מונדיאליטו 2011- ברזיל אלופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏29/7/11.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    Red Bull Salzburg’s announcement that they will not let Teigl and Hinteregger leave to join the Austrian Under-20s squad in Colombia came shortly after German giants Bayern Munich made clear David Alaba has to stay. The club explained they would not let Alaba perform for the Under-20s squad since he is a member of Austria’s senior national team too. Alaba previously announced he would love to play for Austria in the youth tournament.

    לרומניגה והשאר בבאיירן פשוט נמאס מפיפ"א.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/11
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    תודה יואב. חבל, דווקא יופי של שחקן בפעמים הבודדות שיצא לי לראות אותו.. היה מעניין לראות כמה הוא יותר מתקדם וטוב מבני גילו במסגרת הטורניר הזה.. לדעתי דיי הרבה האמת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/11
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    גם הולצהאוזר (ילד הפלא של הכדורגל האוסטרי) לא קיבל שיחרור משטוטגארט מסיבות דומות...
     
  4. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484













    משחקי היום:

    צרפת - דרום קוריאה (1:00)
    אורוגוואי - ניו זילנד (1:00)
    קולומביה - מאלי (4:00)
    פורטוגל - קמרון (4:00)


    * ערוץ יורוספורט ישדר את צרפת-דרום קוריאה, ויורוספורט 2 את אורוגוואי-ניו זילנד.

     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מאמנה של קולומביה, אדוארדו לארה, אישר כי חאמס רודריגס יהיה כשיר למשחק הלילה מול מאלי, משחק שניצחון קולומביאני בו יבטיח לקפטרוס את הכרטיס לשלב הבא וישלח את האפריקאים הביתה. לארה אמר כי ההרכב שניצח את צרפת 1-4 יפתח גם הפעם וזה אומר:

    כריסטיאן בוניז'ה; סנטיאגו אריאס, פדרו פרנקו, ג'ייסון מוריז'ו, הקטור קיניונס; לואיס קאבסאס, דידייה מורנו, חאמס רודריגס, מייקל אורטגה, אדולפו ואלנסיה; לואיס מוריאל
     
  6. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ברזיל התאוששה נהדר מהמשחק נגד מצרים ושלטה במשחק מתחילתו עד סופו ולא ממש השאירה לאוסטריה סיכוי.

    אומנם הלך טיפה קשה עד לשער הראשון ועוד פעם נראו סימנים מאוד מדאיגים לטעמי בירידה להגנה של ברזיל אחרי איבוד כדור, התלות האדירה בפרננדו הקשר האחורי(שהיה מצויין אתמול), וההתקדמות המוגזמת של המגנים למעלה, והאמת אם זה יימשך ככה מול נבחרות טיפה יותר טובות הם יתפסו עם המכנסיים למטה - אבל אתמול אוסקר(מספר 11 הלבן) היה פשוט נהדר במשחק וגרם לכל הטוב במשחק של ברזיל עם בישול ומסירה שגרמה לפנדל ולשער השני(אותו כבש קוטיניו)

    תחילה הוא שיחק באגף שמאל, אבל הורד במהלך המשחק לעמדת האינייסטה אם תרצו במרכז הקישור מצד שמאל(עמדה זרה לו אגב) והיה המהנדס של המשחק הברזילאי עם מסירות נפלאות ופריצות טובות, כשהשילוב במסירות שלו ושל קוטיניו תמיד הוביל למשהו טוב אצל ברזיל וגרם לכל הקבוצה לשחק יותר טוב.

    החלוץ הנריקה הוכיח את עצמו כשינוי טוב עם התנועה שלו לעומק וכבש את השער הראשון אחרי מבצע נפלא של אוסקר וקוטיניו והצליח להגיע לעוד מספר מצבים - כשלעומתו חברו להתקפה וויליאן לא ממש נראה קשור למשחק, דאגה לניי פרנקו כי הנריקה ירד מהמגרש פצוע במחצית השנייה.

    כאמור לאחר שברזיל כבשה את שער היתרון היא הייתה הרבה יותר נינוחה ושיחקה בלי לחץ... האוסטרים אומנם סיכנו את השער מספר פעמים בהתקפות מתפרצות אבל לא יכול לייצר שום דבר בעצמם והיו תחת שליטה אבסולוטית של הברזילאים שסיכנו ללא הפסקה את השער ובמחצית השנייה שיחקו כדורגל מצויין עם יופי של צירופי מסירות בניצוחם של אוסקר וקוטיניו, שהשער ה-3 היה אחד היפים שנראו עד כה בטורניר וכלל את שלושת הכוכבים(אוסקר, קוטיניו וקאזמירו), כשאוסקר העביר את הכדור באמצע המגרש לקוטיניו שבעקב קסום שיחרר לקאזמירו שהשתלט וברוגע נתן כדור קצר לוויליאן שכבש מול השוער.

