוהד באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏15/4/04
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה האינטרס של איש עסקים רוסי להכנס לקבוצת פאר כמו צ'לסי ולהשקיע כאלה סכומי עתק?
    האם זה רק פרסום או שזה גם משתלם כלכלית?
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אמנם לא אבי מלר, ואני אשמח לשמוע את מה שהוא יודע על העניין, אבל ידוע שהממשל של פוטין רודף את מי שנקראים האוליגרכים הרוסים, אלו שלאחר התמוטטות ברה"מ ניצלו זאת כדי להפוך למיליארדרים ולהשתלט על מפעלים רבים ברחבי המדינה. אברמוביץ' יודע שכל עוד הוא מחזיק את צ'לסי, וקבוצות כדורגל נוספות, פוטין לא יעז לרדוף אחריו.
     
  5. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וכתוספת קטנה - אברמוביץ' הוא לא היחיד שברח, הרי. למשל, במשחק הגומלין מול ארסנל, ישב לידו בתא הכבוד מיכאיל בריזובסקי, עוד טיפוס מפוקפק שהונו האישי נמדד במיליארדי דולרים.