מונדיאליטו 2011- ברזיל אלופה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏29/7/11.

  1. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    היום הגמר, בדרבי בין ברזיל לפורטוגל, שיחזור לגמר מלפני 20 שנה(04:00 יורוספורט).

    אחרי הדרמה מול ארגנטינה ברגע, הפתעת הטורניר פורטוגל, העפילה על חשבון צרפת עם משחק אגרסיבי ועם הגנה מאוד חזקה כרגיל בטורניר עם 2-0 משערים מקרן ופנדל של דאנילו ונלסון אוליביירה בהתאמה למרות שליטה אבסולוטית של הצרפתים שעם כמות לא קטנה של החמצות לא הצליחו לפרוץ את הבונקר הפורטוגלי - סה"כ נבחרת מאוד בינונית בצד ההתקפי שאין לה הרבה מה להציע מלבד השוער, מרכז ההגנה והקישור האחורי בראשות מיקה, נונו רייש ורודריק, ופלה ודאנילו בהתאמה. ניצול המצבים שלהם מצויין בטורניר הנוכחי, בנוסף להצטיינות במצבים הנייחים עזר להם להתקדם - אבל גולת הכותרת של הנבחרת הזו היא ההגנה והתיאום שלה, כשהיא מאוד תלוייה בזה שהיא תכבוש ראשונה מהתקפה מתפרצת - כי במצב שהיא צריכה ליזום ולכבוש נגד קבוצה שעולה ליתרון נגדה אין לה כמעט מה להציע - למזלם יש הרבה על מה להתלות מבחינת ההגנה, כשהפורטוגלים עדיין לא ספגו שער אחד בכל הטורניר בזכות אותם אנשי מפתח שציינתי - שמתוכם אציין את מיקה השוער הנהדר, את נונו רייש הקפטן, ואת דאנילו הקשר האחורי החזק והפיזי כאלה שאותי הכי הרשימו.



    ברזיל תחילה עברה ברבע הגמר במה שהיה לדעתי הגמר האמיתי את ספרד במשחק הפכפך.
    הספרדים שלטו והיו טובים יותר במהלך רוב שלבי המשחק - אבל ההתקפות התפרצות הברזילאיות שהעלו אותם ליתרון בניגוד גמור למהלך האירועים שינו את פני המשחק למרות שהספרדים היו הדומיננטים וב90 דקות התוצאה הייתה 1-1 אחרי שספרד השיגה את השער שהיא הייתה ראוייה לו במחצית השנייה. מההארכה הכושר הגופני העדיף של הברזילאים איפשר להם להשתלט על המשחק ולקחת את היוזמה מהספרדים המותשים, והם גם עלו ליתרון 2-1 משער של האקס פקטור, דודו, שמוציא אותי גדול עם התחזית לפני הטורניר כשהוא משפיע ומכריע משחקים לברזיל עם 3 שערים עד כה בטורניר כולם כמחליף.
    כשנדמה שהספרדים היו גמורים הגיע משום מקום השיוויון שלהם רק 2 דקות לאחר היתרון הברזילאי, מדחיקה של אלבארו ואסקווז בתוך הרחבה ושלח את המשחק לפנדלים שם השוער הברזילאי גבריאל - שהיה המצטיין במשחק לכל אורכו עצר 2 בעיטות ונתן לברזיל את הכרטיס לחצי הגמר מול מקסיקו.


    בחצי הגמר הברזילאים פגשו יריבה עיקשת שעשתה להם חיים קשים למרות שהם שלטו במשחק, 2 הקבוצות הגיעו למצבים אך לא השכילו לכבוש כשהברזילאים הרבו לאיים מרחוק במחצית הראשונה והיו טובים יותר - אך מקסיקו הגיעה במהלך המשחק למצבים הטובים יותר במיוחד במחצית השנייה עם ההתקפות המתפרצות, עד שפעם נוספת דודו ונגבה הנהדרים נכנסו במחצית השנייה והביאו איתם את השינו מהאגפים כמו שעשו במהלך כל הטורניר, ובישול של כל אחד מהם לקראת הסוף בדקות ה-80 וה-84 לחלוץ הברזילאי הנריקה, הכובש המצטיין של הטורניר עד כה עם 5 שערים ובכלל אחד השחקנים הטובים של ברזיל בטורניר, סגר את המפגש ושלח את הברזילאים לגמר מול בני דודם, לנסות לנקום על אותו גמר בו הנבחרת האגדית של לואיש פיגו, רוי קושטה, שאירחה את הטורניר, ניצחה את הברזילאים בפנדלים.




