מה המשחק הכי גדול שאתם זוכרים בכדורגל הישראלי?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י קפטן הוק, ‏7/8/02.

  1. Uli Uli Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    714
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק האליפות של הפועל חיפה.
    2-3 להפועל חיפה.
    שחק מותח ומדהים.
    מי שלא היה שם לא יודע.
     
  2. רני פרידמן Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    414
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הייתי ואני זוכר מצוין.
    הייתה מחצת ראשונה מצוינת ולמרות המתח והכל עדיין היה ברור שהפועל חיפה הולכת לנצח את המשחק.
    זו הייתה ההרגשה באוויר... השער של קוביקה דיי הפתיע בהתחלה את הפועל חיפה ושינה את תוכנית המשחק שלה, ושער השוויון של צרפתי היה דיי במזל.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לדעתי זה המשחק של הפועל חיפה נגד בית"ר ירושלים בעונת האליפות של הפועל חיפה שרוסו שם שער בדקה 94. אולי לא הכי גדול אבל אני זוכר את זה די טוב.
     
  4. ביתר_ירושלים_אימפריה Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. ה5-2 הענק בב"ש, המשחק הכי גדול של קבוצה ישראלית אי-פעם!

    2. מכבי חיפה 5 - מכבי ת"א 0, אין מה להוסיף.

    3. בני יהודה "ניקו קודריצקי" ת"א 3 - בית"ר ירושלים 1. תצוגת היחיד הגדולה אי-פעם של שחקן בליגה הישראלית, של ניקו קודריצקי תנצב"ה.

    4. גמר הגביע 2000, בית"ר חוזרת פעמיים בדקות 90 ו-119 מול הפועל ת"א רק כדי להפסיד את הגביע בפנדלים, ללא ספק המשחק הכי מותח שהיה פה.

    זהו בערך... כמו שאתם רואים השתדלתי להיות אובייקטיבי
     
  5. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש שני משחקים שחרוטים בזכרוני לעד:
    הראשון הוא מכבי ת"א נגד בית"ר בעונת 99, כשמכבי ניצחה 2-4, שבוע לפני הבחירות וגמר הגביע. היה עידוד מדהים, שערים יפים, וצחוקים כאשר איציק זוהר קילל מישהו מההנהלה( לא זוכר מי) אחרי שהוא הבקיע גול. עד היום אני זוכר שראיתי את הגול הזה בסלוו מושן, לא יודע למה, אבל עד היום אפילו שאני רואה אותו בטלוויזיה אני איכשהו תמיד רואה את זה בסלוו מושן.
    השני הוא גמר הגביע של השנה, וכל מילה מיותרת.
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    היו הרבה(רובם של בית"ר):
    1.הפועל באר שבע 3-2 ביתר י"ם(שנת העלייה)- זה היה בגביע בית"ר באו לוסרמיל לשחק מולנו איצטדיון מלא אווירה מחשמל דקה 10 כדור שעולה גבוה לרחבה אסי רחמים ואלון מיזרחי קופצים לכדור אסי נופל מיזרחי נוגח פנימה השופט מאשר 1-0 לבית"ר,דקה 45 אופיר חיים מקבל כדור נכנס לקחבה ופס שטוח מתחת לקורנפיין 1-1,דקה 75 הכדור לתוך הרחבה של הפועל אבוקסיס כובש 2-1 לבית"ר,התקםה אחרונה של המשחק השופט אם המשרוקית בפה אליניב ברדה עובר שני שחקניםבא מול הבלם הזר של בית"ר(שכחתי איך קוראים לו)ונול ספק ברחה ספק בפנים השופט נותן פנדל שאופיר חיים כובש 2-2 שריקת הסיום נכנסים לארכה,בתוך הארכה סבילה מקבל כדור 5 מטרים מהשער שלנו(הפועל9בועט טיל ואסי רחמים בהצלה גדולה לוקח את הכדור,אמולה ורמי אבו לאבן מדביקים כדורים למשקוף ואז עמוק בתוך הארכה חילופי מסירות בין רמי אליהו לאבו לאבן רמי אליהו מרים כדור ענק לרחבה בלאיש מגיע לכדור(הוא מגן שמאלי ולופא אמר לו להיות חלוץ בגלל שהוא נפצע והתקשה לזוז)ובלאיש מרים את הרשת 3-2 להפועל שמעיפה את בית"ר מהגביע ומשם בית"ר החלה להיתדרדר.
    2.בית"ר י"ם - צפרירם חולון(לפני שנתיים)-נסעתי לסופרלנד ושנעמו שיש בית"ר חולון באיצטדיון של ראשון(שממוקם ליד הסופרלנד)הלכנו ובמשך 90 דקות ראינו את בית"ר לוחצת על חולון ואז 3 דקות של תוספת זמן נגמרות השופט נותן התקפה אחרונה כדור לתוך הרחבה וטלסניקוב כובש אבל השופט פוסל בגלל סיבה שעד עכשיו לא ידוע מה הסיבה,הא נותן את הכדור לחולון כל שחקני בית"ר חוץ מקורנפיין ואיתן מזרחי ליד השופט מתלונניםהכדור נבעט לחצי המשחק משוחק כל בית"ר ליד השופט איתן מזרחי לא מצליח לעצור את ההתקפה שני שחקני צפרירם מגיעים מול השוער(גריף אם אני לא טועה קורנפיין היה פצוע)גריף נופל והכדור ברשת צפרירים האחרונה בטבלה עם 15 נדקות אחורי המקו לפני אחרון מנצחים.
    3.הפועל ב"ש 3-3בית"ר י"ם-שנה שעברה היו שנים מפגשים שהסתימו בשלוש שלוש מותח אחד בסיבוב הראשון כאשר היה 3-2 לנו התקפה אחרונה שנדור מכניס כדור וחסן משוה ל3-3 בהתקפה האחרונה,בסיבוב השלישי זה היה ההפך, משחק ענק היה כבר 2-0 לבית"ר צימקנו ל2-1 בית"ר עלתה ל31 ואז היה לה פנדל חשבנו שזהגמור 20 דקות לסיום זוהר מחטיא את הפנדל קרוב לסיום אנחנו מצמקים ל3-2 ואז התקפה אחרונה רמי אליהו משחר בעיטה לחיבורים קורנפיין מציל אבו לאבן על הכור החוזר שאותו בית"ר מצילה מהקו,הקרן עולה מדונביץ' נוגח עוד הצלה מהקו לא האמנו איך זה יכול להיות אבל אז עוד קרן למדונביץ' שנוגח פנימה 3-3 האוהדים של בית"ר בשוק בעוד אנחנו חוגגים איזה משחק.
    היו עוד הרבה משקים אבל אלה 3 אירועיים יוצאים מן הכלל שהייתי עד להם(היה את ה2-2 מול הפועל ת"א בוסרמיל שאחרי פיגור 2-0 ב10 שחקנים ובלי אסי שהורחק השונו ל2-2 וגמרנו להם את סיפור האליפות).
     
  7. רני פרידמן Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    414
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוא ננסה להיות קצת אובייקטיבים ואני ארשום לדעתי את המשחקים הטובים והמותחים של כל קבוצה גדולה בארץ :
    1. מכבי חיפה- 5-0 על מכבי ת"א..אין ספק.
    2. מכבי ת"א 3-1 על מכבי חיפה בעונת הדאבל.
    3. בית" ירושלים 3-2 על הפועל "נעליים" בית שאן.
    4. הפועל ת"א 2-0 על צ'לסי העונה.
    וזהו בערך.