    ברזיל עלתה לשלב הבא, ונראתה הרבה יותר טובה ומתואמת בצד ההתקפי. ברגע שהם עולים ליתרון ויש להם את ההזדמנות לפגוש קבוצות שמנסות ליזום ולא רק הגנות מתבנקרות שמנסות למרר את חייהם-מה שאומר יותר שטחים וחופש לשחקנים ברזילאים ומתפרצות נגד הגנות לא מסודרת- מצב המשחק נראה שונה לגמרי מבחינתם.

    אבל אני עדיין חוזר ומדגיש את הדאגה שלי מהצד ההגנתי והגישה היותר מידי התקפית שמכבידה על הבלמים הגם ככה בינוניים, ועל פרננדו שאומנם לא מפסיק לרוץ ולזכות בכדורים אבל נגד נבחרת טובה זה יהיה יותר מידי גם בשבילו, לדוגמא נגד מצריים שאומנם לא נבחרת אדירה אבל יש לה יופי של שחקנים טכניים ומהירים שגרמו לברזיל הרבה צרות.

    -------

    את המשחק של ארגנטינה-אנגליה ראיתי בחצי עין, אבל הטקטיקה של הצוות המקצועי של ארגנטינה ממש פחדניות למען האמת.. אם הם היו יוזמים ומנסים לשדר לשחקנים לתקוף אני דיי בטוח שהם היו עולים ליתרון ומנצחים את המשחק, אבל במקום זה באמצע המשחק מורידים את פריירה החלוץ ומכניסים את הגרזן השני שירד לספסל מהמשחק הקודם(מספר 7, שכחתי את שמו).

    המשחק היה דיי הפכפך ובתחילה ארגנטינה שלטה וסיכנה, ואז הורידה רגל מהדוושה והאנגלים לקחו את המושכות לכמה דקות, ולקראת הסוף כשארגנטינה סוףסוף הבינו שצריך לנצח וממש הפעילו מכבש ונדמה שהם כובשים עוד מעט זה היה מאוחר מידי.. מאוד מאכזב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/11
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    קולומביה עם ניצחון על מאלי 0-2 מעפילה לשלב הבא. המשחק היה קשה יותר לקולומביאנים מאשר מול צרפת, שכן מאלי באו פשוט לחפש את הרגליים עם עבירות נוקשות שגררו כרטיסים צהובים כמעט לכל השחקנים כולל אדום אחד (כמה מפתיע) לקראת הסיום לטראורה. קולומביה שיחקה בהילוך ראשון והיתה פחות מדוייקת מהמשחק הראשון, אבל מבצע יפה של חוסה אדולפו "טרנסיטו" ואלנסיה לאחר מסירה מצויינת של אורטגה בדקה ה-23 ועוד שער בדקה ה-91 של חאמס רודריגס הנפלא, חיסלו את סיכוייה של מאלי שכמעט ולא עשתה דבר ולקחו את קולומביה לשמינית הגמר (הראשונה שמבטיחה את ההעפלה) ככל הנראה מהמקום הראשון.

    צרפת מנצחת 1-3 את דרום קוריאה במשחק שלא היה פשוט עבורה. סונו בשערו השני בטורניר העלה את הצרפתים ל-0-1 בדקה ה-27 אבל הקוריאנים הישוו בדקה ה-59 ל-1-1 משער של יונג יוק קים. רק ב-10 הדקות האחרונות הצליחו הצרפתים להציל לעצמם את הטורניר עם צמד של פופאנה ולאקאזטה (81 ו-90+1 בהתאמה)

    בבית B אורוגואי ממשיכה לאכזב עם תיקו שני ברציפות, הפעם מול ניו זילנד. אנדרו בווין (57) הדהים את האורוגואים עם שער יתרון לניו זילנד, אבל אדריאן לונה (74) דאג לשמור על סיכויי ההעפלה של אורוגואי.

    פורטוגל עלתה לראשות הבית לאחר ניצחון מינימלי על קאמרון. נלסון אוליביירה היה זה שכבש את שער הניצחון בדקה ה-19 וסיבך את האפריקאים לקראת מחזור הסיום.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    התוצאה מאכזבת, אבל אורוגוואי שיחקה הרבה הרבה יותר טוב מאשר במשחק הראשון.

    לא הבנתי בדיוק את המערך, אבל היה ניסיון לשחק עם שלושה בלמים ושני שחקני קו שיתקפו יותר, בעוד ספליני ולונה פתחו יחדיו מאחורי טשיירה (שאותי מאכזב האמת). בפועל מאז'אדה שיחק כמגן ולא תקף יותר מדי, וגם במחצית השנייה לאור חוסר הרצון של היריבה לעבור את החצי הכניסו באורוגוואי עוד שחקן התקפי על חשבון בלם.

    אורוגוואי יצרה המון מצבים, והמצטיין במשחק היה השוער הניו זילנדי שנתן הופעה אדירה. כמעט ללא הצלות גדולות, אבל המון ביטחון וללא טעויות מול לחץ בלתי פוסק. הבונקר האוקיאני הצליח להבקיע בדרך נס, אבל אדריאן לונה הנהדר היה שם בשביל להוציא נקודה.

