מה כ"כ מפריע לאייל ברקוביץ' שעכו עומדת לעלות ליגה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י roeiuzan, ‏27/2/09.

  1. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    אם כל הכבוד לליאור לינדר ואיתי טואף,הם לא חברה שהייתי רוצה לראות בליגת העל.הפועל חיפה שהיא הקבוצה החזקה מבין העולות מציגה את לירון וילנר בחוד.
    הרמה בליגת העל עכשיו נמוכה זה נכון,אבל הגדלת הליגה תהיה כמו להוסיף עוד 20 דקות לסרט מחורבן בתקווה שהוא ישתפר.בואו נודה בזה.את אף אחד בהתאחדות לא עניינה רמת הליגה.המהלך הזהנועד כדי שהלוזונים ושיימנים יקבלו כסף מהטלויזיה בשביל ליגת על,וייהנו ממעמד של קבוצות בליגת על.
    אותי לא מלהיב לראות את בני טמרה וקריית אתא משחקות בליגת העל עוד שנתיים.
    קבוצות מהפריפרייה? ליגת 12 הקבוצות לא מנעה מקריית שמונה,בני סכנין,נצרת עילית ועוד לעלות לליגת העל.אם אתה מספיק טוב אתה עולה.
    אתה מדבר על ישראלים מוכשרים? בינתיים יש לנו יותר מדי ישראלים בינוניים שמשחקים בהרכב.אני אסתדר גם עם פחות עומר רפס אחד או שניים.
     
  2. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לנו יש פחות מסורת מלהפועל ר"ג?מלאשדוד?אשדוד הוא מועדון די צעיר בהתחשב בעובדה שהוא מורכב מאיחוד של מכבי עירוני אשדוד והפועל אשדוד.
    למען השם הפועל חיפה היא ההפועל הראשונה ורוב השנים(עד לשנות ה80 והירידה והייתי עד אז חלק משלוש קבוצות שלא ירדו)היתה חלק מהגדולות של הליגה הלאומית(הבכירה דאז)ויש לה אליפות 3 גביעים ואף עשתה חיל באירופה עם ניצחון מפתיע באמסטרדם נגד אייאקס.
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,353
    לייקים שהתקבלו:
    4,709
    רחמיי רחמיי על אותן קבוצות מהליגה הלאומית שכבר מריחות בהתלהבות את ליגת העל כאילו מדובר בארץ המובטחת. כשהן יגיעו, הן יגלו שהכסף לא משהו (כי ההכנסות מטלוויזיה בוודאי יירדו), מתקנים יש טובים ויש גרועים בדיוק כמו בלאומית, הכדורגל חרא, היכולת להביא מספר זרים רק תגרום לקבוצות לחוצות להחתים זבל, ואור הזרקורים רק יגרום לפרשנים 'איכותיים' לרדת עליהן שוב ושוב. ברוכות הבאות לעלק ביג טיים.
     
  4. *הפועל-רעננה* Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/04
    הודעות:
    1,210
    לייקים שהתקבלו:
    13
    אני אמרתי שיש לכם פחות מסורת מאשדוד ורמת גן?
     
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    הבעיה עם רעננה היא שרעננה היא עיר בנאלית כזאת , לא מלהיבה , עיר לגידול ילדים ושיעמום כללי.
    למשל קבוצה מלוד , עכו , נצרת , סכנין תביא יותר עניין כי הם פריפרייה ענייה שמנסה להצליח בליגה של הגדולות לעומת רעננה , עיר של אנשים מבוססים לרוב שלא תלהיב עם ההצלחה שלה כמו מכבי הרצליה.

    אנשים כאן כבר קובעים גורלות לגבי ליגה עם 16 קבוצות , קצת שוכחים שבשנות ה-90 הגדולות של הכדורגל הישראלי הליגה הייתה מורכבת מ-16 קבוצות והיה מתח והיה עניין למרות שהיא אפשר להשוות את השחקן הישראלי של שנות ה-90 לשחקן הישראלי של שנות ה-2000.
    אם רוצים שהרעיון של 16 קבוצות יצליח צריכים להוזיל את הכרטיסים ל-25 שקל נוער/חייל ו-50 שקל מבוגר , שהמשחקים ישוחקו באותה שעה למעט המשחק המרכזי של שבת והמשחק המרכזי של ראשון/שני.
     