    לא מצופה משחק מדהים היום לכל מי שמצפה לראות כדורגל התקפי, אבל חובבי טקטיקה והגנה כמוני יאהבו את מה שיראו - צפוי לנו אחוזי החזקת כדור גדולים מאוד של הברזילאים מצד אחד, שינסו לפרוץ את המערך ההגנתי המסודר וינסו להסתדר עם הקישור ההגנתי המפלצתי מבחינה פיזית של הפורטוגלים - שמצידם כמו כל הטורניר יתפללו לכבוש ראשונים בהתקפה מתפרצת או משהו בסגנון ויתמקדו בהגנה האדירה שלהם שכאמור עדיין לא ספגה שער בטורניר כדי לקחת הביתה את הגביע בפעם השנייה.
    שער של הפורטוגלים ישנה לגמרי את מהלך העניינים, כשההגנה של ברזיל כבר הראתה שהיא לא מסתדרת יותר מידי טוב עם מתפרצות, אבל מנגד אם הארסנל ההתקפי של ברזיל יצליח להבקיע הסיפור יהיה דיי גמור כשאני לא רואה מצב שהפורטוגלים מצליחים לחזור מפיגור - משהו שעדיין לא קרה להם כל הטורניר כאמור.

    הימור שלי, 2-0 ברזיל עם שערים של אוסקר(איזה טורניר זה יהיה אם השחקן הכי טוב של הנבחרת לא יכבוש?) והנריקה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/8/11
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,108
    הכדור החופשי שהתחיל את הגול השני של מקסיקו היה מדהים בסיבוב שלו ובדיוק שלו, מי זה השחקן שהרים?

    ותודה על הסיקור, פורצה קוטיניו!
     
  3. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מצטער אור, לא ראיתי - אבל אני רק יכול לשער שזה דאוויה שאם אני לא טועה הוא מספר 11 מההכרות שלי עם מקסיקו ועם דאוויה בפרט, כשחקן הכי טכני בנבחרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/8/11
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אור, קודם כל ברכות! דבר שני, לך תמלא לוטו. אוסקר עם שלושער מדהים, כולל השער המנצח בהארכה - איזה גולאסו! אבל חוץ מזה מגיע כל הכבוד לפורטוגל, שפשוט נתנו טורניר מהסרטים ונכנעו לנבחרת מצויינת שעוד שיחקה ללא ניימאר.




    http://www.futbolred.com/contenido/mundial-sub-20-2011/noticias/final/IMAGEN/IMAGEN-10196585-2.Xxx
     
  5. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אחלה טורניר היה בקולומביה, כך גם דיווחו בתקשורת העולמית. יש כאלו שטענו שזה היה המונדיאליטו הטוב בהיסטוריה מבחינת האירגון, לא ראיתי את הרוב כדי לחוות את דעתי אבל אני מאוד גאה בפרוייקט שהרימו לכבוד זה. בלאטר בראיון לפני הגמר סיכם את זה הכי טוב כשאמר שקולומביה מוכנה לארח מונדיאל גם לבוגרים. עד 2026 הכל סגור, אז אולי עוד 15 שנה, מי יודע?
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני התרשמתי לטובה מהטורניר מבחינת האירוח, גם הופתעתי מכמות הקהל שהייתה מכובדת למדי גם בחלק נכבד מהמשחקים הלכאורה פחות אטרקטיבים בשלב הבתים. מבחינת הרמה ראיתי טובים יותר, הזוכה ב-2001 הייתה מטיילת פה לגביע אפילו יותר מאז, אבל זה גם תלוי על אילו משחקים אתה נופל כנראה.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    לא יודע אם זה הכי מתאים, אבל בכל אופן, עידן ואליאס האם אתם מכירים את החלוץ הרכש החדש של מכבי חיפה מרלון דה חסוס. ואם כן, מה התרשמותכם?
    וכן אני יודע שהוא החמיץ מול שער ריק ממטר.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני דווקא לא זוכר אותו מהנבחרות הצעירות, למרות ששיחק, יכול להיות שראיתי אותו במסגרת כלשהי אבל אני פשוט לא זוכר. ממה שהבנתי הוא נחשב לשחקן מבטיח באקואדור, לא זכור לי שהותיר רושם בגביעים היבשתיים אם השתתף בהם, אבל את זה אני מניח שאתה יודע. סורי...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/8/11