    באורוגוואי בלטו וסינו, קשר נהדר עם יכולות הגנתיות גבוהות אבל שגם יודע לתת כדורים טובים ולצאת עם הכדור קדימה, לונה שחזר להרכב מההשעיה והראה למה מצפים ממנו לכל כך הרבה וכמובן דיאגו פולנטה שחרש את קו שמאל למעלה ולמטה וגם כבש שער שנפסל מסיבה שלא ברורה לי. אולי זה קשור באיכות השידור שמצאתי, שלא הייתה משהו, אבל אני לא הבנתי למה השער נפסל ואשמח אם מי שראה יסביר לי?

    למשחק הבא הייתי חוזר לרביעיה אחורית, גם ככה תוקפים רק מצד שמאל עם פולנטה ולכן זה לא ממש משפיע על התרומה ההתקפית של המגנים.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ספרד ניצלה ממחצית ראשונה מאוד בינונית מול אקואדור המפתיעה, במחצית השנייה הסיפור כבר אחר וגם האדום שספגה היריבה לא הזיק. עדיין, למרות היתרון וכנראה גם הניצחון, הופעה מאכזבת.
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    בהחלט מאכזבת, המאמן הספרדי ערך כמה שינויים שלא הבנתי כמו הוגו מלו במקום לונה המצויין, וגם ג'ורדי אמאט במקום פולידו למרות שאמאט היה בסדר גמור.

    הופעה מאכזבת של איסקו, שלמרת כל הכשרון שלו, והכדרור הנפלא חייב לשחרר מהר יותר את הכדור, ופחות להתמזמז איתו.

    ויקטור ואסקס עושה 2-0, החלוץ המוכשר של אספניול, את השער הראשון כבש קאנאלס שנכנס כמחליף.

    חבל שקיקו פימנייה הכשרון הנפלא של הרקולס שעבר הקיץ לבארסה לא משחק, הוא יכול היה להוסיף המון באגף ימין, למרות שטיילו עושה עבודה טובה וגם בישל את הגול, אני מת לראות את קיקו, אני בטוח שגם אליאס. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/11
  12. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    טייו דווקא עושה עבודה טובה לרווח את המשחק ולהכניס קצת משהו יותר ישיר למשחק הספרדי.

    כמו איסקו גם קוקה היה מאכזב היום.. החזרה של קנאלס אולי תסמן שינוי בנבחרת הספרדית שמתקשה מאוד בצד ההתקפי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/11
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בהחלט אכזבה לאקואדוריאנים שיכלו לעקוץ כבר בחצי הראשון וקצת בחצי השני, אבל סיומת לא טובה שלהם מנעה (אולי) הפתעה. כמו שאליאס אמר, גם אני ראיתי את ספרד פעמיים ולא התרשמתי מהם, גם קוסטה ריקה לא נפלו מהם בהרבה למרות הניצחון. לדעתי אחת מנקודות התורפה שלהם הוא דווקא השוער, שבשני המשחקים שראיתי הוא לא היה בטוח בעצמו (מול קוסטה ריקה הוא היה גרוע, היום קצת פחות). בסופו של דבר הם עושים את המוטל עליהם ועולים לשלב הבא.

    קוסטה ריקה עם ניצחון מצויין על אוסטרליה שמקפיץ אותם למקום השני ולעמדה טובה לקראת העפלה. כמו שאמרתי, הופעתי מהם לטובה מול ספרד למרות התוצאה ואוסטרליה זה כנראה לא זה, כי אם לא שער השיוויון בתוספת הזמן מול אקואדור, הם כבר אורזים מזוודות.

    סעודיה עם ניצחון צפוי על גואטמלה החלשה, שרק מחזק את העובדה שגואטמלה עלתה ככל הנראה בגלל שטורניר המוקדמות נערך אצלה. שני משחקים ויחס שערים של 11-0.....נו, שיהיה. סעודיה בשלב הבא ותתמודד מול ניגריה על המקום הראשון בבית כשיחס השערים (8+ לשתי הנבחרות, ניגריה כבשה יותר) נותן לניגריה את האופציה לעלות ראשונה גם עם תיקו.

    המאכזבת הגדולה של הטורניר עד כה לדעתי היא קרואטיה. אומנם לא מהאריות האירופאים, אבל קראתי הרבה דברים טובים על השחקנים האלו לפני האליפות והאמת שגם הבית שלהם לא היה קשה בכלל. ההתרסקות מול סעודיה לדעתי פגעה בהם קשה מבחינה מורלית ומול ניגריה החזקה היא כבר ספגו מפלה של 2-5 ואם אני לא טועה, אבוד להם הסיכוי להעפיל לשמינית, הם יצטרכו לחכות ללקבוצות שתסיימנה במקום שלוש כדי לראות אם המאזן מספיק (בהנחה והם מביסים את גואטמלה, הם כרגע עם 5- יחס שערים).
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עידן, תרשה לי לתקן אותך, השוער שעמד אתמול בשער של ספרד הוא לא אותו שוער שעמד נגד קוסטה ריקה.

     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    תודה על התיקון עמי, כי זה שעמד מול קוסטה ריקה פשוט היה חלש וזה שעמד אתמול היה בסדר, אם כי גם היה נראה קצת לא הכי בטוח בעצמו.