  6. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי הטבלה שלך עם הקבוצות עם מסורת בשתי הליגות הבכירות.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אנשים לא מבינים שגם אם נצמצם את הליגה ל-6 קבוצות (מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, מכבי נתניה, בני יהודה וביתר ירושלים), זה לא יגדיל את הרמה של הליגה. זה כמו שאם תחזיק כמה מטבעות של 5 ש"ח ויחד איתן עוד כמה מטבעות של 5 אגורות ותשמיט מידך את האגורות, המטבעות של ה-5 ש"ח ישארו עם אותו הערך. פערים תמיד יהיו. גם אם תהיה ליגה של 6 קבוצות, אז מהר מאוד יווצר מצב שבו יש רק 2 גדולות, 3 בינוניות ואחת זניחה - פחות או יותר.

    אם לקבוצה כמו הפועל עכו אין זכות קיום בליגת העל, היא לא תישאר בה. רק תנו לה הזדמנות להראות מה היא שווה, לנסות את כוחה בליגת העל, לנסות וליצור תשתית שאולי תמשוך אוהדים מהאיזור שלה.
    גם על מכבי פתח תקווה היינו יכולים להגיד את אותם הדברים עד לפני כמה שנים, אבל עם תקציב לא גדול וניהול נכון הם עשו כמה שנים הצמרת, אחלה טיול באירופה והיום (למרות הלגלוגים של התקשורת) יש לה בכל משחק ביתי לפחות 1,000 אוהדים שבאמת אוהבים את הקבוצה. היום אף אחד כבר לא יכול להגיד עליה שהיא לא קבוצה ראויה ואני לא מכיר מישהו שפוי שיהמר עליה כיורדת ליגה בשנים הקרובות (אפילו שזו משאלת הלב של לא מעט אוהדים בכדורגל הישראלי).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/3/09
  8. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שהגדלת הליגה היא צעד מתבקש.. כבר פירטתי למה. גם אחרי שהחליטו לצמצם את הליגה ל12 יצאתי נחרצות נגד זה. עובדה שהרמה של הכדורגל לא עלתה מאז, בטח טבטח שלא הרמה של הליגה. גם באירופה לא ראינו הישגים בשמים.
    לגבי השאלה, למי יש "יותר סיכוי לשרוד בליגת העל, הפועל חיפה או הפועל רעננה?" מן הסתם, סיכוייהן לא ניתנים להערכה כרגע. למרות שאפשר לומר די בבירור שלקבוצה כמו הפועל חיפה עם קהל גדול ותומך, הרבה עניין (סיכוי גדול יותר לספונסרים טובים) ומשאבים ברמה גבוהה, יהיה יותר קל לשרוד בליגת העל מאשר לקבוצה כמו הפועל רעננה. אגב, אני אשמח לשמוע עוד פרטים עם האיצטדיון החדש ברעננה.. אני מעולם לא שמעתי עליו. מי מממן אותו? מה תהיה הקיבולת שלו? מה מצב הבנייה?
    יאמר לזכותה של רעננה ששנה הבאה מאבקי התחתית יהיו בין 4-5 קבוצות, מה שסטטיסטית מגדיל את הסיכויים שלה להשאר אבל ניהול מאורגן ואמונה לא יספיקו.. קח בחשבון ששנה הבאה המדורגת שלישית מהסוף תפגוש את מקום 3 בלאומית למבנים לליגת העל, ככה שאולי 3 קבוצות ירדו בשנה הבאה ולא 2 (או אחת עם פונטציאל ל2 העונה) כמקובל היום.
    מאוד נחמד לראות שיש אוהדים בשטח לקבוצות כמו רעננה ועכו, והיצוג שלהם בפורום כאן, כמה שהוא קטן, הוא מכובד..
    אבל לכל הקבוצות החדשות מחכה כאב ראש לא קטן הקיץ. התחרות על חיזוק הקבוצות תהיה גדולה יותר, חלק מהקבוצות ילחמו בשיניים כדי להעביר תקציב וחלק ילחמו בשיניים כדי לאשר איצטדיון ביתי סביר.

    עוד משהו.. לכל אלה שהתלהמו "עוד שנתיים טמרה וקריית אתא בליגת העל..". מקווה שברור לכם שיש קבוצות שירדו ללאומית השנה, לפחות אחת כזאת. לצידן קבוצות מעניינות כמו כפר סבא, הרצליה, הפועל ירושלים עם עבר יפה בליגת העל, אליהן יצטרפו העולות החדשות והמסקרנות ללאומית, אשקלון, נס ציונה, נצרת עילית ובית"ר שמשון.. לכולן יש משאבים סבירים ועבר בליגת העל. מן הסתם מתוך סריית הקבוצות האלה נמצא את המועמדות העיקריות לעלות לליגת העל בעונה הבאה. זה שהליגה מוגדלת והלאומית והארצית מתאחדות ממש לא אומר שהכניסה לליגת העל תהיה זולה כל כך פתאום.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    דווקא מאז שהליגה צומצמה ל12 קבוצות ראינו הישגים באירופה כמו:
    מכבי חיפה ומכבי ת"א בשלב הבתים של ליגת האלופות.
    הפועל ת"א ברבע גמר גביע אופ"א.
    מכבי חיפה בשמינית גמר גביע אופ"א.
    מכבי פ"ת , מכבי חיפה והפועל ת"א(פעמיים) בשלב הבתים של גביע אופ"א.

    אבל בכל מקרה כמו ש-The Yellow Diamond כתב , צריך לתת צ'אנס לכל הקבוצות שעולות , כמו שסכנין ואח"י נצרת עלו ב-2003 כולם ציפו שנצרת תהיה הקבוצה הדומיננטית וסכנין תהיה החלשה יותר ובסופו של דבר נצרת ירדה וסכנין הפכה לקבוצה שהכי הרבה מייצגת את המגזר הערבי.
    וכמו שכתבתי בהודעה הקודמת שלי , צריך שיתוף פעולה בין ההתאחדות לבעלי הקבוצות והקהל על-מנת שיגיע הרבה קהל למגרשים כי אני מאמין שאת הכדורגל המנומנם שלנו רק הקהל יכול להעיר.
     
  10. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגלל זה ציינתי את המילה "בשמים".
    קח בחשבון שבזמן ה16 קבוצות לא היתה נציגות לקבוצות ישראליות במוקדמות ליגת האלופות עד עיצומן של שנות ה90, גם שלב הבתים של אירופה זה משהו חדש משתווה להישגים מסויימים של קבוצות ישראליות במפכל במתכונתו הקודמת. גם העונה החלומית של הפועל תל אביב הגיעה ממש בזמן המעבר ל12 קבוצות.
    אם אתה מסתכל על הקבוצות הישראליות ביחס למתחרות שלהן, במיוחד באופ"א, יש פה החמצה גדולה לדעתי. כנ"ל בליגת האלופות שהיו לא מעט פעמים שהיינו קרובים מאוד להכנסת קבוצה למפעל ובסוף הכל התפקשש למרות שהיריבות לא היו "קטלניות" במיוחד (נו, למעט ליברפול).
    ולגבי הצ'אנס, בהחלט מסכים איתך. לגבי האוהדים, אני לא חושב שההתאחדות תוכל לעזור הרבה. הפיתרון הטוב ביותר הוא השקעה של הקבוצות ביחסי ציבור בקרב מוקדים משמעותיים כמו בתי ספר, קניונים וכיוב' עם דיילים שימכרו כרטיסים במחירים מוזלים על סף החינם וככה להביא את האוהדים למגרש (נכון לגבי קבוצות כמו עכו, הכח, קריית שמונה ורעננה). אין הרבה דרכים אחרות לעורר את האוהדים ובמיוחד בימי משבר כלכלי.
     
  11. *הפועל-רעננה* Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/04
    הודעות:
    1,210
    לייקים שהתקבלו:
    13
    לא דירגתי. פשוט רשמתי את 16 הקבוצות. לא התכוונתי שביתר מקום ראשון והפועל ירושלים מקום אחרון.